Дене мәдениеті ілімі мен әдістемесінің жалпы негіздері.

 

"Жаттығу заңы" сөзінің авторы кім:D) Ламарк Ж.

«Спортшының дене дайындығы» ұғымы – бұл:D) Айқындалған практикалық бағыттағы дене тәрбиесінің арнайы процесі.

1. Қозғалыстағы әдіс-айланы үйрену (түтас немесе бөлшектеп)., 2. Үлкен қателерді түзету., 3. Қимыл қозғалыстағы әдіс-айла мен орындауды біріктер., 4. Қимылдың әдіс-айласын әртүрлі етіп орындауға қол жеткізу., 5. Жағдайдың өзгеруіне байланысты қалыптасқан іскерлікті қолдану. Алғашқы үйрету кезеңінде педагогикалық тапсырмаларды үйренуде қимыл қозғалыс болып есептелінеді:B) 1, 2.

 

Абсолюттік күш – бұл:A) максималды күш – адамның барлық қуатын жүмсағанда қимыл қозғалысында пайда болып, адамның салмағына қарамайды.

Ағымды информация жинаудың алдындағы кезеңді көрсет:A) Болжам беру.

Адам ағзасына әсер ететін объективті және субъективті қиындықты қалай атайды:C) Ауыртпалық.

Адам денесін жетілдіруге, құралдары мен тәсілдерін тиімді пайдалануға бағытталған қоғам жетістіктерінің жиынтығын не деп атайды:E) Дене мәдениеті.

Адам денесінің дамуын сипаттайтын көрсеткіштерге жататын:A) Дене құрлысы, денсаулығы мен қозғалыс сапаларының дамуы.

Адам қозғалысының арнайы негізін құрайтын қабілеті:A) Психико-динамикалық талап.

Адамгершілік әдетті қалыптастырып, әдеп сақтау мен қоғамдық тәртіп дағдысын тәрбиелейтін жағын анықта:D) Өнегелі тәрбиелеу міндеті.

Адамдардың абсолюттік күшін көрсететін жасы:D) 25-30.

Адамнын максималды күшті  аз уақытта көрсету қабілеттілігі нені сипаттайды:D) Жылдамдық-күш қабілеттілігін.

Адамның  аз уақыт ішіндегі көрсететін қозғалыс мүмкіндігін қалай атаймыз:B) Жылдамдық қабілеті.

Адамның ауру немесе жарақат алғаннан кейінгі дененің қызметін қалпына келтіруін дене мәдениетін қай түрі қамтамасыз етеді: C) Дене мәдениетінің емдеу түрі.

Адамның дене дайындығын сипаттайтын көрсеткіштер:A) Бойы, салмағы, кеуденің шеңберлі өлшемі.

Адамның физкультуралық білімін сипаттайтын көрсеткіштер:B) Дене мәдениеті мен спорттағы білімі мен дағдысы, қозғалыс қимылының қалыптасқан сапалары мен деңгейі.

Анаэробты мүмкіншілікті әсер ету жолымен төзімділікті тәрбиелеу процесіндегі шешілетін тапсырмаларды көрсет:B) Фосфокреатинді механизмнің функционалдық қабілетін жоғарлату.

Артық белсенділіктен бұлшық еттің қысқаруынан (сокращение) болатын қозғалысының бөгелуі, тоқтап қалуын қалай атайды:A) Координациялық зорлану.

Аталған қағидалардың ішіндегі жалпы әдістемелік қағиданы көрсет: A) Саналылық пен белсенділік, көрнекілік, қол жетерлік және жеке дара.

Аталған принциптердің қайсысы жалпы әлеуметтік:E) Дене тәрбиесінің сауықтыру бағытындағы принципі.

Аталғандардың қайыссы қозғалыс іскерлігі болады: 1. Түрақсыздық, 2. Бірге. 3. Босаңдық. 4. Автоматтандырылған. 5. Артық күш жұмсау. 6. Үнемді.B) 1, 3, 5.

Ауыр емес салмақты, шаршағанша көтеру қайыссына жатады:B) «Төзімділік» күш тәрбиелеу тәсілі.

Ауыртаплықтың ішкі жағының сипаты:B) Дененің ауыртпалыққа реакциясы.

Ауыртпалықтың сыртқы жағының сипаты:A) Ауыртпалықтың мөлшері.

 

Әдіс айланы жоғарғы деңгейде игеру:D) Қозғалыс дағдысы.

Әдіс-айласы күрделі болмаса, оны дереу орындау дүрыс:A) Түтас орындау.

Әрбір қимыл қозғалысты оқыту бірнеше сатылардан түрады, олардың бір-бірінен өзгешелігі жеке міндеттері мен тәсілдерінің ерекшелігінде ғана. Ол неше сатыдан түрады:A) 3 сатыдан.

