Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
«Акробатика» түсінігі келесідегідей: А) Спортта да, циркте де қолданылады В) Гимнастика спортының жеке бір түрі D) Кілем төсеніші міндетті инвентарь ретінде болады
«Дайын болу» түсінігі келесідегідей:В) Спорттық іс-әрекеттің барлық жағдайына ағзаның дайын болуы D) Жарыстық, жаттығушылық іс-әрекеттерге ағзаның жан-жақты дайындығы H) Спорттық іс-әрекеттерге психологиялық дайындық
«Жаттықтыру» дегеніміз:D) Жарыстық іс-әрекеттерді меңгеру үдерісі F) Спорттық дайындықтың әсерінен биологиялық қалыптасу H) Спорттық дайындықтың әсерінен биологиялық өзгерістер
«Сымбаттылық» дегеніміз:А) Адамның дағдыға айналған жүріс-тұрыс мәнеріС) Диета сақтай, дене жаттығуларының кешенін үйлесімді орындауG) Салауатты өмір сүру, дене қасиеттерін үнемі жетілдіріп тұру
А
Ағзаның өмір сүру мүмкіншілігінің негізгі ролі бар спорт түрі:A) Спорт ойындарыD) Баскетбол, волейболG) Футбол, хоккей
Адам дене қасиеттерінің шектік мүмкіндіктерін анықтайтын спорт түрлері:D) Жеңіл атлетика, теннисF) Бокс, күресG) Ауыр атлетика
Адамның дене дамуы:E) Табиғи дамуF) Морфологиялық дамуG) Жас айырмашылығындағы ағзаның өзгеруі
Адамның жан-жақты үйлесімді дамыту қағидасы:B) Дене тәрбиесінің басқа тәрбие түрлерімен үйлесімділігіD) Тәрбие түрлерінің өзара үйлесімді байланысыF) Іс жүзінде тәрбиелеудің көптеген түрлерін біріктіруді қажет етеді
Адамның өжеттілігінің анықталу аясы:B) Жеке тұлғаE) ИндивидуумG) Индивидуумды қалыптастырушы жеке тұлға
Айналысу барысында көп қолданылатын әдістер:A) Жарыс әдістеріE) Ойын әдістеріG) Көрсету, айту әдістері
Айналысу мүмкіндігіне орай, спорт түрлерінің маусымдық бөлінуі:B) Жазғы, қысқыE) Қысқы да, жазғы даG) Жазғы, күзгі
Ақпараттарды жинау әдісі:F) Педагогикалық үдерістің қорытындысы бойынша оқытуG) Ғылыми әдебиеттерге шолу жасай, зерттеудің барлық әдістерін қолдануH) Педагогикалық үдерістің қорытындысы бойынша тәрбиелеу
Алдын-ала спорттық дайындықтың басталу кезеңі:D) Төменгі сыныптардаE) 6-7 жастан бастапF) 8-9 жастан бастап
Аралас оқу-жаттықтыру сабағының мақсаты:С) Өткен мен жаңа сабақтағы жаттығуларды байланыстыруD) Күрделі мен қарапайым жаттығулардың жиынтығын үйлесімді қолдануH) Айналысушылардың жасы, тәжірибесі, шеберлігі ескеріледі
Арнайы машықтану мақсаты:А) Спорт техникасын меңгеруС) Спорт тактикасын меңгеруH) Жарыстық іс-әрекеттердегі арнайы жаттығуларды меңгеру
Ауырлыққа бейімделу байланыстылығы:A) Дене мүмкіндігіне байланыстыD) Табиғи дарын мен тұқымқуалаушылыққа байланыстыF) Күш-ерік пен жаттықтырушының психологиялық дем беруі
Ауырлыққа қажетті дене сапасы:C) Күштілік-төзімділікE) КүштілікH) Арнайы күш төзімділігі
Ә
Әйелдер ғана айналысатын спорт түрлері:A) Көркем гимнастикаC) Синхрондық жүзуG) Аэробика, ырғақты гимнастика
Б
Бақылау әдісінің түсінігі:A) Жалпы оқу-тәрбие жұмысының түріE) Жалпы оқу-тәрбие жұмысының мазмұныF) Айналысушылардың нәтижесін қорытындылайды
Балалардың ақыл-ойын дамытатын қазақтың ұлттық ойыны:C) ТоғызқұмалақF) Орамал тастауG) Көрші
Баланың дамуына әсер ететін іс-қимылдар:А) Дененің дұрыс қалыптаса дамуын толық қадағалау, бақылау F) Табиғи, гигиеналық факторларды үйлесімді қолдануG) Таңертеңгілік гимнастика, тамақтану тәртібі, су процедуралары және т.б.
Баланың мектепке дейін қозғалыс қимылдарын меңгеру түрлері:A) Жүгіру E) Секіру H) Айналу
Болжамдау пәніне кіретіндер:B) Болашақ спорттағы материалдық-техникалық базаны болжамдауE) Спорттың ойындық түрлеріндегі жағдайларды болжамдауG) Престижді, бейресми командалық сынақтың мүмкін болар нәтижелері
Г
Генетикалық байқауда өте қажет дене қасиеттері:A) Жылдамдық пен күшC) Ептілік пен икемділікE) Төзімділік
Д
Дене дайындығы көрсеткішінің негізгі әдісі:В) Тесттер С) Морфофункционалды көрсеткіштер H) Бақылау нормативтері
Дене дамуына әсер етуші факторлар:А) Биологиялық жағдайларЕ) Әлеуметтік жағдайларH) Экологиялық, географиялық жағдайлар
Дене дамуының көрсеткіштеріне жататындар:A) Күш, жылдамдық, төзімділік қасиеттері дамуының көрсеткіштеріB) Икемділік пен ептілік қасиеттері дамуының көрсеткіштеріF) Адамның дене қимылы қасиеттерінің дамуының көрсеткіштері
Дене жаттығуларында көбірек, кең қолданылатын спорт түрлері:A) ГимнастикаB) Қозғалмалы ойындарC) Спорттық жаттығулардың қысқы түрі
Дене жаттығуына үйретудің тиімді басқару жолдары:Е) Нақты жаттығуларға үйрету бағдарламасыF) Дене тәрбиесі қағидаларын ұстануG) Әдістерді үйлесімді қолдану
Дене жаттығуының мазмұны дегеніміз:B) Дененің сауықтыру, бейімделу, қайта қалпына келу жұмыстарыD) Дене шынықтыру жұмысыH) Дағды-машықты қалыптастыра, спорттық іс-әрекеттерге баулу
Дене қимылы жаттығулары дегеніміз:A) Жаттығулардың орындалуыB) Қимыл құрамының негізгі үдерісінің жиынтығыD) Адам денесінің дамуына арналған іс-қимылдар жиынтығы
Дене қимылын дамыту дегеніміз:A) Ағзаның табиғи морфофункционалды ерекшеліктерін өзгертуC) Дене қасиеттерін жетілдіруE) Бұлшық еттердің жаттықтыру арқасында өсуі
Дене тәрбиесі жарыстарының түрлері:D) Үгіттеу жарысыG) Оқу жаттықтыру сынақ алу жарыстарыH) Меншікті спорттық жарыстар
Дене тәрбиесі мен спорттың мақсаты мен міндеттері:C) Дене мәдениеті кадрларын қайта даярлауD) Салауатты өмір қағидаларын қоғамда бекітуH) Дене мәдениетін тұратын мекен жайда жетілдіру
Дене тәрбиесінің коррекциялық тапсырмалары:A) Тұлғада кемшілігі бар дене қасиеттерін дамытуB) Дене тұрқының әдемі болуына күш салуC) Кез келген дене жаттығуларын әсем орындауды үйрету
Дене тәрбиесінің пайда болу себептері:C) Шаруашылық жұмыстарданD) ЕңбектенH) Жұмыс әрекеттерінен
Дене шынықтыру және спорт ойындары дегеніміз:B) Спорттық жарыс ойындарыC) Бұқаралық спорт жарыстарыD) Халықтың арасында салауатты өмір салтын насихаттау
