Педагогика

$$$ 1

Балалар ұжымының педагогикалық теориясын дамытуға үлестерін қосқан педагог-ғалымдар:

A) П.П.Блонский.

B) В.А.Сластенин.

C) Л.С.Дубровский.

D) К.И.Трущинский.

E) М.И.Калинин.

F) С.Т. Шаповалов.

G) М.С.Воронецкий.

H) В.В.Иванов.

$$$ 2

Балалар ұжымының педагогикалық теориясын дамытуға үлестерін қосқан педагог-ғалымдар:

A) В.А.Сидоров.

B) П.Н.Артемов.

C) С.А.Александров.

D) А.С.Иващенко.

E) Б.Н.Журавлев.

F) М.Л.Архангельский.

G) В.И.Тимошенко.

H) Т.Е.Конникова.

$$$ 3

Балалар ұжымымен жұмыстар жүргізудегі мұғалімнің кәсіби маңызды қасиет-сапаларына көңіл бөлген ғалымдар:

A) В.Д.Овсянников.

B) Д.И.Мещеряков.

C) К.Успанов.

D) М.В.Волошин.

E) Н.Д.Алексеев.

F) К.И.Иванов.

G) В.А.Архипов.

H) П.П.Власенко.

$$$ 4

Қазіргі қоғамдық пайдалы жұмыстарға қатысуда оқушы белсенділігі мыналарға байланысты:

A) Мектептен тыс ұйымдастырылатын жұмыстардың тиімділігіне.

B) Мектепте ұйымдастырылатын жұмыстардың көлеміне.

C) Оқушының позициясына.

D) Мектеп директорының позициясына.

E) Директор орыбасарының позициясына.

F) Сұранысқа ие болуына.

G) Қойылатын талаптардың мазмұнына.

H) Сынып жетекшісінің өз алдына мақсат қоюына.

$$$ 5

Сыныптағы Тјрбие жүйесінің кезеңдері:

A) Жүйенің дамуы.

B) Жүйенің қалыптасуы.

C) Ұжым іс-јрекетінің жүйесі мен мазмұнын жоспарлау.

D) Ұжым іс-јрекетін қадағалау.

E) Оқушылар ұжымын зерттеу.

F) Оқушылардың өзара қарым-қатынасын зерттеу.

G) Ұжымды лайықты тәртіп бойынша дамыту.

H) Жүйені қалыптастыруда сынып жетекшісінің басқарушылық ролі.

$$$ 6

Сынып жетекшісінің іс-јрекетінің міндеттері:

A) Педагогикалық міндетер.

B) Психологиялық міндеттер.

C) Мемлекеттік міндеттер.

D) Дамытушылық міндеттер.

E) Тјрбиелік міндеттер.

F) Мектептің  міндеттері.

G) Болжамдық міндеттер.

H) Адамгершілік міндеттер.

$$$ 7

Дәстүрлі емес јдістемелерде сынып жетекшісінің негізгі қызметтері:

A) Баланың денсаулығын сақтау.

B) Баланың ақыл-ойын дамыту.

C) Баланың шығармашылығын дамыту.

D) Баланың көзқарасын дамыту.

E) Баланың рухани байлығын дамыту.

F) Баланың қызығушылығын жетілдіру.

G) Оқушының пәнге деген қызығушылығын дамыту.

H) Оқушының қоғамға деген көзқарасын жетілдіру.

$$$ 8

Оқушылардың сыныптағы іс-јрекетін ұйымдастыру - бұл:

A) Оқушылардың танымдық іс-јрекеттерін ұйымдастыру.

B) Мектептің тіршілік-қызмет јрекетін ұйымдастыру.

C) Сыныптың қоғамдық іс-јрекетін ұйымдастыру.

D) Мектептің пәндік іс-јрекетін ұйымдастыру.

E) Топтың сабақтан тыс іс-јрекетін ұйымдастыру.

F) Сыныптың Тјрбиелік іс-јрекетін ұйымдастыру.

G) Өмірді түсініп, сезінудің рухани іс-јрекетін ұйымдастыру.

H) Оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру.

$$$ 9

Дидактика ғылым ретінде төмендегідей мәселелерді қарастырады:

A) Қай жерде оқытамыз.

B) Кімді оқытамыз.

C) Қалай оқытамыз.

D) Баланы қалай оқытамыз.

E) Баланы кім үшін оқытамыз.

F) Нені оқытамыз.

G) Қашан оқытамыз.

H) Балаларды кім оқытады.

$$$ 10

Оқытудың жалпы заңдылықтары:

A) Оқыту нәтижелілігі.

B) Оқыту болжамдылығы.

C) Оқыту тәсілі.

D) Оқыту формасы.

E) Оқыту субьектілері.

F) Оқыту јдістері.

G) Оқыту құралдары.

H) Оқыту тиімділігі.

$$$ 11

Оқытудың жеке заңдылықтары.

A) Гносеологиялық.

B) Педагогикалық.

C) Философиялық.

D) Жалпы дидактикалық.

E) Басқарушылық.

F) Бақылаушылық.

G) Жобалаушылық.

H) Болжамдылық.

$$$ 12

Оқыту принциптері:

A) Үйымдастырушылық.

B) Әдептілік.

C) Жекелік.

D) Јдістемелік.

E) Мазмұндық.

F) Болжамдылық.

G) Жеткіліктік.

H) Басқарушылық.

$$$ 13

Оқыту принциптері:

A) Үйымдастырушылық.

B) Ғылымилық.

C) Жалпыламалық.

D) Јдістемелік.

E) Мазмұндық.

F) Болжамдық.

G) Педагогикалық.

H) Басқарушылық.

$$$ 14

Білім мазмұнының формальды теориясын ұстанушылар:

A) Аристотель.

B) Пифагор.

C) Платон.

D) Сократ.

