Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

 

«Психикалық қосылу» дегеніміз өз құрамында келесі элементтерден тұрады: E) Жоғарыда айтылған барлық элементтер.

 «Стретчинг» деген не: B) Бұлшық еттің икемділігін дамытуға ықпал ететін статикалық жаттығулар жүйесі.

«Тіреу алаңы» неден құрылады: D) Тіреу бетінен және аралық ауданнан.

3-4 жастағы балдардың бала бақшадағы дене тәрбиесі сабағының ұзақтығы: B) 15-20 мин.

3-4 жастағы жаттығуда жаттығу тиімділігі жүрек соғысының жиілігі қалай қамтамасыз етеді: C) 130-140 соққы.

5-6 жастағы балдардың бала бақшадағы дене шынықтыру сабағының ұзақтығы: B) 25-30 мин.

5-7 жастағы жаттығуда жаттығу тиімділігі жүрек соғысының жиілігі қалай қамтамасыз етеді: D) 140-150 соққы.

 

Ағымдық арқылы дайындықты бақылау және қамтамасыздандыру: E) Спортсмендердің ағым қалпын бағалау.

Адамның қозғалыс қабілетінің даму деңгейі анықталады:B) Тесттер арқылы (бақылау жаттығулары).

Адамның қозғалыс қабілетінің негізін құрайтындар:A) Қозғалыс даңдылары.

Аз уақыт ішінде жекелеген қозғалыстарды орындау қандай дене-күш қабілетінің сапасын анықтайды: E) Жылдамдық.

Акселераттардың (ерте жетілу көрсеткіштерде),реторданттардан (күш жетілу) ерекшелік көрсеткштері:A) Дене шынықтыру жетілуі дене дамуы жағынан.

Алдын ала танымал белгіге (көру, есту, тактилдік) танымал қимыл арқылы жауап беру:B) Қарапайым қимыл жауабы.

Арнайы дене-күш дайындығының міндеттері: A) Спорт түрі ретінде жаттықтыру үшін дене-күш қасиетін дамыту.

Арнайы психологиялық дайындық келесі міндеттерді шешуге бағытталған: E) Барлық жауаптары дұрыс.

Аыуыспалы мерзімінің мақсаты: B) Денсаулықты жақсарту шаралары.

 

Бала бақшадағы 3-6 жас аралығындағы балаларға арналған дене жаттығуларының негізгі түрлерін көрсет: A) Сабақ типті дене шынықтыру сабағы.

Балалар мен бозбалалардың күш дамуындағы ең қолайлы (сенситивті) кезең деп саналады: D) 17-18-ден 19-20 жасқа дейін.

Балалар мен қыздарды оқытқан кезде нені ескеру керек: C) Жыныстық даму ерекшеліктері.

Балаларда қимыл шапшаңдығының дамуына әсер ететін арнайы жаттығуларды атаңыз:A) Тіреніп тұрып орында жүгірі.

Балуанды жаттықтыруда қандай жаттығулар көмекші ретінде қолданылады: B) Дайындық және саптық.

Барынша максимальды жылдамдық жасалған жаттығу қандай дене-күш қабілетінің сапасын анықтайды: E) Жылдамдық.

Барьерге жақындаған кезде ой қабілетін сақтау, өзінің тәртібін бақылау, өзінің сезімімен, қалауымен, ойымен, экстрималды жағдайда іс-әрекетін ұстай білу: A) Шыдау және өзін-өзі ұстай білу.

Бастауыш мектеп жасында үйлесімділік қабілетінің дамуы қандай қимыл сипаттарымен анықталады:C) Кеңістік, уақыт және күштік мінездемесін басқару.

Бейжай күй – төменгі қуат – бұлшық ет тонусының төмендігі, қозғалыстың қысқаруы - «жағдайдан кетуді» қалауы мен сипатталатын күй: B) Старт алдындағы апатия.

Белгілі қозғалыс белсенділігіне деген төзімділік деп аталады: C) Арнайы төзімділік.

Белсенді және пассивті икемділіктің шамалары арасындағы айырма деп аталады: B) Қимыл амплитудасы.

Белсенді икемділік қай жаста жетіледі:B) 8-10 жас.

Белсенді икемділікті дамытуға арналған қолайлы (сенситивті) кезең болатын жас: C) 10-14 жас.

Берілген қысқа уақыттың ішінде қозғалыс қимылдарын орындауды қамтамасыз ететін адамның мүмкіндіктері:D) Жылдамдық қабілеттері.

БЖСМ мен ОРМБЖСМ-де оқу жаттықтыру процесінің негізгі формалары қандай: A) Оқу-жаттықтыру сабақтары.

