5В010800 – Дене шынықтыру және спорт

Дене шынықтыру мен спорт менеджменті

Күндізгі 4 жыл 4 курс

каз

Абугалиев Б.Н.

Классикалық менеджмент, басқару мектебінің негізін қалаушы

A)& Ф.Тейлор      

B) Х.А. Самаранч

C) Д.Викелас

D) Э. Брендедж

E) Пьер де Кубертэн

*****

Менеджмент ғылым ретінде пада болды:

A) Қытайда

B) Шығыста

C) Римде

D) Түркияда

E)& Батыста

*****

ДМжС қай салаға жатады

A) өндірістік

B)& өндірістік емес

C) жеңіл өнеркәсіп

D) денсаулықсақтау

E) ағарту

*****

Президенттік сынақ тапсыруға қай жастан бастап рұқсат етіледі.

A) 8

B) 9

C) 10

D)& 12

E) 13

*****

 «Менеджменттің» негізін құрушылар

A)  мақсаттар, ресурстар, міндеттер

B)  терминдер, ресурстар, міндеттер

C)  мақсаттар, міндеттер, функциялар

D)  материалдар, ресурстар, адамдар

E)& мақсаттар, ресурстар, адамдар

*****

Төмендегі аталғандардың қайсысы дұрыс бағытталуымен, тұрғындармен жұмыс істеудің спецификасын ескеруімен ерекшеленеді.

A)& кадр дайындау

B) координирлендіру

C) жоспарлау

D) ұйым

E) қаржыландыру

*****

Қай санаттың менеджерлері мына салаларда жұмыс істеуге құқылы: басқару мен құқықтық сұрақтар; жоспарлау мен ұйымдастыру; қаржыландыру мен салық; үгіт пен жарнама.

A)& екінші санат

B) үшінші санат

C) санатсыз

D) бірінші санат

E) жоғарғы санат

*****

Халықаралық спорт қозғалысы туындады:

A)& XIX соңында

B) XX ортасында

C) XX басында

D) XIX басында

E) IX аяғында

*****

Шаруашылық есептің негізгі элементі.

A)& Өз бағасын шығару мен рентабельдік

B) сату-сатып алу

C) мүліктік жалға беру

D) подряд

E) тапсырма, сақтау

*****

Өндіріске, персоналға әсерін тигізуші басқару бөлімі

A) әкімшілік

B) практикалық психология

C)& менеджмент

D) шаруашылық әрекетін талдау

E) кәсіпкер

*****

Менеджер - бұл

A)& арнайы білімі мен қарамағында тікелей бағынышты адамдары бар лауазымды тұлға

B) жеке кәсібі бар заңды тұлға

C) ұйымда бас инженердің орнындағы инженер – экономист

D) кәсіпкер

E) ұйымдастырушы

*****

Менеджмент ғылымының көшбасшысы:

A) Жапония

B) Ресей

C)& АҚШ

D) Франция

E) Германия

*****

Менеджмент – бұл басқару:

A) техникалық жүйеде

B) биологиялық жүйеде

C) әлеуметтік жүйеде

D) техникалық, биологиялық, әлеуметтік жүйелерде

E)& барлық жауаптар дұрыс

*****

Басқарушы - бұл

A) шешімді талқылап, дайындауға қатысатын, хабарды талдайтын қызметкер

B) кәсіпкер

C) басқару шешімін қабылдауға, басқару әрекетін іске асыруға өкілеттілігі бар қызметкер

D)& басқару процесін қамтамасыз етуге көмекші операциялар орындайтын қызметкер

E) хабарды талдайтын және шешімді талқылап, дайындауға қатысатын қызметкер; басқару шешімін қабылдауға, басқару әрекетін іске асыруға өкілеттілігі бар қызметкер

*****

Америкалық менеджмент мектебінің принципі

A)& қысқа мерзімге жалға беру

B) ұжымдық жетістік

C) өмір бойы жалға беру

D) баяу, біртіндеп бағалау мен қызметте ілгерілеу

E) шешімді ұжым болып қабылдау

*****

Классикалық басқару мектебінің принципі

A) бір бастаулық

B) бір бастаулық, қалыптандыру, мамандандыру

C) әлеуметтік еңбек мотивациясын белсендіру

D) еңбекті қалыптандыру

E)& мамандандыру

*****

Ғылыми басқару мектебінің принципі

A) әділдік

B) әлеуметтік еңбек мотивациясы

C)& еңбекті қалыптандыру

D)бір бастаулық

E)мамандандыру

*****

Файол жасаған «универсалды» принциптер нені анықтайды   

A) ғылыми басқару мектебін

B) адамдық қарым-қатынас мектебін

C) тәртіптікғылым мектебін

D)& классикалық басқару мектебін

E) Жапондық менеджмент мектебін

*****

Менеджмент қалай анықталады:

A) ғылыми негізделген, ұжым болашағын талқылау

B) ұжымды материалдық ресурстармен, құрал-жабдықтармен қамтамасыз ететін интеграциялық процесс және т.б.  

C)  ұжым жұмысының нәтижесін сапалы және санды тұрғыда бағалау

D)& кәсіптік дайындалған мамандарға ұжымды құрып, басқаруға көмектесетін интеграциялық процесс

E) адамның түрлі объектілерге саналы әсер етуі

*****

Менеджмент функциясы

A)& жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру, мотивтендіру, бақылау

B) моделдеу, тәжірибе жасау

C) экономикалық, ұйымдастыру-тарату, әлеуметтік – психологиялық

D) жетекшілердің стиліне сәйкес келу

E) функционалдық, сызықтық, штабтық

*****

Ұйымдастыру функциясының мазмұны

A) кеңес, лездеме өткізу

B) тапсырма орындауды есепке алу

C) өндірістің өндірістік – шаруашылық әрекетін талдау

D)& басқару құрылымын жасау

E) өндірістің дамуының негізгі бағыты мен көлемін анықтау

*****

Басқарушы мен басқарып отырған ұжымның үйлесімді әрекеті – бұл функцияның орындалу нәтижесі

