$$$01

Жасөспірімдердің дене дамуының және өсулерінің жас ерекшеліктері:

A)  II жыныстық жетілу сатысының басталуы

B) Өсудің екінші кезегі

C) Екінші жыныстық белгілерінің дамуы

 

$$$02

Қаңқа бұлшықеттерініңфункциясы:

E) Локомоторлық

F) Дененің ауысуы

G) Қалыпты сақтау

 

$$$03

Жүре пайда болған рефлекстер:

B) Шартты

F) Өмір сұру барысында пайда болған

G) Жеке рефлекстер

 

$$$04

Төменгі мектеп жасындағы балалардың дене дамуының және өсуінің жас ерекшелітері:

E) Сүт тістерінің тұрақты тістерге ауысуы жалғасады

F) Дене бітімінің жеке-типологиялық ерекшелітері ақырын байқалады

G) Омыртқа жотасының иірімдерінің қалыптасуы аяқталады

 

$$$05

Даму деген түсінікті үш негізгі процесс құрайды:

D) Өсу-клеткалардың санының ұлғаюы

F) Мүшелердің және ұлпалардың дифференциясы

H) Сапалық өзгерістер немесе қалыптасу

 

$$$06

Жыныстық жетілу сатысының басқаша аталуы:

A) Пубертатты кезең

E) Жас шамасындағы қиын кезең

G) Ауыспалы кезең

 

$$$07

Адам ағзасындағы пубертатты кезең сипатталады:

D) Гормоналды балансының өзгеруімен

E) Ішкі секреция бездерінің жетілуі

F) Ішкі секреция бездерінің қайта құрылуы

 

$$$01

Ми қыртысының астыңғы құрылымдық қабатының тежегiштік әсерлерi күшейетін жас:

A) 10 жас

E) 11 жас

G) 12 жас

 

$$$02

Қозғыш ұлпалардың тітіркену қасиетіне тән ерекшеліктері:

A) Қозғыштық

F) Электрлік үдеріс

G) Химиялық үдеріс

 

$$$03

Терiде рецепторлардың үлкен саны орналасқан:

A) Ауру сезгіш

E) Температуралық

H) Жанасу

 

$$$04

Гипофиздан бөлініп шығатын гормондар:

B) Пролактин

F) Кортикотропин

G) Тиреотропин

 

$$$05

Балалар мишығының атқаратын қызметі:

A ) Күрделi қозғаушы кесiмдердi үйлестiру

F ) Қаңқалы бұлшықеттердiң тонусын реттейдi

G ) Дене тұрысы реакциясы

 

$$$06

Нейрондардың негізгі қызметіне жататындар:

A) Рецепторлық

F) Өзге нейрондарға тасымалдау

G) Жұмысшы мүшеге тасымалдау

 

$$$07

Синоптикалық көпiршiктердің құрамында бар арнаулы заттар:

C) Медиатор

F) Ацетилхолин

G) Адреналин

 

$$$08

Парасимпатикалық жүйке жүйесінің қызметі:

B) Ағзаның  жұмсалған ресурстарын қалпына келтiруiне мүмкiндiк туғызады

F) Кеңірдек тарамын тарылтады

G) Жүрек қызметiн баяулатады

 

$$$01

Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балардың жүйке жүйесіне тән:

А) Жоғары қозғыштық

B) Тежегiш үдерістерінің әлсiздiгі

С) Қимыл-қозғалыстың жеткiлiксiз үйлесiмдiлiгі

 

$$$02

Жоғары жүйке әрекетiнiң пубертаттық кезеңi сипатталады:

A) Ми қыртысының тежегiш әсерінің әлсiреумен

B) Барлық ми қыртысы бойымен мықты қозғыштығымен

C) Эмоционалды реакциялардың күшеюімен

 

$$$03

13 жастағы жасөспiрiмдерде қабiлеттiлiк айтарлықтай жақсарады:

A) Ақпаратты қайта өңдеуiне

B) Шапшаң шешiм қабылдауға

C) Тактикалық ойлау тиiмдiлігінің жоғарылауына

 

$$$04

Қыз балаларда жыныстық жетілу кезеңіне кіру өлшеміне байланысты ми үдерісінің бірқалыпты жақсаруы бұзылатын жас:

F) 11 жас

G) 12 жас

H) 13 жас

 

$$$05

Ер балаларда жыныстық жетілу кезеңіне кіру өлшеміне байланысты ми үдерісінің бірқалыпты жақсаруы бұзылатын жас:

F) 13 жас

G) 14 жас

H) 15 жас

 

$$$06

Орта мектеп жасында жоғарғы деңгейге жететін жоғарғы жүйке әрекеті:

A) Орталық жүйке жүйесi

C) Сенсор жүйесінің жетілуінің аяқталуы

H) ЖЖӘ-нің дара ерекшеліктерінің қалыптасуы

 

$$$07

Өтпелi кезең уақытында жасөспiрiмнiң мiнез-құлығында байқалады:

D) Тұрақсыздық

F) Дәлелсіздік

H) Агрессиялық

 

$$$08

Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың жоғарғы жүйке әрекеті сипатталады:

A) Жеке шартты рефлекстердің баяу өндіруімен

D) Динамикалық стереотиптің баяу қалыптасуымен

F) Шартты рефлекстердің ерекше ауыр өзгеруімен

 

$$$01

Баланың есту мүшелері үш бөлімнен құралған:

А) Сыртқы

С) Ішкі

Е) Ортаңғы

 

$$$02

Есту рецепторлар орналасады:

А) Самай сүйегінде

С) Самай сүйегінің пирамидасында

Е)  Ішкі құлақтың ұлуында

 

$$$03

Ортаңғы құлақта өз арасында бір-бірімен байланысқан есту сүйектері:

B) Ортаңғы құлақтың балғаша сүйегі

Е) Ортаңғы құлақтың төсше сүйегі

G) Ортаңғы құлақтың үзеңгі сүйегі

 

$$$04

Балалардың сүйек лабиринті үш бөлімнен тұрады:

А) Кіре беріс

В) Ұлу

С) Жартылай шеңбер арналары

 

$$$05

Адамның құлағы еститіндей ең төменгі дыбыс:

F) 12-24 Гц

G) 13-24 Гц

H) 14-24 Гц

 

$$$06

Көру сенсорлық жүйенің функционалды түрде жетілуі: 

F) 10 жаста

G) 11 жаста

H) 12 жаста

 

$$$01

Ішкі секрециялық бездеріне тән емес қасиеттер:

D) Фагоцитоз

F) Газ алмасу

G) Қанның ұюына қатысуы

 

$$$02

Бүйрекүсті бездері өзінің қызметіне байланысты бөлінеді:

А) Минералокортикоидтар

B) Глюкокортикоидтар   

С) Жыныстық гормондар

 

$$$03

Жыныстық гормондарға жатады:

F) Андрогены

G) Тестостерон

H) Эстрогендер

 

$$$04

Қалқанша безінің жоғары деңгейдегі белсенділігі жыныстық жетілу сатысында әкелуі немесе ауысуға мүмкін:

C) гипертиреозға

E) жоғары деңгейдегі қозғыштыққа әкеледі

G) ұйқының қашуына

 

$$$05

Жасөспірімнің пубертатты кезеңдегі гипофиздің жас ерекшеліктері:

A) Гипофиздің жас ерекшелік инволюциясы

B) Гипофиздің гипоталамусқа тежеу әсерінің төмендеуі

C) Соматотропты гормонның қанға шығуы

 

$$$06

Жыныстық жетілу сатысында барлық эндокриндік жүйелерінің қызметі  бүкіл мүшелер мен жүйелердің түбегейлі өзгеруіне себеп болады, бүл уақытша өзгерістерге жатады:

C) Координацияның бұзылуы

E) Ақыл-ой жұмыс қабілеттілікті төмендетеді

G) Дене жұмыс қабілеттілікті төмендетеді

 

$$$01

6 жастағы баланың систола қан қысымының деңгейi:

С) 95-105 мм.сын.бағ.

Е) 96-102 мм.сын.бағ.

H) 98-103 мм.сын.бағ.

 

$$$02

Балалар өкпесінің өмір сүру сыйымдылығы байланысты:

A) Жынысқа

B) Дене мәдениті мен спортпен шұғылданғанға

H) Жасқа

 

$$$03

9-10 жастағы ер балалардың қан қысымының орташа шамасы:

A) 105/61 мм.сын.бағ.

B) 104-/62 мм.сын.бағ.

E) 106/62 мм.сын.бағ.