БЖСМ топтарына балаларды қандай көрсеткіштерге қарап қабылдайды: E) Бақылау нормативтерін орындау қорытындысы.

Биологиялық ерекшеліктеріне байланысты мектепке дейінгі балалар қандай қезеңдерге бөлінеді:B) Нәрестелер, омыраудағы жас сәбилер, жас сәбилер, мектепке дейінгілер.

Бөліктерге бөліп оқыту тәсілі қашан қолданылады: D) Ауыр әдіс-тәсіл мен жаттығуларды оқыту кезінде.

Бұл тестің тиімділігі: E) Тест қайталанған кездегі сәйкестілік деңгейі.

Бұлшық ет күшімен қарсыласқа төтеп беру қандай дене-күш қабілетінің сапасын анықтайды: C) Күш.

Бұлшық ет қызметі барысында дене шаршауына қарсы тұру қабілеті деп аталады: E) Төзімділігі.

 

Дайындық мерзімінің мақсаты: C) Жоғары деңгейдегі спорттық формаға келуі.

Дене дайындығының бір компоненті болып қайсысы табылады:A) Функционалдық дайындық.

Дене жаттығуларына қажеттілікке және өзіндік айналыса білуге тәрбиелеу, денсаулықты нығайту және жұмыс қабілетін күшейту, демалу мақсатында қолдану қандай міндеттерге жатады: C) Тәрбиелеу.

Дене мәдениеті және спорт аумағында керекті білімді қалыптастыруға жатады: B) Білімін беру міндеттері.

Дене мәдениеті пәнінің бағдарламасына кірмейтін бөлім: E) Бокс.

Дене сапаларының қайсысы күшті дамытқан кезде икемділікке кері әсерін тигізеді: C) Күш.

Дене тәрбиесі мен спортта үйлестіру қабілетін дамыту үшін біраз әдістер қолданылады. Жаңа күрделі қимыл-қозғалыстарды үйренудегі негізгі әдістер: A) Қалыпты-қайталау әдісі.

Дене тәрбиесі сабағында төзімділікті дамыту жаттығуларын қандай бөлімде орындау керек: D) Негізгі бөлімнің соңында.

Дене тәрбиесі сабағының аяқтау бөлімінде дене ауыртпалығын біртіндеп азайтуға арналған жаттығулар: A) Жүріс, назар аударуға бағытталған жаттығулар, тыныс алу жаттығулары.

Дене тәрбиесі сабағының дайындық бөлімінде өткізіледі: A) Ағзаның бұлшық ет қызметін белсенді көрсетуіне жалпы функционалды дайындығын қамтамасыз ету.

Дене тәрбиесі сабағының құрылымы дегеніміз – бұл: C) Бөлімдері, элементері, компонентері.

Дене тәрбиесі сабағының негізгі бөлімінің басында өткізіледі: B) Жаңа қимыл қозғалыстарды және олардың элементерін үйрету.

Дене-күш дайындығын анықтау барысында қандай педагогикалық бақылау тәсілдері қолданылады: B) Сұрақ, бақылау тестілерін қабылдау.

Динамикалық-қозғалыс стеоретипі неден түзіледі: C) Иррадиация.

 

Жалпы білім беретін мектепте дене тәрбиесі сабағында қандай міндеттер шешетінін көрсет: E) Тәрбиелеу, сауықтыру, білім беру.

Жалпы жұмыс істеу қабілетін көтеріп, гигиеналық дағдыны әдетке айналдыру: E) Сауықтыру міндеттері.

Жалпы төзімділікті қай жаста дамыту қажет:B) 10-12 жас.

Жарыс басталар кезінде, дене қыздыруын қай уақытта жүргізу керек: A) Жарыс басталардың 20 минут алдында.

Жарыс мерзімінде қандай дайындық түрін алуға болады: C) Арнайы физикалық дайындық (АФД).

Жарыс мерзіміндегі негізгі тапсырыс: A) Негізгі жылдық жарыстарда спорттық форманы нақтылы пайдалану.

Жарысқа спортсменді жіберу үшін негізгі белгі қандай болады: B) Спорттық дәрігердің қорытындысы бойынша жіберу.

Жарыста ең маңызды болып табылатын спортсмендердің дайындық мәліметі қандай: D) Спортсмен негізгі әрекет түрі, арнайы тестердің орындалу мәліметі.

Жарыстарға спортсмен дайындығы нәтижелі процессін көтерілуі немен қорытылады? B) Дайындық коррекция процесс тұрақтылығы.

Жарыстарда қалған нәтижеге жету үшін қандай үлгі керек болады? B) Аутогендік дайындық.

Жасөспірім ұлдардың толық биологиялық жетілу жасы:E) 21-23 жас.

