5В010800 – Дене шынықтыру және спорт

Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары

4 курс күндізгі

қаз.

Ишанов П.З.

 

«Жаттықтыру – бұл әр түрлі іс-әрекеттерін істей білуге машықтандыру, жұмыс орнын тиімді ұйымдастыру, уақыт және өндіру нормаларын анықтау, материалдарды, электорэнергияны, суды, газды үнемді пайдалану»- бұл тәрбие әдісі тәрбиенің қай түріне жатады

A) адамгершілік тәрбиесі;

B) дене тәрбиесі;

C) экономикалық тәрбие;

D)& еңбек тәрбиесі;

E) құқықтық тәрбиесі;

*****

Қатаң ғылыми жобалау және педагогикалық іс-әрекетті қамтитын тура көрсеткіш дегеніміз не?

A) барлығы дұрыс;

B) технология;

C) еңбекке тәрбиелеу;

D) құқықтық тәрбие;

E)& педагогикалық технология.

*****

Бұл әр оқушының қабілетін, бейімділігін, қызығушылығын ескере отырып жеке басын дамытуды қамтамасыз ететін білім берудің жүйесі:

A)&дифференциациялап  оқыту;

B) экономикаға байланысты есептер шығару;

C) дамытаоқыту;

D) модульдіоқытутехнологиясы;

E) экономикалықсөздікжасау.

*****

«Дамыған әсемдік сана мен талғамды, оны қабылдау және бағалау қабілетін қалыптастырудың мақсатқа бағыттала ұйымдастырылған процесі» - тәртібінің қай түріне жатады:

A) адамгершілік тәрбиесі;

B) экологиялық тәрбие;

C)& эстетикалық тәрбие;

D) денетәрбиесі;

E) құлықтықтәрбие.

*****

Білім беру мазмұнына қандай факторлар әсер етеді?

A) ғылымдардың методологиялық көзқарасы;

B)& ғылым мен техниканың дамуы;

C) озат педагогикалық тәжірибе;

D) саясат;

E) экономика.

*****

Балалардың оқу іс-әрекетіне қызығушылықтарын арттыру, ынталандыру әдістері?

A) лабораториялық жұмыстар, жаттығулар;

B) кітаппен жұмыс жасау, жекелеп сұрау;

C) жазбашажұмыстар, лекциялар;

D)& танымдықойындар, пікір-таластар;

E) бақылаужұмыстар.

*****

Практикалық оқыту әдістері?

A)& жаттығулар, тәжірибелік жұмыстар, оқыту-өндіріс еңбек, экскурсия;

B) тест, емтихан, лекция;

C) сынақ, емтихан, лабораториялықсабақ;

D) иллюстрация, демонстрация, әңгіме;

E) лекция, хабарландыру, конференция.

*****

Білім беру жүйесін басқаруда басшылыққа алынатын негізгі мемлекеттік құжат.

A) ҚР білім беру саласындағы Мемлекеттік саясат;

B) ҚР тілтуралызаңы;

C) ҚР гуманитарлықбілім беру тұжырымдамасы;

D) ҚР этномәдениеттілікбілім-беру тұжырымдамасы;

E) ҚР білім беру туралы заңы.

*****

Оқыту әдістері?

A) эвристикалық әңгіме, анкета, эксперимент;

B) пікірталас, әңгіме, ұжымдық жиналыс;

C)& ауызша, көрнекілік, практикалық;

D) көрнекілік эксперименттік;

E) математикалық жолмен түсіндіру.

*****

Оқыту ұғымын қалай түсінесіз?

A) бұл ішкі және сыртқы факторлардың ықпалы мен жеке адамның қалыптасу процесі;

B) бұл адамның мақсатқа бағытталған арнайы міндет көздеген жұмысы;

C)& бұл оқушы мен мұғалімнің мақсатты түрде өзара әрекет жасау процесі;

D) бұл адамның сапалы түрде белгілі бір мақсат көздеп өзінің бойына қалыптастыратын қасиет;

E) мұғалім-педагогтардың басқаруымен жүргізетін процестер.

*****

Өздігінен білім алу ұғымын қалай түсінесіз?

A) радио, телехабарды тыңдау арқылы білімін жетілдіру.

