Дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша пәнді оқыту әдістемесі

 

«Дене мәдениеті мен спорт ілімі және әдістемесінің» негізгі пән ұғымы деп E) Дене, мәдениеті

 

Айналмалы жаттығу бағытының нұсқалары B) Үзілісті жаттығуңды толық ұзілісті демалыс пен орындау түріC) Үзілісті жаттығуды күштеніп үзілісті демаласпен орындау түрі

Ақыл-ой тәрбиесінің міндеттері A) Ақыл-ой қабілетін дамытуB) Өзін дамыту мен қажеттілікті дамытуды ынталандыруC) Дене мәдениеті сферасында арнайы білімді байыту

Алғашқы үйрету кезеңінде кездесетін қателер A) Бұлшық еттің еріксіз зорлануыB) Қозғалыстын жалпы бөгеліп қалуыC) Қозғалыстын дәлсіздігі

Алғашқы үйрету сатысының міндетті B) Әдіс-айла қимылының жаңа элементтерін үйретуC) Әдіс-айланың теріс және дөрекілігін ескерту немесе болдырмау

 

Базалық дене дайындығын қамтамасыз ететін дене мәдениетінің түрлері F) Оқушылар дене мәдениеті

Бастапқы сынып оқушыларын күн кестесіндегі дене жаттығулары сабағының түрлері A) дене мәдениеті сабағыB) Сабаққа дейінгі гимнастикаC) Сабақ кезіндегі «үзіліс сәті»

Бастапқы сынып оқушыларының дене сапаларын тәрбиелеу тәсілі C) Бөлшектеу жаттығулар тәсіліD) Ойын тәсіліE) Айналмалы жаттығулар тәсілі

Бастауыш мектептерде дене мәдениеті сабағында қозғалысқа үйрету тәсілі B) Тұтас-құрылымды жаттығулар тәсіліF) Бөлшектеу тәсіліG) Дидактикалық айту

Бекіту мен жетілдіру сатысының міндеттері F) Қозғалысты дағды мен іскерлік деңгейіне дейін жеткізуH) Қимыл-қозғалыс әдісі мен дене сапалары-деңгейін жетілдірудің сәйкес келуін қамтамасыз ету

 

Дене дамуының сыртқы сандық көрсеткіштері A) Дененің саулығыB) Бойы, дене салмағы

Дене жаттығуларының кеңістіктегі сипаты A) Кеңістіктегі дене мен оның бөлшектерінің қалпыB) Қозғалыс бағыты мен амплитудасы

Дене жаттығуларының тиімділік түрлері A) Жақын арадағы тиімділікF) Кумулятивті тиімділік

Дене жаттығуларының фазасы A) Дайындық фазасыC) Қортынды фаза

Дене жүктемесіне қол жетерлігін қамтамасыз етудің әдістемелік жағдайы B) СабақтастықC) Алдын-ала дайындық

Дене мәдениеті қызметіндегі оның өзіне тән қасиеті C) Қоғамға қажетті қасиетті қанағаттандыру бағдары

Дене мәдениеті мен спорт ілімі әдістемесіне жатады A) Дене мәдениеті және спорт саласындағы методологиялық негіздегі педагогикалық зерттеулер

Дене мәдениеті сабағының аяқтау бөлімінің мазмұны D) Назар аударуға берілетін жаттығуларE) Босаңсу жаттығуларыF) Назар аударуға берілетін жаттығулар

Дене мәдениеті сабағының білім беру бағыты A) Жаңа материалдарды үйрету сабағыB) Үйретілген материалдарды жетілдіру сабағыC) Аралас сабақ

Дене мәдениеті сабағының компоненті A) Оқу материалдарыB) Мұғалімнің бақылауыC) Оқушының оқу-тану жұмысы

Дене мәдениеті сабағының құрлысы B) ЭлементтеріC) КомпоненттеріE) Негізі

Дене мәдениеті сабағының негізгі бөліміндегі мазмұның құрайды A) Қимыл-қозғалысқа үйрету жаттығуларыB) Қимыл-қозғалысты бекіту жаттығуларыC) Бақылау жаттығулары

Дене мәдениетіндегі ірі бөлімдері C) Сауықтыру-қалыпқа келтіру дене мәдениеті

Дене мәдениетінің ерекше қызметі C) Спорттық

Дене мәдениетінің жалпы мәдениеттік қызметіA) Нормативтік

Дене мәдениетінің фондық бағыты B) Жедел-реттеуші

Дене мәдениетінің ілімі мен әдістемесінің жалпы негіздері бөлімінде оқылады C) Қозғалысқа үйрету мен дене сапаларын тәрбиелеу негіздері