Жаттығу процесінде модельды сипаттаманы пайдаланғанда нені жоғарлатады: E) Жаттығу процессін басқару нәтижесінде жоғарлатады.

Жаттығуда даму режиміне сәйкес ЖЖС-ы қандай? C) 170±8 соғу/минуты.

Жаттығуда салыстырылуы режіміне сәйкес ЖЖС-ы қандай? E) 180±5 соғу/минуты.

Жаттығуда тұрақты режиміне сәйкес ЖЖС-ы қандай? B) 160±10 соғу/минуты.

Жаттығуды бұрынғы қалпына келтіру режіміне сәйкес жүрек жүйесінің соғуы қандай? D) 140±10 соғу/минуты.

Жаттықтыру кезінде жаттықтырушы принциптік коорекцияны енгізуе не көмектеседі: C) Медицина-биологиялық және педагогикалық объективті көрсету.

Жаттықтыру сабағына қандай жоспарлау құжаты әзірленеді: B) План-конспект.

Жаттықтырудың қай әдіс-тәсілі негізгі болып есептеледі: C) Арнайы жаттығулар мен жарыстық жаттығулар.

Жаттықтырудың қай құралы көмекші болып есептеледі: D) Қорытынды, саптық, реттік жаттығулар.

Жаттықыру сабағының қай бөлімінде әдіс-тәсілдік қозғалысқа үйретеді: C) Негізгі.

Жекпе-жек өнерінің оқу-жаттықтыру процесінде қолданылатын қай жаттығулар негізгі болып саналады:E) Спортшының жеке жарыс жаттығуларындағы сайыстар.

Жоғары дәрежедегі спортсменнің физикалық қысым орындаған кезіндегі жүрек жүйесінің соғуы қандай: E) 165-175 соғу/минуты.

Жоғары дәрежелі спортсмендерді топтан таңдап алғанда олардың физикалық сапа жылдамдығын көрсеткен дәрежелерін талдау: C) Жылдамдықтың генетикалық болжамы.

Жоғары олимпиадалық мақсатқа жетуде жоғары дәрежелі квалификациясы негізгі бағдарламалық құжаттары қандай:D) Олимпиадалқ ойында мақсаты комплексті программалар дайындығы.

Жоғары спорттық мақсатқа жету үшін спортсмен қандай жолды таңдады: E) Жеке жоспар бойынша жыл бойындағы жаттығу.

Жылдам басқару дайындығын қамтамасыздандыру: B) Жеке жаттықтырудың орындалуында меңгеруі, функциалды жүйенің денесіне әсер етуі және берілген тапсырманы орындалуы.

Жылдамдық қабілетін дамытуға арналған ең қолайлы жас деп саналады: C) 7-ден 14 жасқа дейін.

Жылдамдық немен өлшенеді: C) Секундомермен.

Жылдамдық сапасын арттыру кезінде әдістемелік жаттықтыру қандай дәрежеде әсер етеді: C) Қайталау.

Жылдамдық төзімділігін дамытуға ұсынылатын ұтымды жас:B) Әр түрлі жаста.

Жылдамдық, жылдам-күш қаблеттілігіне, жүқа үйлесімділік қозғалыстарына бағытталған жаттығулар қай бөлімде орындалады: C) Негізгі бөлімнің басында.

Жылдық циклге дайындау үшін сапа төзімділігін артыру нәтижесінің қайсысы тиімді: E) Әр жаттығуда физикалық қысымының үздік көлемін жоғарлату.

Жыныстық жетілу кезеңінің аяқталатын жас кезі:E) Жоғары мектеп жасы.

Жігерлік қаблеттілігі қашан қалыптасады: D) Қиындық пен шаршауды жеңуде.

 

Икемділік (қимыл амплитудасы) өлшенеді: B) Бұрыш градусы мен сызықты өлшем (см) арқылы арнайы аппаратура немесе педагогикалық тест арқылы.

Икемділік қасиетін жетілдіру қандай жаста бастау керек:B) Кіші мектеп жасы.

Икемділікке тәрбиелеуде жасы кіші болған сайын көлемдегі үлес көп болуы тиіс: C) Пассивті жаттығулардың.

Икемділікті дамытудың тәсілдері ретінде пайдаланылады: B) Созылмалы жаттығулар.

 

Көлем қысымының тиімділігі жекелей шарттың негізі не болып табылады? A) Жаттығудың тиімді формасы.

Көлемнің қысымы деген не: D) Дайындыты сандық сипаттау.

Күрделі үйлескен және жаңа әрекеттерді орындау қабілеті қандай физикалық сапаны анықтайды: A) Ептілік.

