Дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша пәнді оқыту әдістемесі

 

$$$ 1

Дене мәдениеті мен спорт ілімі әдістемесіне жатады

A) Дене мәдениеті және спорт саласындағы методологиялық негіздегі педагогикалық зерттеулер

$$$ 2

Дене тәрбиесі – бұл арнайы ұйымдастырылған педагогикалық процес, бағыты

A) Қозғалыс қимылдарын меңгеру

$$$ 3

«Дене мәдениеті мен спорт ілімі және әдістемесінің» негізгі пән ұғымы деп

E) Дене, мәдениеті

$$$ 4

Дене дамуының сыртқы сандық көрсеткіштері

A) Дененің саулығы

B) Бойы, дене салмағы

$$$ 5

Дене мәдениетінің ілімі мен әдістемесінің жалпы негіздері бөлімінде оқылады

C) Қозғалысқа үйрету мен дене сапаларын тәрбиелеу негіздері

$$$ 6

Дененің жетілу көрсеткіштері

A) Дене сапаларының жан-жақты дамуы

$$$ 7

Дене мәдениеті қызметіндегі оның өзіне тән қасиеті

C) Қоғамға қажетті қасиетті қанағаттандыру бағдары

$$$ 8

Дене мәдениетінің жалпы мәдениеттік қызметі

A) Нормативтік

$$$ 9

Дене мәдениетінің ерекше қызметі

C) Спорттық

$$$ 10

Дене мәдениетінің фондық бағыты

B) Жедел-реттеуші

$$$ 11

Дене мәдениетіндегі ірі бөлімдері

C) Сауықтыру-қалыпқа келтіру дене мәдениеті

$$$ 12

Өндірістік дене мәдениеті ұсынылған

A) Жұмыс кезіндегі физкультуралық үзіліс

$$$ 13

Қалыпқа келтіру-сауықтыру дене мәдениеті болып саналады

C) Бейімдеу дене мәдениеті

$$$ 14

Кәсіптік қолданбалы дене мәдениетіне жатады

B) Әскери-қолданбалы дене дайындығы

$$$ 15

Базалық дене дайындығын қамтамасыз ететін дене мәдениетінің түрлері

F) Оқушылар дене мәдениеті

$$$ 16

Спорт (кең ұғымда) бұл

F) Жарыс әрекетіне меншікті арнайы дайындығы

$$$ 17

Дене тәрбиесінің жүйесі сипатталмайды

G) Идеологиялық негіздермен

$$$ 18

Мемлекеттік тұрғыда дене жаттығуларымен міндетті сабақпен қамтамасыз етіледі

A) Мектепке дейінгі мекемелер мен мектепте

$$$ 19

Қоғамдағы дене тәрбиесінің міндеттері

F) Жалпы педагогикалық міндеттер

$$$ 20

Дене тәрбиесі жүйесіндегі жалпы әлеуметтік принципі

D) Адамды жан-жақты және үйлесімді дамыту принципі

$$$ 21

Дене тәрбиесін қоғамдық ұйымдастыру формалары

E) Спорттық клуб

$$$ 22

Дене тәрбиесі жүйесінің жұмыс істеу жағдайына жатады

F) Дене мәдениеті мен спорт жайында ғылыми-зерттеу жүйесінің мекемелері

$$$ 23

Дене тәрбиесінің принципіне жатады

C) Дене тәрбиесінің арнайы принциптері

$$$ 24

Жалпы әдістемелік принциптеріне жатады

A) Саналылық пен белсенділік принципі

$$$ 25

Дене тәрбиесінің арнайы заңдылықтарын білдіретін принциптер

A) Дене тәрбиесі процесінің үздіксіздік принципі

$$$ 26

Дене тәрбиесі сабағына саналы түрде мақсатты қарым қатынасы қалыптастырып ынталандыру