Денеге түсетiн ауырлықты реттеу жолдары:A) Қиын жаттығуларды орындатып пайдасын түсiндiруF) Салмақты реттеуG) Рекреативті, бейімделу, қайта қалпына келу іс-әрекеттері
Дененің реабилитациясы:B) Қалыпқа келуC) Ауыр жүктемеден соң бұлшық еттердің демалуыG) Қан, тер арқылы денедегі зиянды қалдықтардан арылу
Дененің рекреациясы:A) Пайдалы үзілісE) Ауыр жүктемені орындағаннан соң, демала жеңіл жүктемені орындауG) Дене қасиеттері мен техникалық даярлықтың дамуына зор үлес қосады
Денсаулығы бойынша жарыстардың бөліну реті:B) Көзі нашар көретіндер мен құлағы естімейтіндер арасындаC) Соқырлар арасындаH) Мүгедектер арасында
Дүние жүзінде ең көп тараған спорт түрлері:D) Волейбол, теннисE) Бокс, баскетболF) Футбол, хоккей
Е
Ептіліктің дамуына әсер ететін спорт бөлімдері:D) ГимнастикаE) АкробатикаF) Жекпе-жек түрлері
Ж
Жазғы Олимпиадалық ойындардағы спорт түрлерінің саны:A) 35-тен астамB) 33-тен астамH) 30-дан астам
Жазғы спорт түрлерінің саны:C) 70-тен астамE) 72-ден астамF) 75-тен астам
Жалпы қозғалыс түрлеріне жататындар:C) Қозғалыс ырғақтылығыE) Ырғақтылық ұзақтығыH) Ырғақты қозғалыс
Жалпы машықтану дегеніміз:В) Дене дайындығын тұтастай арттыруG) Жұмыс қабілеттілігін тұтастай арттыруH) Дайындық түрлерін ескере, дене қасиеттерінің кешенді жетілдірілуі
Жалпы төзімділіктің дамуына арналған спорттық жаттығулар:Е) Ұзақ қашықтыққа жүгіруG) Жаттығулар арасындағы үзілістер уақытын қысқартуH) Дала жарысында көбірек қолданылады
Жалпы шыдамдылық деп максималды күштi жұмсағандағы тиiмдiлiгi мынаған тең:D) 79%E) 80%H) 81%
Жарыс өткізу үшін келесі ұйымдастыру жұмыстары қажет:C) Топ құруD) Жарыс ережесін жасауF) Бас төреші, қазылар алқасын анықтау
Жарыстық жатығуларға мыналар жатады:C) Спорттық ойындарF) Спорттық жарыс түрлеріG) Жеке жарыс түрлері
Жасы бойынша жарыстардың бөліну реті:A) Ересектер арасындаF) Балалар және жасөспірімдер арасындаH) Жастар арасында
Жаттығу нәтижесінде дененің белгілі бір жұмысты істеуге дайын болуы:B) Жарыстық іс-әрекеттерді жетілдіруC) Дағды-машық автоматтандырыладыE) Жаттықтыру
Жаттығу сабағының мақсаты:А) Үйренген дағды-машықтарды одан әрі жетілдіруF) Жаттықтыруда үйренген іс-қимылдарды жарыстарда автоматты қолдануH) Дене жаттығуларын нақты орындау, көрсету
Жаттығу техникасының сипаттамасы:В) Дағды-машықтың автоматтануыD) Қозғалыс тұрақтылығыH) Жарыстық іс-қимылдарды шеберлік деңгейде орындау
Жаттығуды жасаудан бұрын орындалатын іс-қимылдар:E) Спортшы денесін міндетті түрде қыздыруG) Бапкер берген тапсырманы мұқият тыңдап, жазып алуH) Ағза тонусын алда орындалатын жүктемеге даярлау
Жаттығуды игерудің бірінші кезеңінде кездесетін мүмкіншіліктер:D) Жаттығу техникасын жалпы түрде игеруЕ) Қозғалыстарды үйренуді қарапайым түрлерінен бастауF) Дене қасиеттерін жетілдіру
Жаттығуды үзіліспен бірнеше рет орындау:D) Қайталау тәсіліE) Жаттығуды меңгеру сапасын арттырадыG) Қимыл-қозғалыстарды автоматтандырады
Жаттығудың орындалу талабын үздіксіз арттыратын жағдайлар:A) ЗалдаC) АлаңдаF) Стадионда
Жаттығуларды iс жүзiнде жүргiзу жататын тәсiлдер:A) Қатаң шектелген жаттығуларB) Тұтас үйрету тәсілдеріC) Бөлшектеп үйрету тәсілдері
Жаттықтыру кезінде ең бірінші қолданылатын үйрету әдісі:А) Стандартты-қайталау жаттығу әдісіС) Қайталай жаттығу әдісіD) Стандартты жаттығу әдісі
Жаттықтыру кезіндегі ең басты міндеттердің бірі:C) Бұрын өткен қимыл-қозғалыстарды жоғары дәрежеде орындауE) Дағды-машықтық қасиеттерді жоғалтпай, одан әрмен ұштауF) Дене қасиеттерін жарыстық іс-әрекеттерге жетілдіре даярлау
Жаттықтыру сабағындағы дайындық бөлімінің міндеттері:B) Бұлшық еттер мен сіңірлерді алдағы жүктемеге даярлауG) Денені қыздырып, сабақтың негізгі бөлімін игеруге даярлауH) Сабақ тақырыбын естірту, алдағы жаттығу түрлерін орындауға даярлық
Жаттықтыру тығыздығын арттырудағы қолданылатын әдiстемесi:D) Айналмалы тәсiлдi қолдануF) Жаттығушыларды топтарға бөліп, әр топқа әртүрлі тапсырма беруH) Жаттығушылардың өздігінше жұмыс істеу қабілеттілігін арттырады
Жаттықтырудағы дайындық түрі:C) Тұлғаның ерік-жігер сапаларын дамытуD) Тұлғаның моральдік, адамгершілік сапаларын дамытуF) Тұлғаның рухани, патриоттық сезімдерін дамыту
Жаттықтырудағы зерттеу тәсілдеріне жататындар:B) Педагогикалық бақылауE) ТәжірибеH) Математика тәсілі
Жаттықтыруды өткізудегі сүйенетін құжат:A) Мемлекеттiк оқу бағдарламасы бойыншаC) Мемлекеттiк білім беру стандарттары бойыншаE) Күнделікті, тоқсандық, жылдық күнтізбелік жоспарлар, конспектілер
Жаттықтырудың көмекші құралы:C) Табиғаттың сыртқы күшінің әсеріE) Спорттық киімF) Спорт алаңы
Жаттықтырушының қызмет объектісі:D) Балалар және жасөспірімдер спорттық мектептеріG) Жоғары жетістіктер спорттық мектептеріH) Олимпиадалық резервтегі спорттық мектептері
Жеке әдіс дегеніміз:B) Жаттықтырушы жеке жоспармен жұмыс істейдіD) Айналысушыларды жеке қасиеттері бойынша іріктей жұмыс жасайдыE) Оқыту үдерісінде әр айналысушының жеке қасиеттері ескеріледі
Жекеленген жаттығу тапсырмалары мынадай бөлімдерден тұрады:A) Дайындық және негізгі бөлімE) Аяқтау кезеңіG) Спортта денені қыздыру бөлімі
Жеңіл атлетикаға кіреді:C) СекіруG) ЖүгіруH) Лақтыру
Жеңімпазды анықтау ерекшеліктері бар спорт түрлерінің бөліну саны:B) Ойын нәтижесіне орайC) 3 топқаD) Олимпиадалық және шеңберлік жүйе бойынша
Жұлқу күшінің дамуына әсер ететін жаттығулардың түрлері:B) Өте жоғары деңгейлік қарқынында орындалатын жаттығуларE) Реактивтік соққылар жаттығуыH) Орындалуы кезінде өте жоғары жылдамдықты қалайды
Жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындайтын демалу аралығы:С) ТөтеншеЕ) ЭкстремалдықF) Экстремалдық-төтенше
Жылдамдық-күш сапасын тәрбиелеу үшін кажетті жаттығулар:B) Жаттығуды тез екпінмен орындауE) Жатығу көлемін күрделендіруF) Жарысу әдісін қолдану