A) жоспарлау

B) ұйымдастыру

C) бақылау

D) мотивтену

E)& үйлесімділік

*****

Бақылау - бұл

A)& мақсатқа жетуге көмектесетін процесс

B)  стандарттарды жасап шығару

C) бастапқы жоспардан ауытқуды реттеу

D) бөлімшенің әрекетін үйлестіру

E) берілген кәсіпорынның әрекеті жайлы сандық мәліметтерді жинауды ұйымдастыру

*****

Арнайы тәсілдер мен әдістер арқылы жүзеге асатын басқару әрекетінің нақты түрі

A) ұйым тактикасы

B) басқару методы

C) басқару құрылымы

D)& басқару функциясы

E) ұйым стратегиясы

*****

Менеджменттің шешуші мақсаты

A) нарықта өнімді сатуда бірінші орынға шығу

B) қаржылық ресурстардың барлық түрлерін қажетті деңгейде сақтау және ұстап тұру

C)& басқару әрекеті мен міндеттерінің қиын жақтарын анықтау

D) өнімнің жаңа түрлерін шығаруда көшбасшылықты жаулап алу 

E) кәсіпорынның әрекеті жайлы сандық мәліметтерді жинауды ұйымдастыру

*****

Менеджменттің құрылу кезеңдерінің мақсаттарын жіктеу

A) экономикалық, ғылыми, әлеуметтік

B)& стратегиялық, тактикалық, жедел

C) маркетингтік, инновациялық, кадрлық

D) сандық, сапалық

E)ішкі, сыртқы

*****

Басқару мақсаттарының кезеңдері

A) кәсіпорынның барлық жетекшілерінің өкілеттері мен міндеттерінің шеңберін анықтау

B) бекітілген міндеттер аясында менеджменттің мақсаттарының өндеуін жүзеге асыру

C) қойылған мақсаттарға жетудің нақты жоспарын құру

D) әр жетекші алған бақылау мен жұмыс бағасының нәтижесі 

E)& кәсіпорынның барлық жетекшілерінің өкілеттері мен міндеттерінің шеңберін анықтау, бекітілген міндеттер аясында менеджменттің мақсаттарының өндеуін жүзеге асыру, қойылған мақсаттарға жетудің нақты жоспарын құру, әр жетекші алған бақылау мен жұмыс бағасының нәтижесі 

*****

Мақсат бойынша басқару процесінің бастапқы кезеңі

A) менеджердің жұмысын бағалау

B)& мақсаттық моделдерді құру

C) ұйым жұмысының нәтижесін бағалау

D) ұйым дамуын жоспарлау

E) жұмыс нәтижесін жүйелеу

*****

Бір функцияны орындайтын, жұмыскерлер тобын құруға негізделген менеджерлер еңбегінің бөліну түрі

A) құрылымдық

B) вертикалдық

C)& функционалдық

D) құрылымдық, вертикалдық

E) технологиялық

*****

Басқарудың үш деңгейін бөлуге құрылған менеджерлер еңбегінің бөліну түрі

A) кәсіпқойлық- квалификациялық

B)& вертикалдық

C) функционалдық

D) технологиялық

E) құрылымдық

*****

Хабар бұл

A) түрлі хабарлар жиынтығы

B)& басқарылып отырған объектінің жағдайын көрсететін мәлімет нәтижесінде алынған мәліметтер

C) экономикалық көрсеткіштер

D) заңдар мен нұсқаулықтар

E) бұйрықтар

*****

Ұйым мақсаттарына қойылатын талаптар

A) шындық

B) шектеулік, өзгерістік

C) өлшеуге мүмкіндік

D) өзгерістік

E)& шындық, өлшеуге мүмкіндік

*****

Кәсіпқой басқарушы - бұл

A) бухгалтер

B)& менеджер

C) маркетолог

D) экономист

E) кадрлар бөлімінің меңгерушісі

*****

Басқару маманы - бұл

A) бухгалтер

B)& менеджер

C) маркетолог

D) экономист

E) кадр жөніндегі маман

*****

Проектілеу - бұл

A) өзгеріс жүзеге асатын кезең

B)& өзгеріс жүзеге асу үшін зерттеліп таңдалатын, генерация жүретін кезең

C) проблемалар жинақталуына көзқарастың қалыптасу процесі

D) өзгеріс мақсаттары қалыптасатын процесс

E) жаңа қасиеттерді қалыптастыруды жүйелейтін процесс

*****

Жоғары рангты жетекшінің міндеттері

A) кадр таңдау, қызметкерді дайындау

B) мақсатты анықтау

C) өндіріс процесін басқару жөнінде өз бетінше шешім қабылдау

D) кірісті басқару

E)& өндіріс процесін басқару жөнінде өз бетінше шешім қабылдау, мақсатты анықтау

*****

Жауапкершілік - бұл

A) өндірістік міндеттер туындауын шешу

B)& қолда бар міндеттерді шешуді қанағаттандыруға жауап беруге міндеттену 

C) лауазымдық міндеттерді орындау

D) қабылданған шешімге жауап бере білу

E) бақылауды қарапайымдандыру

*****

Өкілеттілік түрлері

A) абсолюттік

B)& функционалдық

C) проблемалық

D) мақсаттық

E) күштік

*****

Жетекшінің кәсіптік сапасына жатады

A) дене және психологиялық денсаулығы

B) байланысқа кіре білуі, коммуникабелділігі

C)& өз жұмысын жоспарлай білу

D) өзін, мінезін игере білу

E) тыңдай білу

*****

Стратегия – бұл

A)& ұйымның мақсатына жетуіне кешенді жоспар

B) болжау

C) өткен тәжірибені зерттеу

D) ұйымның әрекетін талдау

E)  диверсификация стратегиясы

*****

Жетекшінің жеке қарым-қатынасқа түсуінің мақсаты

A)& бағынышты адамды көндіру

B) басқа адамды қоршағандарды бағынышта ұстау

C) жеке адамға әсер етуші күштерді өзгерту

D) қорқытуға негізделген билікті пайдалану

E) бағынышты адамды көндіру, басқа адамды қоршағандарды бағынышта ұстау, жеке адамға әсер етуші күштерді өзгерту, қорқытуға негізделген билікті пайдалану

*****

Маманның жұмысын бағалау критерилері

A)& орындалған жұмыс сапасы

B) білім

C) тәртіп стилі

D) бағыныштыларына қарым-қатынасы

E) орындалған жұмыс сапасы, білім, тәртіп стилі, бағыныштыларына қарым-қатынасы

*****

Жетекшінің жұмысын бағалау критерилері

A)& жопарланған тапсырманы уақытында орындау

B) білім

C) тәртіп стилі

D) бағыныштыларына қарым-қатынасы

E) жопарланған тапсырманы уақытында орындау, білім, тәртіп стильі, бағыныштыларына қарым-қатынасы

*****

Қызметкерлердің жұмысын бағалау критерилері

A)& жұмыстың жеке өнімділігі

B) жалпы жұмыс өтілі

C) білім

D) тәртіп стилі

E) жұмыстың жеке өнімділігі, білім, тәртіп стильі, жалпы жұмыс өтілі

*****

Жетекшінің жұмысының мазмұнына жатпайды

A)& өндірістің технологиялық процесін жасап шығару

B) жұмысқа деген ынтасын тудыру

C) функционалдық міндеттерін түзету

D) жоспар құру

E) өндірістің технологиялық процесін жасап шығару, жұмысқа деген ынтасын тудыру, функционалдық міндеттерін түзету, жоспар құру