A) Қозғалыс әрекетін бағалау қажеттілігі

B) Қозғалыс әрететін өзінше талдау, қажеттілігі үшін

$$$ 27

Қажетті жүктемені анықтау критериіне жатады

B) Жаттыққандық көрсеткіші

H) Денсаулық көрсеткіштері

$$$ 28

Дене жүктемесіне қол жетерлігін қамтамасыз етудің әдістемелік жағдайы

B) Сабақтастық

C) Алдын-ала дайындық

$$$ 29

Дене тәрбиесіндегі қолданылатын көрнекілік түрлері

D) Дыбысты көрнекілік

E) Көру көрнекілігі

$$$ 30

Дене тәрбиесінің құралы бұл

A) Тренажерлар

B) Табиғаттың сауықтыру күші

D) Дене жаттығулары

$$$ 31

Дене тәрбиесі жаттығуларының әдіс-айласында бөлінеді

A) Әдіс-айланың басты бөлімі

B) Әдіс-айланың бөлшектері

$$$ 32

Дене жаттығуларының фазасы

A) Дайындық фазасы

C) Қортынды фаза

$$$ 33

Дене тәрбиесі жаттығуының сипаты

A) Кинематикалық сипаттама

B) Динамикалық сипаттама

$$$ 34

Дене жаттығуларының кеңістіктегі сипаты

A) Кеңістіктегі дене мен оның бөлшектерінің қалпы

B) Қозғалыс бағыты мен амплитудасы

$$$ 35

Дене тәрбиесі жаттығуының әдіс-айласын бағалау мен критериі

A) Нәтижелілігі

B) Әдіс-айла эталонының параметріне дәл келуі

$$$ 36

Дене жаттығуларының тиімділік түрлері

A) Жақын арадағы тиімділік

F) Кумулятивті тиімділік

$$$ 37

Дене тәрбиесінің тәсілдеріне жатады

C) Сөзді қолдану тәсілі

D) Көрнекілік тәсілі

$$$ 38

Дене тәрбиесінің арнайы тәсілі

A) Қатаң шектелген жаттығулар тәсілі

B) Ойын тәсілі

$$$ 39

Қимыл қозғалысқа үйрету тәсілі

A) Жаттығуды тұтас-құрастыру тәсілі

B) Жаттығуды бөлшектеп құрастыру тәсілі

$$$ 40

Қатаң шектелген жаттығулар тәсілі

B) Жаттығулардың ауыспалы тәсілі

C) Аралас тәсілі

$$$ 41

Айналмалы жаттығу бағытының нұсқалары

B) Үзілісті жаттығуңды толық ұзілісті демалыс пен орындау түрі

C) Үзілісті жаттығуды күштеніп үзілісті демаласпен орындау түрі

$$$ 42

Жүктеме көлемінің сыртқы жағының көрсеткіші бойынша

B) Жаттығуды орындаудың жалпы уақыты

E) Жалпы қозғалыс саны

$$$ 43

Жүктеме қарқынының сыртқы жағының көрсеткіші бойынша

A) Бір көтеру салмағы

H) Қарқын

$$$ 44

Сабақ пен демалыс арасындағы арақашықтық

A) Толық емес

C) Қатты

$$$ 45

Қимыл қозғалыстарға үйрету кезеңі

A) Алғашқы үйрету

C) Бекіту мен жетілдіру

$$$ 46

Алғашқы үйрету сатысының міндетті

B) Әдіс-айла қимылының жаңа элементтерін үйрету

C) Әдіс-айланың теріс және дөрекілігін ескерту немесе болдырмау

$$$ 47

Терең оқыту сатысының міндеті

A) Қимыл-қозғалыс іскірлігін қалыптастыру

C) Өзін-өзі бақылаудың тиімділігін көтеру

$$$ 48

Бекіту мен жетілдіру сатысының міндеттері

F) Қозғалысты дағды мен іскерлік деңгейіне дейін жеткізу

H) Қимыл-қозғалыс әдісі мен дене сапалары-деңгейін жетілдірудің сәйкес келуін қамтамасыз ету

$$$ 49

Қозғалысқа үйретуде дайындық компонентпен сипаталады

A) Дененің дайындығы

F) Қозғалыс тәжрибесімен

$$$ 50

Қозғалыс іскерлігінің бірінші қатардағы үйретудегі сипаты

A) Жекеленген қимыл жасауда назар аударуды шоғырландыру

B) Қимыл нәтижелері мен параметрлерін стандартсыз салыстыру

$$$ 51

Алғашқы үйрету кезеңінде кездесетін қателер

A) Бұлшық еттің еріксіз зорлануы

B) Қозғалыстын жалпы бөгеліп қалуы

C) Қозғалыстын дәлсіздігі

$$$ 52

Қозғалыс дағдысының ерекше сипаты;