 

Бақылау, эсперимент, өлшеу, анкета өткізу зерттеудің қай түріне жатады: E) Эмпирикалық тәсілге.

Бастапқы оқыту кезеңіндегі қимыл қозғалыстың әдіс-айласын үйретудегі мақсат: A) Қозғалыстағы әдіс-айласын үйретудің негізін қалыптастырып оны толық түрде орындалуына қол жеткізу.

Белсенді иілгіштікті тәрбиелеу мақсатына сай құралды көрсет:C) Өз бұлшық ет күшімен орындалатын серіппелі, серпімді жаттығулар.

Берілген жылдамдықты көп уақыт ұстап тұру қабілетін не дейді:D) Жылдамдық төзімділігі.

Болжауды тексеру кезеңінде:C) Алынған фактілерг түсініктеме беру.

Бұлшық ет жұмысын аэробты қуатымен қамтамасыз ету қандай тәрбие құралдары түрінде көбірек кездеседі:D) Жалпы төзімділігінде.

Бұлшық ет жұмысындағы шаршауға қарсы түру қабілетін не дейміз:D) Төзімділік.

Бұлшық ет жұмысының жеңу режимі:B) Бұлшық еттің күш түскенде кішірейді.

Бұлшық ет күшінен 30% жұмысты ұзақ орындауда шарашауға қарсы тұру қабілеттің қандай түріне жатады:D) Күш төзімділігі.

Бұлшық ет топтарындағы абсолютті күштің өсу қарқыны қай топта байқалады:D) Жоғары сынып оқушылары 16-18 жас.

Бұлшық еттің өз ұзындығын өзгертпей көрсеткен күшті қалай атаймыз:B) Изометриялық.

Бір мезетте жаттығуларды қайталау саны 1-2 (қ.м.):A) Шекті мен шекті манайындағы салмақ үлкен салмаққа.

 

Дағдасыз жағдайда дағдылы қимылдарды құрастырып дене сапасын дамыту:C) Ептілікті.

Дағдылы қозғалысты қосымша қимылдар мен күрделендіріп дене сапасын дамыту:C) Ептілікті.

Дағдыны дұрыс тасымалдаудың негізгі шарты:B) Қимыл қозғалыстың басты фазалар құрлысының ұқсастығы.

Дамытуда жаттығудың ауыспалы үзіліссіз тәсілінің қолданылуы:E) Төзімділік.

Дамытудағы біркелкі тәсілді қолдану:A) Жалпы төзімділік.

Дамытудағы біркелкі тәсілді қолдану:E) Кеңістііктегі дәл қозғалыс қабілеті.

Дем алу үзілісі. Қайталап жүгіруде дене алғашқы жұмыс істеу қалпына келуін қандай демалыс дейміз:A) Толық.

Демалу ұзақтығы, кезекті, жоғары қарқында жұмыс істеу қабілетін не дейді:B) Суперкомпенсаторлы.

Дене дайындығының нәтижесі болады:C) Дененің дайындалғандығы.

Дене дайындықтың негізгі мазмұның құрайды:D) Дене сапаларын тәрбиелеу.

Дене жаттығуларын психико-физиологиялық тұрғыдан қарағанда:B) Еркін қозғалыстар.

Дене жаттығуларын үйрету кезінде аталған әдістердін қайсысы қолданылмайды:B) Таңдап әсер ету әдісі.

Дене жаттығуларының динамикалық сипаттамасына қайыссы жатады:D) Күш импулсі.

Дене жаттығуларының тиімділігін анықтау:B) Мазмұны.

Дене жаттығуы – бұл: C) Дене тәрбиесінің міндеттерін заңдылықтарымен іске асыратын қимыл қозғалыстар.

Дене мәдениеті бұл: D) Әлеуметтік, ғыыми т.б. жетістіктерді қолдану.

Дене мәдениеті және спортпен шұғылданушыларға нақты педагогикалық әсер ету немесе әлеуметтік және жеке басының қасиеттерін дамытудағы қарым-қатынас орнату жолдары қайыссы:B) Тәрбие тәсілдерімен.

Дене мәдениеті және спортта қолданылатын заңдылықтарды, әлеуметтік тәжрибені, білімді жалпылама анықтайтын ілімді қалай атайды:D) Дене мәдениеті және спорт ілімі.

Дене мәдениеті және спортта педагогикалық зерттеудің объектісі болып табылады: B) Оқу-жаттығу процесі.

Дене мәдениеті мен спортта педагогикалық зерттеу әдістерінің қайыссы басқарушы болып есептелінеді: B) Педагогикалық эксперимент.

Дене мәдениеті мен спортта педагогикалық зерттеу пәні болып аталады:D) Дене мәдениеті сабағындағы дене сапаларын тәрбиелеу әдістемесі.