Жылдамдықты дене қабілеті ретінде анықтайтын сипаттама: А) Қимылды өте аз уақытта орындауС) Қысқа уақыт ішінде көп қашықтықты игеруD) Қозғалыс жиілігінің максималды көрінуі
Жылдамдықты мыналар құрайды:C) Қозғалыс жылдамдығыF) Реакцияның латенттi уақытыH) Жеке дене мүшелерінiң қозғалыс жиiлiгi
Жылдамдықты тәрбиелеуде негізгі мына әдістер қолданылады:F) Нақты арнайы бағытталған жаттығулар әдісіG) Қысқа қашықтықты жарыс әдісімен көп қолдануH) Сөрелік жүгіру, мәрелік келу жаттығуларын автоматтыққа жеткізу
Жылдамдықты, икемділікті, күшті жетілдіретін спорт түрлері:A) Жеңіл атлетика, акробатика, жекпе-жек түрлеріB) Гимнастика, дала жарысы, кір көтеру спортыG) Ауыр атлетика, көркем гимнастика, спринтерлік қашықтықтар
Жыныстық ерекшеліктен иiлiмдiлiк көрсеткiшi 20-40% артық болады:B) ҚыздардаF) Бастауыш, орта буын мектеп жасындағы қыздардаH) 7-15 жас аралығындағы қыздарда
Жынысы бойынша жарыстардың бөліну реті:B) ЕрлерD) ӘйелдерE) Аралас
Жынысы бойынша шұғылданушылар тобының бөліну саны:B) 2D) Ерлер мен әйелдерE) Ұлдар мен қыздар
З
Зерттеу әдістерінің сипаттамасы:C) Ғылыми жұмыстардың міндеттеріE) Ғылыми-зерттеу жұмыстарында үлесі молG) Ғылыми жаңалықтар аясындағы әр әдістің міндеттері алуан
Зияткерлік дайындықтың пайдаланылу аясы:A) Спортшының теориялық біліміB) Ақыл-ойын дамыту үшінC) Тактикалық дайындықтағы септігі мол
И
Икемдiлiк ептiлiктің бөлiну түрлері:A) ФизиологиялықE) Медициналық атау түрлері бойыншаH) Анатомиялық
Иілгіштікті мына спорт түрлері дамытады:А) ГимнастикаF) АкробатикаG) Шейпинг, аэробика, стретчинг, аквааэробика
К
Кәсіптік-қолданбалы қызметтің дайындық түрі:D) Арнайы мамандырылған түріF) Өндірістік түріG) Кәсіптік дағды-машықтарды жетілдіреді
Кедергімен жүгірген кездегі жылдамдық жолының өсуі:C) Статикалық жаттығуды үлкен көлеммен қолдануF) Бұлшық еттердегі сүт қышқылының бөлінуінің көбеюіH) Негізгі дене қасиеттерін жақсы жетілдіреді, дағды-машықтар дамиды
Кеңiстiктегi уақыт мiнездемесiнiң негiзi:A) Қозғалыс жеделдігіE) Қарқынды қозғалыс жеделдігіH) Қозғалыс жылдамдығы
Көлемі бойынша жарыстардың бөлінуі:B) АулалықC) АудандықD) Қалалық, облыстық
Көріністің негізгі бөлігін дұрыс талдай алу дегеніміз:E) Спорттық іріктеуде қолданыладыF) Адамды алдын-ала көре болжау жүйесіH) Жаттықтырушының болашақ спортшыны таңдай алуы
Күрделі қозғалысқа үйретуде көбінесе қолданылатын әдіс:E) Бөліп үйрету әдісіF) Жаттығуды қарапайымнан күрделіге қарай үйренуG) Жаттығуларды қайталай орындау
Күрделі-координатталған спорт түрлері:E) Спорт ойындары түрлеріG) Жекпе-жек және жеңіл атлетиканың секіру түрлеріH) Спорттық, көркем гимнастика, акробатика
Күштiң түрлерi:B) СтатикалықE) ДинамикалықG) Изометриялық, абсолюттiк
Күшті дайындау бағытына қарай жұмсалатын күш сипаты:A) Тартымдылық күшін қайталауD) Жүктеме салмағын біртіндеп көтеруG) Қайталау санын тұрақты өсіріп, жаттығуды үзбеу
Күштілік дене қасиеті неғұрлым көп көрінетін спорт түрлері:С) Гимнастика, акробатикаD) Ауыр атлетикаF) Кір көтеру спорты
Қ
Қазақтың ұлттық ойындарының түрлері:D) Көкпар, қыз қуу, қойшытаяқЕ) Қазақ күресі, алтыбақан, ұшты-ұштыF) Бәйге, ақсүйек, теңге алу
Қайталау әдісі дегеніміз:B) Жаттығудың ұдайы қайталануыE) Жаттығудың салалы игерілуіG) Дағды-машықтардың автоматтандырылуына септігін тигізеді
Қайталау қағидасын жүзеге асыру жолдарының саны:A) Негізінде 3C) Көбіне үшD) Тұрақты түрде 3
Қайталау ұғымын түсіндіру жолдары:С) Берілген жаттығуды үзіліспен бірнеше рет орындауЕ) Үйрету әдісіндегі қолданылатын сапалы түріF) Күрделі жаттығуларды үйренуде қолданылады
Қарапайым спорт түрлеріне кіреді:D) ТуризмE) Жеңіл атлетиканың жүгіру жаттығуларыG) Дала жарысы
Қарсыласты абстрактілік-логикалық жеңу спорт түрлері:B) ШахматD) ДойбыF) Тоғызқұмалақ
Қарсылық әрекеті әдісінің бағытталу бағыты:D) Дене қимылы сапалылығын тәрбиелеугеF) Меңгерген әдіс-айлаларды одан әрі жетілдіругеH) Дағды-машықтарды автоматтандыруға
Қимыл әрекеттеріне үйретудің бірінші кезеңінің мақсаты:А) Қимыл әрекеттерге үйренуді қарапайым әдістерден бастауВ) Қимыл әрекеттерін бөлшектеп орындауС) Жаттығудың бірінші бөлігін толық үйренгеннен соң ғана келесіге өту
Қимыл әрекеттеріне үйретудің үшінші кезеңінің мақсаты:В) Қимыл әрекеттерінің техникасын автоматтандыруС) Дағды-машықты меңгеру шеберлілігіD) Қимыл әрекеттерінің техникасын жетілдіру
Қимыл дағдысын қайта құру мүмкіншілігінің қамтамасыз етілу аясы:С) Қимыл дағдысының тұрақсыздығыменЕ) Шаршаудың әсерінен жаттығу жүктемесінің өзгеруіF) Циклдердің үйлесімсіздігі
Қимыл дағдысының тұрақтылығын анықтау әдісі:С) Қозғалыс техникасының тұрақтылығыD) Айналысушы дағды-машығының жетілдіру деңгейіЕ) Жарыстық іс-қимылдарға өте қажет
Қимыл қозғалыс әрекетінің уақытша сипаттамасы:B) Қимылдың ұзақтығыD) Қимылдың ырғақты орындалу ұзақтығыH) Қимылдың ырғақтығы
Қимылдың құрылысын, негізгі бөлімдердің жиынтығын шешеді:B) Қозғалыс техникасының негізгі бөліміC) Жаттықтыру сабағында берілген тақырыптың орындалу міндеттеріE) Қимыл машықтығын одан әрі ұштау әдістері қолданылады
Қозғалыс әдісінің құрамы:A) Әдістің негізіD) Әдістің анықтайтын біліміF) Әдіс бөлшектерінен тұрады
Қозғалыс әрекеттері құрылымы ерекшеліктері бар спорт түрлері:D) ЦиклдікE) АциклдікF) Аралас
Қозғалыс жылдамдығының сипаттамасы:A) Берiлген уақытта орындауC) Қарапайым жылдамдықпен сипатталадыF) Күрделі жылдамдықпен сипатталады
Қозғалыс кезеңдерінің сипаттамасы:C) Дайындық кезеңD) Негiзгi кезеңE) Қорытынды кезең
Қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы:А) Қозғалыс техникасының негізгі буыныЕ) Қозғалыс техникасының басты буыныG) Орындау техникасының автоматтандырылуы