*****

Жетекшілік ережелеріне жатпайды

A) кадрларды дұрыс таңдап, орналастыру

B) жауапкершілік

C) қабылданған шешімнің өнімділігі

D) жүйенің басты звеносына әсер ету

E)& кадрларды дұрыс таңдап, орналастыру, жауапкершілік, қабылданған шешімнің өнімділігі, жүйенің басты звеносына әсер ету

*****

Ұйымдастыра білу қабілетіне жатады

A) басқару жүйесі мен өз еңбегін басқара білу

B) бағыныштыларымен жұмыс істей білу

C) басқарудың озық әдістерін игеру

D) жинақы, тату ұжымды құра білу

E)& басқару жүйесі мен өз еңбегін басқара білу, бағыныштыларымен жұмыс істей білу, басқарудың озық әдістерін игеру, жинақы, тату ұжымды құра білу

*****

Мінездің моралдық-этикалық жағына жатады

A) шыншылдық

B) адалдық

C) бір ұстанымдылық

D) өзін өзі ұстай білу

E)& шыншылдық, адалдық, бір ұстанымдылық, өзін өзі ұстай білу

*****

Мамандық - бұл

A)& жалпы және арнайы білімдері мен дағдылары бар адамның еңбек әрекеті

B) жалпы және кәсіптік дайындық деңгейі

C) еңбек мазмұны

D) еңбек сипаты

E) дағдыны пайдалану саласы

*****

Менеджмент әдістері

A) мақсатына байланысты басқару процесінің бастапқы кезеңі

B)& мақсатына жету және қою үшін басқару әрекетінің жүзеге асыру тәсілдері

C) жүйелілікті нақтыландырудың өзіне тән тәсілдері

D) кешенділікті нақтыландырудың өзіне тән тәсілдері

E) стратегиялық жоспарлау

*****

Басқару шешімі - бұл

A) сұрақтар қатарына жауап

B) әрекетті бағыттауға жүйелендірілген процесс

C)& альтернатива таңдау

D) мақсатына жету үшін бағытталған әрекеттер жиыны

E) обьектіге әсер ету жүйесінің шамасыы

*****

Ұйымдастыру шешімі - бұл

A) ақпаратты алу мен қабылдау

B) мәліметті өңдеу

C)& өз міндетіне жету үшін жетекші таңдайтын таңдау

D) ақпаратқа агрегирование жасау

E) басқару обьектіне әсер ету шарасының жүйесі

*****

Басқару шешіміне керекті талап

A) ғылыми негізделу

B) заңдылық

C) конфликтілік жағдай

D) ресурспен қамтамасыз етілу мен нақтылық 

E)& ғылыми негізделу,  заңдылық,  ресурспен қамтамасыз етілу мен нақтылық 

*****

Шешім қабылдауға әсер етуші факторлар

A) жетекшінің жеке бағасы

B) кері байланыс деңгейі

C) альтернативті шешімдер мөлшері

D) қабылданған шешімді жүзеге асырудың жеделдігі

E)& жетекшінің жеке бағасы, кері байланыс деңгейі, альтернативті шешімдер мөлшері, қабылданған шешімді жүзеге асырудың жеделдігі

*****

Проблеманы шешу жолдары

A) альтернатива таңдау

B) интуитивті шешім

C) қорытынды жасай білуге негізделген шешім

D) альтернативаны бағалау

E)& интуитивті шешім,  қорытынды жасай білуге негізделген шешім

*****

Басқару шешімі процесі - бұл

A)& басқару шешімін қабылдап, жүзеге асырауға дайындық

B) шешімнің мақсатын, таңдауын қалыптастыру

C) проблемалық топтарды құру

D) үздік альтернаиваны алдын ала таңдау

E) қажетті мөлшердегі альтернативаны таңдау

*****

Басқару шешімі дайындау әдісі

A) аналогиялар,  топтық әдіс

B) фантазиялар

C) топтық әдіс

D) қарапайымдау

E)& аналогиялар, фантазиялар, қарапайымдау

*****

Менеджменттің қай мектебінде алғаш рет басқару функциялары анықталды?

A)& Ғылыми басқару мектебі

B) Әкімшілік және классикалық басқару мектебі

C) Адамгершілік қарым-қатынас пен тәртіп ғылымдары мектебі

D) Ғылыми басқару мектебі немесе математикалық басқару мектебі

E) Барлық жауаптар дұрыс

*****

Педагогикалық процеске жаңалық енгізу, тарату, игеру, құру процесі қалай аталады:

A) озық педагогикалық тәжірибе

B)& педагогикалық инновация

C) тәжірибелік педагогикалық жұмыс

D) педагогикалық эксперимент

E) педагогикалық бақылау

*****

Оқу процесін ұйымдастыруға байланысты дене тәрбиесі мұғалімінің әрекет түрін атаңыз:

A) түсіндіру

B) көрсету

C) бақылау

D) есепке алу

E)& бұйрық

*****

Спортшыны дайындау міндеттеріне орай бақылаудың мынандай түрлері бар:

A) бастапқы, аралық, қорытынды

B) алдын-ала, негізгі, қорытынды

C) педагогическалық жәнемедико-биологиялық

D)& жедел, ағымдық, кезеңдік

E) психологиялық

*****

Тұлғаның белгілі бір обьективті әрекет талаптарына сай келетін,  және оны жемісті орындауға көмегі тиетін сапаларының жиынтығы  :

A) еріктік сапа

B)& қабілеттілік

C) табиғи қабілет

D) дарын

E) жеке ерекшелік

*****

Спортшы (команда) дайындығын бақылау деп:

A)& спортшының дайындық процесіндегі жағдайы жайлы мәліметтерді жинау, бағалау және талдау

B) спортшының (команда) дене дайындығын тестілеу

C) күнде не бірнеше күнде бір рет өткізілетін өлшеулер

D) спортшының медициналық зерттеуін тереңдету

E) жарыс кезеңінде спортшының (команда) дайындығын анықтау

*****

Дене мәдениеті мен спорттың факторларының бағытты әсер ету заңдылықтары мен жаңа білімді өндіру үшін адамның дене дайындығын жетілдіру ненің мақсаты:

A) ДМ және спорт теориясы

B) ДМ және спорт тарихы

C)& ДМ және спорт саласындағы ғылым

D) таңдаған спорт түрі әдістемесі

E) ДМ және спорт педагогикасы

*****

Жеке пікір мен талдауды қажет етпейтін ақпаратты атайды:

A) нақты

B) өзекті

C)& объективті

D) толық

E) түсінікті

*****

 «Итология» деген не?

