Дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша пәнді оқыту әдістемесі
$$$ 1
Дене мәдениеті мен спорт ілімі әдістемесіне жатады
A) Дене мәдениеті және спорт саласындағы методологиялық негіздегі педагогикалық зерттеулер
$$$ 2
Дене тәрбиесі – бұл арнайы ұйымдастырылған педагогикалық процес, бағыты
A) Қозғалыс қимылдарын меңгеру
$$$ 3
«Дене мәдениеті мен спорт ілімі және әдістемесінің» негізгі пән ұғымы деп
E) Дене, мәдениеті
$$$ 4
Дене дамуының сыртқы сандық көрсеткіштері
A) Дененің саулығы
B) Бойы, дене салмағы
$$$ 5
Дене мәдениетінің ілімі мен әдістемесінің жалпы негіздері бөлімінде оқылады
C) Қозғалысқа үйрету мен дене сапаларын тәрбиелеу негіздері
$$$ 6
Дененің жетілу көрсеткіштері
A) Дене сапаларының жан-жақты дамуы
$$$ 7
Дене мәдениеті қызметіндегі оның өзіне тән қасиеті
C) Қоғамға қажетті қасиетті қанағаттандыру бағдары
$$$ 8
Дене мәдениетінің жалпы мәдениеттік қызметі
A) Нормативтік
$$$ 9
Дене мәдениетінің ерекше қызметі
C) Спорттық
$$$ 10
Дене мәдениетінің фондық бағыты
B) Жедел-реттеуші
$$$ 11
Дене мәдениетіндегі ірі бөлімдері
C) Сауықтыру-қалыпқа келтіру дене мәдениеті
$$$ 12
Өндірістік дене мәдениеті ұсынылған
A) Жұмыс кезіндегі физкультуралық үзіліс
$$$ 13
Қалыпқа келтіру-сауықтыру дене мәдениеті болып саналады
C) Бейімдеу дене мәдениеті
$$$ 14
Кәсіптік қолданбалы дене мәдениетіне жатады
B) Әскери-қолданбалы дене дайындығы
$$$ 15
Базалық дене дайындығын қамтамасыз ететін дене мәдениетінің түрлері
F) Оқушылар дене мәдениеті
$$$ 16
Спорт (кең ұғымда) бұл
F) Жарыс әрекетіне меншікті арнайы дайындығы
$$$ 17
Дене тәрбиесінің жүйесі сипатталмайды
G) Идеологиялық негіздермен
$$$ 18
Мемлекеттік тұрғыда дене жаттығуларымен міндетті сабақпен қамтамасыз етіледі
A) Мектепке дейінгі мекемелер мен мектепте
$$$ 19
Қоғамдағы дене тәрбиесінің міндеттері
F) Жалпы педагогикалық міндеттер
$$$ 20
Дене тәрбиесі жүйесіндегі жалпы әлеуметтік принципі
D) Адамды жан-жақты және үйлесімді дамыту принципі
$$$ 21
Дене тәрбиесін қоғамдық ұйымдастыру формалары
E) Спорттық клуб
$$$ 22
Дене тәрбиесі жүйесінің жұмыс істеу жағдайына жатады
F) Дене мәдениеті мен спорт жайында ғылыми-зерттеу жүйесінің мекемелері
$$$ 23
Дене тәрбиесінің принципіне жатады
C) Дене тәрбиесінің арнайы принциптері
$$$ 24
Жалпы әдістемелік принциптеріне жатады
A) Саналылық пен белсенділік принципі
$$$ 25
Дене тәрбиесінің арнайы заңдылықтарын білдіретін принциптер
A) Дене тәрбиесі процесінің үздіксіздік принципі
$$$ 26
Дене тәрбиесі сабағына саналы түрде мақсатты қарым қатынасы қалыптастырып ынталандыру
A) Қозғалыс әрекетін бағалау қажеттілігі
B) Қозғалыс әрететін өзінше талдау, қажеттілігі үшін
$$$ 27
Қажетті жүктемені анықтау критериіне жатады
B) Жаттыққандық көрсеткіші