D) Қимылдың автоматты қозғалысы

F) Операцияның стереотивтігі

H) Бұзу факторларына тұрақтылығы

$$$ 53

Күш, жылдымдық, ептілік, төзімділік, иілгіштік бұл

A) Дене сапалары

B) Психормоторлық сапа

C) Қозғалыс сапасы

$$$ 54

Дене сапаларының жасаралық даму заңдылықтары

A) Гетерохронность

B) Бір келкі емес

H) Тасымалдау

$$$ 55

Дене сапаларының жасаралық кезеңіндегі қарқынды дамуы

A) Сезімтал

B) Сезгіштілік

C) Қолайлы

$$$ 56

Жылдамдық күш қабілетіне жатады

A) Жылдам күш

B) Старттық күш

C) Шапшаңдық алу күші

$$$ 57

Меншікті күш қабілетінің басқа сапалармен қосылуы

A) Ақырын күш

B) Ептілік күші

C) Күш төзімділігі

F) Жылдамдық-күш қабілеті

$$$ 58

Күшті дамытудағы негізгі құралға жатады

A) Сыртқы зорлану жаттығулары

B) Меншікті салмағымен зорлану жаттығулары

C) Изометркалық жаттығу

$$$ 59

Шапшаңдық қабілетінің қарапайым түрлерінде көрінуі

A) Жылдамдық реакциясында

B) Жеке қимыл шапшаңдығы

C) Қимыл жиілігі

$$$ 60

Жылдамдық қабілетін дамыту құралы

A) Жылдамдықтың кейбір компонентіне бағытталған әсері

B) Жылдамдықтың барлық компонентіне кешенді әсер ету

C) Ілеспелі әсер

$$$ 61

Жалпы төзімділікті дамытатын жаттығу құралдары

B) Орташа қарқынды зонада орындалатын жаттығулар

D) Ауыспалы қарқынды зонада орындалатын жаттығулар

H) Үлкен қарқынды зонада орындалатын жаттығулар

$$$ 62

Дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу жұмысының технологиясы

A) Тәрбиені ұйымдастыру стратегиясы

B) Тәрбиені ұйымдастыру техникасы

C) Тәрбиені ұйымдастыру тактикасы

$$$ 63

Дене тәрбиесі процесіндегі өнегелілік тәрбиесі

A) Моралдық сенімді қалыптастыру

B) Өнегелік сезімді дамыту

C) Іскерлік тәртібі мен дағдыға төселу

$$$ 64

Эстетикалық тәрбиенің міндеттері

A) Дене мәдениеті сферасындағы үйлесімді және эстетикалық сезімді тәрбиелеу

B) Адам қозғалысы мен дененің естетикалық бағасын тәрбиелеу

C) Әдімілікті бағалау мен іскерлікті табуды тәрбиелеу

$$$ 65

Ақыл-ой тәрбиесінің міндеттері

A) Ақыл-ой қабілетін дамыту

B) Өзін дамыту мен қажеттілікті дамытуды ынталандыру

C) Дене мәдениеті сферасында арнайы білімді байыту

$$$ 66

Еңбек тәрбиесінің міндндеттері

A) Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу

B) Дағды мен еңбек іскерлігінің элементтерін меңгеру

C) Еңбекке сапалы қарауды қалыптастыру

$$$ 67

Дене тәрбиесі процесінде еңбекке тәрбиелеу тәсілі

A) Еңбекке іс-тәжрибе арқылы үйрету

B) Еңбек нәтижесін бағалау, әңгімелесу

C) Хронометраж өткізу

$$$ 68

Сабақ түрлеріне сипаттама

A) Дидактикалық бағыт

B) Мұғалімнің басқарушы рөлі

C) Өлшемді жүктеме мен оқушылардың жұмысын қатаң шектеу