Дене мәдениеті мен спорттағы білімнің көрінуі:E) Оқушыларға арнайы ілімдік, әдістемелік білім мен педагогикалық іскерлік пен дағдыны қалыптастыру.

Дене мәдениеті мен спорттағы ғылыми жұмысты жүргізу түрлерінің жиынтығын қалай атаймыз: B) Әдістеме.

Дене мәдениеті сабағын ұйымдастырудағы сабақ түрінің типтік белгілері:E) Жастардың шамаластығы мен шұғылданушылардың тұрақты құрамы.

Дене мәдениеті сабағын ұйымдастырудағы сабақтан тыс түрінің типтік белгілері:E) Өз еркімен.

Дене мәдениеті сабағында адамды дамыту тиімділігін қандай ұғымдармен мінездейді:A) Дененің дайындалғандығы.

Дене мәдениетінің арнайы жататын:D) Саяхат (туризм).

Дене мәдениетінің арнайы қызметіне жататын:C) Сауықтыру қызметі.

Дене мәдениетінің кәсіптік қолданбалы дене дайындығы дегеніміз:C) Білім беру мекемелеріндегі қолданбалы дене дайындығы.

Дене мәдениетінің креативті қызметі қандай аумақта анық білінеді: A) Демалысты ұйымдастыру аймағында.

Дене мәдениетінің қай түрі негізгі базалық дене дайындығын қамтамасыз етеді:C) Мектеп дене мәдениеті.

Дене мәдениетінің қандай қызмет түріне жатады:C) Білім беру қызметіне.

Дене мәдениетінің рекреативті-сауықтыру:A) Кеңейтілген демалыс кестесі мен көңіл көтеру.

Дене мәдениетінің сауықтыру-реабилитациясы дегеніміз:E) Ауру және жарақат алудан кейінгі зардаптарды жоюдағы емдік дене мәдениеті.

Дене мәдениетінің ілімі қандай ғылыми-білім аумағына жатады:C) Интегральды-қолданбалы.

Дене сапасына бір мезгілде әсер етумен бірге, дене жаттығуы техникасын жетілдіруішін қандай әдіс қолданылады:C) Ілесіп әсер ету әдісі.

Дене тәрбие жүйесіндегі жалпы принциптерін көрсет:B) Сауықтыру бағыты, тұлғаны жан-жақты дамыту, қолданбалық.

Дене тәрбиесі – дене мәдениеті мен спорттың мемлекеттік бағдарламасы негізінде іске асырылады. Ьұл бағдарлама мазмұнында:D) Міндеті ғылыми негізделген, дене тәрбиесі құралы, кешенді қозғалыс іскерлігі мен дағдылары меңгерілетін, нормалар мен талаптар жиындығы.

Дене тәрбиесі жаттығуларының әдісі деп: A) Қимыл қозғалыстарды орындау барысында қозғалыс міндеттері тиімді шешу.

Дене тәрбиесі жүйесінің сипаты:A) Ғылыми-әдістемелік, бағдарлы нормативті және дене тәрбиесінің ұйымдастыру негізі.

Дене тәрбиесі қандай жалпы педагогикалық тәсілдерге жатады:A) Сөзбен әсер ету тәсілі мен көрнекілік тәсілі.

Дене тәрбиесі сабағы өзінің ұйымдастыру ерекшеліктері мен басқару тәсіліне қарай қандай екі топқа бөлінеді:B) Дене жаттығуларының сабақтары сабақ және сабақтан тыс түрлері.

Дене тәрбиесіндегі мақсатқа бағытталған, субъектілермен жүйелі қарым қатынасты қалай атайды:C) Тәрбиелеу.

Дене тәрбиесіндегі сабақтың негізгі түрлері:A) Оқу – тәрбие процесінің ұйымдастыру түрі, мұғалім мен оқушының қарым-қатнасындағы сабақ өткізу деңгейіне сәйкестілігі мен сапаты.

Дене тәрбиесіндегі сөзбен әсер ету мен көрнекілік тәсілі қандай тәсілдерге жатады:E) Жалпы педагогикалық тәсіл.

Дене тәрбиесіндегі тәсіл деп: D) Дене жаттығуын орындаудағы жолы.

Дене тәрбиесінің арнайы тәсілдеріне жататын:B) Қатаң шектелген жаттығулар, ойын және жарыс тәсілдері.

Дене тәрбиесінің әлеуметтік тәжрибесінің тарихи түрі дүние тағымдық көзқарасы, ілімдік-әдістемелік және үйымдық негізінің адамдардың денесін жетілдіріп, салауатты өмір салтын қалыптастыруды қамтамасыз ету:B) Дене тәрбиесі жүйесі.

Дене тәрбиесінің қандай жаттығу түрлерінде жарыс элементтерінің көрінісі кіргізілген:D) Арнайы-дайындық жаттығулары.