H) Денсаулық көрсеткіштері
$$$ 28
Дене жүктемесіне қол жетерлігін қамтамасыз етудің әдістемелік жағдайы
B) Сабақтастық
C) Алдын-ала дайындық
$$$ 29
Дене тәрбиесіндегі қолданылатын көрнекілік түрлері
D) Дыбысты көрнекілік
E) Көру көрнекілігі
$$$ 30
Дене тәрбиесінің құралы бұл
A) Тренажерлар
B) Табиғаттың сауықтыру күші
D) Дене жаттығулары
$$$ 31
Дене тәрбиесі жаттығуларының әдіс-айласында бөлінеді
A) Әдіс-айланың басты бөлімі
B) Әдіс-айланың бөлшектері
$$$ 32
Дене жаттығуларының фазасы
A) Дайындық фазасы
C) Қортынды фаза
$$$ 33
Дене тәрбиесі жаттығуының сипаты
A) Кинематикалық сипаттама
B) Динамикалық сипаттама
$$$ 34
Дене жаттығуларының кеңістіктегі сипаты
A) Кеңістіктегі дене мен оның бөлшектерінің қалпы
B) Қозғалыс бағыты мен амплитудасы
$$$ 35
Дене тәрбиесі жаттығуының әдіс-айласын бағалау мен критериі
A) Нәтижелілігі
B) Әдіс-айла эталонының параметріне дәл келуі
$$$ 36
Дене жаттығуларының тиімділік түрлері
A) Жақын арадағы тиімділік
F) Кумулятивті тиімділік
$$$ 37
Дене тәрбиесінің тәсілдеріне жатады
C) Сөзді қолдану тәсілі
D) Көрнекілік тәсілі
$$$ 38
Дене тәрбиесінің арнайы тәсілі
A) Қатаң шектелген жаттығулар тәсілі
B) Ойын тәсілі
$$$ 39
Қимыл қозғалысқа үйрету тәсілі
A) Жаттығуды тұтас-құрастыру тәсілі
B) Жаттығуды бөлшектеп құрастыру тәсілі
$$$ 40
Қатаң шектелген жаттығулар тәсілі
B) Жаттығулардың ауыспалы тәсілі
C) Аралас тәсілі
$$$ 41
Айналмалы жаттығу бағытының нұсқалары
B) Үзілісті жаттығуңды толық ұзілісті демалыс пен орындау түрі
C) Үзілісті жаттығуды күштеніп үзілісті демаласпен орындау түрі
$$$ 42
Жүктеме көлемінің сыртқы жағының көрсеткіші бойынша
B) Жаттығуды орындаудың жалпы уақыты
E) Жалпы қозғалыс саны
$$$ 43
Жүктеме қарқынының сыртқы жағының көрсеткіші бойынша
A) Бір көтеру салмағы
H) Қарқын
$$$ 44
Сабақ пен демалыс арасындағы арақашықтық
A) Толық емес
C) Қатты
$$$ 45
Қимыл қозғалыстарға үйрету кезеңі
A) Алғашқы үйрету
C) Бекіту мен жетілдіру
$$$ 46
Алғашқы үйрету сатысының міндетті
B) Әдіс-айла қимылының жаңа элементтерін үйрету
C) Әдіс-айланың теріс және дөрекілігін ескерту немесе болдырмау
$$$ 47
Терең оқыту сатысының міндеті
A) Қимыл-қозғалыс іскірлігін қалыптастыру
C) Өзін-өзі бақылаудың тиімділігін көтеру
$$$ 48
Бекіту мен жетілдіру сатысының міндеттері
F) Қозғалысты дағды мен іскерлік деңгейіне дейін жеткізу
H) Қимыл-қозғалыс әдісі мен дене сапалары-деңгейін жетілдірудің сәйкес келуін қамтамасыз ету
$$$ 49
Қозғалысқа үйретуде дайындық компонентпен сипаталады
A) Дененің дайындығы
F) Қозғалыс тәжрибесімен
$$$ 50
Қозғалыс іскерлігінің бірінші қатардағы үйретудегі сипаты
A) Жекеленген қимыл жасауда назар аударуды шоғырландыру
B) Қимыл нәтижелері мен параметрлерін стандартсыз салыстыру
$$$ 51
Алғашқы үйрету кезеңінде кездесетін қателер