B) бұл оқушы мен мұғалімнің мақсатты түрде өзара әрекет жасау процесі;

C) педагогтардың басқаруы мен бірге жүргізілетін процесс;

D) адамның белгілі бір мақсат көздеп өзінің бойына қалыптастыратын қасиет;

E)& адамның мақсатқа бағытталған арнайы міндеті, көздеген жұмысы;

*****

Ғылыми зерттеужүргізуде қандай негізгі екі бағыт бар?

A)& теориялық және практикалық;

B) байқау әңгімелесу;

C) интервью, оқушылардың жазба жұмыстары;

D) табиғи эксперимент, лабораториялық эксперимент.

E) барлығы дұрыс

*****

Оқушылардың ішкі дүниесін тани білу педагогтық қабілеттің қандай түріне жатады?

A) дидактикалық қабілет;

B)& перцептивті қабілет;

C) академиялық қабілет;

D) коммуникативті қабілет;

E) қолданбалы қабілет.

*****

Оқушылардың білім дәрежесін, іскерлігін дағдысын дұрыс анықтау педагогикалық қабілеттің қандай түріне жатады?

A) конструктивті қабілет;

B) қолданбалы қабілет;

C) ұйымдастырушылық қабілет;

D)& академиялық қабілет;

E) дидактикалық қабілет.

*****

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай білу, педагогтік әдептілікті дамыту педагогтік қабілеттің қандай түріне жатады?

A) эксперессивті қабілет;

B)& қолданбалы қабілет;

C) перцептивті қабілет;

D) коммуникативті қабілет;

E) академиялық қабілет.

*****

Оқу және тәрбие міндеттерін шешудің ең үйлесімді жолдарын іздестіру, педагогтық тапқырлықты дамыту педагогтық қабілеттің қандай түрлеріне жатады?

A) перцептивті қабілет;

B)& қолданбалы қабілет;

C) конструктивті қабілет;

D) эксперссивті қабілет;

E) коммуникативті қабілет.

*****

Мына сөйлем жолдары кімнің еңбегінен алынған? Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, күн астында одан жоғары тұрған ешнәрсе жоқ.

A)& Я.А.Коменский;

B) К.Д. Ушинский;

C) В.Г. Белинский;

D) Н.К. Крупская;

E) А.С.Макаренко.

*****

«Мұғалім-мәңгі нұрдың қызметшісі. Ол барлық ой мен қимыл әрекетіне ақылдың  дәнін сеуіп, нұр құятын тынымсыз лаулаған жалын иесі»,- бұл сөздің авторы кім?

A) Д. Локк;

B) Я.А. Коменский;

C) Ы .Алтынсарин;

D)& А. Дистерверг;

E) К.Д.Ушинский.

*****

Педагогикалық процесте жиі қолданылатын ғылыми зерттеу әдісі?

A) педагогикалық байқау;

B)& эксперимент;

C) интервью;

D) анкета;

E) тест.

*****

Мұғалімнің еңбегінің ерекшелігі?

A) шығармашылық ізденісте;

B) рухани байлығында;

C)& ой-өрісінің кеңдігінде;

D) баламен үнемі қарым-қатынаста болу;

E) оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда.

*****

Өздігінен білім алу, ол...

A) үнемі ізденісте жүру;

B)& адамның белгілі мақсатқа бағытталған арнайы міндетті көздеген жұмыс бағыты;

C) үздіксіз жаттығу;

D) шығармашылыққа бейімделу;

E) кітап оқу.

*****

Жеке адамның қалыптасуына әсер етуші факторларды атаңыз?

A) қоғамдағы өзгерістер, тәрбие;

B) отбасы, қоғам, тұқым қуалаушылық;

C)& тәрбие, мектеп, отбасы;

D) тәрбие, тұқым қуалаушылық, орта;

E) достар, жолдастар, ұстаз қауым, ата-ана.

*****

Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор.

A) тұқым қуалаушылық;

B) орта;

C) тәрбие;

D)& отбасы;

E) тәрбие институттары.

*****

Еңбек тәрбиесінің негізгі мақсаты?

A)& саналы еңбекке, еңбек сүйгіштікке, қоғамдық пайдалы еңбекке баулу;

B) өндіріс салаларымен таныстыру;

C) қайрат жігерді тәрбиелеу;

D) құрал-саймандарды оқушыларға таныту;

E) оқу мен еңбек тәрбиесіне ұштастыру.

*****

Жеке адамның қоғамдық сапасын қалыптастыру әдістері...