Дене сапаларының жасаралық даму заңдылықтары A) ГетерохронностьB) Бір келкі емесH) Тасымалдау

Дене сапаларының жасаралық кезеңіндегі қарқынды дамуы A) СезімталB) СезгіштілікC) Қолайлы

Дене тәрбиесі – бұл арнайы ұйымдастырылған педагогикалық процес, бағыты A) Қозғалыс қимылдарын меңгеру

Дене тәрбиесі жаттығуларының әдіс-айласында бөлінеді A) Әдіс-айланың басты бөліміB) Әдіс-айланың бөлшектері

Дене тәрбиесі жаттығуының әдіс-айласын бағалау мен критериі A) НәтижелілігіB) Әдіс-айла эталонының параметріне дәл келуі

Дене тәрбиесі жаттығуының сипаты A) Кинематикалық сипаттамаB) Динамикалық сипаттама

Дене тәрбиесі жүйесіндегі жалпы әлеуметтік принципі D) Адамды жан-жақты және үйлесімді дамыту принципі

Дене тәрбиесі жүйесінің жұмыс істеу жағдайына жатады F) Дене мәдениеті мен спорт жайында ғылыми-зерттеу жүйесінің мекемелері

Дене тәрбиесі процесінде еңбекке тәрбиелеу тәсіліA) Еңбекке іс-тәжрибе арқылы үйретуB) Еңбек нәтижесін бағалау, әңгімелесуC) Хронометраж өткізу

Дене тәрбиесі процесіндегі өнегелілік тәрбиесі A) Моралдық сенімді қалыптастыруB) Өнегелік сезімді дамытуC) Іскерлік тәртібі мен дағдыға төселу

Дене тәрбиесі сабағына саналы түрде мақсатты қарым қатынасы қалыптастырып ынталандыру A) Қозғалыс әрекетін бағалау қажеттілігіB) Қозғалыс әрететін өзінше талдау, қажеттілігі үшін

Дене тәрбиесі сабағының негізгі бөлімінің әдістемелік міндеттері A) Жанадан қимыл-қозғалыс пен оның элементтерін үйретуB) Қимыл іскерлігі мен дағдысын жетілдіру мен бекітуC) Бақылау жаттығуларын нәтижеге қабылдау

Дене тәрбиесін қоғамдық ұйымдастыру формалары E) Спорттық клуб

Дене тәрбиесіндегі жалпы бақылау не үшін өткізіледі A) Жылдық график – жоспарды дұрыс орындауын анықтау үшінB) Жыл бойынша қойылған міндеттердің орындалу дәрежесінC) Оқу процесіндегі кемшілік жетістікті анықтау

Дене тәрбиесіндегі қолданылатын көрнекілік түрлері D) Дыбысты көрнекілікE) Көру көрнекілігі

Дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу жұмысының технологиясы A) Тәрбиені ұйымдастыру стратегиясыB) Тәрбиені ұйымдастыру техникасыC) Тәрбиені ұйымдастыру тактикасы

Дене тәрбиесінің арнайы заңдылықтарын білдіретін принциптер A) Дене тәрбиесі процесінің үздіксіздік принципі

Дене тәрбиесінің арнайы тәсілі A) Қатаң шектелген жаттығулар тәсіліB) Ойын тәсілі

Дене тәрбиесінің жүйесі сипатталмайды G) Идеологиялық негіздермен

Дене тәрбиесінің құралы бұл B) Табиғаттың сауықтыру күшіD) Дене жаттығулары

Дене тәрбиесінің принципіне жатады C) Дене тәрбиесінің арнайы принциптері

Дене тәрбиесінің тәсілдеріне жатады C) Сөзді қолдану тәсіліD) Көрнекілік тәсілі

Дененің жетілу көрсеткіштері A) Дене сапаларының жан-жақты дамуы

 

Еңбек тәрбиесінің міндндеттері A) Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеуB) Дағды мен еңбек іскерлігінің элементтерін меңгеруC) Еңбекке сапалы қарауды қалыптастыру

 

Жалпы әдістемелік принциптеріне жатады A) Саналылық пен белсенділік принципі

Жалпы төзімділікті дамытатын жаттығу құралдары B) Орташа қарқынды зонада орындалатын жаттығуларD) Ауыспалы қарқынды зонада орындалатын жаттығуларH) Үлкен қарқынды зонада орындалатын жаттығулар