Қозғалыс функциясының сенситивті кезеңінің даму сипаттамасы:А) Іс-қимыл функциясының жоғарғы қарқынмен дамуыD) Іс-қимыл функциясының жоғарғы деңгеймен дамуыЕ) Дене қабілеттерінің максималды даму деңгейі
Қозғалыс іс-әрекетіне үйретуге жатады:C) Білім берушілік тапсырмаларыE) Дене қасиеттерін жетілдіру амалдарыG) Машықтану арқылы жарыстық іс-әрекеттерді дамыту
Қозғалыстарды реттеуге қатысу арқылы психологиялық негіз құрайтын психикалық үдерістерді жетілдіру:A) Дағды-машық үйлесімділігіG) Техникалық дайындықH) Дағды-машық автоматтық шеберлігі
Қозғалыстың жалпы сапалық сипаттамасы:D) Кеңістік, күш белгілеріF) Уақыт белгілеріH) Кеңістік-уақыт белгілері
Қысқы Олимпиадалық ойындардағы спорт түрлерінің саны:C) 12-ден көпE) 20-ға жеткен жоқF) 12-ден астам
Қысқы спорт түрлеріне жататындар:A) Могул, фристайлC) Шайбалы хоккейH) Шаңғы спорты, биатлон
М
Мазмұны бойынша жарыстардың бөлінуі:A) Спорттың жеке түрлері бойыншаD) Спорттың жеке және кешендік түрлері бойыншаH) Спорттың кешендік түрлері бойынша
Мамандығы бойынша жарыстардың бөліну реті:E) Оқушылар, студенттер арасындаG) Жұмысшылар арасындаH) Қызметкерлер арасында
Маңызы бойынша жарыстардың бөліну сипаты:B) ДайындықD) Дайындық пен негізгіG) Негiзгi
Марафон жүгірісінің қашықтығы:А) 42 шақырым 195 м.С) 42км 195мF) 42195 м
Машықтану сатысындағы бірінші кезең:А) Қимылдың жеке бөліктерін үйренуD) Жекелеген қимылдарды біртұтас қимылға біріктіруG) Дене қасиеттерін одан әрі жетілдіру
Машықтану сатысындағы екінші кезең:А) Дағды-машықты одан әрі жетілдіруD) Іс-қимыл дағдыларын тұрақтандыруF) Жарыстық іс-әрекеттерге дайындық
Машықтану сатысындағы үшінші кезең:А) Іс-қимыл дағдыларын жетілдіруD) Дене қасиеттерінің жарыстық іс-әрекеттерге толық дайын болуыH) Жарыстық іс-әрекеттерді автоматты түрде орындай білу
Машықтану ұғымына түсініктеме беріңіз:В) Спорттық жаттығулар техникасын игеру үдерісіЕ) Қимыл қозғалыстарын автоматтандыратын іс-әрекеттерF) Дағды-машықтарды үнемі жетілдіріп тұру
Машықтанудың қолданылу саласы:В) Спорттық үйірмелердеЕ) Сыныптан тыс дене тәрбиесі жұмыстарындаG) Мектептен тыс спорттық іс-әрекеттерде
Машықтанудың құрылымы:С) ЖалпыЕ) АрнайыG) Жалпы-арнайы
Машықтанудың үшінші кезеңі:А) Жарыстық іс-қимылдарды толық меңгеруС) Іс-қимыл дағдыларын жетілдіруE) Спорттық машықтануды толық игеру
Мәдениеттің бір түрі ретінде спорт кең түсінікте:E) Фәлсапамен байланыстыF) Ғылыммен, өнермен байланыстыH) Құқықпен байланысты
Мәдениеттің бір түрі ретінде спорт тар түсінікте:B) Білім қызмет түрімен байланыстыG) Қоғамдық қызмет түрімен байланыстыH) Кәсіби қызмет түрімен байланысты
Мектеп бағдарламасында қолданылатын ұзаққа жүгіру қашықтығы:А) 2000м- 3000мD) 2400м, 6 минуттық жүру-жүгіруЕ) 3000м.-5000м
О
Оймен келетін ойындар:A) Ми жұмысын қажет ететін ойындарF) Шахмат, дойбыH) Тоғызқұмалақ, нарды
Оқу жаттықтыру, сынақ алу жарыстарына жататындар:A) Оқу жаттықтыру жарыстарыB) Сынақ алу жарыстарыH) Жарыстар арқылы тесттер қабылдау
Оқу пәні ретінде спорт теориясының бөліктері:A) 3B) 2-ден көп, 4-тен азF) Үшке бөліне оқытылады
Оқу пәні ретінде спорт теориясының бөлімдері:A) Спорттық жаттықтырудың әдістемесіD) Спортшыларды даярлауF) Спорт теориясының қызметтері
Оқу-спорт жұмысының түсінігі:В) Спорттық үйірмелерде жүргізілетін үйрету сабақтарыF) Спорттық үйірмелерде жүргізілетін машықтану сабақтарыH) Дене қасиеттері мен дағды-машықтардың қалыптасуы
Оқу-спорттық жаттығу сабақтарын ұйымдастыру орындары:В) Спорттық үйірмелердеЕ) Білім беру мекемелерінде, арнайы спорттық-жаттықтыру базаларындаH) Балалар-жасөспірімдер спорт мектептерінде
Оқу-спорттық жұмыстардың қолданылу аясы:С) Білім беру мекемелеріндеЕ) Мектептен тыс дене тәрбиесі спорттық іс-шараларындаF) Жасөспірімдер спортында
Оқу-үйрету сабағының мақсаты:С) Қимылдың белгілі бір кешенін жасап үйренуD) Жаттығулар түрлерін талдап, дағды-машықтар әліппесін үйренуді бастауG) Дене қасиеттерін жетілдіре, жарыстық іс-әрекеттерге үйрену
Олимпиадалық емес спорт түрлерінің саны:C) 30-дан астамF) 30-дан көпH) 40-қа жеткен жоқ
Олимпиадалық ойындардың бөліне аталу сипаты:E) Қысқы, жазғыF) Жазғы, қысқыG) Жазғы, қысқы Ойындардың өткізілу жылдары бөлек
Ө
Өткізу жүйесі бойынша жарыстардың бөліну реті:A) Шеңбер жүйесіB) Шығып кетуD) Аралас жүйе бойынша
П
Педагогикалық тәжірибенің мақсаты:А) Теориялық білімді іс-тәжірибеде бекітуG) Әдістемелік білімді іс-тәжірибеде бекітуH) Педагогикалық жаңашылықтарды практикада енгізу
Педагогикалық эксперимент дегеніміз:В) Ғылыми-әдістемелік зерттеу жүргізуD) Ғылыми-зерттеу жұмыстарының логикалық жалғасыЕ) Тәжірибе жасау, оның нәтижелері
Пульсометрия зерттеуінде қолданылатын құрал:D) СекундомерF) Бақылау хаттамасыH) Тонометр
Пульсометрия мақсаты:C) Оқушылардың дене қимылы қозғалысын тамыр арқылы анықтауE) Оқушылардың ағзасына түскен жүктемені тамыр арқылы анықтауG) Сабақ бойы жүктемені реттеп тұруға көмектеседі
Пішіннің түрлерi:B) Жақсы бiтiмдi тұлғаларD) Жаман бiтiмдi тұлғаларF) Тұлғаны қалыптастыру кішкене кезден басталады
Р
Ретроспективті ақпараттарды қабылдау әдісі:E) Бұрынғы зерттеулерді қайтадан жаңаша етіп қабылдауF) Қайта қолданылған ескі әдістер, қағидалар, ережелерG) Зерттеудің классикалық әдістер түрлерінің ескісі болмайды
С
Сайыстар жүйесінің мән-мағынасы:A) Адам мүмкіншіліктерін анықтауB) Адам мүмкіншіліктерін теңестіруF) Адам мүмкіншіліктерін салыстыру
Сайыстар жүйесінің пәні:B) Адамның дене қасиеттерін өлшеуC) Адамның дағды-машықтарын өлшеуG) Адамның қозғалыс қабілеттіліктерін өлшеу
Салалық бағыныштылығы бойынша жарыстар бөлінуі:C) МинистрлікD) СалалықE) Ерікті қоғам
Сауықтыру-қалпына келу қызметінің айқындалу саласы:A) Арнайы қалпына келу жүйесінің өлшеміндеB) Жарыстардан кейінгі спорттық-медициналық іс-әрекеттерH) Оқу-жаттықтыру, оқу-сауықтыру жиындарындағы міндетті іс-шара
