Таңдаған  спорттың теориясы мен әдістемесі

 

$$$ 1

Гимнастикадағы сапты өзгерту жаттығулары:

C) сапқа тұрыңдар

$$$ 2

Гимнастикадағы саптық жаттығуларды  орындаған кезде  орындалатын  бұйрықтар:

B) жан-жаққа  созылу

$$$ 3

Гимнастикада  тіреніп  секіруге жататын кезеңдер

E) тіренбеу кезеңі

$$$ 4

Гимнастикалық  бөренеде орындалатын жаттығулары:

A) мұнда жаттығулар тепе-теңдік қалыпта  орындалады

$$$ 5

Жеңіл атлетикадағы «Спринт»  жүгірісінің түрлері

C) 30-200 м

$$$ 6

Жеңіл атлетикада 100 метрге жүгіру қашықтығының  сөреден шығуы кезінде спортшының мідетті түрде орындайтын әрекеттері:

C) сөрелік қалыпта (колаткадан) барынша күшпен итерілуі

D) сөрелік дыбыстық белгіні есте  сала жүгіруді тез бастауы

$$$ 7

Жеңіл атлетикада биікке секіруді  үйрету  әдістемесі:

C) түсіндіру, көрсету,бейне таспа көрсету, санасында орындау жобасын тудыру

D) бөлшектеп үйренгеннен кейін,толық орындау

$$$ 8

Адамды жандандыруға жататын әдістері:

D) ауыздан-ауызға жасанды дем беру

E) жүрекке жабық уқалау жасау

$$$ 9

Жеңіл атлетикада секіру жарысында қызмет көрсетпейтін төрешілер құрамы

A) ара қашықтықтағы төрешілер

E) хатшы

$$$ 10

Волейболды оқыту ұдерісінде жүйелік және біртіндеушілік қағидаларының талаптары:

A) оқу материалдары бөлімдерінің арасындағы сабақтастықты

C) анық жоспарлауды, жаттығулар арасында үзіліс болмауы

$$$ 11

Волейболда  шабуыл соққыларын  меңгеру келесі  қасиеттердің дамуына  байланысты:

C) қозғалу күшіне байланысты

F) ептілік қабілетіне байланысты

$$$ 12

Волейбол ойында доппен  кететін қателіктері:

C) допты 4 рет қабылдау

D) допты ұстап алу

$$$ 13

Волейбол ойынының жарыс және  басқа кездерде хабарлау түрлері:

D) сөзбер хабарлау

F) акустика арқылы

$$$ 14

Баскетболшыға бастапқы  кезеңде келесі  ойын тәсілдері  толық тұра  үйретіледі:

D) баскетболшының қозғалысы

E) допты жүргізу техникасы

$$$ 15

Баскетболдағы ойын  әрекеттері:

A) бекітілген ойын ережесін қатаң сақтау

E) арнайы амалдардары  ұтыс жолында қолдану

$$$ 16

Баскетболдағы шабуыл қозғалыстары:

A) тоқтау әрекеті

D) жүгіру әрекеті

E) бұрылыстар

$$$ 17

Баскетболдағы қорғаныстың аймақтық жүйесінің тиімділігі:

B) бклсенді, мақты орталық шабуылшыларға қарсы келуге

C) шабуылшылардың шығыпшықтың астына кіріп кетуіне қарсы шығуына

$$$ 18

Шаңғы спортында алма кезек екі адамды шаңғы жүрісінің техникасын

үйрену әдістері:

C) сөз қолдану және түсіндіру әдісі

D) көрнекі көрсету

E) бөлшектеп үйрету әдісі

$$$ 19

Шаңғы спортында орында турып бұрылу турлері:

A) баспалап

C) серпу

D) адамдай

$$$ 20

Әйел топтарымен фитнес сабағын өткізудің негізгі мақсаты:

C) денсаулықты нығайту

D) сымбаттандыру

F) дене қабылеттерін дамыту

$$$ 21

Спортшының шаршаған кедзде көрінітін субективтік қимылдары:

C) тамаққа мауқы жоқ

D) нашар қимыл

F) ұйқының қашуы

$$$ 22

Шаңғы жарыстары тактикасының элементтері:

A) көш бастау, мәреге жету

D) қарсыластарын басып озу

F) адамнан адамға асу

$$$ 23

Спортшы арқамен еркін жүзуде:

A) бұрылғаннан кейін жане жарыс белгісі берілгенненкейін қашықтықты шалқалап жузу

D) суға сөре қондырғысының үстінде, сөре қондырғысын қолмен ұстаған қалыпта түсуі

F) шалқалап жүзген қалыппен мәреге кіру

$$$ 24

Дене дайындығымен шешілетін міндеттері:

A) жергілікті деңгейін жоғарлататын дайындық

E) жүзушіні сауықтыру

F) ағзаның жан-жақты дамыту

$$$ 25

 «Жүзу қадамы» ұғымына жататындар:

C) жүзушінің бір цикл қозғалғандағы жүріп өткен ұзындығы

D) спортшының бір циклдегі қозғалған қашықтығы

F) бір цикл қозғалыстағы өткен қашықтық

$$$ 26

Гимнастикада сапты жазу және жинау түсінігі:

D) саптағы аралықтың үлкеюі және азаюы

$$$ 27

Гимнастикадағы жалпы даму жаттығуларының орындалу санақтары:

B) 2 сынақ бойынша

$$$ 28

Гимнастикада аспаптан асылып немесе тіреніп секіріп түсудің аталуы:

A) секіріп түсу

$$$ 29

Гимнастикада жарыстың есеп түрлерінің нұсқалары:

A) жеке командалық

$$$ 30

Жеңіл атлетиканың түрлерінде құрал мен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары:

A) көп сайыста

$$$ 31

Жеңіл атлетикадағы көлденеңге секіру түрлері:

C) орыннан ұзындыққа секіру

E) үшдүркін

$$$ 32

Жеңіл атлетикада лақтырушы меңгеретін қабілеттер:

B) жылдамдық

D) күш

$$$ 33

Суға батқан адамға жасанды дем берудің тиімді түрі:

C) ауыздан –ауызға дем беру

E) ауыздан мұрынға дем беру

$$$ 34

Жеңіл атлетикада ұзындыққа секіру кезінде тиім салынады:

C) қолға қону

F) артқа шығып кету

$$$ 35

Ойыншылар жейдесі таңбаланатын сандар:

A) 2-16

C) 1-10

$$$ 36

Волейболда допты бір қолмен қабылдау тәсілдері:

A) алдыға құлап бара жатып бір қолмен қабылдау

B) бір жақ жаңға құлап бара жатып бір қолмен қабылдау

$$$ 37

Баскетболшының ойында қолданатын орын ауыстыру әрекеттері:

A) бір аяқпен секіру

D) бұрылу, жүгіру

$$$ 38

Төрешілер алқасы келесі арнайы тұлғалардан құралады:

E) төрт (Екі) сызықтағы төрешілер

G) бірінші төреші

$$$ 39

Баскетбол сабағындағы педагогикалық әсердің тиімділігі байланысты:

D) мұғалімнің кәсіби шеберлігіне

F) әдістер мен амалдарды тиімді қолдануға

$$$ 40

Баскетболда үйренген техника –тактикалық әрекеттер бекітіледі:

A) тактикалық ойындарда

D) бақылау ойындарында

$$$ 41

.Баскетбол топтық әдіспен жаттығу үшін жаттықтырушылардың бөлінуі:

C) жынысына байланысты

D) жастарына байланысты

E) дайындықтарына байланысты

$$$ 42

Баскетболда қорғаныстағы командалық әрекеттер түрлері:

B) аралас

C) шоғырланған

E) шашыраңқы

$$$ 43

Шаңғы спортының сауықтырушылық ерекшеліктері:

A) дене қуаты қасиеттерінің дамуы

C) адам ағзасының шынығуы

E) бүкіл бұлшық еттер үйлесімді біркелкі дамуы

$$$ 44

Тез жылдамдықта тау шаңғының жылдамдықты үйрету үшін тұру тұрысы:

A) төменгі иығын төмен түсіріп

B) төменгі иығын көтеріп

E) орташа иығын төмен түсіріп

$$$ 45

Гимнастикалық арыстағы алға аунап түсуді үйретуге арналған

жақындататын жаттығулдары:

A) алға аунап түсіп,жауырынға түсу

D) алға аунап түсіп, қолды алға тіреп, аяқты алшақ қою

F) қолға тік түрып, алға аунап түсу

$$$ 46

Жаңа бастаған шаңғышы үйренетін амалдар:

A) шаңғыға тұру

E) бір аяққа шаңғыға тұру

F) екі шаңғымен сырғанау

$$$ 47

Шаңғыны майлау керектігі:

A) шаңғы жақсы сырғанау үшін

F) шақырымды жақсы сырғып өту үшін

G) тайғанамау үшін

$$$ 48

Жүзу судың үстінде денені көлденең тепе-тендікте ұстауға мүмкіншілік

беретін жағыдайлар:

A) жүзушінің салмағының орталық нүктесіне су қысымының орталық

нүктесінің сәйкес келуі

C) жүзушінің денесінің ауырлық орталығын, қысым орталығын бір нүктеде ұстау

F) денені тік ұстау

$$$ 49

Брасс техникасымен жүзу кезіндегі қолдардың есу фазалары:

B) саусақтарды және шынтақты бір-біріне жақындатып қолдарды алдыға созу

E) қолдарды шынтық буынында бүгу

G) екі қолмен суды ұстау

$$$ 50

Жүзуді тез және сапалы үйренуге ең қолайлы жас:

A) 7-12 жас

E) 9-10 жас

G) 8-9 жас

$$$ 51

Дене тәрбиесінің негізгі құралы: 

A) дене жаттығулары

F) машықтану жаттығулары

H) жаттығуларды орындау

$$$ 52

Дене жаттығуы түсінігінің мазмұны:        

E) қозғалыс іс-қимыл

G) адам ағзасының моторлы қызметі

H) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістер жиынтығы мен оның қозғалыс құрамы

$$$ 53

Дене жаттығуының түрі:              

A) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы

F) қимыл-қозғалыс баяндалған сипаттама негізі

H) дене жаттығуының ұзақтығы, жиілігі

$$$ 54

Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу, қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз:

A) қозғалыс техникасының негізі          

F) қимыл-қозғалыс техникасының негізі          

H) қозғалыс тәсілінің негізі

$$$ 55

Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы:          

A) қозғалыс уақыты мен қарқыны       

F) қимыл-қозғалыс уақыты

H) қимыл-қозғалыс қарқыны

$$$ 56

Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы:

A) тура, үнемдеу, энергетикалық, созылмалылық          

F) қозғалысты тура дұрыс орындау

H) қозғалысты үнемдеп  орындау сипаты

$$$ 57

Дене тәрбиесінің арнайы әдістері:             

A) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын, жарыс әдістері

F) стандартты әдіс

H) дене шынықтырудың ойын және сайыс әдістері

$$$ 58

Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме  сипаттамасы:          

A) орындалған жұмыстың сандық жиынтығы 

F) спорттық жаттығу техникасына байланысты

H) жаттығуларды орындаудағы күш салудың белгілі бір шамасын белгілеу

$$$ 59

Демалыс аралығы, келесі жүктемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы:        

A) ерекше          

F) қарапайым

H) төмен

$$$ 60

Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгеріс:

A) қатты

F) жоғары

H) өте жоғары

$$$ 61

Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу, жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы:

A) экстремалды              

F) толық-экстремалды

H) жоғары- экстремалды

$$$ 62

Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі:          

A) нақты түзілген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері

F) жүктеме көлемін қатаң мөлшерлеу

H) күрделі жаттығуларға үйрету

$$$ 63

Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі:

A) сараптамалы және толық әдістер негізінде

F) жеке үйретуді пайдалану әдісі

H) дене сапаларын дамыту және жаттығулармен әр дене мүшесіне әсер ету

$$$ 64

Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс:

A) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі

F) стандартты-қайталау әдісі   

H) аралық жаттығу әдісі

$$$ 65

Максималды жүктеме әдісінің бағыты:   

A) дене қабілеттерін тәрбиелеу

F) дене сапаларын дамытуға бағытталған

H) жұмыс қабілеттілік деңгейін арттыру бағыты

$$$ 66

Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі:

A) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы

F) үздіксіз айналмалы жаттығу әдісі

H) демалыссыз ұзақ уақыт жұмыс істеу арқылы

$$$ 67

Қозғалыс қызметін көрнектілік негізінде ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс             

A) ойын              

F) қимыл көрнекілігі

H) қозғалысты еріксіз орындау

$$$ 68

Негізгі сабақ міндетіне шұғылданушылардың қызығушылығын бағыттайтын қағида:         

A) белсенділік  

F) саналылық

H) ынталандыру

$$$ 69

Белсенділік қағидасы мазмұнына қойылатын талаптар:

A) өзіндік тәрбиені қамтамасыз ету

F) жеке дара жаттығумен шұғылдануға ұмтылу

G) қимыл дағдыларын дамыту

H) жаттығу үшін жеке дара жағдай жасау

$$$ 70

Шұғылданушылар мүмкіндігімен дене тәрбиесінің әдісі, құралы және міндетінің арнайы ұқсастығын айқындайтын қағида:

A) ерекшелік    

F) әдістемелік

H) оқытып үйрету

$$$ 71

Қиындық біртіндеп өсуді қамтамасыз ететін ереже:           

A) қарапайым ережеден күрделіге         

F) белгіліден белгісізге

H) оқуда - қиын, соғыста - оңай ережесі

$$$ 72

Қозғалыс дағдысын қолданудың негізгі мазмұнын қамтамасыз ету:            

A) қозғалысқа оқыту   

F) әрекеттерге үйрету

H) қимыл- қозғалысқа оқыту  

$$$ 73

Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі: 

A) қарапайымнан - күрделіге  

F) оңайдан – қиындыққа

H) белгіліден – белгісізге

$$$ 74

Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ, өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида:

A) жүйелік

F) сәйкестік

H) реттілік

$$$ 75

Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет:

A) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану, оның кері әсерін жою

D) ығыстырудың кері әсерін жою           

F) жаттығудың жақсы жағын барынша қолдану

$$$ 76

Динамикалық қағиданың мәні (өскелең)-(өсу):     

A) жаңа тапсырмалар мен бірқалыпты үдемелі өсу көлемін және соған байланысты жүктеменің орындалу жалпы талабын білдіреді

C) дене тәрбиесінде белгіленген және бірқалыпты үдерісті іске асыруды қажет етеді   

F) жүктеменің бірқалыпты өсу көлемінің заңдылықтары

$$$ 77

Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы:

C) баспалдақты              

D) теңіз тәріздес              

E) аралық

$$$ 78

Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептелінеді:

A) қозғалысымен           

F) қимыл- қозғалысымен

$$$ 79

Бейімделу, бағытта болу негізі анықтайды:           

A) қозғалысты орындаудың негізгі күшін         

F) қозғалысты орындаудың негізгі ретін

H) қозғалысты орындаудың негізгі жағдайын

$$$ 80

Қозғалыс шеберлігі түсінігін айқындайды:            

A) адамның қозғалыс мүмкіндігін іске асыру жолы     

F) жаттығу тәсілдері негізінде пайда болған қателерді жою

H) жаттығу орындаудағы қатаюды болдырмау

$$$ 81

Қозғалыс дағдысының негізгі айырмашылығы:   

A) автоматты түрдегі қозғалыс

F) жаттығуды көп қайталау

H) өзгерген әрекет жағдайына сай бейімделу әрекеті

$$$ 82

Қозғалыс шеберлігінің айырмашылығын көрсет:

A) қозғалысты орындау тұрақсыздығы, қозғалыс техникасының өзгеруі

F) жаттығуды орындау техникасының даралығы

H) қозғалыс үйрету үрдісінің межесі

$$$ 83

Ығыстыру дағдысын айқындайды:           

A) қозғалыс техникасының негізгі және түсінік негізінің ұқсастығы

F) қозғалыс техникасы

H) қозғалыс техникасының ұқсастығы

$$$ 84

Қозғалысты оқыту тәжірибесімен айқындалатын негізгі белгілер:

A) дене қабілеті

F) қозғалыс тәжірибесі

H) техникалық дайындық

$$$ 85

Қозғалысқа оқыту үдерісінің кезеңдері:  