$$$ 69

Сабақтан тыс оқу түрі

A) Кішкентай

B) Үлкен

C) Жарыс

$$$ 70

Сабақтан тыс оқудың кіші формаларына сипаттама

A) Біршама тар бағытта

B) Онша үлкен емес жүктеме деңгейі мен азғана үзақтығы

C) Нашар көрсетілген құрлысы немесе жоқ болу

$$$ 71

Сабақ түрлерінің топтамасы

A) Дене тәрбиесінің мақсатты бағыты

B) Пән мазмұны бойынша

C) Негізгі жақтың мазмұны бойынша

$$$ 72

Жоспар түрлері

A) Перспективті

B) Ағымды

C) жедел

$$$ 73

Дене тәрбиесіндегі жалпы бақылау не үшін өткізіледі

A) Жылдық график – жоспарды дұрыс орындауын анықтау үшін

B) Жыл бойынша қойылған міндеттердің орындалу дәрежесін

C) Оқу процесіндегі кемшілік жетістікті анықтау

$$$ 74

Мектепке дейінгі балалардың дене мәдениетінің әлеуметтік педагогикалық маңызы

A) Жан-жақты дененің дамуына фундамент жасау

B) Денсаулықты нығайту

C) Қозғалыстың дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру

$$$ 75

Өте жас және мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесі құралдары

A) дене жаттығулары

B) Табиғаттың сауықтыру күші

C) Гигиеналық факторлар

$$$ 76

Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесінде қолданылатын дене жаттығуларының топтары

A) Гимнастика негіздері

B) Ойын

C) Жарыс жаттығуларының элементі

$$$ 77

Мектепке дейінгі балалардың негізгі гимнастикасына кіреді

A) Бір орында нәрселер және нәрсесіз орындалатын жалпы дамыту жаттығулары

B) Әртүрлі табиғи қозғалыстар

C) Саптық, би жаттығулары

$$$ 78

Мектепке дейінгі мекемелердегі дене жаттығуларының негізгі түрлері

A) Таңертеңгі гимнастика

B) Сабақ түрінде, қозғалмалы ойындар

C) Өз бетінше өткізілетін дене жаттығулары сабағы, физкультуралық мейрамдар

$$$ 79

Мектепке дейінгі балаларды денсаулығын жақсарту міндеттері

A) Сыртқы жағдайға қарсы тұру қарсылығын көтеріп, шынықтыру

B) Тұлғаны тиімді қалыптастырып, трек-қозғалыс аппаратын күшейту

C) Вегативті органдардың қызметі көтеруге көмектесу

$$$ 80

Мектепке дейінгі балалардың жас айырмашылығы

B) Жетілмеген

C) Табиғаттың сыртқы факторына қарсылығының төмендеуі

D) Сыртқы ортаның қолайсыз факторына қарсы тұруы

$$$ 81

Мектеп жасындағы баланың дене тәрбиесі міндеттері

A) Білім беру

B) Сауықтыру

C) Тәрбиелеу

$$$ 82

Мектеп жасындағы балалар дене тәрбиесінің білім беру міндеттері

A) Өмірге керекті қозғалыс іскерлігі мен дағдыларды жетілдіріп қалыптастыру

B) Дене мәдениеті аумағында керекті білімді қалыптастыру

C) Қозғалыс әдіс-айласының негізін үйрету

$$$ 83

Мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесіндегі сауықтыру міндеттері