Семіздікке қарсы күрестегі орындалатын негізгі жаттығулар:C) Бір қарқында жүгіруD) Жүру, жүзуE) Шаңғымен серуендеу
Семіздіктен сақтандыруға әсер ететін амал-құралдарды көрсетіңіз:B) Біркелкі қарқындағы жаттығуларC) Диета ұстап, тамақ тәртібін сақтауD) Жүзу, ескек есу, теннис
Сөзбен әсер етуге жататын тәсiлдер:B) Әңгiме, суреттемеC) ТүсiнiктемеD) Бұйрық, нұсқау
Спорт дегеніміз:B) Адамдардың тәрбие, ойын, жарыс, дене дайындығы іс-қызметіC) Жарыстарда арнайы шығарылған ережелерге сүйене, жеңімпазды анықтауE) Күштілер мен лайықтыларды соғыс-ұрыссыз анықтайтын іс-қызмет түрі
Спорт ерекшеліктерінің негізін құрайтын іс-әрекет:B) Жарыс қимылдарыD) Жеңімпаз болуға арналған мақсатты іс-әрекетF) Дене қасиеттері мен дағды-машықтардың жоғарғы шегінде болуы қажет
Спорт пен діни қатынастар түсінігі:C) Әр адамның діни сенім еркіндігі сақталадыE) Діни мақсатқа жету құралыG) Кейбір жарыстарда діни салт-дәстүрлер, нанымдар қолданылады
Спорт пен жеке тұлғалық қатынастар түсінігі:E) Достастық пен қарсыластық қасиеттерін дамытадыF) Адами фактор есепке алынадыH) Адами байланыс орнаған спорт түрлерінің бәрінде бар
Спорт пен кәсіби қатынастар түсінігі:A) Спортшылар үшін кәсіп болып табыладыG) Спортшылар жұмыс, қаражат табу көзі ретінде қабылдайдыH) Келісім-шарттар, контрактілер жасалынады
Спорт пен құқықтық қатынастар түсінігі:A) Заңнама негізінде реттеледіB) Қолданыстағы барлық заңдар мен ережелерге бағынады, сүйенедіF) Спорт саласындағы барлық қызметкерлердің құқықтары қорғалады
Спорт пен мемлекетаралық қатынастар түсінігі:B) Спорттық жарыстар арқылы халықаралық қатынастар орнатуD) Халықтар достығын нығайтуF) Спорттық кездесулер арқылы экономикалық қатынастар орнату
Спорт пен отбасылық қатынастар түсінігі:C) Ер спортшы мен әйел спортшының отбасы құруыE) Спортпен айналысуға психологиялық оң әсер беретін тұстары барF) Заңнамада қарсы болу түсініктері жазылмаған
Спорт пен саяси қатынастар түсінігі:A) Спорт саясатсыз дегенмен халықаралық саясатқа оң ықпал жасайдыD) Әр елдермен жақындастыра қатынас орнатадыE) Әр түрлі деңгейдегі жарыстардың өтуіне оң ықпал жасайды
Спорт пен таптық қатынастар түсінігі:B) Нарықтық экономикаға байланыстыF) Заманауи жағдайларға байланысты қоғамның таптық бөлінуіH) Үстем таптың спорт пен дене шынықтыруға деген көзқарасы
Спорт пен ұлтаралық қатынастар түсінігі:C) Спорттағы ұлтаралық байланыстарE) Ұлтаралық бірлікті сақтау, жақтауG) Құрама команда жасақтауда ондай мәселе болмауы тиіс
Спорт пен экономикалық қатынастар түсінігі:C) Еңбек өнімділігінің артуына септігін тигізедіD) Халықаралық байланыстар орнатыладыH) Халықты жұмыспен қамтамасыз етуге көмектеседі
Спорт пен эстетикалық қатынастар түсінігі:B) Жаттығуды сұлу, әдемі орындауF) Сырт көрінісінің әсем, жинақы болуыG) Жеке және қоғамдық гигиена талаптарын сақтау
Спорт пен этикалық қатынастар түсінігі:C) Сыйластық көрсетуE) Сайыстарда әділ, ізгі болуH) Жарыстарға шақырушы жергілікті елдің салт-дәстүрлерін сыйлау
Спорт тәжірибесіндегі іс-әрекет құралдары:F) Объектіге әңгіме көмегімен субъект әсер етедіG) Объектіге көрсету көмегімен субъект әсер етедіH) Дене жаттығуларының техникасын бейнелеу
Спорт теориясы мен әдiстемесіндегі әдiстемелiк тәрбиесiнің негiзi:A) Құбылыстарды ғылыми әдiстермен қорытуB) Фактiлердi ғылыми әдiстермен қорытуD) Спортшыда жан-жақты тәрбие негіздерін қалыптастыру
Спорт теориясындағы заңдылықтардың деңгейлері:A) Жалпы деңгейE) Бірыңғай жалпы деңгейG) Жеке деңгей
Спорт теориясының 1-ші бөлімінің сипаттамасы:B) Спорт теориясына кіріспеD) Спорт түсініктеріне анықтама бередіG) Спорттық іс-қызметті сипаттайды
Спорт теориясының 2-ші бөлімінің сипаттамасы:A) Спорттық сайыстар теориясыB) Спорт түрлерінің оқыту әдістемесіF) Спорт теориясын қалыптастыру әдіснамасы
Спорт теориясының 3-ші бөлімінің сипаттамасы:B) Спортшының дайындық жүйесіC) Жүйелендіруші және алдын-ала болжам қызметтеріD) Түсіндіру және практикалық қызметтер
Спорт теориясының мазмұны дегеніміз:A) Спорттың дамуының жалпы концепциясы C) Спорттың оқыту түрлері мен әдістерін тереңдете үйретеді E) Спорт түрлерінен техникалық және тактикалық білімдерді жетілдіреді
Спорт теориясының оқыту әдiстерi:C) ЖүйелiлiкE) ҒылымиF) Әдістемелік
Спорт теориясының пәні дегеніміз:C) Спорт саласындағы педагогикалық құбылыстарE) Спорт саласындағы қоғамдық құбылыстарG) Спорт саласындағы психологиялық қатынастар
Спорт теориясының ірі мәселелермен айналысу аясы:D) Спорттық жаттықтыруды өткізу әдістемесіF) Спорттық жетілдіруді оңтайландыру үдерісіG) Бейімделу, қайта қалпына келу, сауықтыру жұмыстары
Спорт үйірмелеріндегі машықтану кезеңдері:А) Дайындық кезеңЕ) Негізгі кезеңG) Өтпелі кезең
Спорттағы анаэробты мүмкiндiктің сипаттамасы:B) Жаттығуды орындау кезінде оттегіні қолданбайдыF) Оттегінiң жетiспеу кезiндегi жұмыс жағдайыH) Ауыр атлетикада көп кездеседі
Спорттағы арнайы педагогикалық қызмет дегеніміз:C) Адамның дене жетілдіруі мәселесін шешедіG) Қарым-қатынас орнатудағы әдістің біріH) Жарыстық іс-қызметтегі мәні зор
Спорттағы аэробты мүмкiндiк сипаттамасы:A) Оттегiнiң жеткiлiктi кезiндегi дененің жағдайыC) Спортшының ұзақ уақыт жұмыс істеу қабілеттілігіG) Төзімділік дене қасиеттерін дамытқанға зор үлес қосады
Спорттағы әлеуметтік қызмет дегеніміз:C) Жалпыәлеуметтік мәселелерді шешуге ықпал етедіF) Спортшылардың тұрмыстағы мәселелерін шешедіH) Спорт саласындағы зейнеткерлерге көмектеседі
Спорттағы әлеуметтік норманың түрлері:B) ҚоғамдықC) КәсіподақтықD) Тұрмыстық
Спорттағы белсендi иiлiмдiлiкті орындау әдісі:B) Үлкен амплитудамен иiлуD) Иілімділік жаттығуларын барынша біреудің көмегінсіз орындауG) Буын қозғалысы белсенділігін арттырады