A) өзін-өзі сендіру, жаттығу;

B) педагогикалық талап, үйрету, жаттығу, тапсырма, тәрбиелеушілік ситуация туғызу;

C) мадақтау, жазалау, жарыс;

D) педагогикалық байқау, өзін-өзі бақылау;

E)& түсіндіру, әңгімелер, үлгі-өнеге, пікір-талас.

*****

Экономикалықтәрбие беру дегеніміз не?

A) өндірісорындарына экскурсия жасауарқылы;

B) заттардыңбағасынтаныту;

C) қоғамдықеңбекарқылытәрбиелеу;

D)& оқушыларғаөндіріскүшініңбүгінгі даму деңгейінебайланыстыэкономикалықбілім, іскерлік пен дағдысаласынанмәлімет беру;

E) үнемділікке дағдыландыру;

*****

Болмыстағы және өнердегі сұлулық пен әсемдікті қабылдауға және эстетеикалық түсінікті, сезім мен талғамды тәрбиелейтін, өнермен өнер сұлулығын жасау, оған қатысу қабілетін қарастыратын тәрбиенің түрі?

A) еңбек тәрбиесі;

B)& эстетикалық тәрбие;

C) құқықтық тәрбие;

D) экологиялық тәрбие;

E) дене тәрбиесі;

*****

А.Құнанбаевтың көзқарасына сәйкес адамды тәрбиелеудің негізгі құралдары не болып табылады?

A) әдебиет пен өнер;

B) діни заңдарды негізге алу;

C)& еңбек, ағарту;

D) үлкендердің дұрыс үлгі-өнегесі;

E) тәрбиеленушілердің дене жағын дамыту;

*****

Ойлау түрінің қайсысы «затты тікелей қабылдауға» мүмкіншілік береді?

A) индуктивті ойлау;

B) алгоритмдік ойлау;

C) абстрактлогикалықойлау;

D) жинақтайойлау;

E)& нақтылогикалық ойлау;

*****

«Күрделі мәселелерді  шешудегі біздің ой-пікірлеріміз,яғни пайымдау, ой жүгірту» - ойлуа түрлерінің қайсысына жатады?

A) алгоритмдік ойлау;

B) нақты логикалық ойлау;

C) жинақтайойлау;

D)& абстракт логикалық ойлау;

E)  индуктивті ойлау;

*****

Ойлаудың қай түрі ғылыми зерттеу немесе оқушыларға жаңа білімдерді баяндауда ойын жекеден жалпыға, деректерден жинақтауға қарай қозғалуын қажетсінеді

A)& индуктивтік ойлау;

B) абстракт логикалық ойлау;

C) дедуктивтік ойлау;

D) алгоритмдік ойлау;

E) нақты логикалық ойлау;

*****

Ойлаудың қай түрі жалпыдан жекеге, дербестікке қарай қарай жүретін ойлау процесімен байланысты

A) индуктивтік ойлау;

B) абстрактылық ойлау;

C)& дедуктивтік ойлау;

D) нақты логикалық ойлау;

E) алгоритмдік ойлау;

*****

Білім мазмұны қандай құжаттар негізінде анықталады?

A) кестелер, таблицалар;

B)& оқу жоспары, бағдарлама, оқулық;

C) кітап, бағдарлама;

D) әдебиеттер, газеттер, журналдар;

E) карталар, бағдарламалар, әдебиеттер.

*****

 

Оқыту процесінің негізгі міндеттері:

A) педагогикалық ықпалдар мен баланың ішкі позициясы;

B) дүниеге көзқарасын кеңейту;

C) оқушылардың тәрбиелік деңгейін дамыту;

D)& оқушылардың оқу танымдық әрекеттерін, білім мен дағдысын қалыптастыру;

E) ойлау мен шығармашылық қабілеттерін дамыту.

*****

«Жеке адамның жан-жақты дамуы және қалыптасуы үшін меңгеретін білім, іскерлік, дағды, жүйесі» деп нені айтамыз?

A)& оқыту процесі;

B) оқыту әдістері;

C) оқытудың принциптері;

D) оқытудың ұйымдастыру формасы;

E) білім берудің мазиұны.

*****

Қазіргі таңдағы «жүйелік сипатта білім беру» идеясының авторы кім?

A) В.Ф. Шаталов;

B) Е. Ильин;

C) С.Н. Лысенкова;

D) Ш. Амонашвили;

E)& Т. Галиев.

*****

«Тірек белгілер» арқылы оқыту идеясының авторы кім?