Дене тәрбиесінің қозғалыс дағдасы мен іскерлігін және білім берудегі негізгі бағыты қайсысы: C) Жалпы дайындық.

Дене тәрбиесінің қосымша құралдары:B) Табиғаттың сауықтыру күші мен гигиеналық факторлар.

Дене тәрбиесінің құралдары жағдайға қарай 3-топқа бөлінеді:B) Жалпы дайындық, арнайы дайындық, жарыс.

Дене тәрбиесінің негізгі арнайы құралы:A) Дене тәрбиесі жаттығулары.

Дене тәрбиесінің өзгеше принципіне жатады: D) Циклдық принципі.

Дене тәрбиесінің ілімі мен әдістемесі (ДТІӘ) нені оқытады:A) Дене тәрбиесінің жалпы заңдылықтарын.

Денені дамытудағы құрал 20-30 секундтық қатты және қаттыға жақын жаттығуларды орындағанда қолданылатын сапалар:E) Шапшаңдық қабілеті.

Динамикалық, статикалық тепе-теңдікті дамытуда көрсететін қабілет:C) Арнайы координациялық қабілет.

ДТІӘ - дегі ілімдік, әдістемелік жағдайларды қандай бөлім оқытады:C) ДТІӘ - нің жалпы негіздері.

 

Егер жұмыс қарқыны (75-85%) болса жұмыс аяғында тамыр соғуы 180 рет болса демалыстан соң қайта жұмысты атқару қандай көрсеткіштен соң бастауға болады:B) 120-130 рет тамыр соғысы.

Ептілікті дамытудағы негізгі әдіс қандай:A) Жаңа қозғалыстарды игеру және дағдыландыру.

 

Жалпы білім беретін мектептерде өтілетін дене жаттығуларының ұйымдастырылған негізгі түрін анықта:A) Дене тәрбиесінің сабағы.

Жалпы білім беру мектебіндегі дене тәрбиесі сабағы:A) Дене мәдениетінің базалық сабақ түрі.

Жалпы күш дайындығындағы негізгі бағыт:A) Барлық бұлшықеттерді жан-жақты үйлесімді дамыту.

Жалпы мәдениет қызметіне жатады:E) Эстетикалық қызмет.

Жалпы мәдениет қызметіне жататын: D) Тәрбиелік қызметі.

Жалпы төзімділік ол:B) Барлық бұлшық ет апаратының қызметін іске қосатын ұзақ жұмыс кезіндегі шаршауға қарсы тұру.

Жалпы төзімділікті дамытуда циклдық жаттығулар қолданылады оның үзақтығы қандай:C) 15-20 мин аэробты режимде.

Жалпы төзімділікті тәрбиелеу де қандай әдістер қолданылады:E) Түзу өлшемдік және ауспалы жаттығулар әдістері.

Жалпы төзімділіктің дамуын сипаттайтын көрсеткіш:E) 1000 м жүгіру; 6 минуттық жүгіру; 12 минуттық жүгіру.

Жан-жақты зерттеп білу үшін бүтінді бөлшектеуді жалпы ғылыми тәсілде қалай атайды:C) Талдау.

Жаңа білімді анықтап, дене мәдениеті факторларының заңдылықтар бағытының әсерін, адамның дене дайындығын жетілдіру мақсаты бар бағытты не дейміз:C) Дене мәдениеті мен спорт сферасындағы ғылым.

Жаңадан шұғылданушыларды «жылдамдық кедергісінен» сақтандыру жолын көрсет:B) Алдын ала жан-жақты дене дайындығындағы кеш мамандандыру.

Жарлық, әмір, нұсқау қандай тәсілге жатады:A) Сөзбен әсер ету тәсіліне.

Жарыс тәсілі қандай тәсілге жатады:C) Іс-тәжірибе-жаттығулар тәсіліне.

Жас аралық дамуына қандай қозғалыс сапаларын әртүрлі уақытта біркелкі еместе тасымалдау жағдайында қолдану керек:E) барлық қозғалыс сапалары.

Жастарының өсуіне байланысты дене тәрбиесінің бағытын бірте-бірте өзгертуге қатысатын қағиданы көрсет: B) дене тәрбиесінің жас аралық бағыттағы қағидасы.

Жаттығу әсерінің аяғындағы бейнелеудің келесі сабаққа тиімділігін қалай атайды:D) Із-табы (следовым).

Жаттығу жағдайындағы бірдей ауыртпалықты қалай дейміз:B) Стандартты.

Жаттығу немесе тест жүктемелеріне спортшының бейімделу деңгейін қалай атайды:B) Жаттықандық.

Жаттығу процесіндегі спортшы дайындығының негізгі жақтарын көрсет:C) Техникалық, тактикалық, психологиялық, дене дайындығы.

Жаттығудағы өзгеру жағдайындағы ауыртпалықты қалай атайды:A) Ауыспалы.