Спорттағы болжам түсініктемесі:D) Адамның алдын-ала көру жүйесіE) Жарыстар алдында жасалынадыG) Болашақтық жоспар жасауда септігі тиеді
Спорттағы болжамдау нысанына кіретіндер:C) Мүмкін болар жеңімпазды болжамдауE) Нақты спорттық нәтижелерді болжамдауG) Ірі және кешенді спорттық жарыстардың нәтижелерін болжамдау
Спорттағы болжамдаудағы уақыттық диапазондар:C) 1 аптадан 2 айға дейін – оперативті; 2 айдан 12 айға дейін – қысқа мерзімді деп аталадыF) 1 жылдан 4 жылға дейін – орта мерзімді деп аталадыH) 4 жылдан 8 жылға дейін – ұзақ мерзімді деп аталады
Спорттағы бірыңғай деңгейдің көріну жақтары:B) Табиғатта көрінедіC) Қоғамда көрінедіH) Әлеуметтік салада көрінеді
Спорттағы гигиеналық факторлар:B) Теріні күтуC) ШынығуD) Жеке бас гигиенасы
Спорттағы дағдыны тасымалдау түрлерi:B) ҮйлесiмдіC) Тығыз байланыстаG) Қарапайымнан күрделіге өте
Спорттағы дайындық-еңбек қызметі дегеніміз:F) Жеке тұлғаның жемісті еңбек етуіне ықпал етедіG) Үлкен спортқа оң шешімді ықпалын жасайдыH) Басқа қызмет түрлерімен тығыз байланыста
Спорттағы дайындық-қорғаныс қызметі дегеніміз:A) Стратегиялық маңызы зор іс-шараE) Сыртқы саясатқа мол ықпал етедіH) Кей спорттық жаттығуларды әскерилендіруге болады
Спорттағы еріктің шарттары:B) УәждемеD) Күш-ерікті дамытуE) Моральдік, рухани тәрбие жолдары
Спорттағы жалпы заңдылықтарды іске асыру дегеніміз:A) Идеологиялық жұмыстар қағидаларын іске асыруG) Оқыту мен тәрбие қағидаларын іске асыруH) Дене тәрбиесі жүйесі қағидаларын іске асыру
Спорттағы жалпыпедагогикалық қызмет дегеніміз:D) Адамды тәрбиелеу жүйесі мәселелерін шешедіF) Спортшыларды ізгілікке, әділ сайысқа шақырадыH) Жаттықтырушы мен жаттығушының арасындағы қатынас түрі
Спорттағы жарыстық қызметтің 1-ші сипатты белгісі:D) Сайыстар қатаң жүйе негізінде ұйымдастырыладыG) Жарыстарда регламент тәртібі қатаң сақталадыH) Сайыстар жүйесінің реті қатаң сақталады
Спорттағы жарыстық қызметтің 2-ші сипатты белгісі:B) Дене сапаларыC) Күш, төзімділік, жылдамдықF) Икемділік пен ептілік
Спорттағы жарыстық қызметтің 3-ші сипатты белгісі:C) Спортшылар белгіленген тәртіп жүйесін сақтау керекE) Жарысушылар әрекеттері қатаң тәртіпте реттеледіG) Жарыс бағдарламасының реттілігі бұзылмауы қажет
Спорттағы жаттығуларды iс жүзiнде жүргiзу тәсiлiне жатады:D) Қатаң шектелген жаттығуларF) Тұтас, бөлшектеп үйрету жаттығуларыG) Қайталау, бiрқалыпты, өзгермелi жаттығулар
Спорттағы жеке заңдылықтарды іске асыру дегеніміз:B) Жалпы және арнайы дене дайындығының бірлігіD) Жоғары білікті спортшының дайындық ерекшеліктеріH) Жоспарлау технологиясының ерекшеліктерін оқып-үйрену
Спорттағы иiлiмдiлiктiң көрсеткiшiне әсер етушi сыртқы әсерлер:A) Жасы, жынысыC) Дене бiтiмiF) Тәулiк мезгiлi
Спорттағы қимыл түрлерiне жатады:D) Дәлме-дәл қозғалыстарF) Үнемдi, байсалды қозғалыстарG) Икемдi қозғалыстар
Спорттағы қозғалыс жылдамдығы дегенiмiз:E) Белгiлi бiр уақыт бiрлiгiнде жылдам орын ауысуыF) Спорттың басым көптеген түрлеріндегі қажетті қасиетH) Уақыт өлшегіш құралдарды қолдануға да, қолданбауға да болады
Спорттағы сауықтыру-реактивті қызметінің көріну саласы:E) Қалпына келтіру жүйесіндеF) Спорттық сауықтыру базаларында орындаладыG) Спорттық медицина қызметкерлерімен байланыста
Спорттағы тәрбие түрлерінің өзара қатынастары:B) Сана-сезім, ақыл-ой тәрбиесіD) Рухани тәрбиеF) Эстетикалық тәрбие
Спорттағы іскерлiк (ебедейлiк) дегенiмiз:A) Сананың басқаруымен орындалатын қозғалыстарF) Көп рет қайталауға қол жеткізуH) Біреудің көмегінсіз, өз бетінше орындауға күш салу
Спорттық бап дегеніміз:C) Спортшының оңтайлы дайындығыE) Жарыстық іс-әрекетке дайындықтың жоғарғы шегімен келуG) Дене қасиеттері мен дағды-машықтардың жетілдірілген кезі
Спорттық дайындықтың мақсаты:D) Спорт түрінен жоғары нәтижеге жетуF) Жарыстық дағды-машықтары жетілдіруH) Дайындықтың барлық түрлерінен жоғары деңгейде болу
Спорттық жарыстарды жіктеудегі нұсқалар саны:A) 10-11-ден көп, 13-14-тен азD) 12G) Ресми нұсқалар саны он екі
Спорттық жарыстардың өлшем бойынша жіктелуі:B) Мамандығы, жасы, ұйымдастыруы, денсаулығы, сынақ түріF) Мәні, өткізу жүйесі, мазмұны және көлемі жағынанH) Ұжымдық бағыныстық, міндеттер, жынысы
Спорттық жаттығу дегеніміз:В) Әртүрлі жаттығуларды қолдана отырып, спортшыны дайындауF) Жарыстық іс-қимылдарды жетілдіру, меңгеруH) Спорттық дайындық түрлерін жете меңгеру
Спорттық жаттығу кезіндегі басты заңдылықтарға кіреді:C) Жаттығуларды қайталап отыруG) Қарапайымнан қиынға өтуH) Дағды-машықтарды ұштай беру
Спорттық жаттығу сатыларының бөлімдер саны:A) 4D) 3-тен көп, 5-тен азF) Кіріспе, дайындық, негізгі, қорытынды
Спорттық жаттығудың негізгі құрамына кіреді:B) Спортшының дене тәрбиесіF) Дене қасиеттерін үнемі жетілдіруG) Жарыстық іс-қимылдар
Спорттық жаттықтыру дегеніміз:A) Жаттығу әдістерінің көмегімен жүйелі құрылған дайындықтың негізгі түріB) Жарыс іс-қызметіне қажетті мақсатты үдерісH) Дене қасиеттері жетіліп, дағды-машықтар автоматтандырылады
Спорттық жаттықтыру жүйесіндегі негізгі бөлімі:A) Дене дайындығыE) Дене қасиеттерінің дайындығыG) Жарыстық дағды-машықтардың жетілдірілуі
Спорттық жаттықтыру кезіндегі күштi дамыту үшiн берiлетiн тиiмдi ауыртпалық:B) 89% салмақ көтеруE) 91% салмақ көтеруG) 90% салмақ көтеру
Спорттық жаттықтыруда тамыр соғуын тексерудің қолдану аясы:B) Жаттықтырушы қызметiн талдауD) Спортшының дене дайындығындағы жүктемесін реттеуG) Жаттықтырушы қызметiн бақылау
Спорттық жаттықтырудағы ауыспалы тәсiл:A) Орындалатын жаттығулардың орын ауысуыB) Қарапайым жаттығудан күрделіге өту және керісіншеC) Жаттығулар кешені тығыздығын үйлесімді қолдану
Спорттық жаттықтырудағы бұлшық еттердiң зорлануы көп болады:E) Изометриялық жағдайдаF) Арнайы төзімділік жаттығуларындаG) Жаттықтыру құрылымының үйлесімсіздігі
