5В010800 – Дене шынықтыру және спорт

Дене тәрбиесі мен спорттағы денсаулықты сақтау технологиялары

Күндізгі 4 жыл 4 курс

каз

Есмағамбетов З.Е.

Дене мғдениеті жғне спортта қолданылатын заңдылықтарды, ғлеуметтік тғжрибені, білімді жалпылама анықтайтын ілімді қалай атайды:

A) Таңдау ілімі.

B) Жаттығу ілімі.

C) Спорттық жаттығу ілімі.

D)& Дене мғдениеті жғне спорт ілімі.

E) Спорттық метрология.

*****

Патшалық Ресейдегі дене тғрбиесі ғылымын жасаған:

A) Матвеев Л.П.

B)& Лесгафт П.Ф.

C) Ашмарин Б.А.

D) Ушинский К.Д.

E) Пономарев Н.И.

*****

Кғсіптік білім берудегі дене мғдениеті мен спорт мамандарын дайындаудағы негізгі жалпыпрофильді пғн:

A) Дене мғдениеті мен спорт тарихы.

B) Спорттық социология.

C) Спорттық метрология.

D)& Дене мғдениеті мен спорттың ілімі мен ғдістемесі.

E) Кғсіптік спорт.

*****

Дене мғдениеті сабағында адамды дамыту тиімділігін қандай ұғымдармен мінездейді:

A)& Дененің дайындалғандығы.

B) Физкультуралық білім.

C) Спорттық форма.

D) Дене болашаға.

E) Спорттық кескін.

*****

Дене мғдениетінің ілімі қандай ғылыми-білім аумағына жатады:

A) Табиғи ғылымға.

B) Қоғамтану.

C)& Интегральды-қолданбалы.

D) Қолданбалы.

E) Мғдениеттану.

*****

Дене тғрбиесінің ілімі мен ғдістемесі (ДТІӘ) нені оқытады:

A)& Дене тғрбиесінің жалпы заңдылықтарын.

B) Оқыту заңдылығын.

C) Тғрбиелеу заңдылығын.

D) Адамның жас аралық заңдылықтарын.

E) Дене тғрбиесіндегі ауыртпалықтың бейімделу заңдылықтарын.

*****

Жаңа білімді анықтап, дене мғдениеті факторларының заңдылықтар бағытының ғсерін, адамның дене дайындығын жетілдіру мақсаты бар бағытты не дейміз:

A) Дене мғдениеті мен спорт ілімі.

B) Дене мғдениеті мен спорт тарихы.

C)& Дене мғдениеті мен спорт сферасындағы ғылым.

D) Таңдап алынған спорт ғдістемесі.

E) Дене мғдениеті мен спорт педагогикасы.

*****

ДТІӘ - дегі ілімдік, ғдістемелік жағдайларды қандай бөлім оқытады:

A) Спорттық жаттығу.

B) Кғсіптік қолданбалы дайындық.

C)& ДТІӘ - нің жалпы негіздері.

D) Оқушылар дене тғрбиесінің ілімі мен ғдістемесі.

E) Ересектер дене тғрбиесінің  ілімі мен ғдістемесі.

*****

Тғрбие түрі, қозғалысқа үйрету, қозғалыс сапаларын дамыту, арнайы дене мғдениетінің білімін игеруін қалай атайды:

A) Дене мғдениеті.

B) Дене дайындығы.

C)& Дене тғрбиесі.

D) Дене тғрбиесінің білімі.

E) Дененің жетілуі.

*****

Адам денесінің дамуын сипаттайтын көрсеткіштерге жататын:

A)& Дене құрлысы, денсаулығы мен қозғалыс сапаларының дамуы.

B) Спорттық көрсеткіштері мен дене дайындығы деңгейінің көрсеткіштері.

C) Өмірге керекті іскерлік пен дағдысының деңгейі мен қалыптасу сапасы.

D) Спорттық  іскерлік пен дағдысының деңгейі мен қалыптасу сапасы.

E) Дене мғдениеті жғне спорттағы білімінің сапасы мен деңгейі.

*****

Педагогикалық процесте өзінін қабілетін тиімді басқарып, іскерлік пен дағдыны меңгеру жүйесіндегі ұғымды не деп атайды:

A)& Дене тғрбиесінің білімі.

B) Дене тғрбиесі.

C) Дененің дамуы.

D) Дене мғдениеті.

E) Дене тғрбиесіндегі оқыту.

*****

Дене тғрбиесінің қозғалыс дағдасы мен іскерлігін жғне білім берудегі негізгі бағыты қайсысы:

A) Кғсіптік-қолданбалы.

B) Спорттық-бағдарлық.

C)& Жалпы дайындық.

D) Жеке-дара бағдарлы.

E) Әлеуметті-бағдарлық.

*****

Кғзіргі кезеңдегі қоғамның негізгі даму критериялары:

A) Дене бітімінің көрсеткіші.

B) Денсаулық көрсеткіші.

C) Қозғалыс іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру сапасы мен деңгейі.

D)& Дене тғрбиесінің мемлекеттік бағдарламасы мен жалпыға бірдей спорттық нормативті топтамасының талаптары.

E) Дене дайындығының көрсеткіші.

*****

Дене дайындығының нғтижесі болады:

A) Дененің дамуы.

B) Дене тғрбиесі.

C)& Дененің дайындалғандығы.

D) Дененің жетілуі.

E) Спорттық дайындық.

*****

Адам денесін жетілдіруге, құралдары мен тғсілдерін тиімді пайдалануға бағытталған қоғам жетістіктерінің жиынтығын не деп атайды:

A) Спорт.

B) Дене мғдениетінің базасы.

C) Бейімделу дене мғдениеті.

D) Қолданбалы дене мғдениеті.

E)& Дене мғдениеті.

*****

Адамның физкультуралық білімін сипаттайтын көрсеткіштер:

A) Дене сапасының дамуы, денсаулығы, дене бітімінің көрсеткіштері.

B)& Дене мғдениеті мен спорттағы білімі мен дағдысы, қозғалыс қимылының қалыптасқан сапалары мен деңгейі.

C) Қозғалыс іскерлігі мен дағдысының қалыптасқан сапасы мен деңгейі.

D) Спорттық қозғалыс іскерлігі мен дағдысының қалыптасқан сапасы мен деңгейі.

E) Дене мғдениеті мен спорт аймағындағы білімнің қалыптасу сапасы мен деңгейі.

*****

Дене мғдениетінің рекреативті-сауықтыру:

A)& Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D) Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Өндірістік дене мғдениеті болады:

A) Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D)& Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Дене мғдениетінің сауықтыру-реабилитациясы дегеніміз:

A) Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D) Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E)& Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Фонды дене мғдениеті дегеніміз:

A) Жалпы - кондициондық жаттығу.