A) Т. Галиев;

B)& В.Ф. Шаталов;

C) Е. Ильин;

D) С.Н. Лысенкова;

E) Ш. Амонашвили.

*****

Дәстүрлі сабақ түрлері:

A) конференция сабағы;

B) лекция сабағы;

C)& білімді, іскерлікті, дағдыны бекіту сабағы;

D) семинар сабағы;

E) пікір-талас сабағы.

*****

«Әрбір оқу пәні бойынша меңгерілуге тиісті білімнің, шеберлік пен дағдылардың мазмұны мен көлемін айқындайтын құжат»:

A) анықтамалар;

B) оқу жоспары;

C) оқулық;

D)& оқу бағдарламасы;

E) сөздіктер.

*****

Оқыту әдістерінің мынадай жүйесін «Ауызша, көрнекілік, практикалық әдістері оқыту теориясында ұсынған ғалымдар тобы»:

A) Махмутов, Нургалиева;

B) Зверев, Шукина;

C) Лернер, Скаткин;

D) & Огородников, Сорокин, Бабанский, Лемберг;

E) Шаталов, Амонашвили.

*****

Оқыту әдістерінің «Түсіндіру, қайталау, проблемалық баяндау әдісі, ізденіс түрлері, зерттеушілік» жүйесін ұсынған ғалымдар:

A) Шаталов, Амонашвили;

B) Огородников, Сорокин, Бабанский, Лемберг;

C) Зверев, Шукина;

D) Махмутов, Нургалиева;

E)& Лернер, Скаткин.

*****

«Жалпы орта, кәсіптік бастауыш білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын және еңбек қызметінің түрлі бағыттары бойынша білікті еңбек қызметкерлерін даярлауды қамтамасыз ететін оқу орны»:

A)& кәсіптік мектеп;

B) лицей;

C) колледж;

D) гимназия;

E) шағын жинақталған мектеп.

*****

Білім беру ұғымын ең алғаш ендірген педагог кім?

A) К.Д. Ушинский;

B) Я.А. Коменский;

C) & И.Г. Песталоцци;

D) Ж.Ж. Руссо;

E) А.С. Макаренко;

*****

А.Дистерверг қандай журнал шығарды?

A) хабаршы;

B)& оқыту және тәрбиелеу үшін Рейн беттері;

C) педагогикалық жинақ;

D) барлық жауаптар дұрыс;

E) дұрыс жауабы жоқ.

*****

Оқушылардыпроблемалықжағдайғақоюмақсатыменпроблемалықесепнемесепроблемалықсұрақтүріндеқұрастырылғанмұғалімнің, әдіскердіңнемесеоқулықавторыныңоқытутапсырмасыдеген не ?

A) барлығы дұрыс;

B) ұлттық сананы қалыптастыру ;

C) проблема нысанын қалыптастыру;

D) дұрыс жауабы жоқ;

E)& проблемалықтапсырма.

*****

Ойлауарқылышешімтабудыталапететінпроблемалықесептіңқұрамындағынемесежекеалынғаноқусұрағы деген не?

A)&проблемалық сұрақ;

B) ұлттық мектеп ұлттық сипатты көрсететін метеп;

C)  проблемалық оқыту;

D) проблемалық тапсырма;

E) дұрыс жауабы жоқ;

*****

Танымдық белсенді іс-әрекетке әр оқушыны тартуды көздейтін оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру тәсілін іздестіру дегеніміз не?

A) өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеу туралы ғылым;

B) дамыта оқыту;

C)& ынтымақтастықта оқыту;

D) өзіндік оқыту процесі;

E) жаңа ұрпаққа қоғамдық тарихи тәжірибені беру процесі.

*****

1987 ж. Миннесота штатында жасалған оқытудың жаңа әдісі?

A) мұғалімнің жас ұрпаққа білім және тәрбие берудегі ролі мен қызметін зерттейтін педагогиканың бір саласы;

B)& бірге оқимыз;

C) өнер негізіндегі жан-жақты эстетикалық тәрбие беру;

D) интеллектуалдық оқыту;

E) адамдарды өнімді еңбекке дайындау.

*****

Оқылатын ақпараттың азаюы арқылы емес, оқушыларға қойылатын талаптардың әр түрлілігі жүзеге асырылатын оқыту әдісі қандай әдіс?

A) Ж.Наурызбаевтың әдісі;

B) проблемадық оқыту;

C) дамыта оқыту;

D)& деңгейлеп оқыту;

E) дұрыс жауабы жоқ.