 

$$$04

Бастауыш мектеп жасындағылардың тыныс алу мүшелерiнiң жас ерекшелiктерi:

A) Тыныс алудағы жыныстық өзгешеліктер

B) Тыныстық жиілігі минутына 20-22 рет

C) Тыныс алудың минуттық көлемі 4000-4300мл.

 

$$$05

Жасөспірімдерде тыныс алудың минуттық көлемі:

A) 4000мл-ден басталады

B) Ересектермен бірдей

H) 4800-5000 мл басталады

 

$$$06

Жоғарғы сынып оқушыларының қан айналым жүйесінің уақыты:

A) 20с.

C) 21с.

G) 22с.

 

$$$07

Орта және жоғарғы сынып оқушыларының жүрек пішінінің ұлғаюы:

A) 130-150 мл

C) 130-140 мл

G) 130-145 мл

 

$$$08

Несеп түзiлудiң функционалдық жетiлу процестерiнің аяқталуы:

A) 12 жасқа қарай

D) 13 жасқа қарай

F) 14 жасқа қарай

 

$$$01

Ас корыту сөлдерінің концентрациясы ересек адамдардікіне жақындап, ас қорыту ферменттерінің белсенділігі максималды, ас қорыту сөлінің қышқылы жоғарлайды, асқазанда қорытылуы дамиды:

F) 13 жаста

G) 14 жаста

H) 15 жаста

 

$$$02

Жоғарғы сынып оқушыларының ағзасында майлардың қорытылуы құрайды:

F) 95%

G) 96%

H) 97%

 

$$$03

Орта сыныпта оқитын оқушылардың ағзасында жалпы тәуліктік шығынының көлемі құрайды:

F) 2500 кал.

G) 2600 кал.

H) 2700 кал.

 

$$$04

Жоғарғы сынып оқушыларының ағзасында жалпы тәуліктік шығынының көлемі құрайды:

F) 2800 кал.

G) 2850 кал.

H) 2900 кал.

 

$$$05

Жеткіншек жаста термореттеуші реакциялар қандай көрініс береді:

F) Эффектілігі бар (күшті әсер)

G) Қолайлы

H) Ересек адамдарға тән

 

$$$06

Ақуыздардың жалпы тәуліктік қажеттілігі төмен, орта және жоғарғы сынып жастағы балаларда құрайды:

D) 75-80г

E) 85-90г

F) 90-100г

 

$$$01

Омырқа жотасының қисаюы сипатталады:

D) Иық пен жауырынның ассиметриялықта болуы

F) Бүкірлік

G) Омыртқа жотасының қисаюымен

 

$$$02

Қиын пәндерге жатады:

D) Физика

F) Математика

G) Алгебра

 

$$$03

Омырқа жотасының қисаюы байқалған балаларда қосымша болу мүмкін:

D) Көздің нашар көруі

F) Тыныс алу жүйесінің аурулары

G) Жүйке, ас қорыту аурулары

 

$$$04

Омырқа жотасының қисаюының себептері:

D) Жиһаздардың дұрыс таңдамағанынан

F) Жазу кезінде баланың дұрыс отырмауы

G) Қимыл белсенділігінің жеткіліксіздігі

 

$$$05

Баланың жүйелі түрде оқуға дайын екендігі анықталады:

A) Функционалды дайындығымен

B) Денсаулықтың денелік және психикалық деңгейімен

C) Мектеп өміріне бейімделу корының деңгейімен

 

$$$06

Балалар мектепке келгенде бойларында қанда да бір болмасын аурулар болады, көбінесе созылмалы, бұл мектеп проблемаларының кешені. Осының бәрі  жүйенің түпкілікті жетілдіруін қажет етеді:

A) Баланы дамыту

B) Баланың психофизиологиялық жағдайына коррекция жасау

C) Баланың психофизиологиялық жағдайын қорғау

 

$$$01

Гипокинецияның пайда болуы оқушы ағзасында бірқатар өзгерістер туғызуы мүмкін:

А) Күн тәртібінде тапшылық

D) Мектептегі жоғары оқу жүктемесі

F) Дене белсенділігінің болмауы

 

$$$02

Күндізгі уақытта артық мөлшердегі көмірсулар мен майлармен гипокинезияда шектен тыс тамақтану әкеліп соғады:

А) Артық салмаққа

С) Семіздікке

Е) Қозғалыс белсенділігінің азаюына

 

$$$03

Дұрыс дене жаттығулары оң әсер етеді:

А) Бұлшықет дамуына

С) Байлаулар мен буындарға

G) Сүйек құрылғысына

 

$$$04

7 жасқа дейін құрылған қозғалыс қабілеттері мен қалыптасулары қажет:

B) Ол қабілеттерді мектепте одан әрі жетілдіру үшін

D) Неғұрлым күрделі қозғалыстарды үйренуді жеңілдетеді

F) Болашақта спорттан жоғары нәтижелоерге жету үшін

 

$$$05

Мектепке дейінгі жаста негізгі назар бөлінуі тиіс:

А) Ептілікке

С) Шапшаңдыққа

G) Икемділік пен тепе-теңділікке

 

$$$06

Дененің икемділігі мына жағдайлаға байланысты:

B) Омыртқаға

D) Буындар мен байламдарға

F) Бұлшық ет икемділігіне

 

$$$07

Балалар мен жасөспірімдердің қозғалыссыздығын ушықтырады:

А) Жұмыс үстелінде отыру ұстанымы

B) Телебағдарламалар көру

С) Компьютерлік ойындар

 

$$$08

Циклді жаттығулардың ішіннен үздік сауықтыру ісер беретіндері:

D) Шаңғы және велосипед серуендері

Е) Жүзу

F) Жаяу жүру және жеңіл жүгіру

 

$$$09

Бастауыш мектеп жасындағы балалардың қозғалыс белсенділігі басталатын гигиеналық нормалар:

B) 15 мың қадам

C) 18 мың қадам

D) 20 мың қадам

 

$$$01

Бастауыш мектеп оқушыларымен сабақты ұйымдастыру кезінде:

А) Ұзақ қыспаққа алып, бұйрық бермеу керек

D) Ұзақ әрі монотонды сабақтарды жүргізбеу керек

F) Жүктемені қатаң мөлшерлеу керек

 

$$$02

Бастауыш мектеп жасындағы оқушыларға тән ерекшеліктер:

А) Шаршау түйсігі жеткіліксіз дамыған

B) Шаршау сезімін нашар бағалайды

С) Шаршауды сөзбен жеткізе алмайды

 

$$$03

6 жастағы баланың ерікті зейін қоюы үшін тән:

А) Аз уақыттық зейін

B) 15 мин.

С) 20 мин.

 

$$$04

Балалардың дұрыс ұйымдасқан күн төртiбі жағдай жасайды:

А) Жұмыс қабілеттілігін сақтауға

D) Ағза қызметiнде белгiлi ырғақты өндiруге

G) Еңбек пен демалыстың тиімді алмасуына

 

$$$05

6 жасар бала денсаулығының  ауыр ауытқуларына, ең бірінші жүйкеге әкеліп соғатын факторлары:

А) Күн тәртібінің бұзылуы

D) Дұрыс тәрбие бермеу салдары

G) Отбасындағы қолайсыз жағдайлар

 

$$$06

Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағылардың жүйке көрсеткіштері:

B) Мазасыздану

D) Нашар ұйқы

F) Дене дамуының артта қалуы

 

$$$07

Жоғарғы мектеп жасындағылардың жүйке белгілері:

С) Ашуланшақ, адекватсыз реакциялар

D) Жүрек тартылулары, үшек шаншуы

F) Дене қызуының құбылмалылығы

 

$$$08

Баларда жүйке ағысы анықталады:

B) Қоршаған ортаның әсерімен

Е) Дұрыс тәрбие алумен

G) Оқытумен

 

$$$01

Қазіргі мекемелердің жиһаздарына, балалар мен жасөспірімдердің бөлмесіне қойылатын гигиеналық талаптар заманауи деректерге сай әзірленеді:

B) Гигиеналық

F) Физиологиялық

H) Антропометриялық

 

$$$02

Бір апта ішінде оқушылардың жұмысқа қабелеттілігі біршама өзгеруіне байланысты олардың жұмысқа қабілеттілігінің жоғарылайтын күні:

А) Дүйсенбі

B) Сейсенбі

С) Сәрсенбі

D) Бейсенбі

 

$$$03

Оқу ғимараттарының негізгі микроклиматтық факторлары:

А) Бөлме температурасы

B) Ауа ылғалдығы

С) Ауа қозғалысының жылдамдығы

 

$$$04

Мектеп оқу бөлмелерінің жарықтануына қойылатын гигиеналық талаптар:

А) Жеткілікті болуы керек

D) Бір қалыпты болуы керек

F) Көру функцияларына әсер етпеу

 

$$$05

Оқушыларды физиологиялық және гигиеналық жағынан дұрыс отырғызу олардың жұмысына мүмкіндік туғызады:

А) Көзбен қалыпты қабылдауына

B) Еркін тыныс алуына

С) Қалыпты қан айналымына

 

$$$06

Жалпы білім беретін мекемелерде сабақ кестесін құрастыруда ескерілетін жайттар:

F) Оқушылардың жұмысқа қабілетті физиологиялық негіздері

G) Пәннің қиындығы

H) Оқушылардың жұмыс қабілеттілігінің қисындысы

 

$$$07

Балалардың иық сөмкесін тағынуының артықшылығы:

С) Гигиеналық таза

D) Жүктеме біркелкі бөлінеді

F) Дененің симметриялық қалпы сақталады

 

$$$08

Адамның жұмыс қабілеттілігінің қисындысы келесi кезеңдерден тұрады:

A) Жұмыс жасау

C) Жоғар жұмысқа қабілеттілік

E) Қажу

 

$$$01

Балаларлар үшiн қажетті  шарттардың бiрi болып табылатын қозғалыс белсендiлiгi:

A) жоғары жүйке әрекетiнiң қалыпты дамуы

B) Сөйлеу функциясы 

C) ойлау 

 

$$$02

Балаларға шынықтыра емдеу шараларының бұрыс мөлшерде қолданылуы туғызуы мүмкін:

C) Психикалық тонустың төмендеуін

E) Әлсіздікті

G) Тежеулікті

 

$$$03

Никотиннің көрсетілген іс-әреттерге теріс әсері бар:

B) Миға

C) Тыныс алу жүйесіне

D) Жүрек, қан тамырлар жүйесіне

 

$$$04

Балаларлар үшiн дұрыс күн тәртібі мүмкiндiк туғызады:

А) Тәбеттің, ұйқының жақсаруына

B) Жұмысқа жарамдылық пен балалардың тәртiпке үйренуіне

С) Қалыпты дене құрылысының кемелденуiне

 

$$$05

Баланың  ұйықтамау себебі, оның белсендi қызметіне байланысты:

А) Мидың жүйке талшықтарының қозу қызметіне

B) Сыртқы тітіркендіргіштердің әсеріне

С) Тиісті рецепторлар арқылы

 

$$$06

Ерте және мектепке дейiнгi балалардың орталық жүйке жүйесі  әлсіз және сергектену уақытында тез жалығады. Жүйке жасушаларын қайта қалыпты күйге келтіру үшін аса маңызға ие болатын:

А) Дұрыс ұйымдасқан ұйқы

B) Баланың ұзақ уақытты ұйқысы

С) Көрген түске оң көзқарасы

 

$$$01

Көзді қимылдататын бұлшықеттердің ұзақ ширығуы қөз алмасын қысады, жайпақ және ұзартатады. Сәулелердің фокусы көз торының алдында болады, ал көрініс болса көз торында бұлдырланып көрінеді. Осылардың алдын алу үшін қажет:

А)Отырғанда дұрыс қалпын сақтау 

D) Кітапті жарық жеткілікті болғанда оқу

F) Көзді қажудан сақтау

 

$$$02

Көздің терең дамуы жалғасады, ал көздің жарық сезгіштігі ұлғаяды:

D) 16 жас дейін

Е) 17 жас дейін

F) 20 жас дейін

 

$$$03

Көздің сенсорлық жүйесінің жетілуі көмектеседі:

D) Кеңістіктегі бағдарламаны кеңінен жақсарту үшін

Е) Сыртқы сигналдардың ішінде қажетті бағдарламаны бөлу

F) Қимылдың координациясын және нақтылығын ұлғайтуға

 

$$$04

Есту сенсорлық жүйенің дұрыс жасау қызметіне, әсіресе жасөспірімдердің ағзасына жағымсыз әсер етеді:

D) Қатты дыбыстар

Е) Қатты дыбыстар дыбыс қозғалыстарының өтуіне кедер жасайды

F) Құлақтың қалыптан тыс істпейуіне келтіреді

 

$$$05

Жасөспірім және жеткіншек жаста симпатикалық типтің вистибуло-вегетативтік реакциялар ұлғаяды. Вестибулярлық жүкеменің әсерінен әртүрлі реакциялар және жағдайлар болуы мүмкін:

D) Оң эмоционалды реакциялар

Е) Теріс эмоционалды реакциялар

F) Субъективті уақыттың өтуі төмендейді

 

$$$06

Қимыл сенсорлық жүйенің дамуы үздіксіз өтеді, ұлғаяды:

D) 13 жасқа дейін

Е) 14 жасқа дейін

F) 15 жасқа дейін

 

$$$07

Жасөспірімдерде елеулі ұлғаяды:

A) Көздің көргіштігі

B) Көру шегі кеңееді

C) Бинокулярлық көру деңгейі жақсарады

 

$$$01

Балалардың дұрыс тамақтануы қамтамасыз етеді:

А) Қалыпты өсу үдерісіне

B) Ағзаның дамуына

С) Денсаулықты сақтауға

 

$$$02

Балаларлардың тамақтану тәртібінің нақты кезеңділігінің сақталуы мүмкiндiк туғызады:

A) Шартты азық-түлiк рефлекстерiнiң өндiруiне

B) Тәбеттің дамуына

C) Ас қорыту жүйесінің жақсаруына

 

$$$03

Балалар ағзасында дәрумендердің жоқтығы, кемшiлiгі және көптігінің атауы:

A) Авитаминоз

E) Гиповитаминоз

H) Гипервитаминоз

 

$$$04

Әрбір жас кезеңдері үшін қоректенуді ұйымдастыру уақытында ескерілетіні:

A) Ағзаның нәрлi заттарды қажет етуі

B) Дамудың ерекшелiгi

C) Асқорыту жүйесiнiң қызмет етуi

 

$$$05

Көмірсутектер қандай құрамдастардан тұрады:

C) моносахаридтардан

D) дисахаридтардан

G) крахмалдан

 

$$$06

В,С, және Д топ дәрумендерінің ағзаға жеткіліксіз түсу салдарынан туындайтын аурулар:

A) Бери-бери

B) Құрқұлақ

C) Мешел

 

$$$07

Жоғарғы құрамды ақуыз өнімдерін қолданудың спортшылар үшін үлесі:

A) Ептiлiктi дамытуға

G) Бұлшықет массасының көбеюіне

H) Қалыпқа келуге

 

$$$08

Ас үлесінде балық және балық өнімдері қандай құрамдас бөліктерге бай:

B) Ақуыздарға, майларға

C) Дәрумендерге

D) Минералды тұздарға

 

$$$01

Балаларлардың денсаулық көрсеткiштерiне байланысты медициналық топтар бөлiнеді:

A) Негiзгiге

E) Даярлайтынға

G) Арнаулыға

 

$$$02

Дене-күш жаттығуларының ең жақсы әсерге ие болуы олардың үйлесуімен байланысты:

A) Ауамен емдеу шараларымен

C) Күн сәулесiн қабылдаулармен

F) Сумен емдеу шараларымен

 

$$$03

Ауа, су және күнді нысаналы түрде пайдалану мүмкіндік бередi:

D) Ағзаны шынықтыруға

F) Ағзаның қарсылық қабілетін жоғарылатады

G) Температуралық тербелiстерге бейiмдеушiлiк

 

$$$04

Шынығудың негiзгi қағидалары:

D) Емдеу шараларын мөлшерлеу

F) Емдеу шараларының біртіндеп жоғарылауы

H) Қолданылатын емдеу шараларының әсерін тұрақты бақылауы

 

$$$05

Сумен емдеу шараларына жататындар:

B) Су құйыну

D) Сумен сүрту

E) Шомылу

 

$$$06

Кіші жастағы балалардың ең ұзақ шомылу уақыты:

A) 8 мин

B) 9 мин

C) 10 мин

 

$$$07

Салауатты өмiр салтының ұғымына келесi құрайтындар кiредi:

A) Зиянды әдеттерден бас тарту

C) Оңтайлы қозғалыс режім

E) Тиімді тамақтану, жағымды эмоциялар