Жоспар түрлері A) ПерспективтіB) АғымдыC) жедел

Жүктеме көлемінің сыртқы жағының көрсеткіші бойынша B) Жаттығуды орындаудың жалпы уақытыE) Жалпы қозғалыс саны

Жүктеме қарқынының сыртқы жағының көрсеткіші бойынша A) Бір көтеру салмағыH) Қарқын

Жылдамдық күш қабілетіне жатады A) Жылдам күшB) Старттық күшC) Шапшаңдық алу күші

Жылдамдық қабілетін дамыту құралы A) Жылдамдықтың кейбір компонентіне бағытталған әсеріB) Жылдамдықтың барлық компонентіне кешенді әсер етуC) Ілеспелі әсер

 

Кәсіптік қолданбалы дене мәдениетіне жатады B) Әскери-қолданбалы дене дайындығы

Күш, жылдымдық, ептілік, төзімділік, иілгіштік бұл A) Дене сапаларыB) Психормоторлық сапаC) Қозғалыс сапасы

Күшті дамытудағы негізгі құралға жатады A) Сыртқы зорлану жаттығуларыB) Меншікті салмағымен зорлану жаттығуларыC) Изометркалық жаттығу

 

Қажетті жүктемені анықтау критериіне жатады B) Жаттыққандық көрсеткішіH) Денсаулық көрсеткіштері

Қалыпқа келтіру-сауықтыру дене мәдениеті болып саналады C) Бейімдеу дене мәдениеті

Қатаң шектелген жаттығулар тәсілі B) Жаттығулардың ауыспалы тәсіліC) Аралас тәсілі

Қимыл қозғалысқа үйрету тәсілі A) Жаттығуды тұтас-құрастыру тәсіліB) Жаттығуды бөлшектеп құрастыру тәсілі

Қимыл қозғалыстарға үйрету кезеңі A) Алғашқы үйретуC) Бекіту мен жетілдіру

Қоғамдағы дене тәрбиесінің міндеттері F) Жалпы педагогикалық міндеттер

Қозғалыс дағдысының ерекше сипаты;D) Қимылдың автоматты қозғалысыF) Операцияның стереотивтігіH) Бұзу факторларына тұрақтылығы

Қозғалыс іскерлігінің бірінші қатардағы үйретудегі сипаты A) Жекеленген қимыл жасауда назар аударуды шоғырландыруB) Қимыл нәтижелері мен параметрлерін стандартсыз салыстыру

Қозғалысқа үйретуде дайындық компонентпен сипаталады A) Дененің дайындығыF) Қозғалыс тәжрибесімен

 

Мектеп жасындағы балалар дене тәрбиесінің білім беру міндеттері A) Өмірге керекті қозғалыс іскерлігі мен дағдыларды жетілдіріп қалыптастыруB) Дене мәдениеті аумағында керекті білімді қалыптастыруC) Қозғалыс әдіс-айласының негізін үйрету

Мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесіндегі сауықтыру міндеттері D) Денені шынықтыруE) Дененің қабілеттерін тәрбиелеуF) Денені дұрыс дамытуға жәрдемдесу

Мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу міндеттері E) Дененің қабілеттерін өзбетінше тәрбиелеуді үйретуF) Жоғарғы құлықтылық сапасын тәрбиелеуG) Ерік-морал сапаларын тәрбиелеу

Мектеп жасындағы баланың дене тәрбиесі міндеттері A) Білім беруB) СауықтыруC) Тәрбиелеу

Мектепке дейінгі балаларды денсаулығын жақсарту міндеттері A) Сыртқы жағдайға қарсы тұру қарсылығын көтеріп, шынықтыруB) Тұлғаны тиімді қалыптастырып, трек-қозғалыс аппаратын күшейтуC) Вегативті органдардың қызметі көтеруге көмектесу

Мектепке дейінгі балалардың дене мәдениетінің әлеуметтік педагогикалық маңызы A) Жан-жақты дененің дамуына фундамент жасауB) Денсаулықты нығайтуC) Қозғалыстың дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру

Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесінде қолданылатын дене жаттығуларының топтары A) Гимнастика негіздеріB) ОйынC) Жарыс жаттығуларының элементі

Мектепке дейінгі балалардың жас айырмашылығы B) ЖетілмегенC) Табиғаттың сыртқы факторына қарсылығының төмендеуіD) Сыртқы ортаның қолайсыз факторына қарсы тұруы