Күрделі-кординациялық спорт түрлерін іріктеу алдында даму қабілеті қандай: A) Физикалық.

Күш төзімділігі қай жастан бастап  дамыта бастайды:D) 18-20 жас.

Күшті дамытуға арналған жалпы дамыту жаттығуларды  бере бастайтын жаc:C) 10 жас.

Кіріспе сабақтар келесі мақсаттарды шешеді:A) Оқушыларды негізгі мақсаттармен және алдыңғы кезеңдегі оқу жұмысының мазмұнымен таныстыру.

Кіріспелік, оқу, жаттығу, бақылау, аралас сабақ ұғымдары дегеніміз: C) Сабақ типтері.

Кіші мектеп жасында қандай дене қабілеттерін дамыту керек:A) Барлық дене қабілеті.

Қай жасқа дейін ұлдар мен қыздар арасында бой мен салмақ өзгеруінің айтарлықтай айырмашылығы болмайды: A) 10 жас.

Қай жаста қыздарда қимыл-қозғалысы қарқынды өсуі байқалады:E) 7-12 жас.

Қай жаста ұлдар мен қыздардың қимыл қарқыны теңеледі:E) 10-12 жас.

Қай жаста ұлдарда қимыл-қозғалысы қарқынды өсуі байқалады:E) 10-12 жас.

Қай жаста ұлдарда қыздармен салыстырғанда бұлшық ет күштілігі және қимыл шапшаңдығы басым болады: C) 15 жаста.

Қай жастан бастап балалар мен жасөспірімдердің жынысына қарай бөлу керек:A) 10- 11 жас.

Қай жастан бастап қимыл-қозғалыс қабілеттерін қалыптастырады:A) 5-7 жас.

Қай жастан бастап ұлдар, қыздардың күш жағынан басым бола бастайды:D) Орта мектеп жасы.

Қай сабақта жаңа және үйренген әдіс-тәсілдік әрекеттерді қайталайды: A) Оқу-жаттықтыру.

Қай сабақта тек қана әдіс-тәсілдік әрекеттерді жетілдіреді және қайталайды: B) Жаттықтыру.

Қай сабақта тек қана жаңа жаттығулар мен әдіс-тәсілдік әрекеттерге үйретеді: C) Оқу.

Қалыпқа келуге тез ықпал ететін жаттығулар:A) Босаңсыту жаттығулары.

Қандай дидактикалық принцип жаттықтыру тапсырмаларын орындау жүйелілігін реттеуге әсер етеді:B) Жүйелілік.

Қандай дидактикалық принципті қолданған кезде қиын жаттықтыру тапсырмаларын орындауды реттеуге мүмкіндік бар: A) Қол жетерлік.

Қандай дидактикалық принципті қолданған кезде оқытылып отырған әрекет туралы көзқарас  пайда болады:C) Көрнекілік.

Қандай дидактикалық принципті қолдану негізінде жарыс жағдайында сенімді іс-әрекеттер жасауға болады: D) Беріктік.

Қандай жаста абсолюттік күш көрсеткіші пайда болады:D) 25-30 жас.

Қандай жаста дене шынықтыру сабағы ұлдар мен қыздарда бөлек өткізіледі:D) Орта мектеп жасы.

Қандай жаста жалпы дене шынықтыру дайындығы басталады:E) Бастапқы айналысудан бастап.

Қандай жаста күш қабілетін жетілдірген тиімді:D) Орта мектеп жасы.

Қандай жаста күш, күш жылдамдығы, ептілік, төзімділік қабілеттері жақсы машықтандырылады: D) Орта мектеп жасы.

Қандай жаста қыздарда жыныстық даму негізгі кезеңі басталады:C) 13-15 жас.

Қандай жаста қыздарда Препубертатық (жыныстық жетілген дейін) кезең басталады:B) 9-10 жас.

Қандай жаста қыздарда толық биологиялық жетілу болады:E) 18-21 жас.

Қандай жаста ұлдарда Препубертатық (жыныстық жетілу кезеңіне дейін) кезең басталады:D) 11-12 жас.

Қандай зерттеу әдісімен координациялық қабілеттерді анықтайды: C) Педагогикалық.

Қандай сабақтарда дене тәрбиесі міндеттерінің үш тобы бірдей көлемде көрсетілген:A) Кешенді сабақтарында.

Қандай спорт түрінде жылдамдық сапасын игеруге болады: E) Жеңіл атлетика (Жылдам).

Қандай спорт түрінде иілгіштікті игеруге болады? A) Гимнастика.

Қандай спорт түрінде күштік дайындықты игеруге болады? C) Ауыр атлетика.