D) Денені шынықтыру

E) Дененің қабілеттерін тәрбиелеу

F) Денені дұрыс дамытуға жәрдемдесу

$$$ 84

Мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу міндеттері

E) Дененің қабілеттерін өзбетінше тәрбиелеуді үйрету

F) Жоғарғы құлықтылық сапасын тәрбиелеу

G) Ерік-морал сапаларын тәрбиелеу

$$$ 85

Мектептегі дене мәдениеті бағдарламасының базалық компоненттерінің құралы

A) Қозғалмалы және спорттық ойындар

B) Жеңіл атлетика мен гимнастика

C) Жүзу мен шаңғы дайындығы

$$$ 86

Дене мәдениеті сабағының құрлысы

B) Элементтері

C) Компоненттері

E) Негізі

$$$ 87

Дене мәдениеті сабағының компоненті

A) Оқу материалдары

B) Мұғалімнің бақылауы

C) Оқушының оқу-тану жұмысы

$$$ 88

Сабақтың дайындық бөлімінің әдістемелік міндеттері

A) Бұлшық ет жұмысына дене қызметінің дайындығын қамтамасыз ету

B) Оқушылардың сабаққа көңіл-күй мен ұйымдастырушылықты қамтамасыз ету

C) Көңіл күйді көтеріп, назарын активтендіру

$$$ 89

Дене тәрбиесі сабағының негізгі бөлімінің әдістемелік міндеттері

A) Жанадан қимыл-қозғалыс пен оның элементтерін үйрету

B) Қимыл іскерлігі мен дағдысын жетілдіру мен бекіту

C) Бақылау жаттығуларын нәтижеге қабылдау

$$$ 90

Сабақтың дайындық бөлігініің мазмұны

B) Саптық жаттығулар

C) Жүру, жүгіру

G) Арнайы жаттығуларды негізгі бөлімнің мақсатына сай орындау

$$$ 91

Дене мәдениеті сабағының негізгі бөліміндегі мазмұның құрайды

A) Қимыл-қозғалысқа үйрету жаттығулары

B) Қимыл-қозғалысты бекіту жаттығулары

C) Бақылау жаттығулары

$$$ 92

Дене мәдениеті сабағының аяқтау бөлімінің мазмұны

D) Назар аударуға берілетін жаттығулар

E) Босаңсу жаттығулары

F) Назар аударуға берілетін жаттығулар

$$$ 93

Хронометраж  - дене мәдениеті сабағын бағалау мен анықтауда қолданылады

A) Сабақтағы оқушылардың белсенділігін

B) Сабақтың моторлық тығыздығын

C) Сабақ бөлімдерінің моторлық тығыздығын

G) Тосу мен демалысқа кеткен уақытты анықтау

$$$ 94

Дене мәдениеті сабағының білім беру бағыты

A) Жаңа материалдарды үйрету сабағы

B) Үйретілген материалдарды жетілдіру сабағы

C) Аралас сабақ

$$$ 95

Сабақтағы оқушылар жұмысын ұйымдастыру тәсілі

A) Фронталды

C) Айналмалы

G) Топты

$$$ 96

Төменгі сынып оқушыларының дене тәрбиесі сабағанда өткізілмейді

D) Зорланумен байланысты жаттығулар

E) Статикалық жаттығулар

F) Шапшаңдықты-төзімділікті дамыту жаттығуларды

$$$ 97

Төменгі сынып оқушыларының дене тәрбиесі сабағын өткізуде бірінші ретте көңіл аудару

A) Координациялық қабілетіне

B) Шапшаңдық қабілетіне

C) Иілгіштігіне

$$$ 98

Бастауыш мектептерде дене мәдениеті сабағында қозғалысқа үйрету тәсілі

B) Тұтас-құрылымды жаттығулар тәсілі

F) Бөлшектеу тәсілі

G) Дидактикалық айту

$$$ 99

Бастапқы сынып оқушыларының дене сапаларын тәрбиелеу тәсілі

C) Бөлшектеу жаттығулар тәсілі

D) Ойын тәсілі

E) Айналмалы жаттығулар тәсілі

$$$ 100

Бастапқы сынып оқушыларын күн кестесіндегі дене жаттығулары сабағының түрлері

A) дене мәдениеті сабағы

B) Сабаққа дейінгі гимнастика

C) Сабақ кезіндегі «үзіліс сәті»