E) А.Я.Коменский

F) Песталоцци.

G) Ж.Ж.Руссо.

H) Демокрит.

$$$ 15

Жалпы білім беруші мекемелердің білім стандарттың бөліктерінің бірі:

A) Жалпы қоғамдық.

B) Жалпы адамзаттық.

C) Мемлекеттік.

D) Бүкіл әлемдік.

E) Мазмұндық.

F) Ұлттық мемлекеттік

G) Тұлғалық.

H) Аудандық-қалалық.

$$$ 16

Білім беру жүйесінің негізгі нормативтік құжат:

A)  Оқу мазмұны.

B) Оқу формасы.

C) Мектептің төлқұжаты(паспорты).

D) Мектептің уставы.

E) Оқу тәсілі.

F) Оқулықтар.

G) Оқытушының журналы.

H) Оқушылардың күнделігі.

$$$ 17

Оқытуды үйымдастыру формасына жатады:

A) Сабақ.

B) Жаттығу.

C) Дәріс.

D) Ата-аналармен жұмыс.

E) Қоғамдық жұмыс.

F) Ынталандыру.

G) Түсіндіру.

H) Сендіру.

$$$ 18

Дидактикалық мақсаттарға байланысты сабақ типі:

A) Өткен материалды қарастыру.

B) Жаңа білім материалын бекіту.

C) Білімді дамыту.

D) Біліктілікті қалыптастыру.

E) Білім, ептілік және дағдыларды тексеру.

F) Оқу саяхаттары.

G) Факультативтер.

H) Бақылау жургізу.

$$$ 19

Оқу дәрістерін өткізу әдіс-тәсілдеріне орай дәрісбаян түрі:

A) Жаппай дәрісбаян.

B) Ақпараттық дәрісбаян.

C) Болжамдық дәрісбаян.

D) Мазмұндық дәрісбаян.

E) Јдістемелік дәрісбаян.

F) Қосалқы дәрісбаян.

G) Ғылымдық дәрісбаян.

H) Мазмұнды дәрісбаян.

$$$ 20

Сабақтың нәтижелілігі мыналарға байланысты:

A) Мұғалімнің адамгершілік қасиеттеріне.

B) Мұғалімнің әлеуметтік деңгейіне.

C) Оқушылардың Тјрбиелік деңгейіне.

D) Мұғалімнің шығармашылық деңгейіне.

E) Оқушылардың өзара қарым-қатынасына.

F) Мұғаліммен оқушының қарым-қатынасына.

G) Оқушылардың дайындық деңгейіне.

H) Оқу іс-јрекетін нәтижесін болжай алуына.

$$$ 21

Ю.К.Бабанский оқыту әдісін үлкен үш топқа бөледі,соның бірі:

A) Практикалық және оқыту-өндірістік еңбек јдістері.

B) Көрнекілік және оны практикада қолдану јдістері.

C) Ұйымдастыру және оқу-таным іс јрекетін іске асыру јдістері.

D) Оқыту процесінде оқушыларға жағымды жағдай жасау јдістері.

E) Оқыту процесінде оқушылармен қарым-қатынас жасау јдістері.

F) Оқыту процесінде оқушылардың оқу іс-јрекетін бақылау әдісі.

G) Оқытуда өзіндік бақылау және ынталандыру јдістері.

H) Оқытуда өзін-өзі басқару јдістері.

$$$ 22

И.П. Подласый бойынша оқыту јдістері тобы:

A) Теориялық.

B) Диагностикалық.

C) Технологилық.

D) Мазмұндық.

E) Практикалық.

F) Сөздік.

G) Педагогикалық.

H) Психологиялық.

$$$ 23

Баяндау әдісінде әнгіме түрі мынадай:

A) Әнгімелеп жеткізу.

B) Әнгімелеп айту.

C) Әнгімелеп мазмұндау.

D) Баяндап айту.

E) Пікір-талас.

F) Әнгімелеп бағыттау.

G) Бақылау.

H) Баяндап оқып беру.

$$$ 24

Оқыту јдістерін өз еңбектерінде қарастырған ғалым:

A) М.А.Щуркова.

B) В.С. Никитин.

C) М.Д.Анищенко.

D) И.Я.Копытов.

E) К.С. Щитова.

F) М.Л. Кочеткова.

G) М.Н. Скаткин.

H) А.И.Пономарев.

$$$ 25

Оқудан тыс жағдайында оқушылармен ұжымдық жұмыс жүргізу јдістемесін жасаған:

A) П.П. Демьянов.

B) И.В. Смирнов.

C) Н.К. Иванова.

D) М.И.Калинин.

E) П.П.Подласый.

F) В.А.Борщевский.

G) Н.Д. Алексеев.

H) А.С. Макаренко.

$$$ 26

Ұжымдық- танымдық іс-јрекеттің мынадай белгілі бар:

A) Жалпы іс-јрекеттін жоспары болуы.

B) Бірынғай мақсаттық, жалпы мотивтің болуы.

C) Іс-јрекеттер барысында оқушыға жағдай жасау және оларды басқару.

D) Іс-јрекеттер барысында оқушылар арасында өзара жауапкершіліктің және тәуелсіздіктін пайда болуы.

E) Ұжымдық іс-јрекет барысында, әрбір оқуышы өзіндік білімін көрсете алуы.

F) Іс-јрекет барысында анықталған материалдар бойынша тұжырым жасау.

G) Нақты нәтижелердің болуы.

H) Жалпы мақсаттарды жүзеге асыру.

$$$ 27

Оқу белсенді тобының ішінде оқушылардың ішінен таңдалатын және маңызыды роль атқаратын:

A) Ассистент.

B) Мұғалім.

C) Тјрбиеші.

D) Кезекші.

E) Кеңесші.

F) Көмекші.

G) Бағыттаушы.