Қандай спорт түрінде қозғалу координациясын игеруге болады: D) Тау шаңғысы

Қандай спорт түрінде тактикалық дайындық алуға болады? B) Жекпе-жек.

Қандай спортта жалпы шыдамдылықты игеруге болады? D) Шаңғымен жүгіру.

Қаттты қысым деген не: C) Жаттығудың қасиетін сипаттау.

Қозғалғыштық-координациялық қабілеттілік дегенді түсінеміз: C) Жылдам, дәл, мақсатқа сәйкес, үнемді және зейінді, сондай-ақ барынша толық қозғалыс тапсырмаларын шешу қабілеті (әсіресе күрделі әрі кенеттен пайда болатын).

Қозғалу қабілетін қалыптастыратын педагогикалық процесс қалай аталады:B) Жаттығу.

Қозғалыс (дене) қабілеттері дегеніміз – ол: E) Адамның қозғалыс мүмкіндіктері деңгейін анықтайтын жеке-дара ерекшеліктер.

Қозғалыс жылдамдығын тәрбиелеу мақсатында арнайы салмақты жаттығуларда ауырлық салмағы жоғарыдан шегінде болуы қажет: B) 5-10 %.

Қозғалыс қабілетін ауыстыруға не әсер етеді:D) Тәсілдік әрекеттің құрылымына ұқсастығы.

Қозғалыс қабілетін жетілдірген кезде қай әдіс ерекше мәнге ие:B) Вариациялық жаттығу әдісі.

Қозғалысты үйлестіру қабілетін дамытуға арналған ең қолайлы (сенситивті) жас деп қай кезең саналады: D) 13-15 жас.

Қойылған мақсатқа табанды түрде ұзақ та белсенді қалыпта қол жеткізу, кездейсоқ қиындықтарды жеңе білуі дегеніміз – ол: B) Табандылық пен бірбеткейлік.

Қол жеткізген жоғары жылдамдықты ұзағырақ ұстап тұру қабілеті аталады:D) Жылдамдыққа төзімділік.

Қорқыныш, үрей – қуаттың молдығы – бұлшық ет тонусының жоғарылығы, хаосты қозғалыс – жағдайды өзгертуге деген көңіл қалауымен сипатталатын күй: C) Старт алдындағы алаңдау.

Қыз балалардың бойының ұзындығы орта есеппен 7см дейін қарқынды өсуі қай жаста өтеді: A) 11-12 жас.

Қыздар мен бойжеткендердің күш дамуындағы ең қолайлы (сенситивті) кезең деп саналады:B) 18-19 жас.

Қыздарда «бойжеткен » кезеңі қай жаста болады: C) 16 жаста.

Қыздарда жас өркен шақ кезеңі қай жаста болады:C) 12 жаста.

Қыздарды спорттық гимнастикаға сұрыптау жасын атаңыз: C) 5-7 жас.

 

Максималдық күш жүктемесін пайдалануға болатын жас кезі:E) 15-18 жас.

Маңызды қимыл қозғалыс дағдысы мен іскерлікті қалыптастыру және жетілдіру қандай мақсатқа жатады: B) Білім беру мақсаты.

Мектеп жасындағы балалар жас тобы қанша: B) 3.

Мектеп жасындағы оқушылардың дене мәдениетіндегі әлеуметтік-педагогикалық маңызы: A) Денені жан-жақты дамыту үшін оның ірге тасын жасап, денсаулықты нығайтып, әртүрлі қозғалыс іскерлігімен дағдыны қалыптастыру.

Мектепке дейінгі балалар мекемелеріндегі дене тәрбиесі сабағының мазмұны мен түрлері немен анықталады: B) «Бала бақшасының тәрбиелеу және оқыту бағдарламасы» (Дене мәдениетінің бөлімі).

Мектепке дейінгі балаларды күрделі қимылға үйретуде қолданылатын әдістеме сипаты: A) Жаттығуды түтас үйрету тәсілі.

Мектепке дейінгі балаларды қимыл-қозғалысқа үйретуде маңызды рөл ойнайтын: C) Бейімдеу ойындары мен арнайы-сюжеттік.

Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесі құралы ретінде, жеңілдетілген спорттық жаттығулар түрлерін қай жастан бастап енгізуге болады: C) Төрт жастан бастап.

Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесінде қандай міндеттер шешіледі:E) Балалардың ақылы, адамгершілік пен эстетикалық тәрбие беріп және жоғарыдағы аталғандардың бәрі.

Мектепке дейінгі балалардың ептілігі дамытуда қандай жаттығулар бағытты әсер етеді: A) Ойын жаттығулары.

Мектепке дейінгі балалардың жалпы төзімділігін дамытуда қандай жаттығулар бағытты әсер етеді: D) Демалуды алмастыра жүгіру мен жүру жаттығулары.