A) спорттық жоғары жетістік туралы ғылым

B)& заманауи (жоғары) ақпараттық технологиялар жайлы ғылым

C) ДМжС жайлы ғылым

D)атақты спортшылар жайлы ғылым

E) спорттағы допинг жайлы ғылым

*****

Қазіргі қоғам дамуында дене жетілдіруінің шыңының негізгі критерийлері болып не қызмет етеді:

A) дене құрылысының көрсеткіштері

B) денсаулық көрсеткіштері

C)& дене шынықтырудың мемлекеттік бағдарламасына сай бірыңғай спорттық классификацияланған талаптар мен нормативтер

D) қалыптасқан қимыл біліктілігі мен дағдыларының сапалары мен деңгейлері

E) дене дайындығы көрсеткіштері

*****

ДМ және спортта педагогикалық зерттеу обьектісі болып табылады:

A) оқыту мен тәрбие методикасы

B)& оқу-жаттығу процесі

C) оқытудың құралдары мен әдістері

D) оқу-тәрбие процесінің формасы

E) оқыту, жаттықтыру, тәрбиелеуді жетілдіру жолдары мен шарттары

*****

Жаттығу процесін басқару - бұл:

A) спорттық жаттығу заңдылықтарын ашатын арнайы спорттық пән

B) жаттығу процесінің түрлі тізбектерін құру (жеке сабақтар мен түрлері, кезеңдер, периодтар, циклдер)

C) спорттық жаттығу, жарыс пен қосымша факторлар кіретін спортшы дайындығының жүйесін ұйымдастыру  

D) спорттық жаттығу процесінде спортшы дайындығының түрлі жақтарының қатынасын құру  (дене, техникалық, тактикалық, психикалық)

E)& спортшыға бір (бастапқы) деңгейден басқа бір (берілген) деңгейге белгілі бір жетістікке жету үшін әсер ету жүйесі

*****

Дене мәдениеті мен спорттың мемлекеттік бағдарламасына енген:

A) дәрежелік нормативтер мен спорт түрлеріне талаптар

B) дене жаттығуларымен сабақ әдістемесі

C) дене тәрбиесінің жүйесінің жалпы әлеуметтік-педагогикалық принциптері

D)& дене тәрбиесінің ғылыми негізделген міндеттері мен құралдары, үйренуге керекті қимыл кешенінің біліктілігі мен дағдылары, нақты нормалар мен талптар тізбесі

E) дене тәрбиесі әдістері

*****

Дене шынықтыру мен спорт саласындағы керекті білімді қалыптастыру жатады:

A) профилактикалық міндеттеріне

B)& білім беру міндеттеріне

C) тәрбиелік міндеттеріне

D) түзету міндеттеріне

E) сауықтыру міндеттеріне

*****

Спортшының жетістікке жету мақсатында  пайдаланылған факторлар жиынтығын (құралдар, әдістер, шарттар) пайдалану процесі аталады:

A) спорт

B) жеке-жарыс әрекеті

C)& спортшы дайындығы

D) спортшы жаттығуы

E) жарыс

*****

Дене тәрбиесінің жүйесінің жалпы принциптерін көрсетіңіз:

A) жүйелілік, бірізділік, саналылық, шұғылданушылардың белсенділігі, көрнекілік 

B)& сауықтыру бағыты, тұлғаның жан-жақты дамуы, қолданбалылығы  

C) циклдылығы, жаттығу процесінің үздіксіздігі, жалпы және арнайы дайындықтың бірлігі, жүктеменің толқын тәрізділігі

D) көрнекілік принципі

E) қол жетімділік пен жекелік принципі

*****

Спорттық жаттығу - бұл:

A) жоғары жетістікке жету үшін спорттық жаттығуды қайталап жасау

B)& спортшыны спорттық техника мен тактикаға үйрету, дене қабілетін дамыту кіретін жоспарланған педагогикалық процесс

C) жеке жарыс әрекеті, оған арнайы дайындық, бұл әрекет саласындағы нормалар мен жетістіктер

D) адамның спорт саласындағы әрекетін жетілдіруді қамтамасыз ететін ұйымдастыру

E) жеке-жарыс әрекеті

*****

Спорттық дайындықта тікелей жаттықтырушы басқарады:

A) спорттық нәтижелерді

B)& спортшы әрекетін (немесе тәртібін)

C) спортшы дайындығын

D) жедел жаттығу эффектін

E) кумулятивті жаттығу эффектін

*****

 «Менеджменттің» негізін құрушылар

A)  мақсаттар, ресурстар, міндеттер

B)  терминдер, ресурстар, міндеттер

C)  мақсаттар, міндеттер, функциялар

D материалдар, ресурстар, адамдар

E)& мақсаттар, ресурстар, адамдар

*****

Төмендегі аталғандардың қайсысы дұрыс бағытталуымен, тұрғындармен жұмыс істеудің спецификасын ескеруімен ерекшеленеді.

A)& кадр дайындау

B) координирлендіру

C) жоспарлау

D) ұйым

E) қаржыландыру

*****

Қай санаттың менеджерлері мына салаларда жұмыс істеуге құқылы: басқару мен құқықтық сұрақтар; жоспарлау мен ұйымдастыру; қаржыландыру мен салық; үгіт пен жарнама.

A)& екінші санат

B) үшінші санат

C) санатсыз

D) бірінші санат

E) жоғарғы санат

*****

Халықаралық спорт қозғалысы туындады:

A)& XIX соңында

B) XX ортасында

C) XX басында

D) XIX басында

E) IX аяғында

*****

Шаруашылық есептің негізгі элементі.