Спорттық жаттықтырудағы зерттеу тәсiлдерi:B) Сөзбен әсер етуG) Aнатомиялық жолH) Сөзбен әсер ету және анатомиялық жолмен
Спорттық жаттықтырудағы қайталау тәсiлi:A) Жаттығуды үзiлiспен бiрнеше рет орындауC) Үйренген іс-әрекетті жоғары деңгейде меңгеруге қажетG) Спортшының шеберлігін жетілдіре ұштайды
Спорттық жаттықтырудағы қосымша құралдар:B) Еңбек етуD) ДемалуE) Бейімделу, қайта қалпына келу, рекреациялық іс-әрекеттер
Спорттық жаттықтырудағы машықтық:C) Қимыл-қозғалыс автоматтығыE) Дағдылы қозғалысF) Дағды-машық шеберлігі
Спорттық жаттықтырудағы салыстырмалы күш коэффициентiн есептеу әдісі:C) Абсолюттік салмақтың көтерген салмаққа қатынасыD) Абсолюттік пен нақты салмақтың арақатынасыF) Көтерген салмақтың абсолюттiк салмаққа қатынасы
Спорттық жаттықтырудағы үзiлiстi тәсiл:A) Арнайы жаттығуларды демалыс уақытымен орындауD) Жақындатқыш жаттығуларын демалыс уақытымен орындауG) Жалпы дене дамыту жаттығуларын демалыс уақытымен орындау
Спорттық жаттықтырудың 1-ші сипатты белгісі:A) Оқыту үдерісіC) Әдістемелік нұсқауларD) Теориялық дайындық түрі
Спорттық жаттықтырудың 2-ші сипатты белгісі:B) Тәрбие үдерісіD) Спортшының моральдік-рухани тәрбиесіF) Ақыл-ой, саналылық тәрбие түрлері
Спорттық жаттықтырудың 3-ші сипатты белгісі:A) Өзін-өзі тәрбиелеу үдерісіC) Күш-ерік қасиеттерін жетілдіруE) Қиыншылықтарды жеңу амалдары
Спорттық жаттықтырудың негізгі мақсаты:A) Дене қасиеттерін жетілдіре, жарыстарға дайын болуB) Жарыстық іс-әрекеттерді меңгеруH) Әдісті үйрену
Спорттық жаттықтырудың сипатты белгілері:B) Сайыстардың қатаң түрдегі жүйесінің негізінде ұйымдастырылуыD) Іс-әрекеттердің құрамы арқылы өткізіліп жатқан сайыстың әмбебаптануыE) Жарысушылардың жүріс-тұрысы бірқалыпты түрде реттелуі
Спорттық жетістік дегеніміз:C) Спортшының өз мүмкіндіктерін паш ете алуыF) Жеңімпаз, жүлдегер атануG) Жарыстық іс-әрекеттерде дағды-машық, дене қасиеттерін сәтті қолдану
Спорттық заңдылық жүйесіндегі жалпы деңгейдің көріну саласы:D) Мамандық бойынша білім беру саласындаE) Арнайы әдіс, қағидаларды оқытудаH) Спортта
Спорттық заңдылық жүйесіндегі жеке деңгейдің көріну саласы:F) Дағды-машықтардың қалыптасуындаG) Дене қасиеттерін жарыстық деңгейге дейін жетілдіргендеH) Қимыл-әрекеттерді автоматтандыруда
Спорттық қарулар қолданылатын спорт түрлері:E) Мылтықтан атуF) Пистолеттен атуH) Садақ ату
Спорттық мамандандырудың басталу кезеңі:C) Баланың сәби кезеңіненD) Мектепке дейінгі кезеңдеE) 5-6 жастан бастап
Спорттық машықтану дегеніміз:Е) Оқушының спорттық жаттығулар техникасын игеру үдерісіF) Спортпен кәсіби айналысу үшін мақсатты түрдегі жаттығулар кешеніH) Жарыстық іс-қимылдарды автоматты түрде орындау
Спорттық машықтанудың бірінші кезеңі:А) Жаттығудың жеке бөліктерін игеруC) Жекелеген қимылдарды біріктіру H) Жеке қимылдардың бірлігін дағды-машыққа айналдыра бастау
Спорттық ойын түрлерінде жоғары жетістікке жетуге қажетті дене сапасы:А) ЕптілікD) ҮйлесімділікH) Икемділік
Спорттық тәжірибедегі қызмет объектісі:C) СпортшыE) Жас спортшыларH) Спортпен айналысушылар
Спорттық үйірмеге қатысушылар тобы:D) Дайындық тобыF) Ересектер тобыH) Кіші және орта жастағылар тобы
Спорттық үйірменің жұмыс жоспарының құрылымы:С) 3 бөлімнен тұрадыЕ) 4 бөлімнен тұрадыG) 5 бөлімнен тұрады
Спорттық үйірменің қосалқы түрлері:А) Экскурсия ұйымдастыруЕ) Өзіндік жұмысG) Үйге берілетін машықтану жаттығулары
Спорттық іріктеуге жатады:C) Төтенше көп жоспарлы мәселеD) Барлық қасиеттерді салыстыра, лайықтысын таңдауF) Өзара жарыс арқылы анықтауға болады
Спорттық іс-әрекет қорытындысының кең мағынасы:E) Спорттың адам дамуына әсеріG) Халықаралық аренада елдің мәртебесін көтередіH) Атақты спортшылардың жас ұрпаққа өнеге болар жетістіктері
Спорттың әлеуметтік қатынастарына жатады:A) Жеке меншіктік, отбасылық, ұлттық, этникалық қатынастарC) Экономикалық, саяси, құқықтық, эстетикалық қатынастарD) Таптық, кәсіби, мемлекетаралық, діни қатынастар
Спорттың беделдік қызметі дегеніміз:F) Дүбірлі жарыстарда ел мерейін асыруG) Атақты спортшыларды құрметтеуH) Халықаралық саясатта ықпалы мол
Спорттың жалпы педагогикалық қызметіне жататындар:A) Ой-саналық-тәрбиелік, рухани-тәрбиелікC) Эстетикалық-тәрбиелікD) Еңбектік-тәрбиелік
Спорттың жалпы педагогикалық қызметінің бөліну саны:B) Тұрақты түрде 4F) 2-3-тен көп, 5-6-дан азG) Қызметтік деңгейі бойынша төртеу
Спорттың кейбір түрлерінің әрекеті дене тәрбиесінің құралдары қатарына кірмейді:D) ШахматE) ДойбыF) Тоғызқұмалақ
Спорттың мәдени-сауықтық қызметі дегеніміз:D) Спорттың эстетикалық қасиеттерін кең түрде қолдануE) Жанкүйерлер мен көрермендер ләззат аларлық іс-әрекеттерF) Жанкүйерлер мен көрермендерді іс-шараға белсенді қатысуға шақыру
Спорттың негізгі және маңызды сипатты белгілері:A) Спортшылардың өзара қарым-қатынастарыB) Жарыстық қызмет пен жарыстар жүйесіE) Спортшы дайындығының түрлері
Спорттың рухани-тәрбиелік қызметі дегеніміз:C) Басқалармен қатынас ережелері мен нормаларыE) Барлық оң сипатты тәрбие түрлерінің өзара байланысын енгізу әдісіF) Жарыстарда әділдік, ізгілік, адамгершілік қасиеттерін көрсету
Спорттың эвристикалық қызметі дегеніміз:C) Ізденімпаздық сипатD) Өз бетінше жұмыс түріE) Ғылымдағы жаңалықтарды ашуға қатысты
Спорттың эталондық қызметі дегеніміз:A) Жарыстық жаттығуарды орындау кезіндегі салыстыруB) Жарыстық жаттығуарды орындау кезіндегі теңестіруC) Жарыстық жаттығуарды орындау кезіндегі нәтижені жақсарту
Спортшыны дайындау жүйесі:A) Спорт жарыстарыF) Спорттық жаттықтыруH) Эгзо әсерлер
Спортшыны даярлау жүйесіндегі құрауыштар (компоненттер) саны:A) 3C) 3 және 6H) 6