Мектепкедейінгі жастағы балалардың дене мәдениетінің әлеуметтік – педагогикалық маңызы: A) Дене дамуын жан-жақты қалыптастыру, деңсаулығын нығайту, әр-түлі қозғалыс дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру.

Мектептегі дене тәрбиесі пәнінің ерекшелігі неде: B) Өмір бойы керекті қимыл қозғалыс дағдысы мен іскерлікті қалыптастыру.

Мектептегі дене тәрбиесі сабағы қандай принциптермен жіктеледі. E) Оқу материалының мазмұны бойынша.

Мектептегі дене тәрбиесін ұйымдастыру бойынша мемлекеттік қондырмалар нені сипаттайды: A) Орта білім беру аттестатына және оқу жоспарына еңгізу.

Мидың белсенділік деңгейін оңтайландырумен сипатталатын, вегетативті жүйке жүйесі мен психомоторлық бақылау. Ағзаның бүкіл қызметін жетістікке жетуге жұмылдыратын күй дегеніміз – ол: A) Оңтайлы сайыс күйі

Мінез-құлық процесін дамытуға тәрбиелейтін жеке дара сапалық әсерлерін тигізуші: C) Тәрбиелеу міндеттері.

 

Негізгі қозғалыс қабілеттерінің негізін қалыптастыруға қолайды жас кезі:C) Кіші мектеп жасы.

 

Объективті нәтижелердегі мықты психикалық мүмкіндіктерді іске асыратын ұйымдасқан, басқарылатын процесс – ол: C) Психологиялық дайындық.

Оқу жоспары бойынша дене тәрбиесі пәніне бір жылға .қанша сағат бөлінеді: B) 102.

Оқу материалың бекіту және жетілдіру мақсаттары сабақтын қандай типтерінде шешіледі: C) Жаттығу.

Оқушылардың денесі қандай жас аралық кезеңде қарқынды өседі, бір жылды аяқпен қолдың ұзындыққа өсуі 4-7 см жетеді: B) Жас өсперім.

Оқушылардың жас кезеңдерінің қайсысында бұынның үлкен қозғалыштығы, байланыстырушы аппаратын созылмалығы қанқасында шеміршек тканінің көп болуы байқалады: A) 7-10 жас.

Оқушылардың қандай жас аралық кезеңінде қаңқаның көп бөлігінде қатаю процесі аяқталады, кеуде клеткасы қарқынды дамиды: E) Бозбала.

Оқытудың қай принципі орындалатын әрекетті ойлап істеуді талап етеді: B) Саналылық және белсенділік принципі.

Оқытудың қай принципі спортшының өз стилінің қалыптасуына мүмкіндік береді:D) Жекеленген принцип.

Орта тау деңгейіндегі ұзақ жаттығулар орындалуы, спортсменнің маңызды жұмысқа қабілеттілігін не төмендетеді:A) Ауаны жұту кезіндегі O2 парциальды қысымның төмендеуі.

ОЦТ-ның төмендеуі спортшының жағдайына қалай әсер етеді: E) Тұрақтылық бұрышын жақсартады.

Өз қызметіне тапқырлық пен шығармашылық енгізу қабілеті, өз бетінше шешім қабылдап, жауапкершілікті өзіне алуы: D) Бастамашылдық пен өзінділік.

Өз іс-әрекетін ұжым және мінез-құлық нормасына бағындыра білу қабілеті, міндеттері мүлтіксіз орындауы дегеніміз – ол: A) Тәртіптілік.

Өзіндік- пубертатты жыныстық даму кезеңі немен сипатталады:A) Қарқынды  морфо функционалдыдық ағзадағы және ұлпадағы өзгерістермен.

 

Педагогикалық принциптердің қайсысы моральдік және жігерлік қасиеттерді тәрбиелеуге әсер етеді: D) Тәрбиелік оқыту.

Постпубертаттық (жыныстық кезеңінің аяқталуы) немен сипатталады:E) В және Д.

Препубертаттық кезең (жыныстық жетілуге дейін) немен сипатталады:C) Баланың бойының қарқынды өсуімен.

Препубертатық (жыныстық жетілгенге дейін) қандай кезеңге жатады:A) Дайындық.

Рациональды күрделі-техникалық жаттығуды үйрену тәсілі қандай: C) Бір қалыпты, оймен жаттығудың орындалуы.

 

Сабақ қандай бөлімдерден тұрады: C) Дайындық, негізгі, қорытынды.

Сабақ құрылымына кірмейді: D) Басты.

Сабақ типінің сипаты: B) Бағдарлама материалдарының мазмұны.