Жаттығуларды орындауда ағзада болатын негізгі процестер қалай аталады:B) Дене жаттығуларының мазмұны.

Жаттықтыру сабағындағы жүктемені қандай әдіспен анықтауға болады:B) Тамыр соғу өлшемі.

Жеке дара жоғарғы жеттістік, терең мамандану және даралау дегеніміз не:E) Спорттық жаттығудың арнайы зандылықтары.

Жеке-дара және дененің негізгі тік ұстайтын кескіні, одан туандайтын өмірге керек жағдайды қалай атайды:D) Мүсін.

Жетістіктерге дайындық мақсатында спортшының дамуына бағытты әсер ететін барлық факторлар жиынтығын мақсатты зерттеу процесін қалай атайды:C) Спортшыны дайындау.

Жоғары дәрежелі спортшылардын жұмысты орындауында жылдамдықты тұрақтандыруының алысу жолын көрсет:A) Жылдамдық-күш, жалпы дайындық, арнайы-дайындық жаттығуларының көлемін көбейту.

Жылдамдық кедергісінің (скоростной барьер) пайда болу себебі:B) Әдіс айла мен жаттығуды орындау қуатының арасындағы тұрақты шартты рефлекстің пайда болуы.

Жылдамдық-күштің дамуын сипаттайтын көрсеткіш:D) Доп лақтыру.

Жылдамдықтың дамуын сипаттайтын көрсеткіш:B) 20м, 30м, 60м жүгіру.

 

Зерттеу мәселелеріндегі ғылыми негізде болжауды қалай атайды:B) Гипотеза.

Иілгіштік дегеніміз ол:C) Тірек-қимыл аппаратының морфо-функционалды қасиеттерінің қозғалыс дәрежесін анықтаушы бөлімдері.

Иілгіштікті тәрбиелеуде қолданылатын құралдар:B) Созылу жаттығулары.

Иілімділікті дамытуда максималды эффект беретін жолды көрсетініз:B) Жаттығуларды күніне екі рет сериялармен орындау.

 

Кәзіргі кезеңдегі қоғамның негізгі даму критериялары:D) Дене тәрбиесінің мемлекеттік бағдарламасы мен жалпыға бірдей спорттық нормативті топтамасының талаптары.

Кәсіптік білім берудегі дене мәдениеті мен спорт мамандарын дайындаудағы негізгі жалпыпрофильді пән: D) Дене мәдениеті мен спорттың ілімі мен әдістемесі.

Кенеттен болған күшке жатады (взрывная сила):B) Шапшаңдық-күш қабілетіне.

Көлем - бұл көрсеткіш:A) Ауыртпалықтың ұзақ әсері.

Көп тараған дене тәрбиесі жаттығуларының педагогикалық топтамасын көрсет:C) Қозғалыс сапаларының ерекше әсері көрінетін белгісі бойынша.

Көрсетілген тапсырмаларды таңдап алып жауаптарын толықтыр:

Күрделі қимыл қозғалыстарды алғашқы үйрету кезеңінде көбінесе қандай оқыту тәсілдерін қолданады:C) Жаттығуларды бөлшектеп-үйрету тәсілі.

Күрделі қозғалыс рекциясына мысал:D) Қарсыластың қимылына жауап ретінде орын ауыстыру, доппен, шайбада.

Күш – бұл:C) Сыртқы ортаның әсеріне қарсы түру қабілеті.

Күш дайындығы процесінде, жылдамдық – күш динамикасының жоғарлату бағытын көрсет:B) Үлкен жылдамдықпен қозғалуында, салмақ түсіру.

Күш жаттығуларының таңдамалы сатылы әсерінің бөлінуі:C) Тоталды, регионалды, глобальды.

Күш сапасының дамуын сипаттайтын көрсеткіш:C) Тартылу, етпетінен жатып қолды бүгіп жазу, штангамен отырып тұру.

Күш түсіретін жаттығуларды 7 рет көтергенде көтеру санан төмендегі терминдермен белгіленді. Ол нені көрсетеді:A) Үлкен салмақты қайталап көтеру.

Қандай дене жаттығуларында күрделі қозғалыс реакциясының жылдамдығы үлкен тәжірибелік маңызға ие:D) Спорттық ойындар, жеке сайыс.

Қандай қағида (принцип) ағзаның жұмыс істеу деңгейі өскен сайын ауыртпалықтың көлемі мен қарқыны жоспарлы түрде өсуін қарастырады: D) Біртіндеп өсіріп, дамытып жаттықтыру қағидасы.

Қандай қағида шұғылданушылардың мүмкіншілігіне қарай дене тәрбиесінің тиімді тапсырмаларымен құралы, тәсілін қарастырады: B) Қол жетерлік және жеке-дара қағидасы.