A)& Өз бағасын шығару мен рентабельдік

B) сату-сатып алу

C) мүліктік жалға беру

D) подряд

E) тапсырма, сақтау

*****

Бір функцияны орындайтын, жұмыскерлер тобын құруға негізделген менеджерлер еңбегінің бөліну түрі

A) құрылымдық

B) вертикалдық

C)& функционалдық

D) құрылымдық, вертикалдық

E) технологиялық

*****

Басқарудың үш деңгейін бөлуге құрылған менеджерлер еңбегінің бөліну түрі

A) кәсіпқойлық- квалификациялық

B)& вертикалдық

C) функционалдық

D) технологиялық

E) құрылымдық

*****

Хабар бұл

A) түрлі хабарлар жиынтығы

B)& басқарылып отырған объектінің жағдайын көрсететін мәлімет нәтижесінде алынған мәліметтер

C) экономикалық көрсеткіштер

D) заңдар мен нұсқаулықтар

E) бұйрықтар

*****

Проектілеу - бұл

A) өзгеріс жүзеге асатын кезең

B)& өзгеріс жүзеге асу үшін зерттеліп таңдалатын, генерация жүретін кезең

C) проблемалар жинақталуына көзқарастың қалыптасу процесі

D) өзгеріс мақсаттары қалыптасатын процесс

E) жаңа қасиеттерді қалыптастыруды жүйелейтін процесс

*****

Жоғары рангты жетекшінің міндеттері

A) кадр таңдау, қызметкерді дайындау

B) мақсатты анықтау

C) өндіріс процесін басқару жөнінде өз бетінше шешім қабылдау

D) кірісті басқару

E)& өндіріс процесін басқару жөнінде өз бетінше шешім қабылдау, мақсатты анықтау

*****

Жауапкершілік - бұл

A) өндірістік міндеттер туындауын шешу

B)& қолда бар міндеттерді шешуді қанағаттандыруға жауап беруге міндеттену 

C) лауазымдық міндеттерді орындау

D) қабылданған шешімге жауап бере білу

E) бақылауды қарапайымдандыру

*****

Өкілеттілік түрлері

A) абсолюттік

B)& функционалдық

C) проблемалық

D) мақсаттық

E) күштік

*****

Жетекшінің кәсіптік сапасына жатады

A) дене және психологиялық денсаулығы

B) байланысқа кіре білуі, коммуникабелділігі

C)& өз жұмысын жоспарлай білу

D) өзін, мінезін игере білу

E) тыңдай білу

*****

Жетекшінің жұмысының мазмұнына жатпайды

A)& өндірістің технологиялық процесін жасап шығару

B) жұмысқа деген ынтасын тудыру

C) функционалдық міндеттерін түзету

D) жоспар құру

E) өндірістің технологиялық процесін жасап шығару, жұмысқа деген ынтасын тудыру, функционалдық міндеттерін түзету, жоспар құру

*****

Маманның жұмысын бағалау критерилері

A)& орындалған жұмыс сапасы

B) білім

C) тәртіп стилі

D) бағыныштыларына қарым-қатынасы

E) орындалған жұмыс сапасы, білім, тәртіп стилі, бағыныштыларына қарым-қатынасы

*****

ДМжС қай салаға жатады

A) өндірістік

B)& өндірістік емес

C) жеңіл өнеркәсіп

D) денсаулықсақтау

E) ағарту

*****

Президенттік сынақ тапсыруға қай жастан бастап рұқсат етіледі.

A) 8

B) 9

C) 10

D)& 12

E) 13

*****

Менеджменттің құрылу кезеңдерінің мақсаттарын жіктеу

A) экономикалық, ғылыми, әлеуметтік

B)& стратегиялық, тактикалық, жедел

C) маркетингтік, инновациялық, кадрлық

D) сандық, сапалық

E)ішкі, сыртқы

*****

Басқару мақсаттарының кезеңдері

A) кәсіпорынның барлық жетекшілерінің өкілеттері мен міндеттерінің шеңберін анықтау

B) бекітілген міндеттер аясында менеджменттің мақсаттарының өндеуін жүзеге асыру

C) қойылған мақсаттарға жетудің нақты жоспарын құру

D) әр жетекші алған бақылау мен жұмыс бағасының нәтижесі 

E)& кәсіпорынның барлық жетекшілерінің өкілеттері мен міндеттерінің шеңберін анықтау, бекітілген міндеттер аясында менеджменттің мақсаттарының өндеуін жүзеге асыру, қойылған мақсаттарға жетудің нақты жоспарын құру, әр жетекші алған бақылау мен жұмыс бағасының нәтижесі 

*****

Мақсат бойынша басқару процесінің бастапқы кезеңі

A) менеджердің жұмысын бағалау

B)& мақсаттық моделдерді құру

C) ұйым жұмысының нәтижесін бағалау

D) ұйым дамуын жоспарлау

E) жұмыс нәтижесін жүйелеу

*****

Жеке пікір мен талдауды қажет етпейтін ақпаратты атайды:

A) нақты

B) өзекті

C)& объективті

D) толық

E) түсінікті

*****

 «Итология» деген не?

A) спорттық жоғары жетістік туралы ғылым

B)& заманауи (жоғары) ақпараттық технологиялар жайлы ғылым

C) ДМжС жайлы ғылым

D)атақты спортшылар жайлы ғылым

E) спорттағы допинг жайлы ғылым

*****

Қазіргі қоғам дамуында дене жетілдіруінің шыңының негізгі критерийлері болып не қызмет етеді:

A) дене құрылысының көрсеткіштері

B) денсаулық көрсеткіштері

C)& дене шынықтырудың мемлекеттік бағдарламасына сай бірыңғай спорттық классификацияланған талаптар мен нормативтер

D) қалыптасқан қимыл біліктілігі мен дағдыларының сапалары мен деңгейлері

E) дене дайындығы көрсеткіштері

*****

ДМ және спортта педагогикалық зерттеу обьектісі болып табылады:

A) оқыту мен тәрбие методикасы

B)& оқу-жаттығу процесі

C) оқытудың құралдары мен әдістері

D) оқу-тәрбие процесінің формасы

E) оқыту, жаттықтыру, тәрбиелеуді жетілдіру жолдары мен шарттары

*****

Педагогикалық процесте жаңалықтарды құрастыру, еңгізу, пайдалану процесін қалай атайды:

A)  озық педагогикалық тәжірибе

B)& педагогикалық инновация

C) педагогикалық тғжірибе жұмысы

D) педагогикалық эксперимент

E) педагогикалық бақылау

*****

Спорттық дайындықта жаттықтырушы тікелейі басқарады:

A)  спорттық көрсеткіштерді

B)& спортшының ғрікеттерін

C) спортшының дайындалғандығың

D) жедел жаттығу тиімділігін

E) комулятивті жаттығу тиімділігін

*****

Спорттық жаттығу - бұл:

A)  үлкен жетістіктерге жету мақсатына байланысты спорттық жаттығуларды қайталап орындау

B)& спортшыны спорттық  техника мен тактикасына үйрету  жғне дене сапасын дамыту барысындағы жоспарланған педагогикалық процесс

C) жекелік жарыс қызметі жғне оның арнайы дайындығы, қатынастары, нормалары мен осы қызмет саласындағы көрсеткіштер

D) спорт саласында адамды жетілдіруді қамтамасыз ететін қызметті, тғртіпті ұйымдастыру