Мектепке дейінгі балалардың негізгі гимнастикасына кіреді A) Бір орында нәрселер және нәрсесіз орындалатын жалпы дамыту жаттығуларыB) Әртүрлі табиғи қозғалыстарC) Саптық, би жаттығулары

Мектепке дейінгі мекемелердегі дене жаттығуларының негізгі түрлері A) Таңертеңгі гимнастикаB) Сабақ түрінде, қозғалмалы ойындарC) Өз бетінше өткізілетін дене жаттығулары сабағы, физкультуралық мейрамдар

Мектептегі дене мәдениеті бағдарламасының базалық компоненттерінің құралы A) Қозғалмалы және спорттық ойындарB) Жеңіл атлетика мен гимнастикаC) Жүзу мен шаңғы дайындығы

Мемлекеттік тұрғыда дене жаттығуларымен міндетті сабақпен қамтамасыз етіледі A) Мектепке дейінгі мекемелер мен мектепте

Меншікті күш қабілетінің басқа сапалармен қосылуы B) Ептілік күшіC) Күш төзімділігіF) Жылдамдық-күш қабілеті

 

Өндірістік дене мәдениеті ұсынылған A) Жұмыс кезіндегі физкультуралық үзіліс

Өте жас және мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесі құралдары A) дене жаттығуларыB) Табиғаттың сауықтыру күшіC) Гигиеналық факторлар

 

Сабақ пен демалыс арасындағы арақашықтық A) Толық емесC) Қатты

Сабақ түрлеріне сипаттама A) Дидактикалық бағытB) Мұғалімнің басқарушы рөліC) Өлшемді жүктеме мен оқушылардың жұмысын қатаң шектеу

Сабақ түрлерінің топтамасы A) Дене тәрбиесінің мақсатты бағытыB) Пән мазмұны бойыншаC) Негізгі жақтың мазмұны бойынша

Сабақтағы оқушылар жұмысын ұйымдастыру тәсілі A) ФронталдыC) АйналмалыG) Топты

Сабақтан тыс оқу түрі A) КішкентайB) ҮлкенC) Жарыс

Сабақтан тыс оқудың кіші формаларына сипаттама A) Біршама тар бағыттаB) Онша үлкен емес жүктеме деңгейі мен азғана үзақтығыC) Нашар көрсетілген құрлысы немесе жоқ болу

Сабақтың дайындық бөлігініің мазмұны B) Саптық жаттығуларC) Жүру, жүгіруG) Арнайы жаттығуларды негізгі бөлімнің мақсатына сай орындау

Сабақтың дайындық бөлімінің әдістемелік міндеттері A) Бұлшық ет жұмысына дене қызметінің дайындығын қамтамасыз етуB) Оқушылардың сабаққа көңіл-күй мен ұйымдастырушылықты қамтамасыз етуC) Көңіл күйді көтеріп, назарын активтендіру

Спорт (кең ұғымда) бұл F) Жарыс әрекетіне меншікті арнайы дайындығы

 

Терең оқыту сатысының міндеті A) Қимыл-қозғалыс іскірлігін қалыптастыруC) Өзін-өзі бақылаудың тиімділігін көтеру

Төменгі сынып оқушыларының дене тәрбиесі сабағанда өткізілмейді D) Зорланумен байланысты жаттығуларE) Статикалық жаттығуларF) Шапшаңдықты-төзімділікті дамыту жаттығуларды

Төменгі сынып оқушыларының дене тәрбиесі сабағын өткізуде бірінші ретте көңіл аудару A) Координациялық қабілетінеB) Шапшаңдық қабілетінеC) Иілгіштігіне

 

Хронометраж  - дене мәдениеті сабағын бағалау мен анықтауда қолданылады B) Сабақтың моторлық тығыздығынC) Сабақ бөлімдерінің моторлық тығыздығынG) Тосу мен демалысқа кеткен уақытты анықтау

 

Шапшаңдық қабілетінің қарапайым түрлерінде көрінуі A) Жылдамдық реакциясындаB) Жеке қимыл шапшаңдығыC) Қимыл жиілігі

Эстетикалық тәрбиенің міндеттері A) Дене мәдениеті сферасындағы үйлесімді және эстетикалық сезімді тәрбиелеуB) Адам қозғалысы мен дененің естетикалық бағасын тәрбиелеуC) Әдімілікті бағалау мен іскерлікті табуды тәрбиелеу