H) Кітапханашы.

$$$ 28

Топтық жұмыстарды үйымдастыру проблемалары бойынша айналысқан зерттеушілер:

A) В.В. Тихонов.

B) И.Т. Волков.

C) М.В. Огородников.

D) В.И.Безруков.

E) В.Н. Иващенко

F) В. Оконь

G) А.М.Дунаевский.

H) К.И. Дружинин.

$$$ 29

Оқушылардың оқыту белсенділік мәселесін өндеуге ұлес қосқандар:

A) Р.Г.Волков

B) В.И. Баженов.

C) М.И. Васильев.

D) И.Я.Лернер.

E) К.Л.Гундарев.

F) А.В.Дунаевский.

G) М.И.Махмутов.

H) С.Д.Железнова.

$$$ 30

Өздерінің еңбектерінде оқушыларда шығармашылықты дамытуға, ойларын жүйелеуге шақырған Қазақтың ағартушылары мен педагогтары:

A) С.Сейфулин.

B) А.Құнанбаев.

C) М.Дулатов.

D) М.Мақатаев.

E) Ы.Алтынсарин.

F) Б.Майлин.

G)Ш.Уалиханов.

H) Б.Момышұлы.

$$$ 31

Оқушылардың танымдық јрекетінің белсенділігіне зор үлес қосқан әдіскерлермен психологтар:

A) В.И.Малиновский.

B) Д.С. Кондратенко.

C) Л.С.Скаткин.

D) М.Н.Сергеева.

E) В.Д.Кононов.

F) Б.Г. Есипов.

G)В.В. Давыдов.

H) Н.В.Петрова.

$$$ 32

Қазіргі зерттеушілер бақылауға келесідегідей дидактикалық талаптар кояды:

A) Бақылау мазмұнының бағдарламалық талаптарға сәйкес болуы. 

B) Бақылау мазмұнының мектептің талаптарына сәйкес болуы.

C) Алынған ақпарат мазмұнының обьективтілігі мен анықтығы.

D) Бақылау барысында алынған ақпараттардың көкейтестілігі.

E) Бақылаудың жеке және топтық формаларын үйлестіру.

F) Бақылау барысында оқушыларға жағымды жағдай тұғызу.

G) Бақылау нәтижесі бойынша тұжырым жасау.

H) Алынған акпараттарға математикалық өндеу жүргізу.

$$$ 33

Бақылаудың түрлері:

A) Кіріспе бақылау.

B) Мазмұнды бақылау.

C) Негізгі бақылау.

D) Күнделікті бақылау.

E) Апталық бақылау.

F) Ағымдық бақылау.

G) Қорытынды бақылау.

H) Фронталды бақылау.

$$$ 34

Оқыту нәтижелерін тексеруде тестердің мынадай түрлері қолданылады:

A) Өткен тақырыптар бойынша оқушының жалпы дайындық денгейін тексеру.

B) Алынған білімдер негізінде ойлау қызметін орындай алуын тексеру.

C) Өткен тақырыптарға өзіндік сын баға бере алуы.

D) Өткен тақырыптардың мазмұның талдай білуі.

E) Алынған білімдердің негізінде баяндама жасай алуы.

F) Жалпы білімдерді алынған мәліметтер негізінде жағдайларда қолдана білуі.

G) Алынған білімдердің ғылымилық деңгейін тексеру.

H) Өткен тақырыптар мазмұнының јдістемелік деңгейін тексеру.

$$$ 35

Педагогикалық технологиялардың теориялық негізде орындалуын қарастырған педагогтар:

A) Т.И.Щуркова.

B) М.И. Харченко.

C) С.Д. Шатунов.

D) В.В.Данилов.

E) Н.И.Семёнова.

F) В.П.Корниенко.

G) В.К. Дьяченко.

H) З.И. Тимофеева.

$$$ 36

Педагогикалық технологилардың теориялық тјжірибелік негізде орындалуын қарастырған педагогтар:

A) С.Д.Муравьев.

B) М.С. Важенина.

C) Е.Н. Ильин.

D) В.Д.Холодова.

E) И.Н.Хрусталев.

F) С.Н. Лысенкова.

G) Н.И.Коротова

H) В.Ф. Иванов.

$$$ 37

Дидактикада оқыту технологиялары төмендегідей сипаттарымен жіктеледі:

A) Алғашқы деңгейі.

B) Еңгізу деңгейі.

C) Нәтижелілік деңгейі.

D) Јдістемелік негізі.

E) Философиялық негіз.

F) Психологиялық негізі.

G) Тјжірибе меңгерудің ғылыми мінездемесі.

H) Теорияны меңгерудің ғылыми мінездемесі.

$$$ 38

Жалпы білім беретін бағдарламалар:

A) Жеке адамның мәдениетінің қалыптасуына бағытталады.

B) Жеке адамның әлеуметтік жағдайына бағытталады.

C) Жеке адамның дүниетанымын қалыптастыруға бағытталады.

D) Жеке адамның қоғам мен өмірге бейімделуін қамтамасыз етеді. 

E) Оқушының оқу-Тјрбие процесіндегі қиындықтарын шешүге бағытталады.

F) Оқушының өзінлік жұмыстарын уйымдастыруға бағытталады.

G) Оқушының өзіндік таңдауын шешуге бағытталады.

H) Оқушының оқу үлгерімін жетілдіруге бағытталады.

$$$ 39

Мектептің іс-јрекетін қадағалау-бұл:

A) Алынған білімдердің негізінде баяндама жасай алуы.

B) Педагогикалық процестің жүзеге асуын тексеру.

C) Білім мазмұнының жалпы түрін көрсету.

D) Білім мазмұнының ғылымилығын тексеру.

E) Мектеп оқушының оқу жүктемесін мөлшерлеуге көмектесу.

F) Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

G) Оқу нәтижесін дұрыс мөлшерлеу.

H) Сабақта қойылған мақсаттың нәтижелілігін тексеру.

$$$ 40

Басқару іс-јрекеттері процесінде мынандай қызметтер орындалады:

A) Мақсаттарды айқындау.

B) Жобалау.

C) Жоспарлау.

D) Бағыттау.

E) Сендіру.

F) Зерттеу.

G) Жетекшілік жасау.

H) Кеңес беру.

$$$ 41

Басқару іс-јрекеттері процесінде мынандай қызметтер орындалады:

A) Жоспарлау.

B) Тузету.

C) Реттеу.

D) Көмек көрсету.

E) Бағыттау.

F) Ынталандыру.

G) Сендіру.

H) Қадағалау.

$$$ 42

Басқару јдістерінің негізгі топтары:

A) Әлеуметтік-педагогикалық јдістер.

B) Әкімшілік-үйымдастыру јдістері.

C) Мектепшілік-үйымдастыру јдістері.

D) Мектепшілік-бағыттаушы јдістері.

E) Психологиялық-педагогикалық ықпал жасау јдістері.

F) Философиялық-әдіснамалық јдістер.

G) Жалпыламалық әсер јдістері.

H) Қоғамдық-пайдалы іс-јрекеттер јдістері.

$$$ 43

Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар:

A) Л.И.Караев.

B) С.М.Каратаев.

C) В.Н. Капустин.

D) Б.М. Макарова.

E) С.А. Мищин.

F) Т.И.Щуркова.

G) Б.П. Битинас.

H) Д.Н.Корнелюк.

$$$ 44

Мұғалімге басқару шешімдерін өндеуге ақпараттың үш түрі  аса қажет–олар:

A) Жалпы ақпарат. 

B) Бастапқы ақпарат.

C) Негізгі ақпарат.

D) Вариативтік ақпарат.

E) Тактикалық ақпарат.

F) Тақырыптық ақпарат.

G) Қоғамдық ақпарат.

H) Мазмұндық ақпарат.

$$$ 45

Қазақстандық ғылым-педагог  Н.Д. Хмель бойынша педагогикалық процестің негізгі сипаттамалары:

A) Оқушылардың Тјрбиелік деңгейлері.

B) Оқушылардың танымдық іс-јрекеті.

C) Оқушылардың мұғалімге деген көзқарасы.

D) Оқушылар ұжымының мұғалім тарапынан басқарылуы.

E) Оқушылар ұжымының қалыптасқандығы.

F) Оқушылар ұжымының дамығандығы.

G) Оқушылардың қоғамдық белсенділігі.

H) Оқушылардың спортқа деген қызығушылығы.

$$$ 46

Т.И.Щукина бойынша Тјрбие јдістерінің жіктелуі:

A) Оқушының Тјрбиелік деңгейін қалыптастыру јдістері.

B) Оқушының дүниетанымын қалыптастыру јдістері.

C) Жеке тұлғаның санасын қалыптастыру јдістері.

D) Жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттерін жетілдіру јдістері.

E) Іс-јрекетті ұйымдастыру мен қоғамдық мінез-құлық тәжәрибесін қалыптастыру јдістері.

F) Іс-јрекетті ғылыми тұрғыдан ұйымдастыру јдістері.

G) Мінез-құлық пен іс-јрекетті сендіру јдістері.

H) Мінез-құлық пен шығармашылықты қалыптастыру јдістері.

$$$ 47

Сананы қалыптастыру јдістеріне жатады:

A)  Семинар.

B) Психологиялық јңгіме.

C) Саяси јңгіме.

D) Түсініктеме.

E) Дәріс.

F) Сендіру.

G) Жазалау.

H) Мадақтау.

$$$ 48

Мектептің жылдық жұмыс жоспары мына принциптер негізінде құрастырылады:

A) Жоспарлаудың мазмұндығы.

B) Жоспарлаудың тарихилығы.

C) Жоспарлаудың ғылымилығы.

D) Жоспардың көлемділігі.

E) Жоспардың нақтылығы.

F) Жоспардың маңыздылығы.

G) Жоспарлаудың келісімділігі.

H) Жоспарлаудың жуйелілігі.

$$$ 49

Мұғалімдерді аттестациялау (сараптау) принциптері:

A) Ғылымилық.

B) Көрнекілік.

C) Мазмұндық.

D) Жүйелілік.

E) Жариялылық.

F) Јдістемелік.

G) Шынайлылық.

H) Болжамдылық.

$$$ 50

Мұғалімдерді аттестациялау (сараптау) барысында үш түрлі сараптау комиссиясы түзеледі-олар:

A) Халықаралық сараптау комиссиясы.

B) Бас сараптау комиссиясы.

C) Негізгі сараптау комиссиясы.

D) Қосымша сараптау комиссиясы.

E) Аудандық сараптау комиссиясы.

F) Тәуелсіз сараптау комиссиясы.

G) Өндіріс саласының сараптау комиссисы.

H) Білім мекемесінен тыс сараптау комиссиясы.

$$$ 51

Қазіргі педагогиканың әдіснамасы-бұл:

A) Әдіс туралы ғылым.

B) Тәсіл туралы ғылым.

C) Бір нәрсені тану туралы ғылым.

D) Тјрбие құралдары туралы ілім.

E) Зерттеу процесі туралы ілім.

F) Баланың дамуын зерттейтін пән.

G) Тјрбие принциптерін зерттейтін ғылым.

H) Оқыту принциптерін зерттейтін ғылым.

$$$ 52

Гректін «paidagogas» сөзінің мағынасы:

A) Баланы жетектеуші.

B) Оқушыға білім беруші.

C) Адам баласына білім беруші.

D) Қожасының баласын жетектеуші құл.

E) Тјрбие туралы ғылымның аты.