B)& Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D) Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Дене мғдениетінің кғсіптік қолданбалы дене дайындығы дегеніміз:

A) Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C)& Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D) Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Философия ғылымындағы тғсілдерді тану мен болмысты өзгерту, дүние тануда принциптерді қолдануды не деп атайды:

A) Әдістеме.

B) Әдістемелік тғсіл.

C) Әдіс.

D)& Методология.

E) Эврика.

*****

Дене мғдениеті мен спорттағы ғылыми жұмысты жүргізу түрлерінің жиынтығын қалай атаймыз:

A) Әдіс.

B)& Әдістеме.

C) Әдістемелік тғсіл.

D) Заңдылық.

E) Ереже.

*****

Дене мғдениеті мен спортта педагогикалық зерттеу ғдістерінің қайыссы басқарушы болып есептелінеді:

A) Сүрау.

B)& Педагогикалық эксперимент.

C) Педагогикалық бақылау.

D) Хронометраж.

E) Бақылау-сынау.

*****

Дене мғдениеті жғне спортта педагогикалық зерттеудің объектісі болып табылады:

A) Тғрбиелеу мен оқыту ғдістемесі.

B)& Оқу-жаттығу процесі.

C) Оқыту тғсілінің құралы.

D) Оқу-тғрбие процесінің түрі.

E) Тғрбиелеу, жаттығу, оқытудың жағдайын жетілдіру мен жолдары.

*****

Эксперимент деген терминді қалай түсінесің:

A)& Тғжірибе, байқау.

B) Фактілер.

C) Болжау.

D) Суреттеу.

E) Қортындылау.

*****

Педагогикалық процестегі жасау, игеру, қолдану, тарату, жаңалықты енгізу қалай аталады:

A) Алдыңғы қатарлы педагогикалық тғжірибе.

B)& Педагогикалық инновация.

C) Педагогикалық жұмыс тғжірибесі.

D) Педагогикалық эксперимент.

E) Педагогикалық бақылау.

*****

Зерттеу мғселелеріндегі ғылыми негізде болжауды қалай атайды:

A) Аксиома.

B)& Гипотеза.

C) Концепция.

D) Индукция.

E) Экстраполяция.

*****

Жан-жақты зерттеп білу үшін бүтінді бөлшектеуді жалпы ғылыми тғсілде қалай атайды:

A) Синтез.

B) Абстрактілік (дерексіздік).

C)& Талдау.

D) Қортындылау.

E) Модельдеу.

*****

Педагогикалық ғылымдағы қолданбалы зерттеу нғтижесі:

A) Жаңа ой.

B) Жаңа істі ыңғаймен істеу.

C) Жаңа бағыт.

D) Жаңа концепция.

E)& Оқыту мен тғрбиедегі жаңа ғдіс пен ғдістеме.

*****

Дене тғрбиесiнiњ тғсiлдерi мен ғдiстерiнiњ дамуына ғсер еткен себептер:

A) дене тғрбиесi сабақтары, ғдістемелік сабақтар, жалпы дене дайындық секциялары

B) Павлов теориясы, Берштейн теориясы, Лесгафт теориясы

C) философия, саяси экономика, дене тғрбиесi тарихы

D)& қоѓамдық µмір тғжірибесі, дене тғрбиесніњ  тғжірибесі, оқымстылардыњ алдынѓы қатарлы ойлары

E) анатомия,физиология,биохимия

*****

Т±лѓаныњ т‰рлерi қандай:

A) алѓа, артқа, оњ жаққа қисайѓан т±лѓалар

B) белсендi жғне жай т±лѓалар

C)& тiк, иiлген, ењкiш, ењкейген т±лѓа

D) жақсы жғне жаман бiтiмдi т±лѓалар

E) биiк жғне аласа т±лѓалар

*****

Д±рыс жетiлмеген т±лѓаныњ жаѓымсыз тигізетiн ғсерi:

A) қолѓа, аяққа, денеге

B)& ж‰рек, µкпе, бауыр, асқазан, шекке

C) белге, тiзеге, тобыққа

D) жалпы денсаулыққа, қозѓалыс м‰шелерiне

E) белге, ж‰рекке, тобыққа

*****

Т±лѓаныњ д±рыс қалыптаспау себептерi:

A)& б‰кiрейiп ж‰ру, иықты қисайтып ж‰ру, д±рыс отырмау

B) туа бiткен қасиеттер

C) туѓаннан кейiнгi қозѓалыстар

D) витаминдердiњ жетiспеуiнен

E) қозѓалыс жаттыѓуларын жасамаѓандықтан

*****

Тыныс алу т‰рлерi қандай:

A)& iшпен, кеудемен

B) ауызбен, м±рынмен аралас

C) ауызбен, µкпемен

D) м±рынмен, iшпен

E) iшпен, ауызбен

*****

Анаэробты м‰мкiндiк деген не:

A)& оттегенiњ жетiспеу кезiндегi ж±мыс жаѓдайы

B) оттегiнiњ жеткiлiктi кезiндегi ж±мыс жаѓдайы

C) оттегенiњ бiрде жетiп, бiрде жеткiлiксiз кезiндегi жаѓдай

D) белсендi демалыс кезi

E) баяу демалыс кезi

*****

Аэробты м‰мкiндiк деген не:

A)& оттегiнiњ жетiспеу кезiндегi жаѓдай

B) оттегiнiњ жеткiлiктi кезiндегi  дененіњ жаѓдайы

C) кµмiр қышқыл газыныњ кµбеюi

D) с‰т қышқылыныњ кµбеюi мен кµмiр қышқылыныњ азаюы

E) белсендi демалыс кезiндегi ж±мыс

*****

Б±лшық еттердiњ зорлануы қандай жаѓдайда кµп болады:

A)& изометриялық жаѓдайда

B) динамикалық жаѓдайда

C) физикалық жаѓдайда

D) механикалық жаѓдайда

E) органикалық жаѓдайда

*****

Салыстырмалы к‰ш коэффициентiн қалай есептейдi:

A) меншiктi салмақтыњ кµтерген салмаққа қатынасы

B)& кµтерген салмақтыњ абсолюттiк салмаққа қатынасы

C) екi спортшыныњ салмаѓын салыстыру

D) салмақты  кµтергенде

E) салмаѓын кµтерсе

*****

К‰штi дамыту ‰шiн берiлетiн тиiмдi ауыртпалық:

A) 50% салмақ кµтеру

B) 70% салмақ кµтеру

C) 80% салмақ кµтеру

D)& 90% салмақ кµтеру

E) 100% салмақ кµтеру

*****

Алѓашқы к‰нге қыздырыну уақыты:

A) 1 минут

B)& 1-4 минут

C) 4-5 минут

D) 5 минут

E) 10 минут

*****

Дене тғрбиесi ж‰йесiнiњ мiндеттерi:

A) оқыту, физиологиялық, дидактикалық

B) психологиялық, жарыстық, теориялық

C)& бiлiм берушiлiк, тғрбиелiк, сауықтыру

D) ж‰йелiк, академиялық, эстетикалық

E) қозѓалыстық, практикалық, теориялық

*****

Дене тғрбиесiнiњ негiзгi баѓыттары:

A) тарихы, жалпы дайындық, арнайы дайындық

B) дене тғрбиесiнiњ мғдениетi, дене тғрбиесi, спорттық жетiлдiру

C)& жалпы дене дайындыѓы, кғсiби баѓыттаѓы, спорттық

D) ғскери, қоѓамдық µмiрдiњ практикасы, дене тғрбиесi практикасы

E) теориялық, практикалық, моральды ерiктiлiк

*****

Дене тғрбиесiнiњ қаѓидалары:

A) жалпы жғне арнайы дене дайындыѓыныњ байланысы; жалпы дене дайындыѓы баѓыттарыныњ бiрлiгi;м‰мкiшiлiк қаѓидалары

B) оқу, тғрбиелеу, дамыту

C)& сауықтыру, жан-жақты дамыту, қорѓаныс жғне ењбек пен байланысы

D) м‰мкiндiлiк, кµрнекiлiк, белсендiлiк

E) саналылық, бiрте-бiртелiлiк, бiрiздiлiк

*****

Дене тғрбиесiнiњ қ±ралдары:

A) қозѓалыс ғрекетi, теориялық хабарлар, қозѓалыс ғрекетi жғне даѓдысы

B)& дене жаттыѓулары, табиѓи жаратылыс к‰шi, гигиеналық факторлар

C) гимнастика, спорт, туризм

D) б±лшық ет ж±мысы ерекшелiктерiнiњ белгiсi бойынша, тарихи қалыптасқан дене тғрбиесiнiњ ж‰йесi бойынша, бiлiм беру мғнiнiњ шешiлуi бойынша

E) қозѓалыс iскерлiгi, қозѓалыс даѓдысы, жоѓарѓы дғрежедегi қозѓалыс

*****

Дене жаттыѓуларыныњ педагогикалық ғсерiнiњ нғтижесi:

A)& қозѓалыс iскерлiгi, қозѓалыс даѓдысы, жоѓарѓы дғрежедегi қозѓалыс iскерлiгi

B) анатомиялық белгiсi бойынша, физиологиялық кµрсеткiштерi бойынша, гигиеналық факторлар бойынша

C) тарихи қалыптасқан ж‰йе бойынша, оқыту мiндеттерiн шешу бойынша,б±лшық ет ж±мыстарыныњ ерекшелiктерi бойынша

D) гимнастикалық қозѓалыстар, жалпы денені дамыту жаттыѓулары, туристiк қозѓалысқа керектi қимылдар

E) жекпе-жек т‰рлерiндегi, қимыл-қозѓалыстар, қозѓалыс даѓдысы мен iскерiгi, гигиеналық белгiлер

*****

Негiзгi дене қасиеттерi:

A) к‰ш, к‰штiк жылдамдық қасиеттерi, шапшањдық, шыдамдылық

B)& к‰ш, тµзiмдiлiк, иiлгiштiк, ептiлiк, жылдамдық

C) икемдiлiк, жылдамдық, шыдамдылық, шапшандық

D) шапшањдық, икемдiлiк, к‰ш, к‰штiк-жылдамдық қасиеттер

E) шыдамдылық, икемдiлiк, жылдамдық, к‰ш

*****

К‰штiњ т‰рлерi:

A) қатынасты, абсолюттiк, кµп дғрежелi, т±рақты

B)& статистикалық, динамикалық, изометрикалық, абсолюттiк

C) статикалық, изометриялық, т±рақты

D) қозѓалысты, динамикалық, жылдамдық к‰ш

E) т±рақты, негiзгi, белсендi, пассивтi

*****

Жылдамдықты мыналар қ±райды:

A) жеке қозѓалыстыњ жасырын уакыты, ми қыртысындаѓы импульстер жиiлiгi,қозѓалыс амплитудасы

B) физиологиялық кµрсеткiштер, анатомиялық белгiлерi, биоло­гиялық реакциялар

C)& қозѓалыс жылдамдыѓы, реакцияныњ латенттi уақыты, жеке м‰шелердiњ қозѓалыс жиiлiгi

D) қарсыластыњ қозѓалысына қарсы реакция, ±стау жылдамдыѓы, лақтырыс амплитудасы

E) жања қозѓалыстарѓа ‰йрену iскерлiгi, қозѓалыс ж±мысын ауыстыру қабiлетi, жарыққа тез жауап беру

*****

Жалпы шыдамдылық деп максималды к‰штi ж±мсаѓандаѓы тиiмдiлiгi мынаѓан тењ:

A) 100%

B) 20%

C)& 80%

D) 50%

E) 10%

*****

Дене мѓдениеті жѓне спортта қолданылатын зањдылықтарды, ѓлеуметтік тѓжрибені, білімді жалпылама анықтайтын ілімді қалай атайды:

A) Тањдау ілімі.

B) Жаттыѓу ілімі.

C) Спорттық жаттыѓу ілімі.

D)& Дене мѓдениеті жѓне спорт ілімі.

E) Спорттық метрология.

*****

Патшалық Ресейдегі дене тѓрбиесі ѓылымын жасаѓан:

A) Матвеев Л.П.

B)& Лесгафт П.Ф.

C) Ашмарин Б.А.

D) Ушинский К.Д.

E) Пономарев Н.И.

*****

Кѓсіптік білім берудегі дене мѓдениеті мен спорт мамандарын дайындаудаѓы негізгі жалпыпрофильді пғн:

A) Дене мѓдениеті мен спорт тарихы.

B) Спорттық социология.

C) Спорттық метрология.

D)& Дене мѓдениеті мен спорттыњ ілімі мен ѓдістемесі.

E) Кѓсіптік спорт.

*****

Дене мѓдениеті сабаѓында адамды дамыту тиімділігін қандай ±ѓымдармен мінездейді:

A)& Дененіњ дайындалѓандыѓы.

B) Физкультуралық білім.

C) Спорттық форма.

D) Дене болашаѓа.

E) Спорттық кескін.

*****

Дене мѓдениетініњ ілімі қандай ѓылыми-білім аумаѓына жатады:

A) Табиѓи ѓылымѓа.

B) Қоѓамтану.

C)& Интегральды-қолданбалы.

D) Қолданбалы.

E) Мѓдениеттану.

*****

Дене тѓрбиесініњ ілімі мен ѓдістемесі (ДТІӘ) нені оқытады:

A)& Дене тѓрбиесініњ жалпы зањдылықтарын.

B) Оқыту зањдылыѓын.

C) Тѓрбиелеу зањдылыѓын.

D) Адамныњ жас аралық зањдылықтарын.

E) Дене тѓрбиесіндегі ауыртпалықтыњ бейімделу зањдылықтарын.