*****

«Қазақ этнопедагогикасының тарихы» атты оқу құралының авторы кім?

A) Қ. Бөлтаев;

B)& С.Қалиев;

C) Қ.Жарықбаев;

D) С.Ұзақбаева;

E) дұрыс жауабы жоқ.

*****

ҚР-да соңғы он жылда оқудың қай түрлері қолдануда?

A) саралап, жарты деңгейлеп;

B) модульді сабақ;

C) лекция, СРС;

D) лекция, модульдік;

E)& деңгейлеп, саралап.

*****

Жаңа модульдік жүйенің негізгі идеясы:

A) бақылау саралап;

B) монологтан-лекцияға;

C)& тұлғаның бағдарлы білім беруі;

D) алға қойған мақсат;

E) өзін-өзі талқылау.

*****

Қазіргі заманда дамудың басты кепілі:

A)& ақпараттық - мәдени;

B) мәдени - теория;

C) технология мәдениеті;

D) мәдени;

E) техника – мәдени.

*****

Оқыту ісінде .....қолдану оқу үрдісін едәуір тиімді етуге ыңғайлы:

A) сабақ барысын;

B) техниканы;

C) мәдени-технологияны;

D)& ақпараттық технологияны;

E) есептеулерді.

*****

Мына ұлағатты мақалдың негізгі сөзін қойып табыңыз: Кімде кім басқалардың ... ойлап, өз ғұмырын сарп етсе, оның жаны сұлулана түсіп, жұлдызы жанады:

A) сезімін;

B) бақытын;

C)& пайдасын;

D) намысын.

E) дұрысы жоқ

*****

Имандылықтың ерекше бір көрінісі, халқымыз ерекше қастерлейтін, ол –

A) тұлға;

B)& адамгершілік;

C) кісілік;

D) имандылық.

E) барлығы дұрыс

*****

«Иновация» - сөзі қандай мағынаны білдіреді?

A) дұрысы жоқ

B) табу

C) ғылым.

D)& жаңалық

E) барлығы дұрыс

*****

«Саралап дамыта оқыту технологиясының авторы» кім?

A)  барлығы дұрыс;

B) Я.А.Каменский;

C) Бабанский.

D) дұрысы жоқ

E)& Қарабаев.

*****

Жеке адамның санасын қалыптастыру әдістерінің тиімді түрі:

A) бақылау;

B) әңгіме;

C)& лекция;

D) пікірталас;

E) мадақтау.

*****

Білім беру саласындағы технологиялық идеялар қашан пайда болды?

A) бұдан 350 жыл бұрын;

B)& бұдан 400 жыл бұрын;

C) 1 ғасыр бұрын.

D) дұрысы жоқ

E) барлығы дұрыс

*****

Шетел зерттеушілері педагогикалық технология терминін қай жылдары енгізді?

A)& 1965 жыл;

B) 1970 жыл;

C) 1960 жыл.

D) дұрысы жоқ

E) барлығы дұрыс

*****

Қазіргі кезде мектеп өмірінде қолданылып жүрген Шаталовтың интенсивті оқыту әдісі:

A) ірі блоктан оқыту;

B)& тірек сигналдарын пайдалану;

C) алдын-ала оқыту.

D) дұрысы жоқ

E) барлығы дұрыс

*****

Оқыту технологиясы қай әдіске негізделген?

A) дұрысы жоқ;

B) теориялық;

C) педагогикалық.

D)& технологиялық;

E) барлығы дұрыс

*****

Қоғамды ақпараттандырудың маңызды бағыттарының бірі –

A)  барлығы дұрыс;

B) лабораториялық қашықтан оқыту практикумдар;

C) идентификация және бақылау қызметтері.

D) дұрысы жоқ

E)& білім беру ісін ақпараттандыру.

*****

Ақпарат – латынша informatio сөзінен аударғанда қандай мағына береді?

A) қашықтан оқытудың жер серіктестігі;

B)& түсіндіру, баяндау, хабардар ету;

C) геоақпараттық жүйе негізіндегі дидактикалық материалдар.

D) дұрысы жоқ

E) барлығы дұрыс

*****

Идеологиялық білім беру ......

A) қоғамның өндіргіш күшін даярлау;

B) жеке тұлғаның өмірін қамтамасыз ететін тәсіл;

C)& табиғат пен қоғам дамуының жетекші заңдылықтарын игеру;

D) дұрысы жоқ;

E) барлығы дұрыс.