A) үш   

F) үшке дейін

H) үштен артық емес

$$$86

Қозғалысқа оқытудың бірінші кезеңінің мақсаты:               

A) қозғалыс тәжірибесін орындауды оқыту негізін қалыптастыру

F) қозғалыс дағдысын қалыптастыру

H) қимыл-қозғалыстың жоғарғы тәртібі

$$$ 87

Күрделі қозғалысқа оқытудың бірінші кезеңінде қолданылатын әдіс:

A) бөлшектелген            

F) сөз қолдану әдісі

H) көрнекілік әдісі

$$$ 88

Қозғалысқа оқытудың екінші кезеңінің мақсаты: 

A) қозғалыс тәжірибесін қалыптастыруды аяқтау

F) жаттығу тәсілінің негізінде пайда болған қателіктрді жою

H) жаттығуды орындау барысында сенімділіктің пайда болуы

$$$ 89

Қозғалысқа оқытудың екінші кезеңінде қолданылатын негізгі тәжірибелік оқыту әдісі:

A) сөзді қолдану

F) түсіндіру

H) баяндау

$$$ 90

Қозғалысқа оқытудың үшінші кезеңінің соңғы мақсаты:

A) қозғалыс дағдысының белгіленген деңгейіне дейін білу

F) қозғалыс дағдысының дұрыс шапшаңдықпен қалыптасуы

H) қозғалыс дағдысының сапалы өсу елеусіздігі

$$$ 91

Қозғалысқа оқытудың үшінші кезеңінде шешілетін міндеттерді ажыратып көрсет:

A) қозғалыс техникасының тұрақтылығын, вариативтілігін, сенімділігін, үнемділігін қамтамасыз ету            

F) қозғалыс техникасының тұрақтылығын, сенімділігін, қамтамасыз ету        

H) қозғалыс техникасының вариативтілігін, үнемділігін қамтамасыз ету        

$$$ 92

Оқытудың үшінші кезеңінде көбірек қолданылатын әдіс: 

A) оқытудың үшінші кезеңінде осы аталған барлық әдістер қолданады

F) қайталау әдісі

H) сөз қолдану әдісі

$$$ 93

Қозғалыс дағдысын қайта құру мүмкіндігінің қамтамасыз етілуі:

A) қозғалыс дағдысының вариативті өлшемімен           

F) қозғалыс дағдысының жоғары икемділік өлшемімен

H) жекелеген өзгертулер

$$$ 94

Қозғалысты қайталау көрсеткіштері кезеңіндегі оқыту үдерістері ерекшеленетін вариативті тапсырмалар:

A) спорттық ойын және жекпе-жек спорт түрлері           

F) бокс, күрес түрлері   

H) регби, хоккей, футбол

$$$ 95

Үйлесімділік қабілетінің түсінігі:

A) қозғалысты мақсатқа сай  және қайта құру

F) қозғалыс міндеттерін үнеммен өзгермелі жағдайда шешу

H) мақсатқа сәйкес қозғалыс міндеттерін шешу

$$$ 96

Үйлесімділік қабілеттерін тәрбиелеуде қозғалыс тапсырмаларын таңдау белгілері:             

A) жаңалық, әдеттен тыс, үйлесімділік, қиындық

F) күрделіленген жаңа қозғалысты жүйелі үйрету

H) қозғалыс әрекеттерін тез арада қайта құру

$$$ 97

Үйлесімділік қабілетін тәрбиелеуде жаттығуларды қайталау арасында қолданылатын демалыс аралығы:

A) толық

F) жоғары

H) белгіленген

$$$ 98

Үйлесімділік қабілеттерін тәрбиелеу жұмысы мақсатқа сай жүргізілетін сабақ бөлімі:         

A) сабақтың басында   

F) дайындық

H) айындық бөлімнің басында

$$$ 99

Икемділік қабілетінің негізгі түсінігі:         

A) адамның үлкен қозғалыс амплитудасына жету қабілеті       

F) шұғылданушының теңселу шегі

H) шұғылданушы қозғалысты үлкен амплитудамен орындау қабілеті

$$$ 100

Икемділіктің дамуын және оған барынша әсер ететін жолы:           

A) күніне екі рет қайталап жасау           

F) таңертең және кешке

H) сағат 7:00-де – 18:00-де