A) Бұлшық еттің еріксіз зорлануы
B) Қозғалыстын жалпы бөгеліп қалуы
C) Қозғалыстын дәлсіздігі
$$$ 52
Қозғалыс дағдысының ерекше сипаты;
D) Қимылдың автоматты қозғалысы
F) Операцияның стереотивтігі
H) Бұзу факторларына тұрақтылығы
$$$ 53
Күш, жылдымдық, ептілік, төзімділік, иілгіштік бұл
A) Дене сапалары
B) Психормоторлық сапа
C) Қозғалыс сапасы
$$$ 54
Дене сапаларының жасаралық даму заңдылықтары
A) Гетерохронность
B) Бір келкі емес
H) Тасымалдау
$$$ 55
Дене сапаларының жасаралық кезеңіндегі қарқынды дамуы
A) Сезімтал
B) Сезгіштілік
C) Қолайлы
$$$ 56
Жылдамдық күш қабілетіне жатады
A) Жылдам күш
B) Старттық күш
C) Шапшаңдық алу күші
$$$ 57
Меншікті күш қабілетінің басқа сапалармен қосылуы
A) Ақырын күш
B) Ептілік күші
C) Күш төзімділігі
F) Жылдамдық-күш қабілеті
$$$ 58
Күшті дамытудағы негізгі құралға жатады
A) Сыртқы зорлану жаттығулары
B) Меншікті салмағымен зорлану жаттығулары
C) Изометркалық жаттығу
$$$ 59
Шапшаңдық қабілетінің қарапайым түрлерінде көрінуі
A) Жылдамдық реакциясында
B) Жеке қимыл шапшаңдығы
C) Қимыл жиілігі
$$$ 60
Жылдамдық қабілетін дамыту құралы
A) Жылдамдықтың кейбір компонентіне бағытталған әсері
B) Жылдамдықтың барлық компонентіне кешенді әсер ету
C) Ілеспелі әсер
$$$ 61
Жалпы төзімділікті дамытатын жаттығу құралдары
B) Орташа қарқынды зонада орындалатын жаттығулар
D) Ауыспалы қарқынды зонада орындалатын жаттығулар
H) Үлкен қарқынды зонада орындалатын жаттығулар
$$$ 62
Дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу жұмысының технологиясы
A) Тәрбиені ұйымдастыру стратегиясы
B) Тәрбиені ұйымдастыру техникасы
C) Тәрбиені ұйымдастыру тактикасы
$$$ 63
Дене тәрбиесі процесіндегі өнегелілік тәрбиесі
A) Моралдық сенімді қалыптастыру
B) Өнегелік сезімді дамыту
C) Іскерлік тәртібі мен дағдыға төселу
$$$ 64
Эстетикалық тәрбиенің міндеттері
A) Дене мәдениеті сферасындағы үйлесімді және эстетикалық сезімді тәрбиелеу
B) Адам қозғалысы мен дененің естетикалық бағасын тәрбиелеу
C) Әдімілікті бағалау мен іскерлікті табуды тәрбиелеу
$$$ 65
Ақыл-ой тәрбиесінің міндеттері
A) Ақыл-ой қабілетін дамыту
B) Өзін дамыту мен қажеттілікті дамытуды ынталандыру
C) Дене мәдениеті сферасында арнайы білімді байыту
$$$ 66
Еңбек тәрбиесінің міндндеттері
A) Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу
B) Дағды мен еңбек іскерлігінің элементтерін меңгеру
C) Еңбекке сапалы қарауды қалыптастыру
$$$ 67
Дене тәрбиесі процесінде еңбекке тәрбиелеу тәсілі
A) Еңбекке іс-тәжрибе арқылы үйрету
B) Еңбек нәтижесін бағалау, әңгімелесу
C) Хронометраж өткізу
$$$ 68
Сабақ түрлеріне сипаттама
A) Дидактикалық бағыт
B) Мұғалімнің басқарушы рөлі
C) Өлшемді жүктеме мен оқушылардың жұмысын қатаң шектеу
$$$ 69
Сабақтан тыс оқу түрі