*****

В.И. Ленин политехникалық білім берудің нақты бағдарламасын қай жылы белгіледі?

A) 1926 жыл;

B) & 1920 жыл;

C) 1930 жыл;

D) дұрысы жоқ;

E) барлығы дұрыс.

*****

Технология ұғымы білім беру саласына қай ғасырда енді?

A)& XX ғ - 60-70 жылдары;

B) XIXғ – 50-70 жылдары;

C) XVғ – 40-45 жылдары.

D) дұрысы жоқ

E) барлығы дұрыс

*****

Қай жылдан бастап білім берудің біріңғай жүйесі құрылды?

A) дұрысы жоқ;

B) 1996 ж;

C) 1987 ж.

D)& 1986 ж;

E) барлығы дұрыс.

*****

«Педалогия» тура аударғанда «балалар туралы ғылым» деген атқа қай ғасырда ие болды?

A) барлығы дұрыс;

B) XXI;

C) XV;

D) дұрысы жоқ;

E)& XIX.

*****

Білім беру мазмұнына қандай факторлар әсер етеді?

A) саясат;

B) экономика;

C) & ғылым мен техниканың дамуы;

D) дұрысы жоқ

E) барлығы дұрыс

*****

Педагогикалық технология ұғымы қай жылы енді?

A) 1990 жылы;

B) 1960 жылы;

C) 1975 жылы;

D) 1980 жылы;

E)& 1970жылы.

*****

 «Технология» сөзі қай тілден алынған?

A) неміс тілі;

B)& гректің;

C) ағылшын;

D) француз;

E) араб.

*****

«Инновация» сөзі қай тілден енген?

A) қазақша;

B) араб;

C) грек;

D)& латын;

E) барлығы.

*****

Оқыту ұғымын қалай түсінесіз?

A) бұл ішкі және сыртқы факторлардың ықпалы мен жеке адамның қалыптасу процесі;

B) бұл адамның мақсатқа бағытталған арнайы міндет көздеген жұмысы;

C)& бұл оқушы мен мұғалімнің мақсатты түрде өзара әрекет жасау процесі;

D) бұл адамның сапалы түрде белгілі бір мақсат көздеп өзінің бойына қалыптастыратын қасиет;

E) мұғалім-педагогтардың басқаруымен жүргізетін процестер.

*****

Білім  беру технологиясы  Иерархия бойынша нешінші тұрады?

A) 3;

B) 2;

C)& 1;

D) 4;

E) 5.

*****

Инновация сөзіндегі  «іп» қандай мағына береді?

A)& енгізу;

B) хабарлау;

C) ұйымдастыру;

D) түрлендіру;

E) барлығы.

*****

Технология түсіну немен байланысты.

A) жылмен;

B)& техникалық прогреспен;

C) барлығы;

D) уақытпен;

E) техникамен.

*****

«techne» термині қандай мағынаны береді .

A) оқу

B) білім

C) уақыт

D)& өнер

E) мибер

*****

 «lodoc» - ұғымы қандай мағынаны береді.

A) шебер

B) биіктілік

C) барлығы

D) өнер

E)& оқу

*****

Оқыту технологиясы дегеніміз.

A) Бағдарламада көрсетілген оқыту құралдарын айқындау.

B)& Бағдарламада көрсетілген оқыту мазмұнын жүзеге асыру.

C) Бағдарламадағ көрсетілген оқыт әдістерін қарастыру.

D) Бағдарламада көрсетілген оқыту тәсілдерін жетілдіру.

E) Барлығы.

*****

Қазақстан Республикасында білім беру жүйесінің 1-кезеңі  қай жылдарда орын алды.

A) 2002-2003

B) 1999-2000

C) 2000-2001

D)& 1991-1993

E) 2004-2006

*****

Технология қай тілден аударғанда өнер біліктілік деген мағына береді.

A) ағылшын

B) латын

C)& грек

D) неміс

E) француз

*****

Оқыту технологиясы қандай жүйенің негізгі бөлігі:

A)& дидактикалық

B) Статистикалық

C) Динамикалық

D) Селастикалық

E) педагогика психологиялық

*****

Проблемалық оқытудың қандай түрін бөліп көрсетуге болады?