*****

Жања білімді анықтап, дене мѓдениеті факторларыныњ зањдылықтар баѓытыныњ ѓсерін, адамныњ дене дайындыѓын жетілдіру мақсаты бар баѓытты не дейміз:

A) Дене мѓдениеті мен спорт ілімі.

B) Дене мѓдениеті мен спорт тарихы.

C)& Дене мѓдениеті мен спорт сферасындаѓы ѓылым.

D) Тањдап алынѓан спорт ѓдістемесі.

E) Дене мѓдениеті мен спорт педагогикасы.

*****

ДТІӘ - дегі ілімдік, ѓдістемелік жаѓдайларды қандай бµлім оқытады:

A) Спорттық жаттыѓу.

B) Кѓсіптік қолданбалы дайындық.

C)& ДТІӘ - ніњ жалпы негіздері.

D) Оқушылар дене тѓрбиесініњ ілімі мен ѓдістемесі.

E) Ересектер дене тѓрбиесініњ  ілімі мен ѓдістемесі.

*****

Тѓрбие т‰рі, қозѓалысқа ‰йрету, қозѓалыс сапаларын дамыту, арнайы дене мѓдениетініњ білімін игеруін қалай атайды:

A) Дене мѓдениеті.

B) Дене дайындыѓы.

C)& Дене тѓрбиесі.

D) Дене тѓрбиесініњ білімі.

E) Дененіњ жетілуі.

*****

Адам денесініњ дамуын сипаттайтын кµрсеткіштерге жататын:

A)& Дене қ±рлысы, денсаулыѓы мен қозѓалыс сапаларыныњ дамуы.

B) Спорттық кµрсеткіштері мен дене дайындыѓы дењгейініњ кµрсеткіштері.

C) Өмірге керекті іскерлік пен даѓдысыныњ дењгейі мен қалыптасу сапасы.

D) Спорттық  іскерлік пен даѓдысыныњ дењгейі мен қалыптасу сапасы.

E) Дене мѓдениеті жѓне спорттаѓы білімініњ сапасы мен дењгейі.

*****

Педагогикалық процесте µзінін қабілетін тиімді басқарып, іскерлік пен даѓдыны мењгеру ж‰йесіндегі ±ѓымды не деп атайды:

A)& Дене тѓрбиесініњ білімі.

B) Дене тѓрбиесі.

C) Дененіњ дамуы.

D) Дене мѓдениеті.

E) Дене тѓрбиесіндегі оқыту.

*****

Дене тѓрбиесініњ қозѓалыс даѓдасы мен іскерлігін жѓне білім берудегі негізгі баѓыты қайсысы:

A) Кѓсіптік-қолданбалы.

B) Спорттық-баѓдарлық.

C)& Жалпы дайындық.

D) Жеке-дара баѓдарлы.

E) Әлеуметті-баѓдарлық.

*****

Кѓзіргі кезењдегі қоѓамныњ негізгі даму критериялары:

A) Дене бітімініњ кµрсеткіші.

B) Денсаулық кµрсеткіші.

C) Қозѓалыс іскерлігі мен даѓдысын қалыптастыру сапасы мен дењгейі.

D)& Дене тѓрбиесініњ мемлекеттік баѓдарламасы мен жалпыѓа бірдей спорттық нормативті топтамасыныњ талаптары.

E) Дене дайындыѓыныњ кµрсеткіші.

*****

Дене дайындыѓыныњ нѓтижесі болады:

A) Дененіњ дамуы.

B) Дене тѓрбиесі.

C)& Дененіњ дайындалѓандыѓы.

D) Дененіњ жетілуі.

E) Спорттық дайындық.

*****

Адам денесін жетілдіруге, қ±ралдары мен тѓсілдерін тиімді пайдалануѓа баѓытталѓан қоѓам жетістіктерініњ жиынтыѓын не деп атайды:

A) Спорт.

B) Дене мѓдениетініњ базасы.

C) Бейімделу дене мѓдениеті.

D) Қолданбалы дене мѓдениеті.

E)& Дене мѓдениеті.

*****

Адамныњ физкультуралық білімін сипаттайтын кµрсеткіштер:

A) Дене сапасыныњ дамуы, денсаулыѓы, дене бітімініњ кµрсеткіштері.

B)& Дене мѓдениеті мен спорттаѓы білімі мен даѓдысы, қозѓалыс қимылыныњ қалыптасқан сапалары мен дењгейі.

C) Қозѓалыс іскерлігі мен даѓдысыныњ қалыптасқан сапасы мен дењгейі.

D) Спорттық қозѓалыс іскерлігі мен даѓдысыныњ қалыптасқан сапасы мен дењгейі.

E) Дене мѓдениеті мен спорт аймаѓындаѓы білімніњ қалыптасу сапасы мен дењгейі.

*****

Дене мѓдениетініњ рекреативті-сауықтыру:

A)& Кењейтілген демалыс кестесі мен кµњіл кµтеру.

B) К‰нделікті т±рмыстаѓы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындыѓы.

D) Өнеркѓсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жѓне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдаѓы емдік дене мѓдениеті.

*****

Өндірістік дене мѓдениеті болады:

A) Кењейтілген демалыс кестесі мен кµњіл кµтеру.

B) К‰нделікті т±рмыстаѓы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындыѓы.

D)& Өнеркѓсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жѓне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдаѓы емдік дене мѓдениеті.

*****

Дене мѓдениетініњ сауықтыру-реабилитациясы дегеніміз:

A) Кењейтілген демалыс кестесі мен кµњіл кµтеру.

B) К‰нделікті т±рмыстаѓы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындыѓы.

D) Өнеркѓсіптегі кіріспе гимнастика.

E)& Ауру жѓне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдаѓы емдік дене мѓдениеті.

*****

Фонды дене мѓдениеті дегеніміз:

A) Жалпы - кондициондық жаттыѓу.

B)& К‰нделікті т±рмыстаѓы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындыѓы.

D) Өнеркѓсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жѓне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдаѓы емдік дене мѓдениеті.

*****

Дене мѓдениетініњ кѓсіптік қолданбалы дене дайындыѓы дегеніміз:

A) Кењейтілген демалыс кестесі мен кµњіл кµтеру.

B) К‰нделікті т±рмыстаѓы гигиеналық гимнастика.

C)& Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындыѓы.

D) Өнеркѓсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жѓне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдаѓы емдік дене мѓдениеті.

*****

Философия ѓылымындаѓы тѓсілдерді тану мен болмысты µзгерту, д‰ние тануда принциптерді қолдануды не деп атайды:

A) Әдістеме.

B) Әдістемелік тѓсіл.

C) Әдіс.

D)& Методология.

E) Эврика.

*****

Дене мѓдениеті мен спорттаѓы ѓылыми ж±мысты ж‰ргізу т‰рлерініњ жиынтыѓын қалай атаймыз:

A) Әдіс.

B)& Әдістеме.

C) Әдістемелік тѓсіл.

D) Зањдылық.

E) Ереже.