Қарапайым қозғалыс реакциясына мысал:E) Ысқырыққа жауап.

Қарапайым қозғалыс реакциясының жылдамдығын тәрбиелеуде кенінен қолданылатын әдісті көрсет:A) Қайталап әсерін тигізу әдісі.

Қарқын - бұл көрсеткіш:E) Ауыртпалық қуаты.

Қарқынды көрсеткішке жатады:C) Шапшаңдық.

Қатаң шектелген жаттығулар тәсілі мналарға бөлінеді:A) Қимыл қозғалысқа үйрету тәсілі мен дене сапасын тәрбиелеу тәсілі.

Қатаң шектелген жаттығулар тәсілінің нақты түжырымы:D) Әрбір жаттығу берілген түрінде қатаң сақталып ауыртпалық белгіленген күшінде орындалады.

Қатаң-шекетлген жаттығулар тәсіліне жатады:D) Ауспалы жаттығулар тәсілі.

Қатынас күш дегеніміз не:A) Адамның өз салмағына әсер ететін 1 кг күш.

Қимыл қозғалыс әрекеттерін үйрету кезеңдерінде үйлесімділік қаблеттілігіне тәрбиелеу бағытталауы қашан туындайды:A) 1-кезеңде.

Қимыл қозғалысты игерудің дұрыс үлгісін тап:B) Іскерлікке дейін-іскерлік-дағды.

Қимыл қозғалысты орындағанда ең негізгі бөлігін қалай атайды:D) Әдіс-айлвның негізгі бөлімі.

Қимыл қозғалысты үйретудің алғашқы кезеңінде барлығынды бірдей кездесетін: A) Еріксіз бұлшық еттердің қатаюы, дәл орындай алмауы дененің бүгілмеуі т.б.

Қимыл қозғалыстың бағытында дене тәрбиесі, қалыптастыру, ұйымдастыру және олардың заңдылықтарын іске асыру құралын қалай атайды:A) дене жаттығулары.

Қимыл-қозғалыстың әдіс-айласын талдау мінездемесінде қолданылмайды:D) Өз бетінше.

Қоғамдағы дене тәрбиесінің пайда болуына қандай себептер негіз болды:C) Еңбекпен шұғылдану ісі.

Қозғалыс – тепе-теңдігін қалай түсінесің:C) Қозғалыс тапсырмаларын жылдам, дұрыс, мақсатты үнемді тапқырлықпен орындау.

Қозғалыс дағдысының негізгі ерекше белгілері:C) Қимыл қозғалысты автоматты түрде басқару.

Қозғалыс құрылысының белгісі бойынша бөлінетін жаттығулар тобы:B) Циклді, ациклді, аралас.

Қозғалыс сапаларының қайыссы дұрыс анықталмаған:D) Арнайы төзімділік – барлық бұлшық еттердің төменгі қарқында ұзақ уақыт жұмыс істеу қабілеті.

Қозғалыс сапасы – бұл:B) Туа біткен морфофункционалды сапа.

Қозғалыс тапсырыстарын біріктірген қозғалыс жүйесін қалай атаймыз: A) Қимыл қозғалыстар.

Қозғалыс-координациялы қабілетін тәрбиелеуде тиімді емес түрін көрсет:E) Бірқалыпты ұзақ жүгіру.

Қозғалысқа белгілі алдын ала берілетін сигналды (көру, есту, тактилді) не дейді:A) Жәй қозғалыс реакциясы.

Қозғалысты үлкен амплитуда жасау қабілетін қалай атаймыз:C) Иілгіштік.

Қозғалыстың динамикалық сипатына:E) Бұлшықет тартуы.

Қозғалыстың жылдамдық қабілетіндегі латентық (жасырын) уақыттың көрінісі:C) Қозғалыс реакциясының жылдамдығы.

Қозғалыстың кеңістік - уақыт бірлігінің сипатына жатады:E) Шапшаңдық.

Қозғалыстың кеңістік сипатына: C) Қозғалыс траекториясы.

Қозғалыстың кеңістік-уақыт бірлігіндегі қозғалысқа жатады:C) Жылдамдық.

Қозғалыстың уақыт бірлігінің сипаты:D) Қарқыны.

Қосақталған тәсілдің әсері қимыл қозғалыстың әдіс айласы:B) Жағдайдың жасаруына байланысты әсерді үлғайтуды керек етеді.

 

Максималды және субмаксималды аралықты жұмысты атқару нені тәрбиелегенде қолданылады:A) Мешікті күш қабілетін тәрбиелеуде.

Максималды күшке жатады:A) Меншікті-күш қабілетіне.

Мақсатты, жүйелі, қалыптасу процессін қалыптастыру мен дамытуды қандай әлеуметтік субъекті түрде жүргізіледі: D) Үйрету.