E) жекелік жарыс қызметі

*****

Спорттың негізгі міндеті:

A)& спортшының жарыс кезінде қолданылатын дене сапасын жетілдіру

B) қатысушылардың қозғалыс дағдысы мен іскерлігін жетілдіру

C) адам қаблетін анықтау, салыстыру

D) спортшылардың жеке мүмкіншіліктеріне байланысты дене сапаларын дамыту

E) спортшының психологиялық дайындығы

*****

Спорт (кең мағынада) – бұл:

A)  адамның деңсаулығын нығайтуға жғне дене сапаларын дамытуға бағытталған ғлеуметтік қызмет түрі

B)& жекелік жарыс қызметі жғне оның арнайы дайындығы, қатынастары, нормалары мен осы қызмет саласындағы көрсеткіштер

C) құрастырылған дене жатығулар жүйесі бойынша спорттық жарыстарға қатысуға бағытталған арнайы педагогикалық процесс

D) адам ағзасын морфологиялық жғне функционалды жетілдіруге бағытталған педагогикалық процесс

E) таңдап алынған спорт түрі бойынша ғдіс-айланы меңгеруге бағытталған педагогикалық процесс

*****

 «Спортшының дене дайындығы» ұғымы – бұл:

A)  педагогикалық процесс

B) дене дамуы

C) қозғалысқа үйрету

D)& айқындалған практикалық бағыттағы дене тғрбиесінің арнайы процесі

E) дене сапасын тғрбиелеу

*****

Дене тғрбие жүйесіндегі жалпы принциптерді көрсет:

A)  жүйелілік, бір ізділік, саналық, қатысушылардың белсенділігі, көрнекілік

B)& сауықтыру бағыты, тұлғаны жан-жақты дамыту, қолданбалық

C) циклдық, жаттығу процесінің үзіліссіздігі, жалпы жғне арнайы дайындығының бірлігі, толқын тғрізді жүктеме

D) көрнекілік принципы

E) жекелендіру жғне қол жеткізу принципі

*****

Жаттығу процесіндегі спортшы дайындығының негізгі жақтарын көрсет:

A)  жалпы дайындық, арнайы дайындық, жарыстық

B) дайындық, жарыстық, ауыспалы

C)& техникалық, тактикалық, психологиялық, дене дайындығы

D) бастапқы, тереңдетілген, бекіту жғне жетілдіру

E) қабылдау, сақтау, спорттық қалыпты уақытша жоғалту

*****

Жетістіктерге дайындық мақсатында спортшының дамуына бағытты ғсер ететін барлық факторлар жиынтығының мақсатты зерттеу процесін қалай атайды:

A)  спорт

B) өзіндік-жарыстық іс-ғрекет

C)& спортшының дайындау

D) спорттық жаттықтану

E) жарыс

*****

ДШжС саласына қажетті білімді қалыптастыру қандай мақсатқа жатады

A)  алдын-алу

B)& оқыту

C) тғрбиелеу

D) түзеу

E) сауықтыру

*****

Дене жаттығуы – бұл:

A)  бұл дененің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыруға бағытталған қимыл қозғалыс

B) дененің морфофункциялық жұмыстарын өзгертуге бағытталған қимыл қозғалыстар

C)& дене тғрбиесінің міндеттерін заңдылықтарымен іске асыратын қимыл қозғалыстар

D) дененің құрлысын, қозғалыс сапаларын өзгертуге бағытталған қимыл қозғалыстар

E) еңбек жұмысына бейімдеудің қимыл-қозғалыс түрі

*****

Дене мғдениеті мен спорттағы білімнің көрінуі:

A)  оқушыларға қозғалыс іскерлігі мен дағдысы жғне онымен қоса білім беру

B) спорт жғне арнайы дене шынықтыру білімін қалыптастыру

C) адам ағзасын жан-жақты түрі мен ағза қызметін дамыту

D) жеке адамды жан-жақты дамыту

E)& оқушыларға арнайы ілімдік, ғдістемелік білім мен педагогикалық іскерлік пен дағдыны қалыптастыру

*****

Дене тғрбиесі мен спорттың мемлекеттік бағдарламасы негізінде іске асырылады. Ьұл бағдарлама мазмұнында:

A)  разрядтық нормалары мен спорт түрлерінің талабы

B) дене тғрбиесі сабақтарының ғдістемесі

C) дене тғрбиесі жүйесінің жалпы ғлеуметті-педагогикалық қағидалары

D)& міндеті ғылыми негізделген, дене тғрбиесі құралы, кешенді қозғалыс іскерлігі мен дағдылары меңгерілетін, нормалар мен талаптар жиындығы

E) дене тғрбиесінің тғсілі

*****

Спорттың ерекше сипаты:

A)& спорттық қызметі

B) жоғары спорттық нғтиже көрсету

C) қиындықты жеңуге талпыну

D) белсенді демалыс, көңіл көтеру

E) көрермендер болуы

*****

Дене мғдениеті бұл:

A)  биологиялық құбылыс

B) мғдени-тарихи құбылыс

C) материалды-техникалық құбылыс

D)& ғлеуметтік құбылыс

E) регионалды құбылыс

*****

Жаттығу процесін басқару – дегеніміз:

A)  спорттық жаттығу заңдылықтарын оқытатын арнайы пғн

B) жаттығу процесінің ғр түрлі буындарын құрастыру

C) спорттық жаттығу, жарыс жғне қосымша факторларды қосушы спортшының дайындық жүйесін ұйымдастыру

D) жаттығу процесінде спортшы дайындығының мазмұның

E)& мақсатталған спорттық нғтижеге жету барысында спортшыны бір сатыдан  келесі сатыға жеткізуді ғсер тигізуші жүйе

*****

Дене мғдениеті жғне спортта педагогикалық зерттеудің объектісі болып табылады:

A)  тғрбиелеу мен оқыту ғдістемесі

B)& оқу-жаттығу процесі

C) оқыту тғсілінің құралы

D) оқу-тғрбие процесінің түрі

E) тғрбиелеу, жаттығу, оқытудың жағдайын жетілдіру мен жолдары

*****

Адамның дене мғдениетін жетілдіруге бағытталған жағдай,  ғдістер жғне құралдарды шығару мен тиімді пайдаланудағы қоғамның жетістіктер жиынтығы қалай аталады:

A)  спорт

B) базалық дене мғдениеті

C) бейімділік дене мғдениеті

D) қолданбалы дене мғдениеті

E)& дене мғдениеті

*****

Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде дене мғдениетін жетілдірудің басты критериларына:

A) дене бітімінің көрсеткіштері

B) денсаулық көрсеткіші

C)& бірыңғай спорттық классификация нормативтерімен үйлескен дене тғрбиесі бойынша мемлекеттік бағдарламалар нормативтері мен талаптары

D) қалыптасқан қозғалыс ғдістері мен тғсілдерінің деңгейі мен сапасы

E) дене дайындығының көрсеткіші

*****

Қажетті қозғалыстық ғдістер мен тғсілдерді жғне осы үрдіспен байланысты білімдерді алуға, өз қозғалысын жүйелі түрде басқаруға бағытталған педагогикалық үрдіс қалай аталады:

A)& дене білімі

B) дене тғрбиесі

C) дененің дамуы

D) дене мғдениеті

E) денені баулу

*****

Жаңа білім шығару, ДШжС адам денесін жетілдіруде бағытты ғсер етудің заңдылықтарын табу:

A)  ДМ жғне спорттың ілімі

B) ДМ жғне спорттың тарихи

C)& ДМ жғне спорт саласындағы ғылым

D) таңдап алынған спорт ғдістемесі

E) ДМ жғне спорт педагогикасы

*****

Дене мғдениетінің ілімі ғылыми білімнің қандай саласына жатады:

A)  ғлеуметтік

B) жалпы қоғамдық

C)& интегралды-қолданбалы

D) қолданбалы

E)  мғдениеттану

*****

Дене мғдениеті жғне спортта қолданылатын заңдылықтарды, ғлеуметтік тғжрибені, білімді жалпылама анықтайтын ілімді қалай атайды:

A)  таңдау ілімі

B) жаттығу ілімі

C) спорттық жаттығу ілімі

D)& дене мғдениеті жғне спорт ілімі

E) спорттық метрология

*****

Циклдық спорт түрлерінде жаттығу процесін басқаруда қолданылатың, қазіргі кездегі құралдар қалай аталады:

A)& Polar жүйесі

B) Windows жүйесі

C) Linux жүйесі

D) Ketler жүйесі

E) Polar, Windows, Linux, Ketler жүйелері

*****

Итология дегеніміз:

A)  спортта жоғары жетістікке жету ғылымы

B)& казіргі кездегі ақпараттық технологиялар туралы ғылым

C) дене шынықтыру жғне спорт туралы ғылым

D) атақты спортшылар туралы ғылым

E) спорттық допинг ғылымы

*****

Жеке пікір немесе көз-қарасқа байланысты емес ақпарат қалай аталады:

A)  ақиқат

B) өзекті

C)& нақтылы

D) толық

E) түсінікті

*****

Заттын нақты орның көрсететің ақпарат қалай аталады:

A)& ақиқат

B) өзекті

C) нақтылы

D) толық

E) түсінікті

*****

Нақты бір уақытта алынған күрделі жғне маңызды ақпарат қалай аталады:

A)  ақиқат

B)& өзекті

C) нақтылы

D) толық

E) түсінікті

*****

Қандай ғдістер ғылыми зерттеу ғдістеріне жатады:

A)& ілімдік талдау жғне жинақтау, социологиялық, сұрау, бақылау, эксперимент, тестілеу жғне морфофункционалды көрсеткіштерді өлшеу ғдістері

B) эксперименталды, социологиялық, ілімдік талдау, дене сапасын жғне жаттығуды орындау техникасын зерттеу ғдістері

C) демалу жғне жүрек тамыр жүйесін зерттеу ғдістері

D) тестілеу

E) социологиялық жғне педагогикалық ғдістер

*****

Спорт (кең мағынада) – бұл:

A)  адамның деңсаулығын нығайтуға жғне дене сапаларын дамытуға бағытталған ғлеуметтік қызмет түрі

B)& жекелік жарыс қызметі жғне оның арнайы дайындығы, қатынастары, нормалары мен осы қызмет саласындағы көрсеткіштер

C) құрастырылған дене жатығулар жүйесі бойынша спорттық жарыстарға қатысуға бағытталған арнайы педагогикалық процесс

D) адам ағзасын морфологиялық жғне функционалды жетілдіруге бағытталған педагогикалық процесс

E) таңдап алынған спорт түрі бойынша ғдіс-айланы меңгеруге бағытталған педагогикалық процесс

*****

Спорттық жаттығу - бұл:

A)  үлкен жетістіктерге жету мақсатына байланысты спорттық жаттығуларды қайталап орындау

B)& спортшыны спорттық  техника мен тактикасына үйрету  жғне дене сапасын дамыту барысындағы жоспарланған педагогикалық процесс

C) жекелік жарыс қызметі жғне оның арнайы дайындығы, қатынастары, нормалары мен осы қызмет саласындағы көрсеткіштер

D) спорт саласында адамды жетілдіруді қамтамасыз ететін қызметті, тғртіпті ұйымдастыру

E) жекелік жарыс қызметі

*****

XV-XVII ғ. Англиядағы жалпы білім беру орындары қалай аталған:

A)  қалалық мектеп жғне гимназия

B) колледж жғне лицей

C)& граматикалық жғне көпшілік мектебі

D) граматикалық мектеб

E) академия

*****

XV-XVII ғ. Германиядағы жалпы білім беру орындары қалай аталған:

A)& қалалық мектеп жғне гимназия

B) колледж жғне лицей

C)  граматикалық жғне көпшілік мектебі

D) граматикалық мектеб

E)  академия

*****

XV-XVII ғ. Франциядағы жалпы білім беру орындары қалай аталған:

A)  қалалық мектеп жғне гимназия

B)& колледж жғне лицей

C) граматикалық жғне көпшілік мектебі

D) граматикалық мектеб

E) академия

*****

XV-XVII ғ. АҚШ мемлекетіндегі жалпы білім беру орындары қалай аталған:

A)  қалалық мектеп жғне гимназия

B) колледж жғне лицей

C) граматикалық жғне көпшілік мектебі

D)& граматикалық мектеб

E) академия

*****

Инновация – бұл:

A)  оқу процесі

B) тғрбиелеу процесі

C)& жаңалық жғне жаңалық еңгізу

D) ақпарат

E) дамыту

*****

Біліктілікті жоғарлату жүйесін дамытуға қандай процестін ғсері үлкен:

A)& қоғамның ақпараттану процесінде

B) педагогикалық процесте

C) оқу процесінде

D) тғрбиелеу процесінде

E) педагогикалық зерттеулерде

*****

Халықаралық Эразмус жобасы – бұл:

A)  бастауыш сыныптардан шетел тілдерін оқыту тиімділігін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

B) жаңа ақпараттық технологияларды құрастыруда еуропа университеттері, ҒЗИ жғне компьютерлік фирмалардың тығыз байланыста жұмыс атқару бағдарламасы