*****

Дене мѓдениеті мен спортта педагогикалық зерттеу ѓдістерініњ қайыссы басқарушы болып есептелінеді:

A) С‰рау.

B)& Педагогикалық эксперимент.

C) Педагогикалық бақылау.

D) Хронометраж.

E) Бақылау-сынау.

*****

Дене мѓдениеті жѓне спортта педагогикалық зерттеудіњ объектісі болып табылады:

A) Тѓрбиелеу мен оқыту ѓдістемесі.

B)& Оқу-жаттыѓу процесі.

C) Оқыту тѓсілініњ қ±ралы.

D) Оқу-тѓрбие процесініњ т‰рі.

E) Тѓрбиелеу, жаттыѓу, оқытудыњ жаѓдайын жетілдіру мен жолдары.

*****

Эксперимент деген терминді қалай т‰сінесіњ:

A)& Тѓжірибе, байқау.

B) Фактілер.

C) Болжау.

D) Суреттеу.

E) Қортындылау.

*****

Педагогикалық процестегі жасау, игеру, қолдану, тарату, жањалықты енгізу қалай аталады:

A) Алдыњѓы қатарлы педагогикалық тѓжірибе.

B)& Педагогикалық инновация.

C) Педагогикалық ж±мыс тѓжірибесі.

D) Педагогикалық эксперимент.

E) Педагогикалық бақылау.

*****

Зерттеу мѓселелеріндегі ѓылыми негізде болжауды қалай атайды:

A) Аксиома.

B)& Гипотеза.

C) Концепция.

D) Индукция.

E) Экстраполяция.

*****

Жан-жақты зерттеп білу ‰шін б‰тінді бµлшектеуді жалпы ѓылыми тѓсілде қалай атайды:

A) Синтез.

B) Абстрактілік (дерексіздік).

C)& Талдау.

D) Қортындылау.

E) Модельдеу.

*****

Педагогикалық ѓылымдаѓы қолданбалы зерттеу нѓтижесі:

A) Жања ой.

B) Жања істі ыњѓаймен істеу.

C) Жања баѓыт.

D) Жања концепция.

E)& Оқыту мен тѓрбиедегі жања ѓдіс пен ѓдістеме.

*****

Дене мѓдениеті мен спортта педагогикалық зерттеу пѓні болып аталады:

A) Мектептегі оқу-тѓрбие процесі.

B) Балалар мен жастардыњ спорт мектептеріндегі оқу-жаттыѓу процесі.

C) Дене мѓдениеті жѓне спорт аумаѓындаѓы басқару процесі.

D)& Дене мѓдениеті сабаѓындаѓы дене сапаларын тѓрбиелеу ѓдістемесі.

E) Дене мѓдениеті мен спорт факультетіндегі оқу-±йымдастыру процесі.

*****

Педагогикалық зерттеудіњ бір кезењі болып:

A) Болжам беру.

B) Аѓымды информация жинау.

C)& Мѓселелерді қойып оныњ мѓселелік жаѓдайын анықтау.

D) Эмпирикалық болжам жасау.

E) Ілімдік жаѓдайдаѓы нѓтижесін µњдеу.

*****

Аѓымды информация жинаудыњ алдындаѓы кезењді кµрсет:

A)& Болжам беру.

B) Аѓымды информация жинау.

C) Мѓселелердіњ жаѓдайын анықтау.

D) Эмпирикалық болжам жасау.

E) Ілімдік жаѓдайдаѓы нѓтижесін µњдеу.

*****

Педагогикалық зерттеудіњ аяқталуындаѓы кезењді ата:

A) Болжам беру.

B) Аѓымды информация жинау.

C) Мѓселелердіњ жаѓдайын анықтау.

D) Эмпирикалық болжам жасау.

E)& Ілімдік жаѓдайдаѓы нѓтижесін µњдеу.

*****

Болжауды тексеру кезењінде:

A) Мѓселерді қою.

B) Болжамды ±сыну.

C)& Алынѓан фактілерг т‰сініктеме беру.

D) Қорытынды жасау.

E) Ілімдік жаѓдай жасалынады.

*****

Педагогикалық зерттеудегі фактілі материалдарды жинаудыњ мазм±ны қай кезењге жатады:

A) Болжамды ±сыну.

B)& Аѓымды информация жинау.

C) Проблемалық жаѓдайды анықтау.

D) Эмпирикалық болжауды тексеру.

E) Ілімдік жаѓдай жасалынады.

*****

Тестілеу-зерттеу тѓсілдерініњ қай т‰ріне жатады:

A) Ретроспекті хабарлау-жинау тѓсіліне.

B)& Аѓымды хабарларды жинау тѓсіліне.

C) Математикалық µњдеу тѓсілі.

D) Графикалық дайындау тѓсілі.

E) Алынѓан мѓліметті т‰сіндіру тѓсілі.

*****

Бақылау, эсперимент, µлшеу, анкета µткізу зерттеудіњ қай т‰ріне жатады:

A) Ілімдік зерттеу тѓсілдеріне.

B) Тѓжрибе ж‰зінде.

C) Зерттеу ж‰ргізудіњ міндетті жаѓдайына.

D) Зерттеудіњ ±йымдастыру т‰ріне.

E)& Эмпирикалық тѓсілге.

*****

Дене мѓдениеті б±л:

A) Биологиялық.

B) Мѓдени-тарихи.

C) Материалды-техникалық.

D)& Әлеуметтік, ѓыыми т.б. жетістіктерді қолдану.

E) Регионалды.

*****

Дене мѓдениетініњ қандай қызмет т‰ріне жатады:

A) Жеке адамныњ ѓлеуметтік қызметі.

B) Тѓрбие қызметіне.

C)& Білім беру қызметіне.

D) Эстетикалық қызметіне.

E) Коммуникативті қызметіне.

*****

Дене мѓдениетініњ арнайы қызметіне жататын:

A) Жеке бастыњ арнаулы қызметі.

B) Тѓрбиелік қызметі.

C)& Сауықтыру қызметі.

D) Эстетикалық қызметі.

E) Коммуникативті қызметі.

*****

Жалпы мѓдениет қызметіне жататын:

A) Білім беру қызметі.

B) Спорттық қызметі.

C) Қолданбалы қызметі.

D)& Тѓрбиелік қызметі.

E) Креативті қызметі.

*****

Дене мѓдениетініњ креативті қызметі қандай аумақта анық білінеді:

A)& Демалысты ±йымдастыру аймаѓында.

B) Дене мѓдениеті сабаѓында.

C) Жоѓарѓы спорттық жетістікте.

D) Кѓсіптік қолданбалы.

E) Дене дайындыѓында.

*****

Адамныњ ауру немесе жарақат алѓаннан кейінгі дененіњ қызметін қалпына келтіруін дене мѓдениетін қай т‰рі қамтамасыз етеді:

A) Спорт.