Меншікті күш қабілетінің кешенді құралмен тәрбиелеуде алдыңғы орынды алатын:D) Сырттай ауырлату жаттығуы.

Меншікті салмақ пен күш сапасын дамытатын жаттығуларға жатады:D) Арқанмен өрмелеп жаттығу.

Мна жаттығулардың қайыссы кешенді қозғалыс сапаларын керек етеді:E) Спорттық ойындар.

Мұғалім, жаттықтырушы, тәрбиеленушілерге ненің көмегімен әсер етеді:B) Тәрбие құралдармен.

Мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынасын орнатуда, іскерлік, дағды және білім беру жолдарын қалай атайды: A) Оқыту тәсілі.

Мүсінді анықтаушы сыртқы факторлар:B) Өмірдің әлеуметтік жағдаййы, қызметі мен жеке дара дамуы.

Мүсінді қалыптастырушы арнайы құралдар:D) Гимнастикалық жаттығулар.

Мына жаттығулардың түрі қандай жағдайда максимальды қарқынды немесе үлкен күшті әсерге жатады: C) Секіру, лақтыру, спринттік жүгіріс.

 

Организмдегі жаттығуларды орындау соңындағы немесе  сабақ соңындағы өзгерістерді қалай атаймыз:D) Жедел әсер.

Отандық педагогиканың басты тәрбие әдісі қандай:A) Сендіру әдісі.

Өз белсенділігімен үлкен амплитудада орындалатын қозғалыс қабілетін қалай атайды:A) Белсенді иілгіштік.

Өзіндік жарыс іс-әрекетінің белгісіне не жатады:A) Іс-әрекеттік үзіліссіз сипаты.

Өндірістік дене мәдениеті болады:D) Өнеркәсіптегі кіріспе гимнастика.

 

Патшалық Ресейдегі дене тәрбиесі ғылымын жасаған:B) Лесгафт П.Ф.

Педагогикалық ғылымдағы қолданбалы зерттеу нәтижесі:E) Оқыту мен тәрбиедегі жаңа әдіс пен әдістеме.

Педагогикалық зерттеудегі фактілі материалдарды жинаудың мазмұны қай кезеңге жатады:B) Ағымды информация жинау.

Педагогикалық зерттеудің аяқталуындағы кезеңді ата:E) Ілімдік жағдайдағы нәтижесін өңдеу.

Педагогикалық зерттеудің бір кезеңі болып:C) Мәселелерді қойып оның мәселелік жағдайын анықтау.

Педагогикалық процесте өзінін қабілетін тиімді басқарып, іскерлік пен дағдыны меңгеру жүйесіндегі ұғымды не деп атайды:A) Дене тәрбиесінің білімі.

Педагогикалық процестегі жасау, игеру, қолдану, тарату, жаңалықты енгізу қалай аталады:B) Педагогикалық инновация.

 

Сабаққа дейінгі гимнастика қандай түріне жатады:E) Фондық дене мәдениеті сабағының бір түрі.

Сайыс барысын білгірлікпен құру қабілетін қалай атайды:D) Тактикалық дайындық.

Салмақты ұзақ ұстап тұру қайсысына жатады:B) Статистикалық күш төзімділігіне.

Салыстырмалы күш – бұл:A) Адамның 1 кг салмағына есептегендегі күш.

Салыстырмалы күш көрсеткішінің қандай жас аралықта қарқынды өседі:B) 9-11 жас.

Сауықтыру – реабилитация қызметі қандай ортада көрсетілген:D) Әлеуметтік қалыпқа келтіру жүйесінде.

Семіздікке қарсы алдын-ала орындайтын тиімді жаттығуларды көрсет:B) Төменгі қарқында, үзақ уақыт орындалатын жаттығу.

Спорт негіздері

Спорт негізі және кәсіби-қолданбалы дене дайындығы пәнінің зерттеу әдістерінің бастысы болып:E) Құбылстар мен фактілерді жинақтау әдісі.

Спорттық дайындықты құрайтын жүйені көрсет:C) Спорттық таңдау, спорттық бағыттау.

Спорттық жаттығудын негізгі әдістерін ата:A) Қатан және жарым-жартылай белгіленген жаттығулар әдісі.

Спорттық жаттығудын негізгі құралдарын ата:C) Жарыстық, жалпы дайындық және арнайы-дайындық жаттығулары.

Спорттық жаттықтану дегеніміз не:C) Спортшының даму процессін жаттығулар әдісінің көмегімен басқару.

Спорттық жаттықтырудағы арнайы принципын көрсет:C) Циклдығы, жалпы және арнайы дайындығы жаттығу процесінің үзіліссіздігі, жүктеме толқындығы.

Спорттық жаттықтырудын қосымша құралы болып есептелмейд:E) Жалпы дайындық жаттығулары.

Спорттың ерекше сипаты:A) Ерекше спорттық қызметі.