F) Қоғамды Тјрбиеге бағытттаушы.

G) Білім алушыға насихат беруші.

H) Білім беруде озат тјжірибеге сүйенуші.

$$$ 53

Педагогика, педагогикалық шындық туралы ғылым ретінде:

A) Педагогикалық процестің дамуы мен қызмет етуінің заңдылықтарын    зерттейді.  

B) Педагогикалық процестің қарама-қайшылықтарын зерттейді.

C) Оқытудың принциптерін зерттейді.

D) Оқушының белсенділігін арттырады.

E) Тјрбиеленушінің Тјрбиелік денгейін жетілдіреді.

F) Теориялық білімдерді жинақтайды.

G) Практикалық білімдерді жинақтайды.

H) Педагогикалық шындық тјжірибесін зерттейді.

$$$ 54

Педагогиканың негізгі категориялары:

A) Дамыту.

B) Оқыту.

C) Жетілдіру.

D) Тјрбие.

E) Қалыптастыру.

F) Белсендіру.

G) Білім беру.

H) Оңтайландыру.

$$$ 55

Педагогиканың бөлімдері:

A) Философияның жалпы негіздері.

B) Педагогиканың жалпы негіздері.

C) Оқыту және Тјрбие теориясы.

D) Білім беру жүйесін басқару.

E) Педагогикалық процестің негіздері.

F) Дүниетаным негіздері.

G) Тұлға теориясының негіздері.

H) Балалар ұжымының теориясы.

$$$ 56

Педагогикалық пәндер қатарына жатады:

A) Әлеуметтік педагогика.

B) Қоғамдық педагогика.

C) Салыстырмалы педагогика.

D) Табиғат педагогикасы.

E) Этнопедагогика.

F) Технопедагогика.

G) Жұмыс істеу педагогикасы.

H) Ақпараттық педагогика.

$$$ 57

Педагогиканың теориялық қызметтеріне жатады.

A) Баяндау.

B) Әнгіме.

C) Түсіндіру.

D) Бағыттау.

E) Анықтау.

F) Қалыптастыру.

G) Болжау.

H) Оқыту.

$$$ 58

Педагогиканың технологиялық қызметтеріне жатады:

A) Түсіндіру.

B) Жобалау.

C) Бағыттау.

D) Әнгіме.

E) Жаңалау.

F) Ықпал таныту.

G) Дамыту.

H) Болжау.

$$$ 59

Тұлғаны қалыптастыруға байланысты тұжырымдар жасаған Ежелгі грек ойшылдары:

A) Эвклит.

B) Сократ.

C) Лойола.

D) Платон.

E) Монтень.

F) Аристотель.

G) Рабле.

H) Августин.

$$$ 60

Жеке тұлғаның дамуына  әсер ететін факторлар:

A) Тұқым қуалаушылық .

B) Географиялық орта.

C) Әлеуметтік орта.

D) Отбасы.

E) Қоғам.

F) Мемлекет.

G) Тјрбие.

H) Білім беру.

$$$ 61

Мария Монтессори оқушылардың жекелеп оқуына ынғайлы пәндер деп мыналарды көрсетті:

A) Педагогикалық пәндер.

B) Психологиялық пәндер.

C) Заң пәндері.

D) Грамматикалық пәндер.

E) Математикалық пәндер.

F) Экономикалық пәндер.

G) Әлеуметттену пәндері.

H) Биологиялық пәндер.

$$$ 62

Даму барысында адамда :

A) Сана мен өзіндік сана қалыптасады.

B) Білім мен өнерпаздығы дамиды.

C) Жеке тұлға ретінде қалыптасады.

D) Маман иесі ретінде жетілді.

E) Дербес жаңғыртушы іс-јрекет иесі болып жетіледі.

F) Ғылыми дүниетанымы қалыптасады.

G) Ғылымға деген қызығушылық оянады.

H) Өмірге деген көзқарас өзгереді.

$$$ 63

Мектеп оқушысының жеке ерекшелігі дегеніміз-оның:

A) Жыныстық және рухани дамуы.

B) Түлек ретінде қалыптасуы.

C) Жан-жақты тұтас жетіліу.

D) Дағдыларының қалыптасуы.

E) Тұлғалық қасиетттерінің қалыптасуы.

F) Оқуға деген ынтасының дамуы.

G) Спортқа деген қызығушылығы.

H) Өмірге деген көзқарасы.

$$$ 64

Балалық өмірлік жолын айқындайды:

A) Қоғамдағы жағдай.

B) Мемлекет саясаты.

C) Отбасы жағдайы.

D) Әлеуметтік орта.

E) Сынып ұжымы.

F) Ата-аналарының кәсіптері.

G) Мұғалімдер іс-јрекеті.

H) Ата-аналарының материалдық жағдайы.

$$$ 65

Педагогика әдіснамасының денгейлері:

A) Тарихи денгейі.

B) Қоғамдық денгейі.

C) Мемлекетттік денгейі.

D) Философиялық денгейі.

E) Психологиялық денгейі.

F) Жалпы ғылымдық денгейі.

G) Жалпы пәндік денгейі.

H) Нақты ғылымдық денгейі.

$$$ 66

Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық принциптері:

A) Оқу процесін зерттеу.

B) Құбылыстарды даму барысында зерттеу.

C) Зандылықтарды танып білу.

D) Зерттеу јдістер зерттелетін құбылыстың мјн-мағынасына сай келуі.

E) Зерттеу мазмұнының тақырыпқа сай болуы.

F) Бір құбылысты екіншілерімен өзара қатынаста байланыстыра зерттеу.

G) Бір құбылысты екіншілерімен салыстыра зерттеу.

H) Бір құбылысты екіншілермен сайкестендіру.

$$$ 67

Педаогика саласындағы зерттеулер-бұл:

A) Педагогиканың келешегін болжау. 