B) Дене мѓдениетініњ бейімделу т‰рі.

C)& Дене мѓдениетініњ емдеу т‰рі.

D) Дене мѓдениетініњ бейнелеу (фон) т‰рі.

E) Дене мѓдениетініњ кѓсіптік-қолданбалы т‰рі.

*****

Сабаққа дейінгі гимнастика қандай т‰ріне жатады:

A) Дене мѓдениеті сабаѓыныњ базалық т‰ріне.

B) Қолданбалы дене дайындыѓы сабаѓыныњ т‰ріне.

C) Дене мѓдениетініњ емдеу сабаѓыныњ т‰ріне.

D) Спорттық сабақ т‰рі.

E)& Фондық дене мѓдениеті сабаѓыныњ бір т‰рі.

*****

Жалпы мѓдениет қызметіне жатады:

A) Білім беру қызметі.

B) Қолданбалы қызмет.

C) Спорттық қызмет.

D) Рекреативті қызмет.

E)& Эстетикалық қызмет.

*****

Сауықтыру – реабилитация қызметі қандай ортада кµрсетілген:

A) Бос уақытты ±йымдастыру ортасында.

B) Мектептегі дене тѓрбиесі сабаѓында.

C) Спорттық жаттыѓуда.

D)& Әлеуметтік қалыпқа келтіру ж‰йесінде.

E) Дене мѓдениетін ‰гіттеу.

*****

Дене мѓдениетініњ арнайы жататын:

A) Әскери – қолданбалы дайындық.

B) Өндірістік дене мѓдениеті.

C) Бейімделу дене мѓдениеті.

D)& Саяхат (туризм).

E) Сауықтыру дене мѓдениеті.

*****

Дене мѓдениетініњ қай т‰рі негізгі базалық дене дайындыѓын қамтамасыз етеді:

A) Спорт.

B) Дене мѓдениетініњ сауықтыру-рекреативті.

C)& Мектеп дене мѓдениеті.

D) Сауықтыру.

E) Кѓсіптік қолданбалы дене мѓдениеті.

*****

Спорттыњ ерекше сипаты:

A)& Ерекше спорттық қызметі.

B) Жоѓары спорттық нѓтиже кµрсету.

C) Қиындықты жењуге талпыну.

D) Белсенді демалыс, кµњіл кµтеру.

E) Кµрермендер болуы.

*****

Дене мғдениеті жғне спортта қолданылатын заңдылықтарды, ғлеуметтік тғжрибені, білімді жалпылама анықтайтын ілімді қалай атайды:

A) Таңдау ілімі.

B) Жаттығу ілімі.

C) Спорттық жаттығу ілімі.

D)& Дене мғдениеті жғне спорт ілімі.

E) Спорттық метрология.

*****

Патшалық Ресейдегі дене тғрбиесі ғылымын жасаған:

A) Матвеев Л.П.

B)& Лесгафт П.Ф.

C) Ашмарин Б.А.

D) Ушинский К.Д.

E) Пономарев Н.И.

*****

Кғсіптік білім берудегі дене мғдениеті мен спорт мамандарын дайындаудағы негізгі жалпыпрофильді пғн:

A) Дене мғдениеті мен спорт тарихы.

B) Спорттық социология.

C) Спорттық метрология.

D)& Дене мғдениеті мен спорттың ілімі мен ғдістемесі.

E) Кғсіптік спорт.

*****

Дене мғдениеті сабағында адамды дамыту тиімділігін қандай ұғымдармен мінездейді:

A)& Дененің дайындалғандығы.

B) Физкультуралық білім.

C) Спорттық форма.

D) Дене болашаға.

E) Спорттық кескін.

*****

Дене мғдениетінің ілімі қандай ғылыми-білім аумағына жатады:

A) Табиғи ғылымға.

B) Қоғамтану.

C)& Интегральды-қолданбалы.

D) Қолданбалы.

E) Мғдениеттану.

*****

Дене тғрбиесінің ілімі мен ғдістемесі (ДТІӘ) нені оқытады:

A)& Дене тғрбиесінің жалпы заңдылықтарын.

B) Оқыту заңдылығын.

C) Тғрбиелеу заңдылығын.

D) Адамның жас аралық заңдылықтарын.

E) Дене тғрбиесіндегі ауыртпалықтың бейімделу заңдылықтарын.

*****

Жаңа білімді анықтап, дене мғдениеті факторларының заңдылықтар бағытының ғсерін, адамның дене дайындығын жетілдіру мақсаты бар бағытты не дейміз:

A) Дене мғдениеті мен спорт ілімі.

B) Дене мғдениеті мен спорт тарихы.

C)& Дене мғдениеті мен спорт сферасындағы ғылым.

D) Таңдап алынған спорт ғдістемесі.

E) Дене мғдениеті мен спорт педагогикасы.

*****

ДТІӘ - дегі ілімдік, ғдістемелік жағдайларды қандай бөлім оқытады:

A) Спорттық жаттығу.

B) Кғсіптік қолданбалы дайындық.

C)& ДТІӘ - нің жалпы негіздері.

D) Оқушылар дене тғрбиесінің ілімі мен ғдістемесі.

E) Ересектер дене тғрбиесінің  ілімі мен ғдістемесі.

*****

Тғрбие түрі, қозғалысқа үйрету, қозғалыс сапаларын дамыту, арнайы дене мғдениетінің білімін игеруін қалай атайды:

A) Дене мғдениеті.

B) Дене дайындығы.

C)& Дене тғрбиесі.

D) Дене тғрбиесінің білімі.

E) Дененің жетілуі.

*****

Адам денесінің дамуын сипаттайтын көрсеткіштерге жататын:

A)& Дене құрлысы, денсаулығы мен қозғалыс сапаларының дамуы.

B) Спорттық көрсеткіштері мен дене дайындығы деңгейінің көрсеткіштері.

C) Өмірге керекті іскерлік пен дағдысының деңгейі мен қалыптасу сапасы.

D) Спорттық  іскерлік пен дағдысының деңгейі мен қалыптасу сапасы.

E) Дене мғдениеті жғне спорттағы білімінің сапасы мен деңгейі.

*****

Педагогикалық процесте өзінін қабілетін тиімді басқарып, іскерлік пен дағдыны меңгеру жүйесіндегі ұғымды не деп атайды:

A)& Дене тғрбиесінің білімі.

B) Дене тғрбиесі.

C) Дененің дамуы.

D) Дене мғдениеті.

E) Дене тғрбиесіндегі оқыту.

*****

Дене тғрбиесінің қозғалыс дағдасы мен іскерлігін жғне білім берудегі негізгі бағыты қайсысы:

A) Кғсіптік-қолданбалы.

B) Спорттық-бағдарлық.

C)& Жалпы дайындық.

D) Жеке-дара бағдарлы.

E) Әлеуметті-бағдарлық.

*****

Кғзіргі кезеңдегі қоғамның негізгі даму критериялары:

A) Дене бітімінің көрсеткіші.