A) Кішкентай
B) Үлкен
C) Жарыс
$$$ 70
Сабақтан тыс оқудың кіші формаларына сипаттама
A) Біршама тар бағытта
B) Онша үлкен емес жүктеме деңгейі мен азғана үзақтығы
C) Нашар көрсетілген құрлысы немесе жоқ болу
$$$ 71
Сабақ түрлерінің топтамасы
A) Дене тәрбиесінің мақсатты бағыты
B) Пән мазмұны бойынша
C) Негізгі жақтың мазмұны бойынша
$$$ 72
Жоспар түрлері
A) Перспективті
B) Ағымды
C) жедел
$$$ 73
Дене тәрбиесіндегі жалпы бақылау не үшін өткізіледі
A) Жылдық график – жоспарды дұрыс орындауын анықтау үшін
B) Жыл бойынша қойылған міндеттердің орындалу дәрежесін
C) Оқу процесіндегі кемшілік жетістікті анықтау
$$$ 74
Мектепке дейінгі балалардың дене мәдениетінің әлеуметтік педагогикалық маңызы
A) Жан-жақты дененің дамуына фундамент жасау
B) Денсаулықты нығайту
C) Қозғалыстың дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру
$$$ 75
Өте жас және мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесі құралдары
A) дене жаттығулары
B) Табиғаттың сауықтыру күші
C) Гигиеналық факторлар
$$$ 76
Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесінде қолданылатын дене жаттығуларының топтары
A) Гимнастика негіздері
B) Ойын
C) Жарыс жаттығуларының элементі
$$$ 77
Мектепке дейінгі балалардың негізгі гимнастикасына кіреді
A) Бір орында нәрселер және нәрсесіз орындалатын жалпы дамыту жаттығулары
B) Әртүрлі табиғи қозғалыстар
C) Саптық, би жаттығулары
$$$ 78
Мектепке дейінгі мекемелердегі дене жаттығуларының негізгі түрлері
A) Таңертеңгі гимнастика
B) Сабақ түрінде, қозғалмалы ойындар
C) Өз бетінше өткізілетін дене жаттығулары сабағы, физкультуралық мейрамдар
$$$ 79
Мектепке дейінгі балаларды денсаулығын жақсарту міндеттері
A) Сыртқы жағдайға қарсы тұру қарсылығын көтеріп, шынықтыру
B) Тұлғаны тиімді қалыптастырып, трек-қозғалыс аппаратын күшейту
C) Вегативті органдардың қызметі көтеруге көмектесу
$$$ 80
Мектепке дейінгі балалардың жас айырмашылығы
B) Жетілмеген
C) Табиғаттың сыртқы факторына қарсылығының төмендеуі
D) Сыртқы ортаның қолайсыз факторына қарсы тұруы
$$$ 81
Мектеп жасындағы баланың дене тәрбиесі міндеттері
A) Білім беру
B) Сауықтыру
C) Тәрбиелеу
$$$ 82
Мектеп жасындағы балалар дене тәрбиесінің білім беру міндеттері
A) Өмірге керекті қозғалыс іскерлігі мен дағдыларды жетілдіріп қалыптастыру
B) Дене мәдениеті аумағында керекті білімді қалыптастыру
C) Қозғалыс әдіс-айласының негізін үйрету
$$$ 83
Мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесіндегі сауықтыру міндеттері
D) Денені шынықтыру
E) Дененің қабілеттерін тәрбиелеу
F) Денені дұрыс дамытуға жәрдемдесу
$$$ 84
Мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу міндеттері
E) Дененің қабілеттерін өзбетінше тәрбиелеуді үйрету
F) Жоғарғы құлықтылық сапасын тәрбиелеу