Сабақтың аяқтау бөліміне қандай жаттығулар таңдап алынады: E) Босаңсу.

Сабақтың дайындық бөлімінде негізгі орын алатын: B) Ағзаның қызметінің дайындығы.

Сабақтың дайындық бөлімінің мазмұны: A) Алдағы негізгі жұмыстың мазмұнына сай.

Сабақтың қай бөлімі жылдамдықты дамытуға арналған: C) Дайындық бөлімінің екінші бөлігі.

Сабақтың қай бөлімінде арнайы төзімділікті дамытқан дұрыс: D) Негізгі.

Сабақтың қандай бөлігі жаңа материалдармен байланысты: A) Негізгі.

Салыстырмалы күш дегеніміз – ол: A) Адамның өз салмағын 1 кг салмаққа шаққандағы күш.

Сәбилер мен мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесінің негізгі құралы болып табылады: A) Дене жаттығулары

Сәбилер мен мектепке дейінгі балалардың қандай дене сапаларын дамытуға назар аудару керек: B) Ептілік.

Спорсменнің дайындығының спортты басқару мақсаты не: A) Спортсменнің мінез-құлықы оптималдылығы.

Спорт түрлеріне оқыту барысында білім беру үшін қандай әдіс-тәсілдер қолданылады: A) Сөзбен жеткізу және көрсету.

Спорт түрлеріне оқытудың негізгі міндеттері қандай: A) Білім беру, қабілет пен дағдыны қалыптастыру.

Спорт түрлерінің әдіс-айласын үйрету барысында қандай тәсілдер қолданылады: C) Тұтас, бөлінген.

Спорт түрлерінің әдіс-айласына оқыту барысында қандай негізгі тәсілдер қолданылады:D) Үйрету әдісі.

Спорт түрінің әдіс-тәсілін үйрету барысында білім беру үшін қандай негізгі әдістер қолданылады:D) Сөзбен жеткізу және көрсету.

Спортсмен дайындығын тексеру үшін тестқа қандай талап қойылады: D) Біркеліктілік, шкала бағасы, сенімділік, информативті.

Спортсмендердің жалпы және нақты дайындықтар дәрежесін немен анықтайды A) Тестің көмегімен.

Спортсменнің жаттығу кезінде ЖЖС-н немен анықтайды: B) Жаттығу интенсивтілігі.

Спортсменнің организміндегі аэробтар мүмкіндігін баға алудағы ұзақтылығы қандай? A) 10-12 минут.

Спортсменнің спортпен ұзақ және бір қалыпты шұғылданғаннан кейінгі тыныштық күйі қандай: A) Жүрек жүйесінің соғуының төмендеуі.

Спорттағы техникалқ құрал жабдықтар және тренажерлар қолданған уақытта қандай нәтижеге жетілдіреді: D) Жаттығу процессін тиімді басқару.

Спорттық әдіс-тәсілге үйретудің жүйелілігі қандай: B) Білім беру, қабілетті арттыру, дағдыны қалыптастыру.

Спорттық дайындығын бақылау түрлері: A) Кезенділік, этапты, ағымдылық.

Спорттық дайындық қандай функцияны бақылайды: C) Спортсмен дайындық деңгейін анықтау.

Спорттық дайындықта микроцикілді басқару міндеті-бұл: E) Жарыс кезіндегі жеке микроцикілдегі оптималдық құрылымы.

Спорттық дайындықта объектік басқару не болып табылады: B) Спортсмен қал-жағдайы, көңіл-күйі.

Спорттық қызметтің жауапты кезеңдерінде өз уақытында тиісті шешім қабылдай білуі және оны орындай алуы дегеніміз – ол: B) Шешім табу және батылдық.

Спорттық резервке жасөспірімдер мен қыздар дайындайтын мекеме: A) Жалпы білім беретін мектеп.

Спорттық техникалық шеберлік деңгейі қандай зерттеуәдісімен анықталады: A) Педагогикалық.

Спортшылардың бойында саналы түрде өзіндік реттеуге бағытталған ұзаққа созылған және мақсатқа сай психологиялық-педагогикалық процесс, белгілі ақыл-ой қызметі мен моральдік сезімдері арқылы кедергілерді жеңуге арналған қажетті дайындық дегеніміз – ол: A) Жігер күші дайындығы.

Спортшылардың жүктемеге деген психикалық бейімделуін оңтайландыру: A) Жалпы психологиялық дайындық.

Спортшының «тұрақтылық бұрышы» қалай құрылады: E) ЖАО проекциялары және тіреу ауданының жағымен.

Спортшының алдында тұрған мақсат-міндетін анық сезінуі, өз шеберлігін шыңдауға деген белсенді де табанды ұмтылысы дегеніміз – ол: A) Мақсатқа ұмтылу.