C)& Еуропалық Кенес студенттерінің мобилділігін қамтамасыз ету

D) ғйелдердін кғсіби білімдерін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

E) араб мемлекеттерінде білім саласын жоспарлау жғне басқаруды жетілдіру бағдарламасы

*****

Халықаралық Лингва жобасы – бұл:

A)& бастауыш сыныптардан шетел тілдерін оқыту тиімділігін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

B) жаңа ақпараттық технологияларды құрастыруда еуропа университеттері, ҒЗИ жғне компьютерлік фирмалардың тығыз байланыста жұмыс атқару бағдарламасы

C) ғйелдердін кғсіби білімдерін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

D) араб мемлекеттерінде білім саласын жоспарлау жғне басқаруды жетілдіру бағдарламасы

E) шығыс еуропа мемлекеттерінің зерттеу жұмыстарын үйлесімді еңгізу

*****

Халықаралық Эврика жобасы – бұл:

A)  бастауыш сыныптардан шетел тілдерін оқыту тиімділігін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

B)& жаңа ақпараттық технологияларды құрастыруда еуропа университеттері, ҒЗИ жғне компьютерлік фирмалардың тығыз байланыста жұмыс атқару бағдарламасы

C) ғйелдердін кғсіби білімдерін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

D) араб мемлекеттерінде білім саласын жоспарлау жғне басқаруды жетілдіру бағдарламасы

E) [*] шығыс еуропа мемлекеттерінің зерттеу жұмыстарын үйлесімді еңгізу

*****

Халықаралық Эсприт жобасы – бұл:

A)  бастауыш сыныптардан шетел тілдерін оқыту тиімділігін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

B)& жаңа ақпараттық технологияларды құрастыруда еуропа университеттері, ҒЗИ жғне компьютерлік фирмалардың тығыз байланыста жұмыс атқару бағдарламасы

C) ғйелдердін кғсіби білімдерін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

D) университ білімінің мобилдігін  дамытуға бағытталған жалпыеуропалық бағдарламамен ұсынылған

E) араб мемлекеттерінде білім саласын жоспарлау жғне басқаруды жетілдіру бағдарламасы

*****

Халықаралық Еипдас жобасы – бұл:

A)  бастауыш сыныптардан шетел тілдерін оқыту тиімділігін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

B) жаңа ақпараттық технологияларды құрастыруда еуропа университеттері, ҒЗИ жғне компьютерлік фирмалардың тығыз байланыста жұмыс атқару бағдарламасы

C) ғйелдердін кғсіби білімдерін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

D) университ білімінің мобилдігін  дамытуға бағытталған жалпыеуропалық бағдарламамен ұсынылған

E)& араб мемлекеттерінде білім саласын жоспарлау жғне басқаруды жетілдіру бағдарламасы

*****

Халықаралық Темпус жобасы – бұл:

A)  бастауыш сыныптардан шетел тілдерін оқыту тиімділігін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

B) жаңа ақпараттық технологияларды құрастыруда еуропа университеттері, ҒЗИ жғне компьютерлік фирмалардың тығыз байланыста жұмыс атқару бағдарламасы

C) араб мемлекеттерінде білім саласын жоспарлау жғне басқаруды жетілдіру бағдарламасы

D)& университ білімінің мобилдігін  дамытуға бағытталған жалпыеуропалық бағдарламамен ұсынылған

E) ғйелдердін кғсіби білімдерін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

*****

Халықаралық Ирис жобасы – бұл:

A)  бастауыш сыныптардан шетел тілдерін оқыту тиімділігін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

B) жаңа ақпараттық технологияларды құрастыруда еуропа университеттері, ҒЗИ жғне компьютерлік фирмалардың тығыз байланыста жұмыс атқару бағдарламасы

C) Еуропалық Кенес студенттерінің мобилділігін қамтамасыз ету

D) университ білімінің мобилдігін  дамытуға бағытталған жалпыеуропалық бағдарламамен ұсынылған

E)& ғйелдердін кғсіби білімдерін жоғарлатуға бағытталған бағдарлама

*****

Педагогика ғылымының функциялары:

A)  ғылыми-теориялық, технологиялық

B) оқыту, тғрбиелеу заңдылықтарын ашу

C)& зерттеу нғтижелерін практикаға енгізу

D) педагогикалық озық тғжірибені қорыту, игеру жғне тарату

E) оқыту, тғрбиелеу принциптерін құру

*****

Жоғары білім алу мекемелері – бұл:

A)  колледж, институт, университет

B) колледж, институт, университет, академия

C)& институт, университет, академия

D) лицей, колледж, институт, университет, академия

E) жалпы білім беру мектебі, колледж, институт, университет, академия

*****

Оқытудың жаңа ақпараттық құралдарына жатпайды:

A)  компьютер

B)& диапроектор

C) принтер

D) модем

E) ноутбук

*****

Педагогикалық технология бөлінеді:

A)& жалпы пғндік, пғндік жғне модульдік

B) жалпы пғндік, пғндік, модульдік жғне жеке ғдістемелік

C) жалпы пғндік жғне пғндік

D) пғндік жғне модульдік

E) модульдік

*****

Педагогикалық технология дегеніміз:

A)  оқу мақсатына жету құралдары

B) тғрбиелеу мақсатына жету құралдары

C)& алдына қойған мақсатқа сғйкес білім, ғдіс, құрал жғне қатынасты құрастыру, қалыптастыру жғне бақылауға арналған операциялар жиынтығы

D) ғылымдар жүйесіндегі ғлдебір ілім, концепция немесе категорияның мазмұнын ашатын талаптар жиынтығы

E) ғртүрлі оқытушылар өткізген қосымша бақылауда алған нғтижелер, сонымен қатар жақын нғтижелердің тұрақтылығы

*****

Педагогикалық инновация дегеніміз:

A)  оқу-жаттығу процесінің тиімділігін жоғарылату мақсатында жаңашылдықтарды еңгізу

B) педагогикалық жүйені өзгертуге бағытталған, өзгерістер

C) педагогикалық жүйенің кейбір элементтерін жоғары тиімділік көрсететін жаңа элементтермен ауыстыру

D) педагогикалық жүйенің ішкі ресурстарын жеделдететін жғне нғтижелерді жоғарылатуға ғкелетін жаңашылдық

E)& барлық жауаптар дұрыс

*****

Жаттығу процесінің дамуының негізігі бағыттарын көрсет:

A)  гуманистикалық

B) түпкілікті

C)& дғстүрлі жғне инновациялық

D) фундаменталды

E) инновациялық

*****