Спортшының 3 құрауышты (компонентті) даярлық жүйесіне жататындар:D) Спорттық жаттықтыруE) Спорттық жарысG) Жаттықтырудан тыс факторлар
Спортшының дайындық түрлері:A) Дене қимылы және ақыл-ойлықB) Тактикалық және техникалықG) Психологиялық
Спортшының даярлық жүйесі В.В. Кузнецов бойынша:D) Материалдық-техникалық қамтамасыз ету, болжамдау мен модельдеуE) Іріктеу мен жаттықтырушының біліміH) Жаттықтыру, жарыс және қайта қалпына келу жүйесі
Спортшының даярлық жүйесі Н.Г. Озолин бойынша:C) Есепке алу мен бақылауды, оқуды ұйымдастыруE) Спорттық жаттықтыру мен даярлықты, тұрмысты ұйымдастыруH) Шартты модельдеу, гигиеналық қамтамасыз ету, жұмысты ұйымдастыру
Спортшының жоғарғы нәтижеге жету жолдарын жүйелеу:Е) Спорттық жарыстарды толықтыру шараларыG) Спорттық жаттығуларды толықтыру шараларыH) Дайындық циклдері үдерісін бұлжытпай орындау
Спортшының қоғамдық қатынастарына жатады:B) Экономикалық, саяси қатынастарC) Діни, жанұялық қатынастарH) Ұлттық қатынастар
Спортшының қозғалыс дағдысының сипаттамасы:E) Сананың қатынасуынсыз автоматты түрде басқаруG) Дағды-машықтың әбден жетілуінің арқасындаH) Дене қасиеттерінің дамуының шарықтау шегі
Спортшының қозғалыс қасиеттерiне (сапаларына) жатады:E) Күш, жылдамдықF) Төзiмдiлiк, иiлгiштiкG) Ептiлiк, тепе-теңдiк
Спортшының модельдік-конструкторлық қызметі спорт түрлері:A) Авиамодельдік спорт түрлеріC) Кемемодельдік спорт түрлеріE) Авто-мотомодельдік спорт түрлері
Спортшының ой-саналық тәрбиелік қызметі дегеніміз:B) Әртүрлі сипаттағы білімнің ерекше жүйесіD) Тактикалық дайындық жүйесінде қолданыладыE) Теориялық білімді практика жүзінде іске асыру
Сынақ түрі бойынша жарыстардың бөліну реті:B) ЖекеC) КомандалықE) Жеке-командалық
Сыныптан тыс спорттық жұмыстардың міндеттері:С) Спорт түрінен разрядшылар даярлауD) Таңдаған спорт түрлерін игере жетілдіруЕ) Мектепаралық жарыстар арқылы балаларды үлкен спортқа тарту
Т
Табиғаттың сыртқы күш факторлары:A) АуаE) СуH) Күн көзі
Тактикалық шеберлікке жататын құрамдар:A) Тактиканың нақты түрлері мен тактикалық тәсіл, дағды түрлілігіE) Жарыстағы жалпы нәтижелілікH) Игерілген тактикалық білімдер
Тамыр соғуын есептеу үшін мынандай жүктемені орындауы қажет:D) Отырып-тұру, еңкею, негізгі тақырыпты өту кезіндеF) Бір орында секіру, әр жүктеменің басы мен соңындаG) Арқанға өрмелеу, берілген дене жаттығуларын орындау
Тамыр соғысын есептеу жолымен зерттеу әдісі:E) ПульсометрияG) Графикалық қисық сызық арқылы анықталадыH) Секундомер, тонометр қолданылады
Тәжірибелік әдіс дегеніміз:C) Зерттеушінің тікелей қатысуымен жүретін ғылыми зерттеуE) Зерттеушінің бақылауымен жүретін ғылыми зерттеуH) Ғылыми-зерттеу жұмысының міндетті бөлімі
Тәжірибелік әдістің түсінігі:B) Педагогикалық үдеріске жаңа педагогикалық фактор енгізуC) Ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезекті этапыF) Алынған теориялық білімдерді практикада қолдану
Тепе-теңдік жаттығуларын орындау әдістері:В) Гимнастикалық орындықтың үстінде жүруD) Вестибулярлық аппаратты жаттықтырадыF) Бөрене үстінде жүру
Терең үйрету кезеңінде өте жақсы нәтиже беретін тәсіл:D) Жарыс тәсіліG) Жарысу арқылыH) Оқыс, төтенше жағдайларды еңсере үйрену тәсілі
Техникалық қозғалыс құралдары қолданылатын спорт түрлері:D) Ауыр атлетикаE) Авто-мото-велоспортG) Жеңіл атлетика
Төзімділік дене қасиеті неғұрлым көп көрінетін спорт түрлері:C) Кросс дайындығы, сайыстар түрлеріE) Жеңіл атлетика, биатлон, триатлонG) Шаңғы спорты, теннис, пентатлон
Төзімділікті дамыту үшін қажетті жаттығулар:A) Максималды жаттығуларD) Субмаксималды жаттығуларE) Үлкен, кіші жылдамдықтағы жаттығулар
Төзімділіктің түрлерi:B) Анаэробты/аэробты жаттығуларды қолданаC) АрнайыF) Жалпы
Тұлғаны дамыту факторлары:A) ТұқымқуалаушылықC) Орта, тәрбиеE) Өзiн-өзi тәрбиелеу
У
Уақыт сезімділігінің көрсеткіші:А) Жалғыз қимыл жылдамдылығыВ) Күрделі координаталық қимыл спорт түрлерінде өте сирек кездеседіD) Ату спорт түрлерінде көбірек кездеседі
Ұ
Ұйымдастырылуы бойынша жарыстардың бөліну реті:C) Дәстүрлі, матчтықE) Блиц-турнирлер, ашық, жабық, сырттайH) Теңестірілген текшелік (кубоктық)
Ұлттық ойындар сипаттамасы:A) Дене мәдениетінің бір бөлігі, тәрбие жұмысына көмектеседіC) Ірі шараларда көңіл көтеру құралдарыF) Дене тәрбиесінің халықтық құралы
Ұлттық ойындар түрлері:A) Тұрмыс-салт, ақыл-ойды кеңейту ойындарыB) Дене шынықтыру, спорттың салт-дәстүр ойындарыC) Оймен ойналатын ойындар, қазақтың спорттық ат ойындары
Ү
Үйрету дегеніміз:D) Түрлі әдіс пайдаланып, теориялық білімдерді үйретуЕ) Түрлі әдіс пайдаланып, дағдыларды үйретуG) Дағды-машықтың автоматтану деңгейіне жеткізу
Үйрету мен машықтанудың бірлігінің көрінетін жері:А) Спорттық үйірмелердеЕ) Балалар және жасөспірімдер спорт мектептеріндегі жаттықтырулардаF) Жаттықтырудың жемісі ретінде жарыстық іс-әрекеттерде
Үйрету ұғымы дегеніміз:В) Түрлі әдіс пайдаланып, арнайы білімдер мен дағдыларды игеруF) Дағды-машық әліппесін меңгеруG) Дене қасиеттеріндегі қимыл-қозғалыстарды меңгере жетілдіре беру
Х
Хронометраж өткізу жолы:C) Жіберілген уақытты есептеуE) Сабақтың жалпы тығыздығын анықтайдыF) Сабақтың моторлық тығыздығын анықтайды
Ц
Циклдік спорт түрлеріне жатады:A) Шаңғы жарысыC) Жеңіл атлетиканың жүгіру түрлеріG) Ескек есу
Ш
Шаршау дегеніміз:B) Жүктеме түсіру кезіндегі ағзада болатын табиғи құбылысE) Ағзаның қарсылық мүмкіндігінің төмендеуіF) Жұмыс істеуде адам денесінің жұмыс істеу қабілетінің уақытша төмендеуі
Шешіліп жатқан міндеттер бойынша жарыстардың бөліну реті:B) Бақылау, жіктеулікD) Іріктеу-жіктеулікG) Біріншіліктер, чемпионаттар
І
Іс-қимыл шеберлігінің сипаттамасы:В) Дене қасиеттерінің жоғары деңгейде дамуыD) Қимыл тұрақтылығыЕ) Дағды-машықтардың автоматтануы
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com