A) дұрыс жауабы жоқ

B) жалпы және дара

C) дара және күрделі

D) жалпы және жеке

E)& жалпы және арнайы

*****

Дамыта оқыту идеясы  қай жылдары қолға алынды?

A) 1980 ж.

B)& 1959-60 ж.

C) 1975 ж.

D) 1933 ж.

E) 1954 ж.

*****

Выготскийдің  теориясын кім басқарған шығармашылық топ жұмысында әрі қарай жалғастырылады?

A) В.В Давыдов

B) Л.С. Выготсский

C) Л.В Занков

D)& Д. Б. Эльконин

E) П.П Блонский

*****

Дамыта оқыту Ресейде қай жылдары қайта қолданыла бастады?

A) 1930 ж.

B)& 1990 ж.

C) 1972 ж.

D) 1948 ж.

E) 1929 ж.

*****

Л.В Занков жүйесіне  сәйкес бастауыш мектептің  негізгі мақсаты не?

A)& баланы жалпы дамыту

B) баланы оқыту

C) баланы тәрбиелеу

D) баланы күлдіру

E) баланы ойнату

*****

Дамудың қозғаушы күші болып не табылады?

A) Бейнелеу

B) Өңдеу

C)& Терістеу

D) Көркемдеу

E) Тігу

*****

Бала дамуындағы оқытудың ролін, оның алатын орнын анықтаған көрнекті психолог:

A) Л.В.Занков

B) Я.А.Понамарев

C) М.И.Махмутов

D) П.К.Анохин

E)& Л.С.Выготский

*****

В.В Давыдов  ақыл-ойдың  дамуының көрсеткіші деп нені есептейді.

A) Сөйлей білу

B)& Жинақтау, қорытындылау

C) жаза білу

D) шығармашылық

E) бағалай  бағалай білу

*****

Дамыта оқыту деген термин психология ғылымының қойнауында туып, баланың дамуын қарастырған кім?

A) Л.В.Выготский

B) Н.А.Менчинская

C) Г.С.Костюк

D) А.Н.Леонтьев

E)& Ж.Пиаже

*****

Қай жылы арифметика курсы математикаға ауыстырылды?

A)& 1969ж

B) 1970 ж

C) 1935ж

D) 1975ж

E) 1992 ж

*****

Дамыта оқыту идеясын алғашқылардың бірі болып  қолға алған академик

A) Л.В Выготский

B) В.Ж Пиаже

C) Г.С Костюк

D)& Л.В Занков

E) А.Н Леонтьев

*****

Белсенді оқыту әдісі

A) жаңаша оқыту

B)& Инновациялық оқыту

C) проблемалық оқыту

D) дұрыс жауабы жоқ

E) барлығы дұрыс

*****

Практика жүзінде қолдана білуге үйрететін сабақ түрі

A) проблемалық сабақ

B) ұйымдастыруылған сабақ

C)& Практикалық сабақ

D) Ескіше оқыту

E) Дұрыс жауабы жоқ

*****

Имитация

A) Проблемалық оқыту

B) Ортаға байланысты

C) Оқыту технологиясы

D)& Қоршаған ортаны шындықпен бейнелеу

E) Дұрыс жауабы жоқ

*****

 Өздігінен білім алу ұғымын қалай түсінесіз?

A) радио, телехабарды тыңдау арқылы білімін жетілдіру;

B) бұл оқушы мен мұғалімнің мақсатты түрде өзара әрекет жасау процесі;

C) педагогтардың басқаруы мен бірге жүргізілетін процесс;

D) адамның белгілі бір мақсат көздеп өзінің бойына қалыптастыратын қасиет;

E)& адамның мақсатқа бағытталған арнайы міндеті, көздеген жұмысы.

*****

Жеке адамның дамуы ұғымын қалай түсінесіз?

A)& ішкі және сыртқы басқарылатын, басқарылмайтын факторлардың ықпалы мен жеке адамның жетілу процесі;

B) ескі жағдайдан жаңа жағдайға қарай қозғалу процесі;

C) ескінің құрып бітіп, жаңаның туу процесі;

D) организмнің өсуі мен пісіп жетілу процесі;

E) адамның психикалық дамуының белгілі бір дәрежесіне жетуі.

*****

Ғылыми зерттеужүргізуде қандай негізгі екі бағыт бар?

A) байқау әңгімелесу;

B)& теориялық және практикалық;

C) интервью, оқушылардың жазба жұмыстары;

D) табиғи эксперимент,

E) лабораториялық эксперимент.

*****