Спортшы дайындығының негізгі түрі болып саналады:D) Спорттық жаттығу.

Спортшының дене сапаларын кешенді дамытуда қандай әдіс қолданылады:D) Айналымды жаттығу әдісі.

Спортшының жігер сапаларының құрылымында, қандай жігер сапасы біріктіруші сапа болып саналады:E) Мақсатқа ұмтылыс.

Спортшының психикалық дайындығының  құрамына не жатпайды:D) Күшті тәрбиелеу.

Старттық күшке жатады:B) Шапшаңдық-күш қабілетіне.

 

Тәрбие түрі, қозғалысқа үйрету, қозғалыс сапаларын дамыту, арнайы дене мәдениетінің білімін игеруін қалай атайды: C) Дене тәрбиесі.

Тепе-теңдіктің дамуын сақтауда қиындату қолданылатын алдын ала және жанама қимылдар:B) Тепе-теңдік жаттығулары.

Терең оқыту кезеніндегі қимыл-қозғалыстың әдіс-айласын үйрету мақсаты:B) Қозғалыс іскерлігі қалыптастыруды аяқтау.

Тестілеу-зерттеу тәсілдерінің қай түріне жатады:B) Ағымды хабарларды жинау тәсіліне.

Техникалық дайындықтын негізгі мазмұнын құрайды:A) Іскерлік пен дағдыны меңгеру.

Тоникалық кернеуі қалай мінезделеді:D) Жоғарғы тонустық бұлшық ет тыныштықта.

Төзімділікті тәрбиелеуді интервалды ауыртпалық түсіру негізінде анықтаушы факторлардың түрі және негіздері қанша:B) Бес.

Төменгі қарқында көп уақыт жұмысты орындау қабілеті:C) Жалпы төзімділігі.

Төменде көрсетілген қызметтердің қайсысы спортқа төн:C) Жарысты-эталонды, эвристикалық-жетістік.

Төмендегі белгілердің қайсысы адамның дене сапасына теріс анықтама береді:D) Иілгіштік- ол қозғалысты сыртқы жүктеме әсері арқылы орындау сапасы.

Тұлға қасиетін тәрбиелеудегі әртүрлі тиімді дене жаттығуларын көрсет:A) Гимнастика жаттығулары.

Тұрақты шамадан тыс қаңқаны ұстауды қамтамасыз ететін бұлшық ет күшінің мінездемесі:B) Тонустық зорлану.

Тынығу кезіндегі бұлшық еттің жоғары кернеуі қалай аталад:A) Тоникалық кернеу.

Үзілссіз және интервалды жұмыстарды орындағанда қандай тәсілді қолданады:D) Айналмалы тәсіл.

Үйлесімділік сапасы дегеніміз-ол:D) Қозғалыс қимылдарын тұрғызу мақсатына сай тұрғызу және оларды қайта құру.

Үш бөлімнен түратын жалпыға белгілі сабақтың құрлысы қайыссына тән:C) Дене тәрбиесі сабағында.

Физкультуралық сабақтардың өз күшімен орындалатын ірі түрлері:D) Өз бетінше жаттығу сабағы.

Философия ғылымындағы тәсілдерді тану мен болмысты өзгерту, дүние тануда принциптерді қолдануды не деп атайды:D) Методология.

Фонды дене мәдениеті дегеніміз:B) Күнделікті тұрмыстағы гигиеналық гимнастика.

Циклдік жаттығулардағы ішкі төзімділік көрсеткішіне жатады:E) Берілген уақытта өтілетін жалпы қашықтықтың ұзындығы.

Шектелу және жартылай шектелу жүктемені қолдану немен байланысты:B) Өзіндік-күш қабілетін тәрбиелеу.

Шекті емес салмақты қысқа демалыс уақытымен бірнеше рет көтерген кезде қандай сапа көрінеді:A) Күш төзімділігі.

Шекті жүктемедегі біртіндеушілік және тенденцияның өзара байланысы болып:A) Спорттық жаттықтырудың арнайы принципы.

Ырғақтылық – дене жаттығуларының әдіс айласының кешенді сипатының шағылуы:A) Уақыт және кеңістікте күшті реттеу заңдылығы қозғалыстың динамикалық өзгеруінің бір ізділігі.

Ырғақтылық және дене қозғалысы траекторисының сипаты қандай:A) Кеңістікте.

Іскерлік, дағды қимыл қозғалыстарды оқытуға одан соң жетілдіруге бағытталған әдіс-айла, тәсілдер, жаттығулар жиынтығын не деп атаймыз:A) Оқыту тәсілімен.

Ішкі жақтағы ауыртпалық өлемінің көрсеткішіне жатпайды:C) Шапшаңдық.

 

Эксперимент деген терминді қалай түсінесің: A) Тәжірибе, байқау.