Спортшының жарысқа дайындығын қалыптастыруда старт алдындағы мән берілетін кезең: A) Қыздырыну.

Спортшының күші немен өлшенеді:B) Динамометрмен.

Спортшының тәсілдік дайындығын қандай әдістер арқылы анықтайды:B) Әдіс-тәсілдік әрекетті тіркеу.

Спортық дайындықты этаппен басқару: A) Дайындық мерзімінде жарысқа дайындалатын немесе этаптың мақсатын шешу.

 

Тау деңгейіндегі спортсменнің болу мерзімін қалай атайды: E) Акклиматизация.

Тау деңгейіндегі спортсменің денсаулығына қандай фактор әсер етеді: B) Атмосфераның қысымын төмендеуі.

Төзімділікті дамытудың негізгі әдісі болып табылады: E) Ауыспалы-үздіксіз жаттығулар әдісі.

Төзімділікті тәрбиелеу барысында жұмыс қарқындылығы сыннан жоғары (жоғарының 75%-85%) болса, ал тамыр соғу жиілігі жүктеме соңына қарай минутына 180 соғу болса, келесі жұмысты ЖСЖ төмендегенде қайта бастауға болады: C) 120-130 соғу/мин.

Төзімділіктің өлшемі болып табылады: B) Төзімділік коэффициенті.

Төмен икемділікті дамытуға арналған қолайлы (сенситивті) кезең болатын жас: B) 5-6 жас.

Төмен төзімділік деп түсінеміз: C) Сыртқы созылмалы күш (әріптестің күші, сыртқы салмақ, арнайы қондырғылар және т.б.).

Тұлғаны дұрыс қалыптастыру, дененің бұлшық еттерінің әртүрлі топтарының дамуы, әр жас және жынысқа қолайлы дене қасыетінің гармониялық дамуы қандай міндеттерге жатады: A) Сауықтыру.

Түрлі бұлшық ет топтарындағы салыстырмалы күштің өсу қарқыны едәуір байқалады:D) Үлкен мектеп жасында (16-18 жас).

Тірек ауданынан ЖАО-ны шығару спортшының тұрақтылығына қалай әсер етеді: B) Тұрақтылықты төмендетеді.

Тірек ауданының артуы спортшының тұрақтылығына қалай әсер етеді: C) Тұрақтылықты арттырады.

 

Ұзақ уақыт көлемінде жылдамдықты арттыра отырып, нәтижелі жұмыс істеу қандай дене-күш қабілетінің сапасын анықтайды:D) Шыдамдылық.

Ұл балалардың бұлшық ет талшықтары қалындығының үлкеюіне байланысты бұлшық еттің жалпы көлемінің тез үлкеюі қай жаста байқалады: B) 13-14 жас.

Ұлдарда «бозбала» кезеңі  қай жаста: D) 17 жаста.

Ұлдарда жас өркен шақ кезеңі қай жаста болады: D) 13 жаста

Ұлдарды спорттық гимнастикаға қабылдаудың қолайлы жасы: C) 6-9 жас.

Ұлдардың өзіндік -пубертатты негізгі жыныстық даму кезеңі басталатын жас кезі:D) 15-17 жас.

 

Үйлестіру қабілетін тәрбиелеу мен жетілдіруге арналған жаттығулар: E) Сабақтың дайындық бөлімінде.

Үйлесімділік қабілетін дамытуға қолайлы жас кезеңі:A) Кішкене жас кезеңі.

Үйретудің тұтас әдісі қашан қолданылады:E) Жеңіл әдіс-тәсілдер мен жаттығуларды үйрету кезінде.

Үлкен амплитудалы қимыл-қозғалыс орындау қабілеті деп аталады: C) Икемділік.

Үлкен амплитудалы қимыл-қозғалысты соған сәйкес өзіндік бұлшық ет белсенділігі арқылы орындау деп аталады: C) Белсенді төзімділік.

Фитнес сабағында әйелдер топтарында қойылатын негізгі міндеттер:A) Сауықтырулық.

Шаршамай жаттығу тиімділігі жоқ, шаршаусыз ..... жаттығу мүмкін емес: A) Төзімділікке.

Шаршау кезінде координациялық қозғалысты жетілдіруге бола ма? Жауапты таңдаңыз: B) Болмайды, өйткені шаршау кезінде бұлшық ет сезімталдығының айқындылығы өте төмендейді.

 

Шаршаудың алдын алу үшін, шаршау сезімін төмендету үшін қажетті: B) Сананы бағыттау, есте сақтауды үйлестіру біліктілігін қалыптастыру.