B) Оқу-Тјрбие процесін үйымдастыру.

C) Білім заңдылықтары жөнінде жаңа мәліметтер алу.

D) Білім беру жүйесінде жаңа мәліметтер алу.

E) Мектептің педагогикалық процесін жетілдіру.

F) Ғылымның денгейін анықтау.

G) Ғылымның мазмұнын анықтау.

H) Ғылыми ізденіс процесі.

$$$ 68

Ғылыми педагогикалық зерттеу јдістерінің тобы:

A) Мектептің оқу-Тјрбие процесін жетілліру јдістері.

B) Белгілі бір пән мазмұның жетілдіру јдістері.

C) Оқу-Тјрбие процесін зерттеу јдістері.

D) Педагогикалық тјжірибесін зерттеу јдістері.

E) Оқушылардың үлгерімін зерттеу јдістері.

F) Теориялық зерттеу јдістері.

G) Физикалық зерттеу јдістері.

H) Математикалық зерттеу јдістері.

$$$ 69

Педагогикалық эксперимент міндеттері:

A) Жобаланған педагогикалық құбылыстар мен байланыстар мјнін зерттеу.

B) Педагогикалық заңдылықтардың мјнің зерттеу.

C) Педагогикалық құбылысқа зерттеушінің белсенді ықпал жасауы.

D) Оқушыға зерттеушінің белсенді ықпал жасауы.

E) Балалар ұжымына зерттеушінің белсенді ықпал жасауы.

F) Оқушылардың оқу үлгерімін өлшеу.

G) Педагогикалық ықпал мен ықпалдастықтың нәтижесін өлшестіру.

H)  Педагогикалық  процестін нәтижелігін зерттеу.

$$$ 70

Педагогикалық эксперимент кезендері:

A) Танысу кезені.

B) Теориялық кезен.

C) Практикалық кезен.

D) Мазмұндық кезен.

E) Јдістемелік кезен.

F) Талдау кезені.

G) Нәтиже алу кезені.

H)  Статистикалау кезені.

$$$ 71

Тұтас педагогикалық процессте мұғалімнің еңбек құралдарының өзіндік сипаттары – ол:

A) Оның білімі.

B) Оның әлеуметтік жағдайы.

C) Оның отбасылық жағдайы.

D) Оның қоғамдағы белсенділігі.

E) Оның мектептегі белсенділігі.

F) Оның шығармашылығы.

G) Оның білігі.

H) Оның тұлғалық қасиеттері.

$$$ 72

Педагогикалық процесстің мјнін қарастырған ғалым педагогтар:

A) И.А.Иванов.

B) М.А.Данилов.

C) К.Д.Ушинский.

D) Ю.К.Бабанский.

E) В.Г.Белинский.

F) А.И.Герцен.

G) Б.Т.Лихачев.

H) С.Т.Петров.

$$$ 73

Педагогикалық үрдістің қарама-қайшылығын зерттеген ғалым-педагогтар:

A) М.А.Данилов.

B) В.А. Тихонов.

C) М.Н.Алексеев.

D) В.И.Петров.

E) К.С.Пономарев.

F) М.Н.Скаткин.

G) С.Д.Конаржевский

H) Д.И.Алферов.

$$$ 74

Педагогикалық үрдіске басшылық ету барысында мұғалімнің алатын нәтижелері:

A) Оқушылардың Тјрбие деңгейінің жоғарлауы.

B) Оқушылардың оқу белсенділігі.

C) Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы.

D) Оқушылардың оқудан тыс белсенділігі.

E) Оқушылардың ғылымға деген белсенділігі.

F) Оқушылардың іс-јрекет тәсілдерін меңгеруі.

G) Оқушылардың Тјрбие јдістерін меңгеруі.

H) Оқушылардың оқыту јдістерін меңгеруі.

$$$ 75

Педагогикалық үрдістің негізгі заңдылықтары:

A) Оқу орнының педагогикалық процесі қоғамның-әлеуметтік – экономикалық қажеттілігіне сай болады.

B) Педагогикалық процестің нәтижесі практиканың дамуына тәуелді болады.

C) Педагогикалық процестің мақсатқа бағыттылығы қоғамның мақсатын көрсетеді.

D) Педагогикалық процесс біржақты процесс болып табылады.

E) Педагогикалық процесс екі жақты процесс болып табылады.

F) Педагогикалық процесте мектеп басшылығы шешуші роль атқарады.

G) Педагогикалық процесс табиғи процесс болып табылады.

H) Педагогикалық процесте қоғамдық ұйымдар шешуші роль атқарады.

$$$ 76

Педагогикалық процестің негізгі заңдылықтары:

A) Педагогикалық процесте қоғамдық ұйымдар шешуші роль атқарады.

B) Оқушылардың шығармашылық белсенділігі мұғалімнің мұқият ұйымдастырылған іс-јрекетінің нәтижесі.

C) Оқушылардың танымдық белсенділігі мұғалімнің шығармашылық іс-јрекет нәтижесі.

D) Педагогикалық процестің қызметі оқушылардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейлеріне сай келуіне байланысты.

E) Педагогикалық процестің қызметі мектептің талаптарына сай келуіне байланысты.

F) Педагогикалық процестің қызметі сынып жетекшісінің талаптарына сай келуіне байланысты.

G) Педагогикалық процесс бір қас қағым сәттік емес, ұзақ мерзімге уақытқа бағытталған.

H) Педагогикалық процесінің қарама-қайшылығы.

$$$ 77

Оқу-Тјрбие процесінің ұстанымдарына (принциптеріне) жатады:

A) Педагогикалық процестің ізеттілігі, тұлғалық нысандық бағыттылығы.

B) Педагогикалық процестің қоғам талабына сәйкестілігі.

C) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін есепке алу.

D) Іс-јрекеттің санамен мінез-құлық бірлігін қалыптастыруға бағыттылығы.

E) Іс-јрекеттің оқушының дүниетанымын қалыптастыруға бағыттылығы.

F) Педагогикалық процестегі іс-јрекеттерді оқушылардың қажеттілігін ескере отырып ұйымдастыру.

G) Педагогикалық процестегі іс-јрекеттерді сынып жетекшісінің қажеттілігін ескере отырып ұйымдастыру.

H) Педагогикалық процесі табиғи процесс болып табылады.

$$$ 78

Оқу-Тјрбие процесінің ұстанымдарына (принциптеріне) жатады:

A) Педагогикалық процесті қоғам талабына сай ұйымдастыру.

B) Педагогикалық талап қоюда оқушының көзқарасын сыйлаумен ұйымдастыру.

C) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін есепке алу.

D) Іс-јрекеттің оқушының дүниетанымын қалыптастыруға бағыттылығы.

E) Оқушымен ұжымның дамуында жас ерекшелік пен ұлттық ерекшеліктерді ескеру.

F) Іс-јрекеттің оқушының ғылымға деген қызығушылығын қалыптастыруға бағыттылығы.

G) Педагогикалық басшылықты оқушылардың қайраткерлілігімен ұластыру.

H) Педагогикалық басшылықты оқушылардың Тјрбиесімен ұластыру.

$$$ 79

Оқу-Тјрбие процесінің ұстанымдарына (принциптеріне) жатады:

A) Педагог іс-јрекетінің нәтижелігі.

B) Педагог іс-јрекетінің тиімділігі.

C) Ұстаздардың, оқушылар ұстанымының және отбасылардың оқушыларға қоятын талаптарының үйлесімділігі.

D) Мемлекеттің, қоғамның және отбасылардың оқушыларға қойылатын талаптардың үйлесімділігі. .

E) Әр бір оқушы үшін жеке оқу материалын әзірлеу.

F) Әр бір бала үшін тиімді психологиялық ахуалдың әлеуметтік қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

G) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін есепке алу.

H) Оқушы тұлғасы мен ұжымның дамуындағы жаңа құрылымды үздіксіз бақылау.

$$$ 80

Аристотель Тјрбие мақсатын:

A) Тұлғаны дамыту деп білді.

B) Жан рақымды дамыту деп білді.

C) Мінез-құлықты дамыту деп біліді.

D) Ақыл-есті дамыту деп білді.

E) Маманның тұлғасын дамыту деп білді.

F) Ерік-жігерді дамыту деп білді.

G) Сынып ұжымын дамыту деп білді.

H) Дене Тјрбиесін дамыта білу.

$$$ 81

Платон мыналарды Тјрбиелеуге көп ықылас білдірген:

A) Сананы.

B) Ұлтшылықты.

C) Ақыл-ойды.

D) Руханилықты.

E) Еріктілікті.

F) Адамгершілікті.

G) Толеранттылықты.

H) Сезімді.

$$$ 82

Я.А.Коменский бойынша Тјрбие үш мақсатқа жетуге бағытталуы қажет:

A) Өзіңді тану.

B) Өзіңе баға беру.

C) Өзіңді Тјрбиелеу.

D) Қоршаған ортаны тану.

E) Қоршаған ортаны құрметтеу.

F) Құдайға сыйыну.

G) Өзін-өзін Тјрбиелеу.

H) Өз тјжірибеңді Тјрбиелеуде қолдану.

$$$ 83

Тұлғаның әлеуметтенуі кезінде оның дамына әсер ететін факторлар:

A) Мегафакторлар.

B) Монофакторлар.

C) Минифакторлар.

D) Макрофакторлар.

E) Экстрафакторлар.

F) Мезофакторлар.

G) Объективті факторлар.

H) Микрофакторлар.

$$$ 84

Дүниетаным - бұл:

A) Мемлекеттің дамуына деген көзқарастар жүйесі.

B) Ақиқатты дүниеге деген көзқарастар жүйесі.

C) Қоршаған ортаға деген көзқарастар жүйесі.

D) Мектептің жағдайына деген көзқарастар жүйесі.

E) Адамның алатын орнына деген көзқарастар жүйесі.

F) Сынып ұжымының алатын орнына деген көзқарастар жүйесі.

G) Мектеп ұжымының алатын орнына деген көзқарастар жүйесі.

H) Адамның өз-өзіне қатынасына деген көзқарастар жүйесі.

$$$ 85

Дүниетанымның формалары:

A) Қоғамдық.

B) Ағартушылық.

C) Мифологиялық.

D) Тарихилық.

E) Діни.

F) Адам мұраты.

G) Әлеуметтік.

H) Көркемдік.

$$$ 86

Дүниетанымның құрамды бөліктері:

A) Дүниетанымның философиялық негіздері.

B) Дүниетанымның педагогикалық негіздері.

C) Дүниетанымның психологиялық негіздері.

D) Жеке тұлғаның құндылық бағыттары.

E) Жеке тұлғаның даму процесі.

F) Жеке тұлғаның дүниетанымы қалыптасуының жолдары мен тәсілдері.

G) Жеке тұлғаның қалыптасу процесі.

H) Адамның жеке мұраты.

$$$ 87

Тјрбие түрлеріне мыналар жатады:

A) Қоғамдық Тјрбие.

B) Азаматтық Тјрбие.

C) Мемлекеттік Тјрбие.

D) Құқықтық Тјрбие.

E) Тұлғалық Тјрбие.

F) Адамгершілік Тјрбие.

G) Психологиялық Тјрбие.

H) Эстетикалық Тјрбие.

$$$ 88

Тјрбие түрлеріне мыналар жатады:

A) Мемлекеттік Тјрбие.