G) Ерік-морал сапаларын тәрбиелеу
$$$ 85
Мектептегі дене мәдениеті бағдарламасының базалық компоненттерінің құралы
A) Қозғалмалы және спорттық ойындар
B) Жеңіл атлетика мен гимнастика
C) Жүзу мен шаңғы дайындығы
$$$ 86
Дене мәдениеті сабағының құрлысы
B) Элементтері
C) Компоненттері
E) Негізі
$$$ 87
Дене мәдениеті сабағының компоненті
A) Оқу материалдары
B) Мұғалімнің бақылауы
C) Оқушының оқу-тану жұмысы
$$$ 88
Сабақтың дайындық бөлімінің әдістемелік міндеттері
A) Бұлшық ет жұмысына дене қызметінің дайындығын қамтамасыз ету
B) Оқушылардың сабаққа көңіл-күй мен ұйымдастырушылықты қамтамасыз ету
C) Көңіл күйді көтеріп, назарын активтендіру
$$$ 89
Дене тәрбиесі сабағының негізгі бөлімінің әдістемелік міндеттері
A) Жанадан қимыл-қозғалыс пен оның элементтерін үйрету
B) Қимыл іскерлігі мен дағдысын жетілдіру мен бекіту
C) Бақылау жаттығуларын нәтижеге қабылдау
$$$ 90
Сабақтың дайындық бөлігініің мазмұны
B) Саптық жаттығулар
C) Жүру, жүгіру
G) Арнайы жаттығуларды негізгі бөлімнің мақсатына сай орындау
$$$ 91
Дене мәдениеті сабағының негізгі бөліміндегі мазмұның құрайды
A) Қимыл-қозғалысқа үйрету жаттығулары
B) Қимыл-қозғалысты бекіту жаттығулары
C) Бақылау жаттығулары
$$$ 92
Дене мәдениеті сабағының аяқтау бөлімінің мазмұны
D) Назар аударуға берілетін жаттығулар
E) Босаңсу жаттығулары
F) Назар аударуға берілетін жаттығулар
$$$ 93
Хронометраж - дене мәдениеті сабағын бағалау мен анықтауда қолданылады
A) Сабақтағы оқушылардың белсенділігін
B) Сабақтың моторлық тығыздығын
C) Сабақ бөлімдерінің моторлық тығыздығын
G) Тосу мен демалысқа кеткен уақытты анықтау
$$$ 94
Дене мәдениеті сабағының білім беру бағыты
A) Жаңа материалдарды үйрету сабағы
B) Үйретілген материалдарды жетілдіру сабағы
C) Аралас сабақ
$$$ 95
Сабақтағы оқушылар жұмысын ұйымдастыру тәсілі
A) Фронталды
C) Айналмалы
G) Топты
$$$ 96
Төменгі сынып оқушыларының дене тәрбиесі сабағанда өткізілмейді
D) Зорланумен байланысты жаттығулар
E) Статикалық жаттығулар
F) Шапшаңдықты-төзімділікті дамыту жаттығуларды
$$$ 97
Төменгі сынып оқушыларының дене тәрбиесі сабағын өткізуде бірінші ретте көңіл аудару
A) Координациялық қабілетіне
B) Шапшаңдық қабілетіне
C) Иілгіштігіне
$$$ 98
Бастауыш мектептерде дене мәдениеті сабағында қозғалысқа үйрету тәсілі
B) Тұтас-құрылымды жаттығулар тәсілі
F) Бөлшектеу тәсілі
G) Дидактикалық айту
$$$ 99
Бастапқы сынып оқушыларының дене сапаларын тәрбиелеу тәсілі
C) Бөлшектеу жаттығулар тәсілі
D) Ойын тәсілі
E) Айналмалы жаттығулар тәсілі
$$$ 100
Бастапқы сынып оқушыларын күн кестесіндегі дене жаттығулары сабағының түрлері
A) дене мәдениеті сабағы
B) Сабаққа дейінгі гимнастика
C) Сабақ кезіндегі «үзіліс сәті»
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com