B) Денсаулық көрсеткіші.

C) Қозғалыс іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру сапасы мен деңгейі.

D)& Дене тғрбиесінің мемлекеттік бағдарламасы мен жалпыға бірдей спорттық нормативті топтамасының талаптары.

E) Дене дайындығының көрсеткіші.

*****

Дене дайындығының нғтижесі болады:

A) Дененің дамуы.

B) Дене тғрбиесі.

C)& Дененің дайындалғандығы.

D) Дененің жетілуі.

E) Спорттық дайындық.

*****

Адам денесін жетілдіруге, құралдары мен тғсілдерін тиімді пайдалануға бағытталған қоғам жетістіктерінің жиынтығын не деп атайды:

A) Спорт.

B) Дене мғдениетінің базасы.

C) Бейімделу дене мғдениеті.

D) Қолданбалы дене мғдениеті.

E)& Дене мғдениеті.

*****

Адамның физкультуралық білімін сипаттайтын көрсеткіштер:

A) Дене сапасының дамуы, денсаулығы, дене бітімінің көрсеткіштері.

B)& Дене мғдениеті мен спорттағы білімі мен дағдысы, қозғалыс қимылының қалыптасқан сапалары мен деңгейі.

C) Қозғалыс іскерлігі мен дағдысының қалыптасқан сапасы мен деңгейі.

D) Спорттық қозғалыс іскерлігі мен дағдысының қалыптасқан сапасы мен деңгейі.

E) Дене мғдениеті мен спорт аймағындағы білімнің қалыптасу сапасы мен деңгейі.

*****

Дене мғдениетінің рекреативті-сауықтыру:

A)& Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D) Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Өндірістік дене мғдениеті болады:

A) Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D)& Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Дене мғдениетінің сауықтыру-реабилитациясы дегеніміз:

A) Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D) Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E)& Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Фонды дене мғдениеті дегеніміз:

A) Жалпы - кондициондық жаттығу.

B)& Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D) Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Дене мғдениетінің кғсіптік қолданбалы дене дайындығы дегеніміз:

A) Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

C)& Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

D) Өнеркғсіптегі кіріспе гимнастика.

E) Ауру жғне жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мғдениеті.

*****

Философия ғылымындағы тғсілдерді тану мен болмысты өзгерту, дүние тануда принциптерді қолдануды не деп атайды:

A) Әдістеме.

B) Әдістемелік тғсіл.

C) Әдіс.

D)& Методология.

E) Эврика.

*****

Дене мғдениеті мен спорттағы ғылыми жұмысты жүргізу түрлерінің жиынтығын қалай атаймыз:

A) Әдіс.

B)& Әдістеме.

C) Әдістемелік тғсіл.

D) Заңдылық.

E) Ереже.

*****

Дене мғдениеті мен спортта педагогикалық зерттеу ғдістерінің қайыссы басқарушы болып есептелінеді:

A) Сүрау.

B)& Педагогикалық эксперимент.

C) Педагогикалық бақылау.

D) Хронометраж.

E) Бақылау-сынау.

*****

Дене мғдениеті жғне спортта педагогикалық зерттеудің объектісі болып табылады:

A) Тғрбиелеу мен оқыту ғдістемесі.

B)& Оқу-жаттығу процесі.

C) Оқыту тғсілінің құралы.

D) Оқу-тғрбие процесінің түрі.

E) Тғрбиелеу, жаттығу, оқытудың жағдайын жетілдіру мен жолдары.

*****

Эксперимент деген терминді қалай түсінесің:

A)& Тғжірибе, байқау.

B) Фактілер.

C) Болжау.

D) Суреттеу.

E) Қортындылау.

*****

Педагогикалық процестегі жасау, игеру, қолдану, тарату, жаңалықты енгізу қалай аталады:

A) Алдыңғы қатарлы педагогикалық тғжірибе.

B)& Педагогикалық инновация.

C) Педагогикалық жұмыс тғжірибесі.

D) Педагогикалық эксперимент.

E) Педагогикалық бақылау.

*****

Зерттеу мғселелеріндегі ғылыми негізде болжауды қалай атайды:

A) Аксиома.

B)& Гипотеза.

C) Концепция.

D) Индукция.

E) Экстраполяция.

*****

Жан-жақты зерттеп білу үшін бүтінді бөлшектеуді жалпы ғылыми тғсілде қалай атайды:

A) Синтез.

B) Абстрактілік (дерексіздік).

C)& Талдау.

D) Қортындылау.

E) Модельдеу.

*****

Педагогикалық ғылымдағы қолданбалы зерттеу нғтижесі:

A) Жаңа ой.

B) Жаңа істі ыңғаймен істеу.

C) Жаңа бағыт.

D) Жаңа концепция.

E)& Оқыту мен тғрбиедегі жаңа ғдіс пен ғдістеме.

*****

Дене тғрбиесiнiњ тғсiлдерi мен ғдiстерiнiњ дамуына ғсер еткен себептер:

A) дене тғрбиесi сабақтары, ғдістемелік сабақтар, жалпы дене дайындық секциялары

B) Павлов теориясы, Берштейн теориясы, Лесгафт теориясы

C) философия, саяси экономика, дене тғрбиесi тарихы

D)& қоѓамдық µмір тғжірибесі, дене тғрбиесніњ  тғжірибесі, оқымстылардыњ алдынѓы қатарлы ойлары

E) анатомия,физиология,биохимия

*****

Т±лѓаныњ т‰рлерi қандай:

A) алѓа, артқа, оњ жаққа қисайѓан т±лѓалар

B) белсендi жғне жай т±лѓалар

C)& тiк, иiлген, ењкiш, ењкейген т±лѓа

D) жақсы жғне жаман бiтiмдi т±лѓалар

E) биiк жғне аласа т±лѓалар

*****

Д±рыс жетiлмеген т±лѓаныњ жаѓымсыз тигізетiн ғсерi:

A) қолѓа, аяққа, денеге

B)& ж‰рек, µкпе, бауыр, асқазан, шекке

C) белге, тiзеге, тобыққа

D) жалпы денсаулыққа, қозѓалыс м‰шелерiне

E) белге, ж‰рекке, тобыққа

*****

Т±лѓаныњ д±рыс қалыптаспау себептерi:

A)& б‰кiрейiп ж‰ру, иықты қисайтып ж‰ру, д±рыс отырмау

B) туа бiткен қасиеттер

C) туѓаннан кейiнгi қозѓалыстар

D) витаминдердiњ жетiспеуiнен

E) қозѓалыс жаттыѓуларын жасамаѓандықтан

*****

Тыныс алу т‰рлерi қандай:

A)& iшпен, кеудемен

B) ауызбен, м±рынмен аралас

C) ауызбен, µкпемен

D) м±рынмен, iшпен

E) iшпен, ауызбен

*****

Анаэробты м‰мкiндiк деген не:

A)& оттегенiњ жетiспеу кезiндегi ж±мыс жаѓдайы

B) оттегiнiњ жеткiлiктi кезiндегi ж±мыс жаѓдайы

C) оттегенiњ бiрде жетiп, бiрде жеткiлiксiз кезiндегi жаѓдай

D) белсендi демалыс кезi

E) баяу демалыс кезi

*****

Аэробты м‰мкiндiк деген не:

A)& оттегiнiњ жетiспеу кезiндегi жаѓдай

B) оттегiнiњ жеткiлiктi кезiндегi  дененіњ жаѓдайы

C) кµмiр қышқыл газыныњ кµбеюi

D) с‰т қышқылыныњ кµбеюi мен кµмiр қышқылыныњ азаюы

E) белсендi демалыс кезiндегi ж±мыс

*****

Б±лшық еттердiњ зорлануы қандай жаѓдайда кµп болады:

A)& изометриялық жаѓдайда

B) динамикалық жаѓдайда

C) физикалық жаѓдайда

D) механикалық жаѓдайда

E) органикалық жаѓдайда

*****

Салыстырмалы к‰ш коэффициентiн қалай есептейдi:

A) меншiктi салмақтыњ кµтерген салмаққа қатынасы

B)& кµтерген салмақтыњ абсолюттiк салмаққа қатынасы

C) екi спортшыныњ салмаѓын салыстыру

D) салмақты  кµтергенде

E) салмаѓын кµтерсе

*****

К‰штi дамыту ‰шiн берiлетiн тиiмдi ауыртпалық:

A) 50% салмақ кµтеру

B) 70% салмақ кµтеру

C) 80% салмақ кµтеру

D)& 90% салмақ кµтеру

E) 100% салмақ кµтеру

*****

Алѓашқы к‰нге қыздырыну уақыты:

A) 1 минут

B)& 1-4 минут

C) 4-5 минут

D) 5 минут

E) 10 минут

*****

Дене тғрбиесi ж‰йесiнiњ мiндеттерi:

A) оқыту, физиологиялық, дидактикалық

B) психологиялық, жарыстық, теориялық

C)& бiлiм берушiлiк, тғрбиелiк, сауықтыру

D) ж‰йелiк, академиялық, эстетикалық

E) қозѓалыстық, практикалық, теориялық

*****

Дене тғрбиесiнiњ негiзгi баѓыттары:

A) тарихы, жалпы дайындық, арнайы дайындық

B) дене тғрбиесiнiњ мғдениетi, дене тғрбиесi, спорттық жетiлдiру

C)& жалпы дене дайындыѓы, кғсiби баѓыттаѓы, спорттық

D) ғскери, қоѓамдық µмiрдiњ практикасы, дене тғрбиесi практикасы

E) теориялық, практикалық, моральды ерiктiлiк

*****

Дене тғрбиесiнiњ қаѓидалары:

A) жалпы жғне арнайы дене дайындыѓыныњ байланысы; жалпы дене дайындыѓы баѓыттарыныњ бiрлiгi;м‰мкiшiлiк қаѓидалары

B) оқу, тғрбиелеу, дамыту

C)& сауықтыру, жан-жақты дамыту, қорѓаныс жғне ењбек пен байланысы

D) м‰мкiндiлiк, кµрнекiлiк, белсендiлiк

E) саналылық, бiрте-бiртелiлiк, бiрiздiлiк

*****

Дене тғрбиесiнiњ қ±ралдары:

A) қозѓалыс ғрекетi, теориялық хабарлар, қозѓалыс ғрекетi жғне даѓдысы

B)& дене жаттыѓулары, табиѓи жаратылыс к‰шi, гигиеналық факторлар

C) гимнастика, спорт, туризм

D) б±лшық ет ж±мысы ерекшелiктерiнiњ белгiсi бойынша, тарихи қалыптасқан дене тғрбиесiнiњ ж‰йесi бойынша, бiлiм беру мғнiнiњ шешiлуi бойынша

E) қозѓалыс iскерлiгi, қозѓалыс даѓдысы, жоѓарѓы дғрежедегi қозѓалыс

*****

Дене жаттыѓуларыныњ педагогикалық ғсерiнiњ нғтижесi:

A)& қозѓалыс iскерлiгi, қозѓалыс даѓдысы, жоѓарѓы дғрежедегi қозѓалыс iскерлiгi

B) анатомиялық белгiсi бойынша, физиологиялық кµрсеткiштерi бойынша, гигиеналық факторлар бойынша

C) тарихи қалыптасқан ж‰йе бойынша, оқыту мiндеттерiн шешу бойынша,б±лшық ет ж±мыстарыныњ ерекшелiктерi бойынша

D) гимнастикалық қозѓалыстар, жалпы денені дамыту жаттыѓулары, туристiк қозѓалысқа керектi қимылдар

E) жекпе-жек т‰рлерiндегi, қимыл-қозѓалыстар, қозѓалыс даѓдысы мен iскерiгi, гигиеналық белгiлер

*****

Негiзгi дене қасиеттерi:

A) к‰ш, к‰штiк жылдамдық қасиеттерi, шапшањдық, шыдамдылық

B)& к‰ш, тµзiмдiлiк, иiлгiштiк, ептiлiк, жылдамдық

C) икемдiлiк, жылдамдық, шыдамдылық, шапшандық

D) шапшањдық, икемдiлiк, к‰ш, к‰штiк-жылдамдық қасиеттер

E) шыдамдылық, икемдiлiк, жылдамдық, к‰ш

*****

К‰штiњ т‰рлерi:

A) қатынасты, абсолюттiк, кµп дғрежелi, т±рақты

B)& статистикалық, динамикалық, изометрикалық, абсолюттiк

C) статикалық, изометриялық, т±рақты

D) қозѓалысты, динамикалық, жылдамдық к‰ш

E) т±рақты, негiзгi, белсендi, пассивтi

*****

Жылдамдықты мыналар қ±райды:

A) жеке қозѓалыстыњ жасырын уакыты, ми қыртысындаѓы импульстер жиiлiгi,қозѓалыс амплитудасы

B) физиологиялық кµрсеткiштер, анатомиялық белгiлерi, биоло­гиялық реакциялар

C)& қозѓалыс жылдамдыѓы, реакцияныњ латенттi уақыты, жеке м‰шелердiњ қозѓалыс жиiлiгi

D) қарсыластыњ қозѓалысына қарсы реакция, ±стау жылдамдыѓы, лақтырыс амплитудасы

E) жања қозѓалыстарѓа ‰йрену iскерлiгi, қозѓалыс ж±мысын ауыстыру қабiлетi, жарыққа тез жауап беру

*****

Жалпы шыдамдылық деп максималды к‰штi ж±мсаѓандаѓы тиiмдiлiгi мынаѓан тењ:

A) 100%

B) 20%

C)& 80%

D) 50%

E) 10%

*****