B) Қоғамдық Тјрбие.

C) Экологиялық Тјрбие.

D) Әлеуметтік Тјрбие.

E) Экономикалық Тјрбие.

F) Психологиялық  Тјрбие.

G) Еңбек Тјрбиеcі.

H) Жыныстық Тјрбие.

$$$ 89

Еңбек Тјрбиесін мазмұндық негізін мыналар құрайды:

A) Оқу еңбегі.

B) Ойындағы еңбек.

C) Өзіндік қызмет еңбегі.

D) Отбасына жасаған еңбек.

E) Оқудан тыс жасаған еңбек.

F) Қоғамдық пайдалы еңбек.

G) Өндірістік еңбек.

H) Технологиялық еңбек.

$$$ 90

Дәстүрлі педагогикада тұлғаның базалық мәдениетін қалыптастыруда Тјрбиелік істердің мынадай бағыттары ұсынылады:

A) Экономикалық Тјрбие.

B) Әлеуметтік Тјрбие.

C) Азаматтық Тјрбие.

D) Экологиялық Тјрбие.

E) Еңбек Тјрбиесі.

F) Қоғамдық Тјрбие.

G) Адамгершілік Тјрбиесі.

H) Мемлекеттік Тјрбие.

$$$ 91

Дәстүрлі педагогикада тұлғаның базалық мәдениетін қалыптастыруда Тјрбиелік істердің мынадай бағыттары ұсынылады:

A) Ғылыми дүниетаным Тјрбиесі.

B) Экологиялық Тјрбие.

C) Қоғамдық Тјрбие.

D) Эстетикалық Тјрбие.

E) Мемлекеттік Тјрбие.

F) Психологиялық Тјрбие.

G) Ақыл-ой Тјрбиесі.

H) Дене Тјрбиесі.

$$$ 92

Т.И.Щукина бойынша Тјрбие јдістерінің жіктелуі:

A) Оқушының Тјрбиелік деңгейін қалыптастыру јдістері.

B) Оқушының дүниетанымын қалыптастыру јдістері.

C) Жеке тұлғаның санасын қалыптастыру јдістері.

D) Жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттерін жетілдіру јдістері.

E) Іс-јрекетті ұйымдастыру јдістері

F) Іс-јрекетті ғылыми тұрғыдан ұйымдастыру јдістері

G) Мінез-құлық пен іс-јрекетті ынталандыру јдістері.

H) Қоғамдық мінез-құлық тәжәрибесін қалыптастыру јдістері.

$$$ 93

Сананы қалыптастыру јдістеріне жатады:

A) Этикалық јңгіме.

B) Психологиялық јңгіме.

C) Саяси јңгіме.

D) Түсініктеме.

E) Дәріс.

F) Сендіру.

G) Жазалау.

H) Үлгі-өнеге.

$$$ 94

Іс-јрекетті ұйымдастыру мен мінез-құлық тјжірибесін қалыптастыру јдістеріне жатады:

A) Дәріс.

B) Жаттығу.

C) Мадақтау.

D) Жазалау.

E) Тапсырма беру.

F) Үлгі-өнеге.

G) Тјрбиелік жағдайлар.

H) Этикалық јңгіме.

$$$ 95

Ынталандыру  јдістеріне жатады:

A) Жазалау.

B) Этикалық јңгіме.

C) Тјрбиелік жағдайлар.

D) Мадақтау.

E) Сендіру.

F) Жарыс.

G) Ынталандыру.

H) Психологиялық јңгіме.

$$$ 96

Тјрбиенің құрал-жабдықтарына қойылатын талаптар:

A) Педагогикалық талаптарға сай болуы.

B) Гигиеналық талаптарға сай болуы.

C) Қоғамдық талаптарға сай болуы.

D) Эстетикалық талаптарға сай болуы.

E) Экологиялық талаптарға сай болуы.

F) Мектептің талаптарына сай болуы.

G) Құқықтық талаптарға сай болуы.

H) Оқушының жеке ерекшеліктеріне сай болуы.

$$$ 97

«Форма» терминінің мјні білдіреді:

A) Тјрбие процесінің ерекшеліктерін.

B) Тјрбие процесінің сырттай көрінісін.

C) Тјрбие элементтерінің жиынтығын.

D) Тјрбиелік жұмыстардың және Тјрбиелік шаралардың бірлікті жиынтығын.

E) Тјрбиелік шараларды жоспарлауын.

F) Тјрбиеленушілердің іс-јрекеттерін жоспарлы ұйымдастыру жүйесін.

G) Тјрбиеші мен Тјрбиеленушінің өзара қарым-қатынасын.

H) Тјрбиешінің іс-јрекетінің көрінісін.

$$$ 98

Тјрбиелік жұмыстар төмендегі аталған Тјрбиелік қызметтерді орындайды:

A) Тјрбиелілік.

B) Дамытушылық.

C) Ұйымдастырушылық.

D) Қалыптастырушылық.

E) Реттеушілік.

F) Бақылаушылық.

G) Психологиялық.

H) Ақпараттық.

$$$ 99

Балалар ұжымының педагогикалық теориясын дамытуға үлестерін қосқан педагог-ғалымдар:

A) П.П.Блонский.

B) В.А.Сластенин.

C) Л.С.Выготский.

D) К.И.Трущинский.

E) М.И.Калинин.

F) С.Т.Щацкий.

G) М.С.Воронецкий.

H) А.С. Макаренко.

$$$ 100

Балалар ұжымының педагогикалық теориясын дамытуға үлестерін қосқан педагог-ғалымдар:

A) В.А.Сидоров.

B) П.Н.Лепешинский.

C) С.А.Александров.

D) А.С.Макаренко.

E) П.П.Блонский.

F) М.Л.Архангельский.

G) В.И.Тимошенко.

H) Т.Е.Конникова.